Nyt olisi jo aika vaihtaa levyä ja todeta, että meillä ei harjoitella tarpeeksi/ ammattimaisesti ja lääketiede ei ole mukana riittävästi suomalaisessa huippu-urheilussa.
Tässä osa selityksistä, mitkä ovat jo kaikille urheilua seuraaville tuttuja:
-kansainvälinen kilpailu on kiristynyt
-nykyisillä määrärahoilla ei pystytä parempaan
-koululiikuntatunteja on vähennetty liian paljon
-lahjakkaimmat eivät hakeudu yksilölajeihin
-muutama yllättävä loukkaantuminen vei LÄHES VARMAN mitskumahdollisuuden.
-kisojen huono alku tarttui koko joukkueeseen
-yms, yms, yms.
ERI LIITTOJEN JOHTAJATHAN OVAT TAAS KERRAN ANTANEET KAIKKENSA JA ONNISTUNEET TYÖTEHTÄVISSÄÄN LOISTAVASTI.
Johtajilla pari päivää aikaa keksiä TAAS selityksiä..!?!?
Sama virsi jatkuu
2
90
Vastaukset
- Aaroni.
Kyllähän rahaa on, mutta raha
menee raskaitten organisatioiden
pyörittelyyn.
Pois iso-isät ja talonmiehet val-
mennuksesta. Kansainväliseen
yhteistyöhön kykenevät valmen-
tajat. Johtajista puolet pois. - Monelle kelpais
Joo, ne johtajien eläkevirat heti uudelleen jakoon. Eiköhän näillä vuosikausien näytöillä ole jo jonkinlainen painoarvo. CV:ssä ei ainakaan kauhean hyvältä näytä nykyisten johtajien meriitit....alaspäin menevä käyrä on ollut suorastaan huikaiseva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059533
- 494681
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421951- 241650
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401319Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912