Onko muilla piikkimaton käyttäjillä kokemusta seuraavantyyppisestä olotilasta?
Itse makaan piikkimatolla kuunnellen melodista trance musiikkia kuulokkeilla. Silmät peitän jollakin että näen vain pimeää. Muutaman kerran olen onnistunut pääsemään tilaan jota en osaa kuvailla muuten kuin että olen "jossain muualla". Koen että pääsen pois tästä paikasta ja ajasta ja olen muualla. Usein herään tästä tilasta kun olen makoillut piikkimatolla 30-70 minuuttia...olo on kuin puusta pudonneella tämän jälkeen :D eli pitää kerätä itseään pitkän aikaa ja selvittää päätään...Mikä tämä olotila on????? Joskus kevyt ja miellyttävä, joskus todella ahdistava...Muilla kokemusta moisesta? Useimmiten en pääse tähän tilaan mutta aina välillä syvennyn moiseen maailmaan...
Piikkimatto / transsi
Piikkimasa
2
285
Vastaukset
- Meditative Girl
Meditaatiolta kuullostaa :) Se ahdistus ei tosin siihen kuulu, ei pitäisi kuulua.
- Piikkimasa
Joo, meditaatiota....pitäis varmaan alkaa hieman opiskelemaan että tietäisi mihin on ryhtynyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172403
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694