Eli en ole siis sinänsä alkamassa pudottaa jotain 10kg ylipainoa tavoitteena laiha kroppa vaan siis mulla on kolmen viikon päästä sellanen tilaisuus johon olis kiva olla reilusti hoikempana niin laihtuisinko siihen tehokkaasti sillä menetelmällä että syön tän tulevat 3vko vaan kasvissosekeittoa, näkkäriä ja juon vettä, jokapäiväinen aerobinen liikunta. Tiedän että jos haluaa oikeasti laihtua kunnolla ja pysyvästi niin se onnistuu lähinnä vaan elämäntapoja muuttamalla ja aloittamalla oikeasti terveellisempi elämän mutta miten on tälläset pikkukuurit jos haluaa nopeasti hoikistua just esim häihin tms, luuletteko että toi kuuri toimii? Olen siis aika nopeasti laihtuvaa tyyppiä ja tämän hetkiset mitat on 160cm/56-57kg.
Laihtuuko tällä kuurilla tehokkaasti lyhyessä ajassa?
1
125
Vastaukset
- Panhandle
"Reilusti hoikemmaksi" et kolmessa viikossa pääse - eikä ole syytäkään, olet aivan normaalipainoinen. Normaalipainoisen on vielä vaikeampi pudottaa painoa nopeasti kuin tosi isojen, koska energiavaje ei voi olla yhtä suuri.
Voit ehkä hyvällä tuurilla saada kolme kiloa pois, mutta rehellisyyden nimissä: kuka huomaa toisesta ihmisestä, onko hän 3 kg painavampi vai kevyempi? Pikakuureilla on sekin huono puoli, että nopeasti pudotetut kilot tulevat yleensä nopeasti takaisin, koska kitukuuria ei pysty kauan pitämään.
Jos kolttu kinnaa, ratko saumoja tai osta uusi mekko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807