Onko muilla piikkimaton käyttäjillä kokemusta seuraavantyyppisestä olotilasta?
Itse makaan piikkimatolla kuunnellen melodista trance musiikkia kuulokkeilla. Silmät peitän jollakin että näen vain pimeää. Muutaman kerran olen onnistunut pääsemään tilaan jota en osaa kuvailla muuten kuin että olen "jossain muualla". Koen että pääsen pois tästä paikasta ja ajasta ja olen muualla. Usein herään tästä tilasta kun olen makoillut piikkimatolla 30-70 minuuttia...olo on kuin puusta pudonneella tämän jälkeen :D eli pitää kerätä itseään pitkän aikaa ja selvittää päätään...Mikä tämä olotila on????? Joskus kevyt ja miellyttävä, joskus todella ahdistava...Muilla kokemusta moisesta? Useimmiten en pääse tähän tilaan mutta aina välillä syvennyn moiseen maailmaan...
Piikkimatto / transsi
Piikkimasa
2
312
Vastaukset
- Meditative Girl
Meditaatiolta kuullostaa :) Se ahdistus ei tosin siihen kuulu, ei pitäisi kuulua.
- Piikkimasa
Joo, meditaatiota....pitäis varmaan alkaa hieman opiskelemaan että tietäisi mihin on ryhtynyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.202605Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant982499- 2021354
- 941261
- 1211238
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2891184Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,18984Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211959Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12957- 60877