Näädät menkää hoitoon

SAIRASTA

Siis te olette keskiikäisiä korkeaksi koulutettja perheellisiä tukevia naisia,ymmärisinkö olikein...
ja teidän ainut tehtävä mailmassa on Johnna Tukiaisen elämä,voi hyvää päivää oikeasti.
omistatte koko elämänne sille että kyttäätte milloin hän kirjoittaa nassu kirjaan ja kilpasilla korjoittamaan se Hymyyn,onko tämä edes todellista.
Sitten kun Johanna on hiljaa vittuilette siitä kun hän kirjoittaa Blogia vittuilette siitä.
EIKÖ HERRAN JUMALA TEILLÄ OLE OMAA ELÄMÄÄ,JOKU JOHANNA ON TEIDÄN PAKKO MIELLE,SAIRASTA,
TOION TOSIAAN JA AION TOIMIA ETTÄ TEIDÄT SAADAAN KURIIN.
ONHAN SUOMI KUITENKIN OIKEUSVALTIO.
sUOSSITTELEN LÄMPIMÄSTI IRTAUTUMISTA NETISTÄ JA JOHANNASTA.

38

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laardipallero

Sinulla kai se on psyykkinen ongelma, kun tekstin alussa puhut Johanna Tukiaisesta ensin kolmannessa persoonassa, mutta sitten kesken tekstin puhutkin ensimmäisessä persoonassa. Kun kerran suoraan tunnustat olevasi Tuksu, niin miksi et nimimerkissäsi sitä tunnusta?

Kertoisitko jo Johanna siitä Viljon kohtalosta, kun kerran olet luvannut kertoa?

• annuliini!

Miksi oletetaan taas paranoidisesti, että aloittaja on Johanna Tukiainen?

Itse luin ja ymmärsin ainakin aloituksen niin, että tämä kommentoija haluaa, vaikka ulkopuolisena, puuttua asioihin. Eri asia onko sillä seuraamuksia, toivottavasti olisi!
        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, tyrmistynyt näiden parjaajien teksteistä, että tällaista elämää jotkut kirjoittajat elää ja siitä, että tällainen loukkaava kommentointi sallitaan lehdissä ja palstoilla!

• Laardipallero
        annuliini! kirjoitti:

Itse luin ja ymmärsin ainakin aloituksen niin, että tämä kommentoija haluaa, vaikka ulkopuolisena, puuttua asioihin. Eri asia onko sillä seuraamuksia, toivottavasti olisi!
        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, tyrmistynyt näiden parjaajien teksteistä, että tällaista elämää jotkut kirjoittajat elää ja siitä, että tällainen loukkaava kommentointi sallitaan lehdissä ja palstoilla!

Helppo vastata. Ne "rikokset" mistä avaaja syyttää, ovat yksiselitteisesti ns. asianomistajarikoksia. Jos Laardia on loukattu, niin vain Laardi voi tehdä asialle jotain, ja kirjoittaja itse henkilökohtaisesti lupaa saada näädät kuriin! Siispä aloittajan on ihan pakko olla Laardi itse! JA tuosta kiihkosta näkee muutenkin, ettei kirjoittaja voi olla kukaan muu kuin asianomainen itse. Ei kukaan suuttuisi noin rajusti kenenkään toisen puolesta:) Kyllä siinä Laardi alun kolmannessa persoonassa kirjoittamisen jälkeen kirjoittaa ihan itse itsestään ensimmäisessä persoonassa.

• Pärnuusen Juuuulia
        annuliini! kirjoitti:

Ei olekaan, vaan hän on Ruska-Julle Jollaksesta

• Hoitoa hoitoa

Johanna se siellä availee itsestään ketjuja. Ainoa joka tarvii hoitoa on lihava päihteinen Tuksu The Kassialma ja samanlainen siskonsa. Ei kukaan muu. Eiköhän sitä häkkiä onneksi syksyllä tule.

• Mä Näätä Sä JoJO

Joo. Voi rutiköyhää ( kerjäsi fb ssä rahaa) ja lihavaa Johkua taas. Mene nukkuu pääsi selväksi ja mieti, mitä olikeasti ole ja mitä et ole.

KUN LUET NÄITÄ, NIIN SE HEITTÄÄ YLÄKERRASSA VAI ?

SUOMESSA ON OIKEUS KESKUSTELLA VAIKKA VILLISIKOJEN NUSSIMISESTA!

• David Attenborough
        Mä Näätä Sä JoJO kirjoitti:

Joo. Voi rutiköyhää ( kerjäsi fb ssä rahaa) ja lihavaa Johkua taas. Mene nukkuu pääsi selväksi ja mieti, mitä olikeasti ole ja mitä et ole.

KUN LUET NÄITÄ, NIIN SE HEITTÄÄ YLÄKERRASSA VAI ?

SUOMESSA ON OIKEUS KESKUSTELLA VAIKKA VILLISIKOJEN NUSSIMISESTA!

Villisikojen sukupuolielämä olisikin tervehenkistä verrattuna Tunkeron ja Punkeron ns. elämään.

• ???!?

... mutta eihän tuksun koneessa ole ääkkösiä?

• Laardipallero

Kaikissa koneissa on ääkköset. Valikosta voi valita kielen, ja ääkköset puuttuu, jos vartavasten haluaa valita englannin asetuskieleksi. Tuksu vain luulee, että se on glamyyria, jos asetukset on englannissa:) Sitähän me ei tiedetä, että millä koneella paksu täti nyt kirjoittelee, mutta koska hän uhkaa itse ryhtyä oikeustoimiin, kun kyse on asiantuntijarikoksesta tai sellaisen epäilystä, niin pakkohan avaajan on olla pallero itse!

• nörttinäätä

Ääkköset saa tehtyä millä tahansa koneella ¨ -näppäimellä. Kun painaa esim. ¨ a, siitä tulee ä, ¨ o yhdistelmällä tulee ö, jne...

• Laardipallero
        Laardipallero kirjoitti:

Kaikissa koneissa on ääkköset. Valikosta voi valita kielen, ja ääkköset puuttuu, jos vartavasten haluaa valita englannin asetuskieleksi. Tuksu vain luulee, että se on glamyyria, jos asetukset on englannissa:) Sitähän me ei tiedetä, että millä koneella paksu täti nyt kirjoittelee, mutta koska hän uhkaa itse ryhtyä oikeustoimiin, kun kyse on asiantuntijarikoksesta tai sellaisen epäilystä, niin pakkohan avaajan on olla pallero itse!

Korjaus edelliseen. Pahoittelen tökeryyttäni. Tarkoitus oli tietenkin kirjoittaa "asianomistajarikoksesta" eikä "asiantuntijarikoksesta".

• KatsoPeiliinJohanna

Niin, mitä tapahtui Viljolle? Jäikö se sinun satakiloisen ruhon alle ja muskaantui kuoliaaksi? Voi Viljo parkaa ;(

Mistä sinä Johanna tiedät miltä sinun vihaajat ja helveksujat (eli 90% Suomen kansasta) näyttävät? Ja olet ihan itse tukeva työtön ja kouluttamaton nainen joka pukeutuu ja käyttäytyy kuin teini-pissis. Olisiko aika jo vihdoin aika kasvaa aikuiseksi ja lopettaa se vanhempiesi luona loisiminen?

Tuo ihmisten kutsuminen näädiksi on naurettavaa, mitä jollakin eläimellä on tekemistä ihmisten kanssa? Ei mitään. Vai pitäisikö sinuakin alkaa kutsumaan ryhävalaaksi, miltä kuulostaa?

Mitä sinä tiedät ylipäätään yhtään mitään kenenkään elämästä? Et mitään. Omastasi kerrot koko ajan julkisuudessa, siksi yksityisasiasi ovat koko kansan tiedossa ja se on vain ja ainoastaan omaa syytäsi.

Tämä palsta on sitä varten etttä täällä keskustellaan kotimaisista julkkiksista, joten mitä väärrää siinä on? Ja se että täällä keskustelee, ei tarkoita sitä ettei olisi muuta elämää, ihmiset käyttävät nettiä silloin kuin ehtivät. Facebookkia, Twitteriä, Irc-Galleriaa, eri keskustelufoorumeja ja nettiä muutenkin. Ei sen pitäisi mikään ihme olla.

Kukaan ei ole omistanut elämäänsä kenenkään vihaamiselle tai kyttäämiselle. Siitäkin huolimatta vaika olet yleinen pilkankohde ja vihattu, niin siitäkin huolimatta ihmisillä on oma elämä. Tämä on tyypillistä Johanna itsekeskeistä ajatusmaailmaa, kaikki ihmiset, kaikki asiat, koko maailma pyörii mukamas sinun napasi ympärillä. No ei todellakaan pyöri.

Joten miksi ylipäätään ihmettelet minkä takia ihmiset eivät sinusta pidä? Syitä on todella monia. Ylivomaisesti suurin syy on se että olet täysin turha julkisuudenhenkilö. Et ole tehnyt mitään sellaista minkä takia olisit kaiken tuon julkkisuuden ja palstatilan lehdissä ansainnut. Lisäksi ylimielinen ja itserakas asenteesi ärsyttää ihmisiä, eikä ihme. Nuo piirteet ihmisessä eivät ole hyviä.

• huhhuh.

voi Johanna.

Sanon tämän kaiken kunnioituksella ja hyvällä, en todellakaan kateutta tai vihaa uhkuen.

En ole näätä, en ole koskaan osallistunut ainoaankaan nettikekskusteluun sua tai sun perhettä koskien. tää on eka kerta.
      Hymyn palstan olen viikonlopun aikana kahlannut läpi, (siis tuon vol. 77 palstan), kiinostuin asiasta kun luin nettiartikkelin Juulian "riehumisesta" naamakirjassa, ja sitä myöden sitten päädyin kyseiselle palstalle lukemaan.
      Onhan se teksti mahdotonta, varsinkin täysin epäolennaisten asioiden ruotiminen mm. vanhempiesi asioiden urkkiminen ja epätodellisien asioiden arvailu, juttua nyt vaan kiihdytti selvästi Juulian suhteellisen rumasti kirjoitettu face-tilapäivitys...eikä pienempi siskosikaan täysin huomiotta ole jäänyt.

En ymmärrä, miks vedät aina tämän kateuskortin esiin. Olen itse vakityöpaikalla elantoni tienaava nainen, mieheni on myös vakityöläinen. meillä on asuntolaina, kaksi alle kolmevuotiasta lasta ja muutoinkin ihan mukava elämä. Ruokaa on pöydässä jokapäivä, mielestäni olen omalla söpöllä tavallani kaunis ja mieheni hyvännäköinen, lapseni on (tietenkin!) maailman ihanimmat ja kauniimmat :) mistä olen sinulle siis kateellinen? tai ylipäätään kukaan? miksi pitäisi olla kateellinen?

Jos te ette itse halua "paska-julkisuutta", niin miks kerta toisensa jälkeen teette temppuja jotka johdattavat siihen takaisin? Kun lueskelin noita hymyn kekskustelupalstan juttuja, on siellä porukka viime viikolla ollut huolissaan Juuliasta, siis oikeasti huolissaan, häntä on tsempattu kovasti ja toivotttu, että kaikki kääntyy hyväksi. Eli siellä oli jo jotain positiivista, kunnes...niin kunnes Juulia otti ja repäisi ja kirjoitti mitä kirjoitti. Huoh. tottakai tälläisestä ihmiset repeävät, varsinkin ne jotka todella istuvat päivät koneillaan "näätimässä". miksi ette hoida perheasioitanne kekskenänne, vaan koko suomen edessä, jos ette kerta jaksa sitten sitä näätien vittuilua? Miksi naamakirja-profiili on julkinen? Mutta kyllä mä ainakin olen monessakin kohtaa haukkonut henkeä, niin rumia osa teksteistä on ollut, kovin hyvänmaun yli menneet, siis joidenkin näätien kohdalla.

Mutta toisaalta, olethan itsekin haukkunut huoraksi naamakirjassa jne. mikä antaa sinulle siihen oikeuden jos et kerta siedä itsellesi tehtävän tai sanottavan niin?

Oletko koskaan miettinyt, että katoaisitte Juulian kanssa julkisuudesta kokonaan, muutamaksi kuukaudeksi, tai vaikka puoleksi vuodeksikin? Ei yhtä ainoaa blogin päivitystä, ei julkisia facebook sivuja, ei ainoatakaan haastattelua mihinkään suuntaan. Hoitaisitte työnne, eli ainakin sinun kohdalla esiintymiskeikat, ja siinä se. ei mitään ylimääräistä julkisuutta. Ymmärtääkseni olet kuitenkin niin hyvätuloinen nainen, että en usko sinun tekevän haastiksia tai blogia rahan takia..? Kun ette anna julkisuudelle aihetta, ette julkisuutta myöskään saa, kun ei ole mistä ihmiset kirjoittaa, ei ne enää jaksa kytätä. Luulen, ja toivon, että näin pääsette eroon näädistä ja kaikesta muustakin paskasta. Pystyttekö siihen, vai onko julkisuus teille jo niin arkipäivää, että se ei vaan onnistu? Jos se ei onnistu, teidän on vaan kestettävä se mikä on tuon ammatinkuvan nurja puoli. teillä on glamuuria elämä täynnä? ja sitten teille sataa myös sitä paskaa niskaan. se on ammatinvalintakysymys.

Kaikesta huolimatta toivon teille kaikkea hyvää. toivon, että pääsette irti julkisuudesta, siis täysin irti. toivon, että saatte joskus omat kunnolliset miehet, omat asuntolainat ja omat ihanat lapset. Toivon että teille tapahtuisi vain hyviä asioita, ja että ihmiset oppisivat näkemään teistä sen kauniimmankin puolen. sitä toivon teille.

• Mitä pienelle Viljolle kuuluu nykyään? Onko Viljo mennyt koirien taivaaseen, vai onko se saanut rakastavan kodin sellaisten ihmisten luota, jotka ymmärtävät, että koira ei ole asuste eikä mikään pehmolelu?

Kerro meille Johanna Viljon kohtalosta? Oletteko muuten lukijat huomanneet, että Tukiaisten siskokset menettävät aina malttinsa, kun puheet käntyy Viljoon? Mitä Viljolle tapahtui? Onko tapahtumista suoritettu eläinsuojeluviranomaistan (poliisin virka-apupyyntönä) tukinta? Onko viranomaiset käynnistäneet Viljon "tapaturmasta" esitutkinnan ja siksikö Johanna pelkää puhua asiasta?

Miksi Johanna Tukiainen vaikenet Viljon kohtalosta?

• Sherlok näätä Holmes

Jotenkin epäilen (huom. epäilen, en esitä väitettä), että Viljo-ressukka maatuu kaatopaikalla muovipussissa! Jos noin on, niin miten kituva Viljo-raukka olisi lopetettu? Viinapullolla hakattu tajuttomaksi ja suljettu muovikassiin, joka sitten teipattu umpeen ja talousjätteen sekaan? Jos noin on, niin rikos olisi tapahtunut. Jos noin on, niin edes Tuksu ei ole niin idiootti, että menisi sitä julkisesti tunnustamaan, vaikka tunnustikin juottavansa alkoholia suuria määriä koirilleen!

• Onks Viljoo näkyny

Viljo sitä ja Viljo tätä! Mikä ihme tässä Viljossa nyt Railia jatkuvasti niin kovasti kiinnostaa? Ja mitään et Raili kuitenkaan voi ...

Miten Railia on yhtä äkkiä alkanut joku keskivertojulkkis Johanna Tukiainen niin kiinnostamaan. Onko verkostomarkkinointi foorumin jantterit jo telkien takana?

Vastaisit Raili joskus näihin kysymyksiin! Ja mitään et voi ...

• Laardipallero
        Onks Viljoo näkyny kirjoitti:

Viljo sitä ja Viljo tätä! Mikä ihme tässä Viljossa nyt Railia jatkuvasti niin kovasti kiinnostaa? Ja mitään et Raili kuitenkaan voi ...

Miten Railia on yhtä äkkiä alkanut joku keskivertojulkkis Johanna Tukiainen niin kiinnostamaan. Onko verkostomarkkinointi foorumin jantterit jo telkien takana?

Sulla on pallo hukassa ja pahasti! Tämä on julkkispalsta. Se tarkoittaa, että täällä jauhetaan suomalaisten julkkisten asioita. Johanna Laardi Tukiainen on julkkis. Raili ei ole julkkis, vaan ainoastaan palstalla julkkiksista kirjoittava kansalainen. Ei täällä kuulu edes Railin asioista kirjoittaa. Tämä on aivan väärä palsta sellaiseen.

• Onks Viljoo näkyny kirjoitti:

Ei niinkuin pätkääkään kiinnosta joku Johanna Tukianen ihmisenä, vaan hänen koiransa Viljon (ja muidenkin koiriensa hyvinvointi) kohtalo eläinrakkaana mua kiinnostaa. Joku Johanna Tukianen kontatkoon mun puolesta vaikka ojan pohjia ja ei kiinosta pätkääkään paljonko kuraa ja paskaa siellä ojan pohjalla on, mutta koirista pitää pitää huolta, jos ne kerta on ottanut hoteisiinsa.

En pidä siitä, olkoon nyt eläin mikä tahansa, että se esineellistetään (pidetään asusteena) ja paskat välitetään sen alkuperäisestä "käyttötarkoituksesta". Johanna ja Julia pitävät koiriaan kuin jonain korkkareina, laukkuina, vöinä yms.. ja vippaavat koirat sivuun, kun ne eivät sovellu sen hetkiseen tilaan/asusteisiin. Mun mielestä tuo ei ole oikein ja se on eläinrääkkäystä.

• kammoksun
        Laardipallero kirjoitti:

Sulla on pallo hukassa ja pahasti! Tämä on julkkispalsta. Se tarkoittaa, että täällä jauhetaan suomalaisten julkkisten asioita. Johanna Laardi Tukiainen on julkkis. Raili ei ole julkkis, vaan ainoastaan palstalla julkkiksista kirjoittava kansalainen. Ei täällä kuulu edes Railin asioista kirjoittaa. Tämä on aivan väärä palsta sellaiseen.

Minusta Laardi ei ole julkkis. Mielummin wannabe-tyrkky.

• Lampun henki
        RailiSuominen kirjoitti:

Ei niinkuin pätkääkään kiinnosta joku Johanna Tukianen ihmisenä, vaan hänen koiransa Viljon (ja muidenkin koiriensa hyvinvointi) kohtalo eläinrakkaana mua kiinnostaa. Joku Johanna Tukianen kontatkoon mun puolesta vaikka ojan pohjia ja ei kiinosta pätkääkään paljonko kuraa ja paskaa siellä ojan pohjalla on, mutta koirista pitää pitää huolta, jos ne kerta on ottanut hoteisiinsa.

En pidä siitä, olkoon nyt eläin mikä tahansa, että se esineellistetään (pidetään asusteena) ja paskat välitetään sen alkuperäisestä "käyttötarkoituksesta". Johanna ja Julia pitävät koiriaan kuin jonain korkkareina, laukkuina, vöinä yms.. ja vippaavat koirat sivuun, kun ne eivät sovellu sen hetkiseen tilaan/asusteisiin. Mun mielestä tuo ei ole oikein ja se on eläinrääkkäystä.

Toiveesi tulee toteutumaan. Laardi löydetään vielä ojanpohjalta! Sikäli kuin ei tee halmeita sitä ennen.

• Lampun henki kirjoitti:

Toiveesi tulee toteutumaan. Laardi löydetään vielä ojanpohjalta! Sikäli kuin ei tee halmeita sitä ennen.

Muistelisin vanhan kansan sanoneen, että pohjattomasta kaivosta ei pohjaa löydy hakemallakaan. Tiedä sitten, jotta jos oikein syvälle poraisi ja vähän vielä viistoon sorvaisi, niin löytäiskö kaivon poramies-sorvari itsensä jostain Kiinasta.

Ihan oikeesti mua risoo toi, että eläimiä pidetään asusteina. Oikeesti ällöö, että esim. jossain pidetään käärmeitä ja liskoja muotinäytöksissä jonain somisteina.

Koirat ovat nisäkkäitä ja niille ominaista käyttäytymistä on haistella toistensa värkkejä, kusia ja paskoja. Niiden laumakäyttäytymiseen kuuluu reviiritietoisuus ja tiukka hierarkia. Yököttää ne Johannan Esmeraldan pusuttelu- ja Vuittonissa koira -kuvat. Koira tasan tarkkaan ei tykkää niistä lemuista, mitä kassista tulee. Koira-paraltahan menee taju jo kankaalle, kun Johannan kassia edes haistelee. Ei siis ole mikään ihme, että Esmeraldalla seisoo silmät päässä oltuaan jonkunaikaa Johannan Vuittonissa.

• koira parka
        RailiSuominen kirjoitti:

Muistelisin vanhan kansan sanoneen, että pohjattomasta kaivosta ei pohjaa löydy hakemallakaan. Tiedä sitten, jotta jos oikein syvälle poraisi ja vähän vielä viistoon sorvaisi, niin löytäiskö kaivon poramies-sorvari itsensä jostain Kiinasta.

Ihan oikeesti mua risoo toi, että eläimiä pidetään asusteina. Oikeesti ällöö, että esim. jossain pidetään käärmeitä ja liskoja muotinäytöksissä jonain somisteina.

Koirat ovat nisäkkäitä ja niille ominaista käyttäytymistä on haistella toistensa värkkejä, kusia ja paskoja. Niiden laumakäyttäytymiseen kuuluu reviiritietoisuus ja tiukka hierarkia. Yököttää ne Johannan Esmeraldan pusuttelu- ja Vuittonissa koira -kuvat. Koira tasan tarkkaan ei tykkää niistä lemuista, mitä kassista tulee. Koira-paraltahan menee taju jo kankaalle, kun Johannan kassia edes haistelee. Ei siis ole mikään ihme, että Esmeraldalla seisoo silmät päässä oltuaan jonkunaikaa Johannan Vuittonissa.

minuakin yököttää ne lörppähuulikuvat

• jk

menkää hoitoon

• Osasto B12

Mene Jk itse hoitoon, sitä sinä tarvitsisit.

• mee veks 7pv

Jk on tyhmä!

• hoho ho hoo

Johan vitsin murjaisit !

• Hyi sxxxxna

Noi Tusun keikat.....Herra Jumala mitä paskaa !Liikkeellä on paljon kuvia tuostakin viimeisestä keikasta.Aivan kaameaa könyämistä !! Ihan oikeasti !!
      Teillä,joilla noihin videoihin ja kuviin on oikeus,pistäkää nyt hitossa kieroon !
      Saisivat hävetä jokaikinen,joka tuota keikalle tilaa !
      Itsehän tuo esiintyjä uskonee edelleen olevansa seksikäs,kaunis ja haluttava.Jospa jo tajuaisi itsekin pikkuhiljaa jättää nuo esiintymiset.Totuus on säälittävä!!!

• Tyhmä ämmä

Siksi se ei ymmärrä jättäytyä julkisuudesta koska on huomionkipeä ihminen joka elää fantasiamaailmassa. Kuvittelee itsestään liikoja.

• Roomer

Pakkomielteisiä ihmisiä... Miten joillakin ihmisillä on aikaa päivystää 24h jonkun julkkiksen naamakirjaa, kopioida jokainen päivitys keskustelupalstoille, analysoida tekstin jokaisen sanan merkitys erikseen ja lopuksi vielä päästää oma mielikuvitus valloilleen tehden omia johtopäätöksiä pitkine sepustuksineen.

Sitä kutsutaan PAKKOMIELTEEKSI.

Kun joku täällä ehdotti Johanna Tukiaiselle vetäytymistä julkisuudesta pois, minä ehdottaisin niin tämän kuin Hymylehdenkin palstan pakkomielteisille kirjoittajille viikon paussia "näätäilystä". Menisitte ulkoilemaan, lukisitte vaikka kirjoja, tapaisitte ystäviä (mikäli niitä teillä on) ja keskittyisitte ihan siihen omaan elämään. Ihan varmasti omasta elämästännekin löytyisi korjaamisen varaa...

Antakaa Johanna Tukiaisen elää omaa elämäänsä. Eihän se ole teiltä mitenkään pois, jos hän ei elä samanlaista elämää kuin te asuntolainoinenne, komeine miehinenne, lapsinenne ym.

Jotenkin minua epäilyttää se, kun kehutte omaa elämäänne tasapainoiseksi ja täydelliseksi, kun kuitenkin vietätte keskustelupalstoilla aikaa tuntikausia ruotien julkkisten elämää. Eikö sekin aika kannattaisi mieluummin viettää oman perheen kanssa vai onko sittenkin olemassa se mahdollisuus, että omassakin elämässä on jotakin pielessä?

• lähimmäinen

Tuksun tulisi keskittyä rakasparas siskoonsa eikä näätiin. Rakasparas sisko on huo..tellut vanhan äitinsä ja nuorimman siskonsa. Siinä sitä sarkaa kynnettäväksi.

• Me näädät

Glamuurpiireissä näädät ovat tärkeintä elämässä. Oma perhe on se, jota solvataan ja kohdellaan kaltoin. Uskovaisten glamuurelämä se vasta hienoa onkin, vrt. video, jossa Johanna riehuu rinnat paljaina ja Arto riekkuu munasillaan anopin edessä. Siinä on sitä jotain, mihin me näädät emme onneksemme pysty.

• Turhat näädät

Näädillä alkaa kohta elämä. Alkaa näätien lemppari BB.

• Jees jees

Lauma idiootteja kerätään taas yhteen taloon miettinään onko Tukholma Kööpenhaminan pääkaupunki:)

• Me näädät

Olemme näätiä, emme pervoja.

• kateus on synti

Johkin mukaan hänen haukkumisensa johtuu kateudesta. (Tässä ei siis ole tarkoitus puolustella haukkumista, omasta mielestänikin se on idioottimaista.)

Mutta tästä voidaan päätellä, että hän itse on HYVIN kateellinen Artsille (ja muille exilleen), nuorimmalle siskolleen, Saanalle, morsiusneidolleen, Martinalle, monelle "näädälle" jnejne, keitä hän nyt onkaan haukkunut kerta toisensa jälkeen.

• Luxus von Näätämö

Minä olen näätä. En roiku Hymyssä, vaan kerään helmet feisissä. Näin kunnon näätä tekee. En jaksa kommentoida Tuksulle mitään. Ihan hyvä näin.

• neuvostonäätä

Kuulepas, Jossu. Jos sinä olet hoikka tai edes normaalivartaloinen, ei suurin osa näädistä voi olla tukevia. Minä en ole edes korkeasti koulutettu enkä perheellinen. Nainen olen kyllä, sinua vuoden vanhempi.

Elämässäni on paljon muutakin kuin sinä. Se, että lueskelen näitä keskustelupalstoja ja kommentoinkin satunnaisesti, ei todellakaan meinaa etteikö muuta elämää olisi.

Sinä olet sirkusolento, ja kansa kaipaa sirkushuveja. Olet itse väen vängällä halunnut julkkikseksi ja näkeehän sen, että julkisuudessa haluat myös pysyä. Julkisuutta, joka on hankittu hinnalla millä hyvänsä, ei voi yhtäkkiä alkaa hallita, tiedät sen ihan hyvin.

Jos Suomi olisi oikeusvaltio myös eläimille, ei sinua päästettäisi sataa metriä lähemmäksi mitään viatonta luontokappaletta. Suurin syy, miksi "näädin", on se, että pelkään kuollakseni koiraparkojesi puolesta. Viljohan jo maksoi kovan hinnan siitä, että meillä ei ole riittäviä eläinsuojeluresursseja.

• Lard and Order

Myös ihmisiä suojeltava Tukiaisen tyttäriltä. Poliisille saatava lisäresursseja tämän hirviökaksikon suitsimiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      155
      1957
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1876
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1317
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1276
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1238
    6. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      427
      1176
    7. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      851
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      220
      721
    Aihe