1. tarjouksesta vai normihinta?
2. heräteostos vai harkiten?
3. sovitatko vai et?
4. tiukat vai löysät?
5. viimeisin vaateosto ja mix?
6. saitko/vaaditko palvelua?
vaateostoksilla gallup?
7
87
Vastaukset
- Kyöstix
1. tarjouksesta vai normihinta? sekä että.
2. heräteostos vai harkiten? harkiten
3. sovitatko vai et? useimmiten
4. tiukat vai löysät? riippuu mitkä...viimeksi tiukat
5. viimeisin vaateosto ja mix? juoksutrikoot
6. saitko/vaaditko palvelua? sain palvelua. 1. tarjouksesta vai normihinta? Harvemmin löytyy tarjouksesta, vaikka sitä aina toivookin.
2. heräteostos vai harkiten? Harkiten
3. sovitatko vai et? Sovitan
4. tiukat vai löysät? Sopivat
5. viimeisin vaateosto ja mix? Baaripaita tarpeeseen
6. saitko/vaaditko palvelua? Sitä saa aina liikaakin. Minä haluan ensin katsella rauhassa ja osaan kyllä kysyä, jos tarvitsen apua. Paitsi ruokakaupassa, missä myyjät on aina kateissa.1. -en käy vaateostoksilla
2-6. -minkälaasia akkoja teillä oikee o ku ne ei teille rettuja hanki?- tarkka
1. tarjouksesta vai normihinta? tarjous
2. heräteostos vai harkiten? harkiten
3. sovitatko vai et? en
4. tiukat vai löysät?löysät
5. viimeisin vaateosto ja mix? neule syksyksi
6. saitko/vaaditko palvelua? sain 1. tarjouksesta vai normihinta?
Molemmat käy.
2. heräteostos vai harkiten?
No yleensä joku sytyttää tai sit ei.
3. sovitatko vai et?
Riippuu onko uus malli, oonko laihtunut/lihonnut jne.
4. tiukat vai löysät?
Molempia
5. viimeisin vaateosto ja mix?
Kahdet minishortsit, paljon alushousuja/stringejä, vaal.pun. olohousut, tissiliivit. Jaa, ei kai sil kertaa ollut muuta. Vanhoista halusin eroon, ni piti ostaa eka uutta tilalle.
6. saitko/vaaditko palvelua?
Tilasin netistä. Olin laiska. Sain palvelua.- määmy
1. tarjouksesta vai normihinta?
- Ei merkitystä
2. heräteostos vai harkiten?
- Harkiten
3. sovitatko vai et?
- Sovitan
4. tiukat vai löysät?
- Molempia
5. viimeisin vaateosto ja mix?
- Nippu alkkareit, vanhoja ei ikuiseen voi käyttää
6. saitko/vaaditko palvelua?
- Pyydän tarvittaes - .....
1. tarjouksesta vai normihinta? - Yleensä maltan odottaa tarjouksia, mulla ei ole vaatepulaa.
2. heräteostos vai harkiten? - Molempia tulee tehtyä.
3. sovitatko vai et? - Yleensä en.
4. tiukat vai löysät? - Mielummin löysät, inhoan kaikkea mikä kiristää ja hiertää.
5. viimeisin vaateosto ja mix? - Isompia paitoja ja parit housut, siks koska mun kroppa muovaantuu eikä vanhat vaatteet joka kohdasta enää myötäile.
6. saitko/vaaditko palvelua? - En vaadi, osaan ilman palveluakin ostaa vaatteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482