uusia pyöriä Matterilta?

matterit

Onko kellään kokemuksia Matter Super Juice pyöristä tai sitten G13 pyöristä?
Tuota 100mm superjuicea näyttäisi saavan satasen pintaan tai vähän yli mutta tuo G13 on ilmeisesti vielä aika lailla kalliimpi, ulkomaitten nettikaupoissa.

8

196

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bont

      even the AmWing is fast and very successful in races, the Matter G13 is a little bit faster.
      Finally it depends on the individual preferences. We have customers who perfer the AmWing more than the G13 and others who loves the G13.
      But i would rank the G13 first and the AmWimg second (followed by the Matter Super Juice on third and the MPC RoadWar on fourth place).
      BR

      Mit sportlichem Gruß

      Marko Welz vom www.der-rollenshop.sportkanzler.de - Team!

      der-rollenshop.de
      sport-net-GmbH
      Niehausweg 12 33739 Bielefeld
      Deutschland


      siinä vastaus jonka sain. g13 on minusta jonkun verran nopeanpi luistella kuin amwing.mäkeä laskiessa taas nopeanpi on amwing.g13 toimii hyvin sateella, ei luista alta pois.

      • EK:

        Matterin huippurenkaissa on tavalliselle tallaajalle erot aika pienet,on makuasia haluaako maksaa tuosta erosta.
        Itse käytän Matterin EMT renkaita jotka ovat herkkyydeltään parempia kuin normaali ei EMT profiilin omaava rengas.
        Tekniikka ja luistelijan paino vaikuttaa myös renkaan käyttäytymiseen,raskastekoinen luistelija saattaa saada huonomman tuloksen esim.EMT renkaalla.
        Super Juicen ja G13 ero käyttäjälleen selviää ainoastaan TESTAAMALLA,tuoteseloste on vain suuntaa antava johon ei kannata liikaa tuijottaa.
        Kaikki Matterin renkaat ovat laadultaan ainakin oman kokemuksen mukaa olleet hyviä ja ns.ylivuotisia saattaa saada todella edulliseen hintaan.
        Itse maksoin Juice F2 EMT setistä viime keväänä reilun 70 euroa postikuluineen joka on aika kohtuullinen hinta.


    • s

      Jos edullisia ja hyviä renkaita haluaa niin nyt saa baysidebladesilta tilattua edullisesti ainakin bontin 100 ja 110mm renkaita. itse tilasin 110 highrollerit ja koko setti postikuluineen 60e.

    • bont

      saako sieltä muka suomeen renkaita .se on austraaliaasa. baysidebes. ja eikös siinä mee vielä tulli maksut.

    • s

      Tulleja ei mene jos on alle 150e tilaus, arvonlisäveroa 23% ilmeisesti pitäisi mennä, mutta tuntuu olevan tuurista kiinni. Jos arvolisäveron kokonaismäärä jää alle 10e niin sitä tarvitse maksaa. Renkaat oli 8 dollaria kappale eli noin 6 viikkoa sitten tilatessa jotain 50e ja postikulut vain noin 10e luokkaa. Paljon olen tilaillut eu:n ulkopuolelta 20-100e tilauksia ja yhdestäkään ei ole veroja tarvinnut maksaa.

      • s

        Kävin vielä liikkeen sivuilla katsomassa ja edelleen 8x bont high roller 110 87a = 64 dollaria ja lähetyskulut 14. On euroissa ehkä nyt 65. Euroopassa samoista renkaista tuntuu joutuvan maksamaan noin 15e kappale. Normihinta tuolla australian liikkeessä on 20 dollaria kappale. Paketti tuli noin 10 päivässä


    • matterit

      Minulla on kokemuksia noista Bonteista, sekä punaisina että mintun värisinä. Nopeat ne varmasti ovat, koska mintun värisillä kilpaillaan suurissa kilpailuissakin mutta ne eivät ole mielestäni yhtä miellyttävät käyttää kuin Matterit. Riippuu tietysti aina vähän luistelutyylistä. Lisäksi ne näyttävät vähän halkeilevan joidenkin Hyperien tapaan, mutta siitä ei ainakaan vielä ole ollut pahemmin haittaa.
      Taidan kokeilla seuraavaksi noita amwingeja. Korealaiset taitavat olla.

    • bont

      tilasin matter f2 110 valkoiset ,hinta oli 81e rahteineen,täytyy kokeilla millaiset renkaat ovat .onko kokemuksia näistä ,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe