Niin?
Mikä on kauneinta maailmassa?
44
251
Vastaukset
- Kyöstix
Teevatien röllömaha;)
- Iaskin..väärin
Se on tosiaan ... röllö :-)
- H
Homon hymy.
- ...
Oma perhe. Jos lähdetään etenemään itsestä ulospäin. Luonto on kauneinta, jos ajatellaan jotain muuta kuin läheisiä.
- Niin?
Miksi niin? Ihmiset, joilla ei ole perhettä, tai jotka ovat sokeita, mikä on kauneinta maailmassa. Mihin perustat vastauksesi?
- ...
Niin? kirjoitti:
Miksi niin? Ihmiset, joilla ei ole perhettä, tai jotka ovat sokeita, mikä on kauneinta maailmassa. Mihin perustat vastauksesi?
Eikö tässä kysyttykään omaa mielipidettä? Kaikkea kauneutta ei nä vain silmillä toveri hyvä.
- No?
... kirjoitti:
Eikö tässä kysyttykään omaa mielipidettä? Kaikkea kauneutta ei nä vain silmillä toveri hyvä.
Eikö löydy perusteluja?
Sinäkö päätät, milloin kysytään mielipidettä ja milloin jotakin faktaa, joka pitää perustella myös?
Millainen keskustelija (hölöttäjä) sinä olet? - kauneintaaa
No? kirjoitti:
Eikö löydy perusteluja?
Sinäkö päätät, milloin kysytään mielipidettä ja milloin jotakin faktaa, joka pitää perustella myös?
Millainen keskustelija (hölöttäjä) sinä olet?Kauneinta on kun vastaan kysymykseen ja ei tarvitse mielipidettään perustella...
tyhmintä on tehdä kolme jatkokysymystä tiukkaan sävyyn....... - ...
No? kirjoitti:
Eikö löydy perusteluja?
Sinäkö päätät, milloin kysytään mielipidettä ja milloin jotakin faktaa, joka pitää perustella myös?
Millainen keskustelija (hölöttäjä) sinä olet?Tässä ei kysytty perusteluja alunperinkään. Joten miksi nyt niitä penäät? Asettele kysymyksei jatkossa siten, että voi tietää etukäteen mitä haet ja mitä et.
Mä kerroin mielipteeni, jos ei tyydytä olkoon tyydyttämättä.
Alina Talay... Tänään.
- 365/vuosi
Kohde vaihtuu joka päivä...tumputelma?
365/vuosi kirjoitti:
Kohde vaihtuu joka päivä...tumputelma?
Vähän tuulen mukaan. Alina Talay on ollut jo muutamana päivänä ennen tätä.
hahmotelma kirjoitti:
Vähän tuulen mukaan. Alina Talay on ollut jo muutamana päivänä ennen tätä.
Eikä Allyson Fenix tule huonona kakkosena tänään.
- H
hahmotelma kirjoitti:
Eikä Allyson Fenix tule huonona kakkosena tänään.
Gulnara Galkina lisättäköön listalle.
- H
H kirjoitti:
Gulnara Galkina lisättäköön listalle.
Ei ole Kristina Baskett olympialaisissa voimistelemassa, mutta kaikkea lahjakkuutta pitää tukea ja kuvastahan huomaa, että hän on aitoa Valintatalo-Tyttö matskua ja kyllä näkee että hän on hyvä urheilija.
http://farm4.static.flickr.com/3633/3325186378_c4455e1061.jpg - TQ
H kirjoitti:
Ei ole Kristina Baskett olympialaisissa voimistelemassa, mutta kaikkea lahjakkuutta pitää tukea ja kuvastahan huomaa, että hän on aitoa Valintatalo-Tyttö matskua ja kyllä näkee että hän on hyvä urheilija.
http://farm4.static.flickr.com/3633/3325186378_c4455e1061.jpgEntäs Isinbajeva seiväsnainen?
- H
TQ kirjoitti:
Entäs Isinbajeva seiväsnainen?
No ei tasan.
Tuo tumma hyppääjä on kyllä mielenkiintoisen näköinen. - TQ
H kirjoitti:
No ei tasan.
Tuo tumma hyppääjä on kyllä mielenkiintoisen näköinen.Mistäpäin katsottuna parhaimmillaan?
H kirjoitti:
Ei ole Kristina Baskett olympialaisissa voimistelemassa, mutta kaikkea lahjakkuutta pitää tukea ja kuvastahan huomaa, että hän on aitoa Valintatalo-Tyttö matskua ja kyllä näkee että hän on hyvä urheilija.
http://farm4.static.flickr.com/3633/3325186378_c4455e1061.jpgMoni venäläinen naisurheilija on osunut silmään, yleisurheilun puolella. He olkoot kauneinta maailmassa, näin olympialaisten päättyessä.
- Topi Orimattilasta
- Kyöstix
Nyt tuli pahku mieli:(
- komppiryhmä
Yes yes....
- komppiryhmä
Kyöstix kirjoitti:
Nyt tuli pahku mieli:(
Topi rules. Topilla on lihakset
..rakkaus..
- elukkaE
Puhu asioista joista ymmärrät jotain.
- 20
elukkaE kirjoitti:
Puhu asioista joista ymmärrät jotain.
Älä puhu asioista joista et mitään ymmärrä.
Päivänkakkara.
- hihi,..
se sano kakka...
- koskematon
luonto
- määmy
Illan verenpunainen rusko mitä vasten kulkee hiljainen hautaussaattue, ruumisvaunuja vetää musta hevonen. Oikealla takana tummista pilvestä lyö salamoita ja vasemmalla puolella haljennut täysikuu.
Etualalla maa repeää oikealla puolel, puskien punahehkuista laavaa ja vasemmal puolel hyökyaalto.
Itseasias korppi on kaunis lintu http://otavafiles.fi/plaza/s/f/editor/images/metsan_04.jpg - unelmon siitä
Kauneinta on kaunis hoikka nainen alasti
- Tietysti
Meikäläisen parru.
- määmy
Mummola! Ihana vanha harmaantunu hirsitalo tupakeittiöllä ja pihapiiri pysynyt lähes muuttumattomana.
Uuden asuintalon ovat rakentaneet pihapiirin ulkopuolelle, sillä hirsitalon nykyaikaistaminen olis pilannut talon- määmy fanit
määmy rules
- Kyöstix
Tietysti
- <3
Palstan kaunein eli yyberi
- ooh<3 <3
Ziselin laulu
- yksi sana vain
Lohtu
- inanna-
Luonto
Ihmiset joilla on sija sydämessä
vaikea sanoa yhtä. Varmaan kaikki mikä herättää tunteita ja hyviä fiiliksiä. Kauneimpia asioita ei näe silmillä vaan sydämellä.. Vai miten se meni :)
- Kyöstix
Voopottimen puheripuli;) Muistuttaa omaani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522