Tervehdys täs tarvisi 21-vuotias kundi apua. Olisi keihäänheitto mielessä ja tiedän että ikää on liikaa aloittaa, mutta käsi on hyväs kondikses ja odottaa päästä viskomista jossain valmennuksen alaisuudessa. Tahtoisin katsoa mihin rahkeet vielä riittäisi, nuori olen kuitenkin ja uskon että paikat kestävät älytöntä rääkkiä. Tahdon näyttää maailmalle että ikä on vain numero näissä luvuissa.
Asiaan... Osaisiko joku sanoa missä voisi alkaa treenaamaan jossain seurassa Helsinki ja siitä läheltä? Itse etsiny tuloksetta ja kiitos kaikille vastaajille!
ps. Koskaan ei ole liian myöhäistä!
Keihäänheitto auttakaa
Arkkienkeli90
1
126
Vastaukset
- seuratoimija
Kyllä Helsingissä pitäis seuroja riittää...kannattaa rohkeasti ottaa yhteyttä lähimpiin seuroihin! Sähköpostia vaan toiminnanjohtajille ja vastaaville!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940