Israel Ylpistää vielä Kreikkaa?

Hullu mutta 6,6,6,6

Se on varmaan totta, kun urheiljansa Iisakin suvulla ovat olleet täydellisen säälittäviä vielä...Sodat pitää päättää Urheilumenestykseen, ja kohta saattaa olla jo Kaikkitietävän Israelin vuoro? En tiedä kuinka pian?
Suomalaisilla höperö asia, että EI ISRAEL SUOMEA veljistään suurimmin rakastaa ja aseitaan vielä jonkin aikaa rakentaa, siis sitä vihatuksi väitämäänsä Ismaelia ja Edomiaan, Ei ole Pohjoisesta ja Etelästä niin usein selvillä Israel kuin luulemme...(Ei ole kylmää 4-vuodenaikaa kovin Usein ollut Israelissa).
Vain Sotaa Israel muistaa rakentaa,rauhan ruhtinaansa Rheesuksenkin aikana, mutta sitäkin vihataan, koska osaa rakentaa isommat aseet vielä kuin Ismael veljensä... Vain Raamatulla ja Profeetojensa ja Kuninkaidensa loputtomilla muisteloille...
Vihan aika saattaa päättyä silti 3,5 vuoden päästä....

Koraani ei ole huonompi, mutta siinä on PALJON vähemmän sanoja. (Salomo: Vaikeneminen on KULTAA, myttä ei mykkydestä ole mitään kullaksi tehtävä, se on myytyä kultaa). Onko se hyvää, että on vähän kirjoittanutta Arabiassa? Hylälkää muslimit jo VÄHÄT kirjoitukset joko Pyhän sotanne, tai pyhimmän urheilunne takia, vaikka se kortti menee Ensimmäisen Iraninin kuinkaiden (Irakilaiset) piikkiin...
Syyria niitäkin syyttää, ei ole suuremmin aina kiinnostunut Usan temppuiluista....
Kreikasta Israel jotain siliti tietää, mutta miksi eivät vielä voita Suomen Matikkaa?(Olen Karppi). Matti Karppinen on VARMASTI minua parempi matematiikassa...

3

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poliittinen AGITOIJA

ELLE Isä huusi Jeesus kun halusi elää ja ABBA, BAD BAAL kun halusi kuolla....
      Israel ja Ismael sille tietysti Isä ja Istarnbul, jos KOVA haluamme olla, Suomi ISUKKI on, vaikka Duomi ja Kuomi tarkoittaa melkein samaa....
      KD:n kannatuksen vähyyden vuoski olimme 60-2-mitalitilastossa..
      Shakki Shamaanit EIVÄT hyväksy KD:n pientä kannatusta Suomessa eivätkä tietysti Saksalaisetkaan....

• Roomalainen.

Heittäkää suomalaiet keihästä oikealle puolelle, niin saatte seuraavalla kerralla ehkä jotain enemmän?
        Japanilainen SÖI sen kortin meiltä viimeskaboissa, ei keskelle kannata aina heittää: DYSMAS.

• Poliittinen Veikko
        Roomalainen. kirjoitti:

Heittäkää suomalaiet keihästä oikealle puolelle, niin saatte seuraavalla kerralla ehkä jotain enemmän?
        Japanilainen SÖI sen kortin meiltä viimeskaboissa, ei keskelle kannata aina heittää: DYSMAS.

Sori, Gestas oli silti oikeella, en ole absoluuttisen varma, mutta todennäköisempää, että Gestas Jegsuksen oikealla puoella, KOSKA kutakuinkin oikeisto vielä 3,5 -7,0 vuotta vallassa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2166
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1557
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      80
      1265
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1014
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      932
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe