Perhana soikooon! Kun nyt sitten uskaltauduin vihdoin menemään deittisivustolle hakemaan miestä, niin enköhän saanut sieltä heti kimppuun hullun vainooja stalkkerin!
Oli kyllä viimeinen kerta tätä huvia, kun normaalit ja mukavat miehet ovat näköjään jo kuolleet sukupuuttoon. Vietän loppuelämäni suosiollla yksin!
Vainooja
30
585
Vastaukset
- kcolpcäaz< , mjk öso
Millä sivuilla olit? Ja mitä tämä vainooja tekee?
- sinkkumies37
Mä olen normaali ja mukava mies mut ei naiset mulle vastaile takas ikinä. Just noi vainoojat on naisten mieleen.
- Kiitos ei
Tämä herra oli ottanut nimelläni selvää työpaikkani , ja nyt tykittää ihan sairaita viestejä työnumerooni ympäri vuorokauden. Välillä uhkailee, sitten taas pyytelee anteeksi. Luojan kiitos osoitetietoni on salaiset, ei toivottavasti tule oven taakse.
Olin facebookin are you interested? palstalla. Sieltä kuitenkin tuli ihan mukavia tuttavuuksia ympäri maailmaa, joiden kanssa on hauskaa höpötellä, vaikka ikinä ei tulisi tapaamaakaan.
Muutama pervo sieltä toki otti yhteyttä, niin kuin on varmaan yleistä.
Mutta tämä suomalainen peräkammarin poika on ihan uskomaton tapaus. Toivottavasti tämä vielä hyvin päättyy.
Ja "sinkkumies 37", asenteesi näyttää olevan sellainen, etten yhtään ihmettele jos et saa vastauksia!- Hessu35.
Jos todella vasta nyt aloitit nettideittilun, voin ymmärtää viimeisen lauseesi, sillä sinulle ei ole vielä auennut nämä nettideittailun lainalaisuudet.
Minä otin profiilini pois jo aiemmin, jää enemmän tilaa pi**unvonkaajille ja erinäisille häiriköille, ei nämä nettideitit sovi kaikille. - ei ole
Naisilla se asenne ongelma on. Mä olen vaan kyllästynyt kirjoittamaan kenellekkään. Kaikki naiset vaan katsoo ulkonäköö ja jos ei miellytä niin ei haluta tutustua.
- carambola87a
"normaalit" miehet katoavat sen takia kun te naiset ette vastaa viesteihin ja teillä on kummallisia vaatimuksia. Jotkut luovutettuaan lyövät homman leikiksi: http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=1102546
- kysyn vaan
Siinä sinun alkuperäisessä porofiilissa ei ollut mitään mielenkiintoista, joten miksi oletat, että joku vastaisi viesteihisi?
- carambola87a
kysyn vaan kirjoitti:
Siinä sinun alkuperäisessä porofiilissa ei ollut mitään mielenkiintoista, joten miksi oletat, että joku vastaisi viesteihisi?
Kerropas mikä mielestäsi on mielenkiintoista?
- ....................
Olet maininnut täällä että haet panoseuraa, mitä normaalia siinä on, jos nainen hakee kumppania?
- carambola87a
.................... kirjoitti:
Olet maininnut täällä että haet panoseuraa, mitä normaalia siinä on, jos nainen hakee kumppania?
Oliko viestisi minulle? Ai mitä normaalia on panoseuran hakemisessa? Mitä normaalia on syömisessä? Paneminen on tarve siinä missä nälkäkin. Nälkä on normaalia. Paneminen on normaalia.
Taidat olla nainen.
- Kiitos ei
Hyiks !
Onko tietoa mihin ne normaalit miehet sitten katoavat? Mielelläni lähtisin etsimään, jos tiedossa olisi löytää se normaali ja mukava mies ;) !!!!- kkkee
Lenkkipolulta, koiraa ulkoiluttamasta, kaupasta, kahvittelupaikoista, mutta ei kaupungin keskustan kahviloista, videovuokraamosta, urheiluliikkeestä, hifiliikkeestä, tietokoneliikkeestä, jätskikojulta, elokuvista, kävelyltä esikaupunkialueella, jalkapallokentältä, dvd-hyllyiltä, fresbeetä heittelemästä, uimasta ja takapihalta ;)
Minua et löydä keskikaupungilta, kirjastosta, taide- ymv. näyttelystä, biitsiltä, baarista, työväenopistosta, alkosta, hampurilaisravintolasta, tanssipaikoilta, etkä terassilta.
Törmättäiskö me? Tod näk ei :/ - kkkee
kkkee kirjoitti:
Lenkkipolulta, koiraa ulkoiluttamasta, kaupasta, kahvittelupaikoista, mutta ei kaupungin keskustan kahviloista, videovuokraamosta, urheiluliikkeestä, hifiliikkeestä, tietokoneliikkeestä, jätskikojulta, elokuvista, kävelyltä esikaupunkialueella, jalkapallokentältä, dvd-hyllyiltä, fresbeetä heittelemästä, uimasta ja takapihalta ;)
Minua et löydä keskikaupungilta, kirjastosta, taide- ymv. näyttelystä, biitsiltä, baarista, työväenopistosta, alkosta, hampurilaisravintolasta, tanssipaikoilta, etkä terassilta.
Törmättäiskö me? Tod näk ei :/Sinun kanssasi minut voisi löytää:
keskikaupungilta, kirjastosta, taide- ymv. näyttelystä ja joskus harvoin myös biitsiltä, baarista, hampurilaisravintolasta ja terassilta.
Mutta silloinpa ei tarvisi etsiä enää ;) - Kiitos ei
kkkee kirjoitti:
Törmättäiskö me? Tod näk ei :/Kuule todennäköisesti törmättäis. Mutta ryhdyttäiskös jutteleen ? Kehittyiskös siitä sitten jotain? Itse en käy baareissa ollenkaan ja kun esikaupunkialueella asun, niin ytimessä harvoin käyn ;)
- kkkee
Kiitos ei kirjoitti:
Kuule todennäköisesti törmättäis. Mutta ryhdyttäiskös jutteleen ? Kehittyiskös siitä sitten jotain? Itse en käy baareissa ollenkaan ja kun esikaupunkialueella asun, niin ytimessä harvoin käyn ;)
Meinasin jo alunperinkin kirjoittaa tuon ihan saman kysymyksen ekaan vastaukseeni, mutta se vaan jäi.
Niin, ei me varmaan mitään juteltais, pitäis olla jotain yhteistä mistä vois heittää toiselle sillain "turvallisesti"' jotain tarinaa tai kyssäriä että se toinen vois ja haluis siihen sitten vastata jotain, ehkä ihan hymyn kera vielä :) - Kiitos ei
kkkee kirjoitti:
Meinasin jo alunperinkin kirjoittaa tuon ihan saman kysymyksen ekaan vastaukseeni, mutta se vaan jäi.
Niin, ei me varmaan mitään juteltais, pitäis olla jotain yhteistä mistä vois heittää toiselle sillain "turvallisesti"' jotain tarinaa tai kyssäriä että se toinen vois ja haluis siihen sitten vastata jotain, ehkä ihan hymyn kera vielä :)Niin. Se tutustuminen on niin älyttömän vaikeeta... vaikken mikään tuppisuu, huumorintajuton ujopiimä olekkaan. Mitähän siinä pelkää? Jotain ikuista häpeäpenkkiä tai jalkapuutako jos uskaltais ehdottaa treffejä? Ja jos naisena ehdottaisin, niin olisin tyrkky ja liian hyökkäävä! Huokaus.
- kkkee
Kiitos ei kirjoitti:
Niin. Se tutustuminen on niin älyttömän vaikeeta... vaikken mikään tuppisuu, huumorintajuton ujopiimä olekkaan. Mitähän siinä pelkää? Jotain ikuista häpeäpenkkiä tai jalkapuutako jos uskaltais ehdottaa treffejä? Ja jos naisena ehdottaisin, niin olisin tyrkky ja liian hyökkäävä! Huokaus.
Jos naisena jotain ehdottaisit tai siis mulle puhuisit niin minä en ainakaan pitäisi tyrkkynä, mutta pitäisin aika varmana että saattaisit olla musta kiinnostunut, koska tähän ikään ei ole vielä tuollaista tapahtunut, tässä kulttuurissa kun ei ole tapana ihan muuten vain rupatellaniitä näitä vastakkaiselle sukupuolelle. Kyllä olis tuokin joskus kiva kokea :)
Olen miettinyt kanssa tuota aloitteen vaikeutta, minäkään en ole se hiljaisin ja varsinkaan huumorintajuttomin kaveri hyvässä, tutussa seurassa, vaikka rauhallinen muuten olenkin luonteeltani, mutta varsinainen tuppisuu silloin kun ei pitäisi..
Miksi ihmeessä ei vois vaan mennä sanomaan, että moikka, olit niin kivan näkönen että päätin tulla jotain turisemaan, ja tuon kun sanoo kera leveän hymyn, niin vois kuvitella että fiksu ( lue: yrittämisen arvoinen ) nainen ei tuota ihan ainakaan täyslaidallisella tyrmää, vaikkei ehkä muuten natsaiskaan. - Kiitos ei
kkkee kirjoitti:
Jos naisena jotain ehdottaisit tai siis mulle puhuisit niin minä en ainakaan pitäisi tyrkkynä, mutta pitäisin aika varmana että saattaisit olla musta kiinnostunut, koska tähän ikään ei ole vielä tuollaista tapahtunut, tässä kulttuurissa kun ei ole tapana ihan muuten vain rupatellaniitä näitä vastakkaiselle sukupuolelle. Kyllä olis tuokin joskus kiva kokea :)
Olen miettinyt kanssa tuota aloitteen vaikeutta, minäkään en ole se hiljaisin ja varsinkaan huumorintajuttomin kaveri hyvässä, tutussa seurassa, vaikka rauhallinen muuten olenkin luonteeltani, mutta varsinainen tuppisuu silloin kun ei pitäisi..
Miksi ihmeessä ei vois vaan mennä sanomaan, että moikka, olit niin kivan näkönen että päätin tulla jotain turisemaan, ja tuon kun sanoo kera leveän hymyn, niin vois kuvitella että fiksu ( lue: yrittämisen arvoinen ) nainen ei tuota ihan ainakaan täyslaidallisella tyrmää, vaikkei ehkä muuten natsaiskaan.Mulle kävi niin kesän alussa, että törmäsin tosi mukavaan mieheen muutaman kerran alueella missä asun. Mies oli ihan tavallisen näköinen, ei mikään ruma eikä komea, ei isokokoinen, pikemminkin hintelä. Mutta hänen kanssa oli tosi mukava jutella.
Kun törmäsin häneen kolmannen kerran niin annoin hänelle puhelin numeroni, ja pyysin että soita, lähtään käymään vaikka kävelyllä tms. Mies ei sitten koskaan soittanut. Tuli taas vastaan ja pyysi numeroni uudestaan kun oli "hukannut" sen. No, soittoa ei ole vieläkään kuulunut.
Törmäsin mieheen taas ja hän alkoi ihmettelemään minulle, haluanko todella, että hän soittaisi minulle! Olin hänen mielestään niin hyvän näköinen että a) en voi olla vapaa b) en ollut tosissani kun annoin hänelle numeron.
Että tämmönen kokemus siitä kun yrittää olla rohkea ja tekee aloitteen. - kkkee
Kiitos ei kirjoitti:
Mulle kävi niin kesän alussa, että törmäsin tosi mukavaan mieheen muutaman kerran alueella missä asun. Mies oli ihan tavallisen näköinen, ei mikään ruma eikä komea, ei isokokoinen, pikemminkin hintelä. Mutta hänen kanssa oli tosi mukava jutella.
Kun törmäsin häneen kolmannen kerran niin annoin hänelle puhelin numeroni, ja pyysin että soita, lähtään käymään vaikka kävelyllä tms. Mies ei sitten koskaan soittanut. Tuli taas vastaan ja pyysi numeroni uudestaan kun oli "hukannut" sen. No, soittoa ei ole vieläkään kuulunut.
Törmäsin mieheen taas ja hän alkoi ihmettelemään minulle, haluanko todella, että hän soittaisi minulle! Olin hänen mielestään niin hyvän näköinen että a) en voi olla vapaa b) en ollut tosissani kun annoin hänelle numeron.
Että tämmönen kokemus siitä kun yrittää olla rohkea ja tekee aloitteen.Paha tietysti mennä sanomaan mitään varmaksi, mutta minulle tuli tuosta sellainen mielikuva, että syy oli varmasti jotain muuta kuin mitä mies sanoi.
Jos kerran noinkin monta tilaisuutta olet antanut, eikä soittoa vaan kuulu, niin en jotenkin voi uskoa että mies olisi ollut riittävän kiinnostunut sitten kuitenkaan, ehkei saanut sitä sanottua.
Suurta kynnystäkään tuskin oli ottaa yhteyttä kun kerran olitte jo jutelleetkin monesti. - Kiitos ei
kkkee kirjoitti:
Paha tietysti mennä sanomaan mitään varmaksi, mutta minulle tuli tuosta sellainen mielikuva, että syy oli varmasti jotain muuta kuin mitä mies sanoi.
Jos kerran noinkin monta tilaisuutta olet antanut, eikä soittoa vaan kuulu, niin en jotenkin voi uskoa että mies olisi ollut riittävän kiinnostunut sitten kuitenkaan, ehkei saanut sitä sanottua.
Suurta kynnystäkään tuskin oli ottaa yhteyttä kun kerran olitte jo jutelleetkin monesti.Niin minäkin ajattelin, että ehkä hän on varattu tai edellinen suhde vielä vaiheessa tai jotain muuta. Tai yksinkertaisesti ei vain napannut tämä leidi. Ihmetyttää kuitenkin kun hän tuli pyytämään uudestaan sen puhelin nummerin ;)
No, hengissä olen tämän ja nettikokeilunkin jälkeen. Jos ei sitä normaalia ja mukavaa miestä löydy, niin eletään sitten yksin jos niin on tarkoitettu!
Vaikka naisena kärsinkin, kun ei ole miestä vierellä.
- samoja kokemuksia
Mistäpäin Suomenmaata tämä viheltäjä mahtoi olla?
- Ei kiitos
Pohjoisesta on tämä Herra. Ensimmäisen puhelun aikana oli jo muuttamassa yhteen jne. Suuri rakkaus oli syttynyt pelkästään kuvan perusteella, ja suunnitteli että tulee ihan ensimmäiseksi asumaan luokseni pariksi viikoksi... että päästään kunnolla "tutustumaan"....
- samoja kokemuksia
Okei.. ei ole sama herra, Lahdesta oli tämä minun stalkkerini. Muistathan, että myös yletön txt-viesteily luetaan kotirauhan häirinnäksi jos olet pyytänyt häntä lopettamaan yhteydenpidon.
- Kiitos ei
Kiitos tästä tiedosta! En ole tätä tiennyt, kun ei aikaisempia kokemuksia vastaavasta. Eikä myöskään kokemuksia nettideittailusta...
Kunhan nyt ymmärtäis lopettaa, ettei tarvitsisi poliisia alkaa tähän sotkemaan. Mutta jos on sairas päästään niin sitten on.
Kyllä niin harmittaa että lähdin edes kokeilemaan tätä nettideittaamista!!! - samoja kokemuksia
Pidä viestit tallessa, jotta sinulla on ns "kättä pidempää" jos tilanne vaatii jatkossa tiukemman puuttumisen. Ja älä missään nimessä enää vastaa hänelle! Tsemppiä! :)
- ...................
Turhaa itseäsi rankaiset toisen typeryydestä. Kylmästi vain laitat häirikölle, että poliisi ottaa seuraavaksi yhteyttä ellei homma lopu. Mutta joo, usein se vähän pidempi viestittely paljastaa tällaiset kahjot, etenkin jos siinä välillä tapahtuu ennalta-arvaamattomia esteitä.
- Kiitos ei
Kiitos! On kyllä oma sinisilmäisyys, luottavaisuus ja typeryys harmittanut! Mutta no can do. Tästä vahingosta viisatuneena elämässä eteenpäin vaan. Ei muu auta.
- tyhjä arpa
Mä en ole saanut yhtään naisen numeroa ikinä vaikka olen pyytänyt kymmeniä. En kyllä ihmettelekkään kun katsoo mun naamaa. Enkä ole mikään vainooja vaan ihan asialliseti olen pyytänyt. ikinä en ole perään katsellut.
- LiisaAnnikki
Kerro sille stalkkerillesi, että olet palannut yhteen exäsi kanssa.
Näin minä tein yhdelle stalkkerille, ja hän lopetti.
Täällä on aika paljon henkisesti häiriintyneitä miehiä, joten aika tarkkana kannattaa olla. Numeroa en kyllä kovin helposti anna. - Kiitos ei
Niin ja ex on sitten sattumalta poliisi! Näin neuvoi myös työkaverini...;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1204019
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413203- 2372902
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?412426- 361704
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241506Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411486- 141381
- 181345
- 221281