Kumpaan muuttaisit tai muuttaisi? Miksi?
Vastaukset 10
- mietiskellenne
Anteeksi, kumpaan muuttaisit tai ET muuttaisi.
- tyhmäkö oot ?
Kannattaako tuollasta miettiä. Jos tuota tarvii miettiä, niin eioo kaikki kohallaan siellä mietintämyssyn alla.
- naslimaslikka
Kyllä se taitaa sinulla enemmän viirata päässä, mutta sehän on enemmän sääntö kuin poikkeus tällä palstalla.
Ja kemppaan muuttaisin, rovaniemestä en pidä yhtään. - rollo-opiskelija
Kyllä Rovaniemi on sentään kaupunki. Kemijärvi on sisäänlämpeävä pikkukylä jossain jumalan selän takana.
- sellanen on kemppa
Kemijärveläiset itse pitävät että parasta siellä on muslimien puute. Siellä ei ole ensimmäistäkään pakolaista, niitä kemijärveläiset kammoaa, koska ovat kunnon perussuomalaisia siellä.
Myös tämä marjanpoimimisaika saa kemijärveläsiltä yöunet karisemaan. He vahtivat puomitettuja yksityisteitään jämynä nyt portinpielissä, että ei taikut pääse heidän metsiin.- sölös
Mutiaisia paikkakunta täynnä...
- niekka
eikö vitsipalsta oo toisaallla???
- Inari_Hoodz
muuttaisin inariin, koska palveluita on etenkin pohjois-inarissa erittäin runsaasti, rautatieasema on siellä, siellä on kauppakeskus jossa 100000 kauppaa yms.
- krooh
Näin kerran unta, että jouduin muuttamaan Kemijärvelle ja se uni oli painajaisuni.
- KeToAllwaysInMyMind
En kumpaankaan. Kuka hullu nyt metsään ja/tai jänkälle muuuttaisi. Kemijärvi on kyllä kauniimpi luonnon puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455