Onko kellään kokemuksia Matter Super Juice pyöristä tai sitten G13 pyöristä?
Tuota 100mm superjuicea näyttäisi saavan satasen pintaan tai vähän yli mutta tuo G13 on ilmeisesti vielä aika lailla kalliimpi, ulkomaitten nettikaupoissa.
uusia pyöriä Matterilta?
8
225
Vastaukset
- bont
even the AmWing is fast and very successful in races, the Matter G13 is a little bit faster.
Finally it depends on the individual preferences. We have customers who perfer the AmWing more than the G13 and others who loves the G13.
But i would rank the G13 first and the AmWimg second (followed by the Matter Super Juice on third and the MPC RoadWar on fourth place).
BR
Mit sportlichem Gruß
Marko Welz vom www.der-rollenshop.sportkanzler.de - Team!
der-rollenshop.de
sport-net-GmbH
Niehausweg 12 33739 Bielefeld
Deutschland
siinä vastaus jonka sain. g13 on minusta jonkun verran nopeanpi luistella kuin amwing.mäkeä laskiessa taas nopeanpi on amwing.g13 toimii hyvin sateella, ei luista alta pois.- EK:
Matterin huippurenkaissa on tavalliselle tallaajalle erot aika pienet,on makuasia haluaako maksaa tuosta erosta.
Itse käytän Matterin EMT renkaita jotka ovat herkkyydeltään parempia kuin normaali ei EMT profiilin omaava rengas.
Tekniikka ja luistelijan paino vaikuttaa myös renkaan käyttäytymiseen,raskastekoinen luistelija saattaa saada huonomman tuloksen esim.EMT renkaalla.
Super Juicen ja G13 ero käyttäjälleen selviää ainoastaan TESTAAMALLA,tuoteseloste on vain suuntaa antava johon ei kannata liikaa tuijottaa.
Kaikki Matterin renkaat ovat laadultaan ainakin oman kokemuksen mukaa olleet hyviä ja ns.ylivuotisia saattaa saada todella edulliseen hintaan.
Itse maksoin Juice F2 EMT setistä viime keväänä reilun 70 euroa postikuluineen joka on aika kohtuullinen hinta.
- s
Jos edullisia ja hyviä renkaita haluaa niin nyt saa baysidebladesilta tilattua edullisesti ainakin bontin 100 ja 110mm renkaita. itse tilasin 110 highrollerit ja koko setti postikuluineen 60e.
- bont
saako sieltä muka suomeen renkaita .se on austraaliaasa. baysidebes. ja eikös siinä mee vielä tulli maksut.
- s
Tulleja ei mene jos on alle 150e tilaus, arvonlisäveroa 23% ilmeisesti pitäisi mennä, mutta tuntuu olevan tuurista kiinni. Jos arvolisäveron kokonaismäärä jää alle 10e niin sitä tarvitse maksaa. Renkaat oli 8 dollaria kappale eli noin 6 viikkoa sitten tilatessa jotain 50e ja postikulut vain noin 10e luokkaa. Paljon olen tilaillut eu:n ulkopuolelta 20-100e tilauksia ja yhdestäkään ei ole veroja tarvinnut maksaa.
- s
Kävin vielä liikkeen sivuilla katsomassa ja edelleen 8x bont high roller 110 87a = 64 dollaria ja lähetyskulut 14. On euroissa ehkä nyt 65. Euroopassa samoista renkaista tuntuu joutuvan maksamaan noin 15e kappale. Normihinta tuolla australian liikkeessä on 20 dollaria kappale. Paketti tuli noin 10 päivässä
- matterit
Minulla on kokemuksia noista Bonteista, sekä punaisina että mintun värisinä. Nopeat ne varmasti ovat, koska mintun värisillä kilpaillaan suurissa kilpailuissakin mutta ne eivät ole mielestäni yhtä miellyttävät käyttää kuin Matterit. Riippuu tietysti aina vähän luistelutyylistä. Lisäksi ne näyttävät vähän halkeilevan joidenkin Hyperien tapaan, mutta siitä ei ainakaan vielä ole ollut pahemmin haittaa.
Taidan kokeilla seuraavaksi noita amwingeja. Korealaiset taitavat olla. - bont
tilasin matter f2 110 valkoiset ,hinta oli 81e rahteineen,täytyy kokeilla millaiset renkaat ovat .onko kokemuksia näistä ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957