Eli minkäläinen mies löytyy merkin takaa. Mielipiteenne.
1. Audi
2. BMW
3. Renault
4. Toyota
5. VW
6. Nissan
7. MB
Automerkki = miestyyppi
15
125
Vastaukset
- ...
1. Audi -Ratikkakusi
2. BMW -relaxed_eyes
3. Renault -Timanttia
4. Toyota -laskin.väärin
5. VW -modelli (menettänyt ajolupansa)
6. Nissan -yybee
7. MB -richartti - automielikuvia
Mielikuvia
Audi- Mies, joka valitsee autonsa ja naisensa samalla tavoin, tyyli ennenkaikkea riippumatta sisältä löytyvistä vioista tai kustannuksista. Tyyppi, joka halveksii toisten valintoja.
BMW- Kukaan itseään kunnioittava yli 30 vuotias mies ei aja bemarilla, pikkupoikien päiväuni.
Renault = Kun pitää ajella katselemaan luomuviljelmiä ja pureksimaan heinäpellon reunalle heinänkortta.
Toyotalla ajavat järkevät tavalliset, ehkä hiukan tylsät, mutta ehdottoman luotettavat miehet, paiskivat fyysistä työtä.
VW = Taloudellista ajoa, vastaavat kuin edelliset, mutta istuvat konttorissa naputtamassa läppäriä, kauluspaitamies, joka ei itse huolla autoaan.
Nissanilla ajaa mies, joka ei halua tehdä itsestään numeroa, eikä hae huomiota.
MB = Elintasomahainen keski-ikäinen erittäin jäärä mielipiteissään oleva mies.- ...
Audi, mies joka antaa naisensa valita auton.
- !
... kirjoitti:
Audi, mies joka antaa naisensa valita auton.
Kyllä naisille tyyli on ennen kaikkea ja kova halu näyttää muille. Mies itse ajaisi ihan mielellään vaikka Toyotalla, mutta kun ei hienolle ämmälle kelpaa.
- itsepä valitsee
! kirjoitti:
Kyllä naisille tyyli on ennen kaikkea ja kova halu näyttää muille. Mies itse ajaisi ihan mielellään vaikka Toyotalla, mutta kun ei hienolle ämmälle kelpaa.
joillekin onkin. Toisille ei yhtään. Toisaalta voi sitä valita naisenkin. Jos on pakko saada se baarin pinnallisin leidi, joka ei ymmärrä peilin lisäksi autoista mitään, tietää kyllä, mitä se teettää. Mut sellasille miehille auto onkin yleensä se itsetunnon jatke. Vaihtaisi hetkeksi vanhaan mosseen ja katsoisi, mistä se tosi rakkaus löytyy.
- ?
itsepä valitsee kirjoitti:
joillekin onkin. Toisille ei yhtään. Toisaalta voi sitä valita naisenkin. Jos on pakko saada se baarin pinnallisin leidi, joka ei ymmärrä peilin lisäksi autoista mitään, tietää kyllä, mitä se teettää. Mut sellasille miehille auto onkin yleensä se itsetunnon jatke. Vaihtaisi hetkeksi vanhaan mosseen ja katsoisi, mistä se tosi rakkaus löytyy.
Miten se on miehelle itsetunnon jatke jos ämmä sen haluaa ja mies ei?
- En ole tavannut
? kirjoitti:
Miten se on miehelle itsetunnon jatke jos ämmä sen haluaa ja mies ei?
yhtään ämmää jota joku automerkki kiinnostaisi paskan vertaa, etkä sinäkään.
- auto+nainen
? kirjoitti:
Miten se on miehelle itsetunnon jatke jos ämmä sen haluaa ja mies ei?
Pönkittää samalla myös miehen egoa!
- .
En ole tavannut kirjoitti:
yhtään ämmää jota joku automerkki kiinnostaisi paskan vertaa, etkä sinäkään.
Ämmiä joille auto on tärkeä on enemmän kuin miehiä.
- siten..
? kirjoitti:
Miten se on miehelle itsetunnon jatke jos ämmä sen haluaa ja mies ei?
Jos aikuinen mies tarvitsee toisen sanomaan, millaisen auton mies itse tarvitsee, niin silloin se nainen mielipiteineen ja automakuineen on jatke. Mutta moni mies on vain salaa tyytyväinen, jos nainen vaatisi jotakin melko hienoa autoa, ja mies voi sitten todeta, että piti ostaa kun frouvalle ei muu kelvannut.
- ?
siten.. kirjoitti:
Jos aikuinen mies tarvitsee toisen sanomaan, millaisen auton mies itse tarvitsee, niin silloin se nainen mielipiteineen ja automakuineen on jatke. Mutta moni mies on vain salaa tyytyväinen, jos nainen vaatisi jotakin melko hienoa autoa, ja mies voi sitten todeta, että piti ostaa kun frouvalle ei muu kelvannut.
Itse en ymmärrä miehiä jotka sellaista pinnallista äämää, jolle ulospäin näkyvä tyyli on niin kovin tärkeää, katselee.
- puskalisko
asiahan on niin, että ainoa oikea auto on Saab. Auto on helvetin hullu keksintö, joten sen on parempi olla jotain muuta kuin pahvia.
Vihaan niitä halpoja ranskalaisia ja japanilaisia nakkikioskeja. En tajua kuka niitä uusina ostaa. Ne ovat kitsaiden eläkeläisten tai typerien humanistien autoja. Mitään asiaa ei ole moottoritielle jollakin vitun halpispösöllä. No ei kyllä VW Polollakaan.
Jos on pakko ajaa paskalla autolla niin sen on parempi olla rehellisesti paska.
Näistä tulee kyseeseen kaikki saksalaiset. Ihan päin vittuahan ne on tehty, mutta asenne ratkaisee. Joku järki, saatana. "Eli minkäläinen mies löytyy merkin takaa. Mielipiteenne.
1. Audi
2. BMW
3. Renault
4. Toyota
5. VW
6. Nissan
7. MB"
Pankin setän kaveri.1. Audi - Hahmis
2. BMW - pieni vehje
3. Renault - typerä muuten vaan
4. Toyota - deft
5. VW - amis
6. Nissan - pikkupoju, joka tykkää kiihdyttelystä
7. MB - vanha pappa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482