16v. tytöt 113 pojat 55
17v. tytöt 179 pojat 129
18v. naiset 252 miehet 238
19v. naiset 377 miehet 305
20v. naiset 418 miehet 472
21v. naiset 510 miehet 571
22v. naiset 541 miehet 704
23v. naiset 542 miehet 777
24v. naiset 586 miehet 849
25v. naiset 606 miehet 929
26v. naiset 586 miehet yli 1000, enää ei saa tarkkoja lukuja kun näyttää vaan tuhanteen asti tarkasti. Mutta jos karkeasti katsoo niin alle 20-vuotiassa naisia on enemmän ja siitä eteenpäin miesten osuu kasvaa ja naisten määrä pysyy aika samoissa lukemissa. Ei tämä mikään tarkka tutkimus ole mutta jotain lukuja sain.
Sukupuolijakauma iän mukaan s24treffeissä
14
328
Vastaukset
- sdgsdsd
Aivan, ja muka naisia pitäisi olla enemmän yli 25v vuotiaissa. Eipä paljon näy ainakaan nettideittailutilastoissa tuo.
Eihän tää nyt kerro ku vaan sen, että naiset kiinnostuu aiemmin pojista.
Ja miehet herää horroksestaan vähän myöhemmin.
Ja sen, että naiset on aktiivisempia ettimään kumppania. Sekä sen, että naiset tykkää kirjotella enemmän ku miehet. Miehet toimii ja juoksee kylillä sillä aikaa ku naiset kotona kirjottelee nettiin tekstejä.- carambola87a
Korjaus: naiset voi olla aktiivisempia etsimään kumppania 16-19v. Sen jälkeen miehiä on enemmistö jokaisessa ikäluokassa.
Tuokin aikamoinen päätelmä että naiset haluavat kirjoitella enemmän, tämäkin palsta on pullollaan miehiä jotka valittavat ettei naiset koskaan vastaa heille. Itse olen vastannut jokaiselle naiselle.
Ennenkuin lopetin seuranetsinnän "tosimielessä", minulle kirjoitti oma-aloitteisesti 4 naista 4kk aikana, itse lähetin viestiä n. 50 naiselle joista 3 vastasi.
Nyt olen päätynyt siihen ettei täältä ketään löydä ja profiilini on hieman erilainen kuin tuon 4kk aikana: http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=1102546 carambola87a kirjoitti:
Korjaus: naiset voi olla aktiivisempia etsimään kumppania 16-19v. Sen jälkeen miehiä on enemmistö jokaisessa ikäluokassa.
Tuokin aikamoinen päätelmä että naiset haluavat kirjoitella enemmän, tämäkin palsta on pullollaan miehiä jotka valittavat ettei naiset koskaan vastaa heille. Itse olen vastannut jokaiselle naiselle.
Ennenkuin lopetin seuranetsinnän "tosimielessä", minulle kirjoitti oma-aloitteisesti 4 naista 4kk aikana, itse lähetin viestiä n. 50 naiselle joista 3 vastasi.
Nyt olen päätynyt siihen ettei täältä ketään löydä ja profiilini on hieman erilainen kuin tuon 4kk aikana: http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=1102546Joo, mutta oletin, että ne naiset jotka aloittaneet aikaisin, eli nää 16-19v on löytäneet sitten niitä vanhempia miehiä itselleen. Joskus niitä, ketkä käyttää hyväkseen ja sitten kyllästyvät koko seuranhakuun. Monia syitä, miksi naisanti vähenisi.
Mä luulen kyllä, että useimmat miehet on jossain muualla kuin näillä palstoilla. Poikkeuksia on niissäkin, ketkä kirjoittavat siis.- carambola87a
kanasutra kirjoitti:
Joo, mutta oletin, että ne naiset jotka aloittaneet aikaisin, eli nää 16-19v on löytäneet sitten niitä vanhempia miehiä itselleen. Joskus niitä, ketkä käyttää hyväkseen ja sitten kyllästyvät koko seuranhakuun. Monia syitä, miksi naisanti vähenisi.
Mä luulen kyllä, että useimmat miehet on jossain muualla kuin näillä palstoilla. Poikkeuksia on niissäkin, ketkä kirjoittavat siis.Tarvittaisiin pitkittäistutkimusta tuon selvittämiseen....
Ehkä naisten on hyvä ottaa turpiin suhteessa mieluummin liian aikaisin jotta harhaiset kuvitelmat kohtuuttomine vaatimuksineen häviävät mahdollisimman nuorena ja sitten myöhemmin ( 20v) kelpaa tavallinen, mukava mies.
Ärsyttävää etteivät he edes ymmärrä omaa typeryyttään. Katso http://keskustelu.suomi24.fi/node/10843605#comment-56667822 Tätä kirjoittaessa ei ole vastannut mikä on hänen mielestään mielenkiintoista. Luulisin että vastaus on jotain korrektia mutta oikeasti hänestä mielenkiintoista on väkivaltaisuus, rikollisuus, psykoottisuus, psykopatia, tunteettomuus, empatiakyvyttömyys. Jännittävä mies nääs. Itse en ole mitään noista ja en kyllä halua naista joka noita ihannoi.
Tosin nämä "nettideitit" on siitä erikoinen paikka että useimmilla ikäluokkani naisilla on edelleen noita epärealistisia toiveita kumppanille. Ovatko nämä niitä tulevia elämänsä yksin eläneitä keski-ikäisiä katkeria naisia jotka haaveilevat ikäisistäni miehistä? carambola87a kirjoitti:
Tarvittaisiin pitkittäistutkimusta tuon selvittämiseen....
Ehkä naisten on hyvä ottaa turpiin suhteessa mieluummin liian aikaisin jotta harhaiset kuvitelmat kohtuuttomine vaatimuksineen häviävät mahdollisimman nuorena ja sitten myöhemmin ( 20v) kelpaa tavallinen, mukava mies.
Ärsyttävää etteivät he edes ymmärrä omaa typeryyttään. Katso http://keskustelu.suomi24.fi/node/10843605#comment-56667822 Tätä kirjoittaessa ei ole vastannut mikä on hänen mielestään mielenkiintoista. Luulisin että vastaus on jotain korrektia mutta oikeasti hänestä mielenkiintoista on väkivaltaisuus, rikollisuus, psykoottisuus, psykopatia, tunteettomuus, empatiakyvyttömyys. Jännittävä mies nääs. Itse en ole mitään noista ja en kyllä halua naista joka noita ihannoi.
Tosin nämä "nettideitit" on siitä erikoinen paikka että useimmilla ikäluokkani naisilla on edelleen noita epärealistisia toiveita kumppanille. Ovatko nämä niitä tulevia elämänsä yksin eläneitä keski-ikäisiä katkeria naisia jotka haaveilevat ikäisistäni miehistä?Njoo, sillon nuorempana ei oikeastaan ollut miehelle muita kriteerejä kuin se, että se kiinnostui musta ja että se oli katseenkestävä. :D Joskin siitä voi päätellä, että sekaan mahtuu muutama hampuusi. :3
Jossain vaiheessa elämää mulla oli kauhea lista miehestä, mitä pitää olla. Aluksi se koski ulkoista, myöhemmin opin kattomaan vähän sisällekin. Sitten kävi vähän hassusti ja koin olevani itse sisältä läpimätä eräiden tapahtumien seurauksena ja ketjureaktiona. Aloin etsiä tietoa kaikesta, miehistä ja naisista ja meidän eroista, löysin "oman naiseni" ja näen miehet sellaisina kuin he ovat. Se oli parasta, mitä mun elämässäni on tapahtunut. Nautin "oikeista miehistä" ja omasta itsestäni.
Nykyään listaan kuuluu, että mies on romanttinen, miehekäs ja pyrkii vällyjen välissä saamaan naisen kiemurtelemaan sen sijaan, että päämäärä olisi kaataa mahdollisimman monta naista. Ei-listalla on narkomaanit, juopot/alkoholistit, narsistit/muut luonnevikaiset/"epänormaalit". Mielestäni tää on vielä kohtuullisen realistinen.
Eilen kyllä tossa kun kaverin kanssa vähän käytiin mestoilla, niin tulipa todettua kyllä yks aika ehdoton no-no. :D En halua miestä, joka kuuntelee pääasiassa gansta räppiä.
Plussaahan olisi, jos miehellä olisi yhtä erikoinen/laaja musiikkimaku kuin mulla ja kohtuullisen vastaava arvomaailma. Mutta ennenkun meen tätä pidemmälle, masennun ja totean, että parempi olla yksin, koska tuntuu jo mahdottomalta ;)
Voisin kyllä joustaa, mutta entäs, jos etsii jotain "life-long" juttua, ja tietää, että juttu kaatuisi aikanaan, koska on erilaiset arvot? :) Mun mielestä on turha seurustella seurustelemisen vuoksi ja varsinkaan silloin, jos jo tietää etukäteen eroavansa.
Tutustumatta et voi tietää, eletään hetkessä, mutta ei tää elämäkään ikuinen ole. Säästyy aikaa, jos on itsellä joku käry, mitä hakee ja mitä itselle sopii, helvetin hyvää tuuria, jos sattuu olemaan vastakaikua ;)
Tässä yksi näkökanta näihin "katkeriin" naisiin, ei kaikki oo niin mustavalkoista, ainakaan täällä.kanasutra kirjoitti:
Njoo, sillon nuorempana ei oikeastaan ollut miehelle muita kriteerejä kuin se, että se kiinnostui musta ja että se oli katseenkestävä. :D Joskin siitä voi päätellä, että sekaan mahtuu muutama hampuusi. :3
Jossain vaiheessa elämää mulla oli kauhea lista miehestä, mitä pitää olla. Aluksi se koski ulkoista, myöhemmin opin kattomaan vähän sisällekin. Sitten kävi vähän hassusti ja koin olevani itse sisältä läpimätä eräiden tapahtumien seurauksena ja ketjureaktiona. Aloin etsiä tietoa kaikesta, miehistä ja naisista ja meidän eroista, löysin "oman naiseni" ja näen miehet sellaisina kuin he ovat. Se oli parasta, mitä mun elämässäni on tapahtunut. Nautin "oikeista miehistä" ja omasta itsestäni.
Nykyään listaan kuuluu, että mies on romanttinen, miehekäs ja pyrkii vällyjen välissä saamaan naisen kiemurtelemaan sen sijaan, että päämäärä olisi kaataa mahdollisimman monta naista. Ei-listalla on narkomaanit, juopot/alkoholistit, narsistit/muut luonnevikaiset/"epänormaalit". Mielestäni tää on vielä kohtuullisen realistinen.
Eilen kyllä tossa kun kaverin kanssa vähän käytiin mestoilla, niin tulipa todettua kyllä yks aika ehdoton no-no. :D En halua miestä, joka kuuntelee pääasiassa gansta räppiä.
Plussaahan olisi, jos miehellä olisi yhtä erikoinen/laaja musiikkimaku kuin mulla ja kohtuullisen vastaava arvomaailma. Mutta ennenkun meen tätä pidemmälle, masennun ja totean, että parempi olla yksin, koska tuntuu jo mahdottomalta ;)
Voisin kyllä joustaa, mutta entäs, jos etsii jotain "life-long" juttua, ja tietää, että juttu kaatuisi aikanaan, koska on erilaiset arvot? :) Mun mielestä on turha seurustella seurustelemisen vuoksi ja varsinkaan silloin, jos jo tietää etukäteen eroavansa.
Tutustumatta et voi tietää, eletään hetkessä, mutta ei tää elämäkään ikuinen ole. Säästyy aikaa, jos on itsellä joku käry, mitä hakee ja mitä itselle sopii, helvetin hyvää tuuria, jos sattuu olemaan vastakaikua ;)
Tässä yksi näkökanta näihin "katkeriin" naisiin, ei kaikki oo niin mustavalkoista, ainakaan täällä.Korjaus: mikä itselle sopii
- VieriväKiviEiSammalo
Mitähän hittoa alle 25 vuotiaat tekevät tälläsillä nettideittifoorumeilla?????
Come on, eläkää oikea elämä!! - tutkimus tämäkin
Minä katsoin itseni ikäiset, eli 43 vuotiaat.
Naisia 407kpl
Miehiä 813kpl
Valitkaahan naiset siitä, äkkiseltään laskettuna tekee kaksi miestä, yhtä naista kohti.- näinhän se on
kyllä,nettideitti on naistenreviiriä vaikka mies metsästää.
- Säälittävää
16-20 tytöistä suurin osa on täällä vain kohottamassa itsetuntoaan ja keräämässä kehuja miehiltä.
Ja sit on niitä turhia tyttöjä, jotka sanoo profiilissaan, että eivät tiedä mitä etsivät. - etsiskelijä12
Katsoin 53-vuotiaat: kuukauden sisällä profiilissaan käyneet 567 miestä, 363 naista.
- onnellinen mummeli
"Katsoin 53-vuotiaat: kuukauden sisällä profiilissaan käyneet 567 miestä, 363 naista."
"Minä katsoin itseni ikäiset, eli 43 vuotiaat.
Naisia 407kpl
Miehiä 813kpl"
Mistä tämän johtuu?
Tilastollisesti suomalaisissa keski-ikäisissä on huomattava naisenemmistö, ja mitä vanhemmista ihmisistä on kyse, sitä enemmän on naisia ja vähemmän miehiä. Kuinka netissä sitten on naisVÄHEMMISTÖ? Eivätkö naiset etsi parisuhdetta, ja jos eivät, niin mistä se johtuu?
Entä kuinka tämän tiedon perusteella voi sanoa, että keski-ikäinen nainen ei muka löydä miestä - niitähän on täällä kaksi yhtä naista kohden????
Tällaista väitettähän täällä kuulee koko ajan esitettävän, Siis että nelikymppinen nainen ei muka saa oman ikäistä miestä vaan pitää ottaa kuusikymppinen ukko. Mikä muuten ei ole totta. Ei ollenkan. Löysin itseni ikäisen ihanan miehen netistä 53-vuotiaana,ja tarjolla olisi ollut vaikka kuinka monta muutakin omanikäistä, sen kun valitsin ja otin parhaan. Viestejä ja yhteydenottoja tuli koko ajan itseni ikäisiltä ja treffeille pääsin niin paljon kuin halusin. Ei niitsä sen kummempaa yleensä tullut, vaikak miehet olivat sinänsä ihan ok-tyyppejä. i vain kolahtanut. Joko kumpikaan ei innostunut, tai annoin pakit tai sain pakit - mutta paljon enemmän annoin pakkeja kuin sain. Vasta treffit n:o 11 loksahti kohdalleen, ja nyt olen kihloissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1203980
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413203- 2372886
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?402406- 361704
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411486- 141371
- 181345
- 221281