Automerkki = miestyyppi

automerkki=mies

Eli minkäläinen mies löytyy merkin takaa. Mielipiteenne.
1. Audi
2. BMW
3. Renault
4. Toyota
5. VW
6. Nissan
7. MB

15

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      1. Audi -Ratikkakusi
      2. BMW -relaxed_eyes
      3. Renault -Timanttia
      4. Toyota -laskin.väärin
      5. VW -modelli (menettänyt ajolupansa)
      6. Nissan -yybee
      7. MB -richartti

      • Bemarit on peltoautoja. Käyttöautosta kun puhutaan niin mä kuulun Toyota/Vw-kastiin.


    • automielikuvia

      Mielikuvia
      Audi- Mies, joka valitsee autonsa ja naisensa samalla tavoin, tyyli ennenkaikkea riippumatta sisältä löytyvistä vioista tai kustannuksista. Tyyppi, joka halveksii toisten valintoja.
      BMW- Kukaan itseään kunnioittava yli 30 vuotias mies ei aja bemarilla, pikkupoikien päiväuni.
      Renault = Kun pitää ajella katselemaan luomuviljelmiä ja pureksimaan heinäpellon reunalle heinänkortta.
      Toyotalla ajavat järkevät tavalliset, ehkä hiukan tylsät, mutta ehdottoman luotettavat miehet, paiskivat fyysistä työtä.
      VW = Taloudellista ajoa, vastaavat kuin edelliset, mutta istuvat konttorissa naputtamassa läppäriä, kauluspaitamies, joka ei itse huolla autoaan.
      Nissanilla ajaa mies, joka ei halua tehdä itsestään numeroa, eikä hae huomiota.
      MB = Elintasomahainen keski-ikäinen erittäin jäärä mielipiteissään oleva mies.

      • ...

        Audi, mies joka antaa naisensa valita auton.


      • !
        ... kirjoitti:

        Audi, mies joka antaa naisensa valita auton.

        Kyllä naisille tyyli on ennen kaikkea ja kova halu näyttää muille. Mies itse ajaisi ihan mielellään vaikka Toyotalla, mutta kun ei hienolle ämmälle kelpaa.


      • itsepä valitsee
        ! kirjoitti:

        Kyllä naisille tyyli on ennen kaikkea ja kova halu näyttää muille. Mies itse ajaisi ihan mielellään vaikka Toyotalla, mutta kun ei hienolle ämmälle kelpaa.

        joillekin onkin. Toisille ei yhtään. Toisaalta voi sitä valita naisenkin. Jos on pakko saada se baarin pinnallisin leidi, joka ei ymmärrä peilin lisäksi autoista mitään, tietää kyllä, mitä se teettää. Mut sellasille miehille auto onkin yleensä se itsetunnon jatke. Vaihtaisi hetkeksi vanhaan mosseen ja katsoisi, mistä se tosi rakkaus löytyy.


      • ?
        itsepä valitsee kirjoitti:

        joillekin onkin. Toisille ei yhtään. Toisaalta voi sitä valita naisenkin. Jos on pakko saada se baarin pinnallisin leidi, joka ei ymmärrä peilin lisäksi autoista mitään, tietää kyllä, mitä se teettää. Mut sellasille miehille auto onkin yleensä se itsetunnon jatke. Vaihtaisi hetkeksi vanhaan mosseen ja katsoisi, mistä se tosi rakkaus löytyy.

        Miten se on miehelle itsetunnon jatke jos ämmä sen haluaa ja mies ei?


      • En ole tavannut
        ? kirjoitti:

        Miten se on miehelle itsetunnon jatke jos ämmä sen haluaa ja mies ei?

        yhtään ämmää jota joku automerkki kiinnostaisi paskan vertaa, etkä sinäkään.


      • auto+nainen
        ? kirjoitti:

        Miten se on miehelle itsetunnon jatke jos ämmä sen haluaa ja mies ei?

        Pönkittää samalla myös miehen egoa!


      • .
        En ole tavannut kirjoitti:

        yhtään ämmää jota joku automerkki kiinnostaisi paskan vertaa, etkä sinäkään.

        Ämmiä joille auto on tärkeä on enemmän kuin miehiä.


      • siten..
        ? kirjoitti:

        Miten se on miehelle itsetunnon jatke jos ämmä sen haluaa ja mies ei?

        Jos aikuinen mies tarvitsee toisen sanomaan, millaisen auton mies itse tarvitsee, niin silloin se nainen mielipiteineen ja automakuineen on jatke. Mutta moni mies on vain salaa tyytyväinen, jos nainen vaatisi jotakin melko hienoa autoa, ja mies voi sitten todeta, että piti ostaa kun frouvalle ei muu kelvannut.


      • ?
        siten.. kirjoitti:

        Jos aikuinen mies tarvitsee toisen sanomaan, millaisen auton mies itse tarvitsee, niin silloin se nainen mielipiteineen ja automakuineen on jatke. Mutta moni mies on vain salaa tyytyväinen, jos nainen vaatisi jotakin melko hienoa autoa, ja mies voi sitten todeta, että piti ostaa kun frouvalle ei muu kelvannut.

        Itse en ymmärrä miehiä jotka sellaista pinnallista äämää, jolle ulospäin näkyvä tyyli on niin kovin tärkeää, katselee.


    • puskalisko

      asiahan on niin, että ainoa oikea auto on Saab. Auto on helvetin hullu keksintö, joten sen on parempi olla jotain muuta kuin pahvia.

      Vihaan niitä halpoja ranskalaisia ja japanilaisia nakkikioskeja. En tajua kuka niitä uusina ostaa. Ne ovat kitsaiden eläkeläisten tai typerien humanistien autoja. Mitään asiaa ei ole moottoritielle jollakin vitun halpispösöllä. No ei kyllä VW Polollakaan.

      Jos on pakko ajaa paskalla autolla niin sen on parempi olla rehellisesti paska.

      Näistä tulee kyseeseen kaikki saksalaiset. Ihan päin vittuahan ne on tehty, mutta asenne ratkaisee. Joku järki, saatana.

    • "Eli minkäläinen mies löytyy merkin takaa. Mielipiteenne.
      1. Audi
      2. BMW
      3. Renault
      4. Toyota
      5. VW
      6. Nissan
      7. MB"

      Pankin setän kaveri.

    • 1. Audi - Hahmis
      2. BMW - pieni vehje
      3. Renault - typerä muuten vaan
      4. Toyota - deft
      5. VW - amis
      6. Nissan - pikkupoju, joka tykkää kiihdyttelystä
      7. MB - vanha pappa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe