Hausjärveläinen kitaristi hakee bändiä.

Xandysand

Eli oon 12.v joka hakis pop-rock tyylistä bändiä. Itselläni kokemusta lavalla esiintymisestä on jo aika paljon. Olen soittanut kitaraa n.3 vuotta ja osaan myös tarvittaessa rumpuja. Olen etsinyt bändiä jo aika kauan koska erosin vanhasta bändistä syynä soittajien ikä. Olen soittanut Järvenpäässä ripareille jaettavan Rockspot CD:ssä vuonna 2009. Jos alkoi kiinostaa niin lähetä viesti osoitteeseen [email protected]. Vielä lisäksi olen poika joka siis hakee rumpalia basistia ja mahdollisesti tyttö laulajaa joka korostaisi pop-rock fiilistä basistin ja rumpalin sukupuoli on se ja sama kunhan saisin vain bändin kasaan. Miinuksena toimii se että bändikämppää ei löydy ja se olisi hyvä myös saada. Olen harkinnut päiviä että pyytäisinkö pianistia mukaan ja olen tullut siihen tulokseen että pianistit ovat tervetulleita bändiin. vaikka kaikki luulee et joku 12.v ei osaa soittaa eikä tuu menestyy ynnä muuta niin teille esimerkkinä on puhuva kone, tuuli ja aika kovan suosion saanut Robin joka aloitti youtube videosta joka levisi. Isäni soittaa kitaraa ja hänellä kokemusta soittamisesta on jo 20 vuotta. kun biisit on kasassa voi jo keikkojakin tulla joten muistakaa ilmoitella.

14

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mooi:)

      Tääl olis kaks tyttöö jotka on 12 vuotiaita jota kiinnostais! Meil olis autotalli! Ongelma on vaan se et asutaan Porvoossa... Jos on jotain kysyttävää ni kysykää pois vaan!

    • Xanysand

      Tosiaan joo olis aivan hirveen kiva perustaa bändi teidän kanssa mut se matka on ehk vähä liikaa. :((((
      Jos ois esim. jossain järvenpäässä tai jossain minne ois noin saman pitunen matka kummallakin niin se vois onnistua mut asutte niin kaukana ni ei oikee tulis mitää ku bändi treenit olis aika harvoin vaan sen matkan takia. Oisin tosiaan halunnu perustaa bändin ku oon täs ettiny jo pari vuotta.

      • mooi:-)

        En tiiä mist löytyis sopiva bändi meille jos tää ei toimi...:-|:-\


    • Xandysand

      Niin totta. Jos vaan jompikumpi asuis lähempänä.

    • Xandysand

      En tiiä onnistuisiko se että jos hankissi treenikämpän jostain järvenpää alueelta ku sinne kummallaki ois saman pitunen matka noin googlen kartast katottuna. Mul asuu sukulaisii järvenpää mäntsälä alueella jonkin verran ja minun isäni oli sen rockspotin tuottaja niin hän ehkä tietäisi treenikämppiä sieltä alueelta. Unohdin muuten kysyä mitä soittimia soitatte?

      • mooi:-)

        Mä soitan pianoa ja laulan ja mun kaveri soittaa jonkin verran kitaraa


      • mooi:-)

        Toihan vois toimii...


    • Xandysand

      Kyllä. Löysin internetistä Dahlin Bändikämpän joka ois järvenpäässä kiinnostaako?

      • mooi:-)

        Jep, mua ainaki kiinnostais


    • Xandysand

      Ok. Onks sul sähköposti tai face tai messenger et voitas puhuu vähä yksityisemmi ku suomi24:sessa. Et jos voisit viel lähettää mulle sun ja sun kaverin soittovideon sähköpostiin ni heti kun se on saapunu ni lähetän oman. Varmistan ettei ole pila.

      • mooi:-)

        Lähetän joskus ku mun kamu on meillä ni me vähän mietitään viel...


      • mooi:-)
        mooi:-) kirjoitti:

        Lähetän joskus ku mun kamu on meillä ni me vähän mietitään viel...

        Sori mut täst ei oikeen tulis mitään sen bändikämpän takii..:-(


    • kiinnostaaaaaa

      mua rupes kiinnostaa ku oon ite halunnu ollla 4w jo bändis mut tääl ei oo sellasii hyyppii ja oon ite 13 mut se matka on edellee huom pieni ongelma...

    • Xandysand

      Bändi hakemus LOPETETTU!!!! syy: bändi on löytynyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe