Tässä hyvä aloitus keskustelulle, missä on Suomen peräreikäisin golfkenttä jäsenille ?
Voin kertoa saman tien: Turussa Aura Golf Ry. Katsokaa kilpailukalenteria ja naurakaa, rassukat normaalijäsenet maksaa tonnin vuodessa siitä että herrat ja pökäleet (ne samat turuntaudin levittäjät) järjestää kovan rahan kisoja jäsenten peliaoikoina, joitra muuten nykyään ovat vain lähdöt 06:00 ja 17:00 ulkopuolisina aikoina.. HEH heh..
Kisoja siis riittää, mm kunnallisten "osakeyhtiöiden", kuten Turku Energian kilpailuihin ja sponsorointeihin vaikka miten. Edellä mainittuhan rahoitti mm. "ilmaiseksi" sähköt klubille tekemällä työt substannsina että herrat pääsee kamyjen kanssa pelaamaan veronmaksajien rahoilla.
Nyt alkaa kyllä riittää !
Löytyykö yhtä sairasta kenttää muualta, epäilen ?
TsubaHuitti
Peräreikäisin golfkenttä ?
Tsub
2
363
Vastaukset
- hyvigolf
Hyvinkäältä löytyy.
- äö
mikä kolvi yök. harakanpelätin sua katselles energian kulutus kasvaa ;eikä oo nälkä mikä se promille määrä oli .heh heh. numeroissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858