Itselläni on k2 mach 100 luistimet ja ongelmana on niitten hiertävyys juuri tuosta nilkkojen sisäsyrjältä,kehräsluun vierestä. Täälläkin on ollut todella paljon keskustelua asiasta ja vinkkejä on moneen lähtöön =) Onko kellään kokemusta semmosista neopreenisista"sukista"? Ohessa linkki sinne nettikauppaan.http://www.ezeefitsports.com/index.htm Onkohan kyseinen nettikauppa enää"voimissaan/luotettava"?
apua hiertäviin rullauistimiin?
9
309
Vastaukset
- 19***48***
Jos muuta apua ei löydy, niin varmaankin suutari voi tehdä jonkin venytyksen kenkään. Yleensähän ne venytykset kohdistuvat koko kenkään, mutta kyllä asiansa osaava ammattihenkilö pystyy tekemään ihan täsmävenytyksenkin eriiaisilla lisäpaloilla jotka kohdistuvat juuri siihen kohtaan mihin halutaankin. Mutta on omakohtaisia kokemuksia on siitäkin luisteluhiihtokekenkien kohdalla että ei auta mikään muu kuin kenkien vaihto.
- ankle booties
Tuossa voisi olla yksi kauppa, joka löytyi ebayn kautta.
http://stores.ebay.de/roadworx-online?_trksid=p4340.l2563
Olen ostanut sieltä aikoinani luistelukengät, ei valittamista palvelussa.
Olen käyttänyt noita neopreenisukkia joskus, mutta en muista että niistä olisi ollut hirveästi apua, mutta minulla oli silloin hyvin pahasti hiertävä kenkä, jonka kanssa oli jatkuvasti ongelmia. Nykyisellä kengällä en ole tuntenut tarvetta niiden käyttämiseen. Ne ovat aika arvokkaita, parikymppiä pari, mutta miksei sitä voisi yrittää. - SemiDP
Mä ostin Biltemasta normaalia paksumpia puuvillasukkia työkäyttöön (sellaisia mustia/harmaita). Eri hyviä.
Itse teippaan jalkoja juurikin noilta aroilta kohdilta.... sellaista leveämpää urheiluteippiä. - f75x
Olisiko tästä apua?
http://k2skates.com/support/tips-for-product-use/heat-molding?language=EN- ankle booties
Jos kenkä on lämpömukailtava, niin ehdottomasti hyvä ratkaisu. Se voi hyvinkin ratkaista ongelman.
Jos kenkä muuten istuu hyvin mutta hiertää yhdestä tietystä paikasta, niin vaikka hiustenkuivaajalla antaa hieman lämpöä siihen paikkaan ja sitten laittaa luistimen jalkaan sillä sukalla, millä tavallisestikin luistelee.
Minulla oli aikoinaan vaikeuksia yhden luistimen kanssa, koska se kenkä ei reagoinut lämmittämiseen millään tavalla, vaan palasi aina samanlaiseksi. Sitten kokeilin noita sukkia, kun en muutakaan enää keksinyt.
Silloin kun kenkä on ollut lämpömuokattavissa, niin ongelmat ovat ennen pitkää ratkenneet, Jos ei kerta lämmittäminen auta, niin sitten kannattaa yrittää toisen kerran.
- luistelija...
Kuumailmapuhaltimella lämmitin sitä muovia ja taitoin varovasti ulospäin. Helpotti minulla. Tietysti monon ja sen muovin väliin pahvi ja metallilevy ettei mono turhaan kuumene. Ja se alempi muovi on hieman erilaista, ylempi pehmenee todella nopeasti.
- hiertääää
Taitaa olla kookakkosten yleinen ongelma. mulla sama jutttu mach 90 luistinten kanssa pidemillä matkoilla. Nilkan kohdalta aina auki. Käytössä on kylläkin tennissukka eli ehkä auttais joku tollanen muu materiaali sukassa.
- skskkzkz
Laadukkaisiin sykkiin kannattaa panostaa. S-marketin aletennissunat kannattaa unohtaa. Itse käytän ohuita juoksusukkia, ovat erinomaiset.
- mrbear72
skskkzkz kirjoitti:
Laadukkaisiin sykkiin kannattaa panostaa. S-marketin aletennissunat kannattaa unohtaa. Itse käytän ohuita juoksusukkia, ovat erinomaiset.
...No niin,luistelu kausi jo pitkällä menossa ja luistimina edelleen k2 mach 100;set.. Kokeilin tuota"luistelijan"konstia.Myöskin kuumailmapuhaltimella lämmitin sitä sisäsyrjän ulko muovia ja taivutin sitä hieman ulospäin ja kyllä siitä taisi apua ollakin. Nyt ei ainakaan enää niin pahasti luistimet hierrä. Vois ehkä yrittää taivuttaa vielä lisääkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957