Deittiprofiili suomi 24ssä

ikuisuudenkoyksin774

Hei!
Minulla on deittiprofiili suomi 24 treffeissä.
Olen kirjoitellut paljon kiinnostaville naisille,mutta kukaan ei vastaa,ei kukaan.
Mikä minussa voi olla vikana kun ketään ei kiinnosta.

Olen liikunnallinen,tykkään ruoanlaitosta,kotitöistä ja olen raitis.
Tupakoin kyllä.
Ikäni on 35v. Olen lapseton,mutta tykkään lapsista.

Kertokaa naiset että missä voi olla vika,mikä teihin parhaiten vetoaa?
Ei se ainakaan ole ruoanlaittotaito tai lapsista pitäminen ja niiden kanssa puuhailu.
Eikä teihin vetoa edes liikunnallisuus.

Eikö tosiaankaan ole ketään joka kiinnostuisi tutustumaan minuun.

42

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noilla lähtään

      Iso muna ja paksu lompakko!

      • --

        Mitä se miehen lompakko naiseen vaikuttaa? Eihän se ole naisen.
        En ottaisi kovin paksulompakkoista miestä. Riittää että tulee omillaan toimeen.

        Kaikkea kun ei rahallakaan saa. Ainakaan toisen rahalla.


      • Kokemusta on
        -- kirjoitti:

        Mitä se miehen lompakko naiseen vaikuttaa? Eihän se ole naisen.
        En ottaisi kovin paksulompakkoista miestä. Riittää että tulee omillaan toimeen.

        Kaikkea kun ei rahallakaan saa. Ainakaan toisen rahalla.

        Naiset nyt sanoo toista ja ajattelee ja tekee toista.

        Rahalla saa melkein mitä vain.

        Luuletko että jos toimeentuleva nainen ja äveriäs mies ovat parisuhteessa että nainen ei pääse nauttimaan rahojen mahdollistamista elämyksistä?


      • kokemus mullakin
        Kokemusta on kirjoitti:

        Naiset nyt sanoo toista ja ajattelee ja tekee toista.

        Rahalla saa melkein mitä vain.

        Luuletko että jos toimeentuleva nainen ja äveriäs mies ovat parisuhteessa että nainen ei pääse nauttimaan rahojen mahdollistamista elämyksistä?

        Olisin jo ottanut sen äveriään jos olisin halunnut. Saan omilla rahoillani melkein mitä vaan ja se riittää. Ei ole ukoilla sanomista että rahan takia.....


      • Leila 35 v
        -- kirjoitti:

        Mitä se miehen lompakko naiseen vaikuttaa? Eihän se ole naisen.
        En ottaisi kovin paksulompakkoista miestä. Riittää että tulee omillaan toimeen.

        Kaikkea kun ei rahallakaan saa. Ainakaan toisen rahalla.

        Näkö merkitsee paljon naisille . Älä laita kuvaa ilmoitukseen . Myös se merkitsee paljon oletko hyvä sängyssä . Löysin mukavan miehen mutta aivan avuton sängyssä . On iso kalu mutta ei osaa käyttää sitä .


    • 7even

      Naiset ei tee aloitetta, vaikka niitä kiinnostaa. Sinun on tehtävä.

      • ikuisuudenkoyksin774

        Olen kirjoitellut paljon kiinnostaville naisille,mutta ei vastausta.
        Väittäisin näin,että vaikka kirjoittaisin kaikille naisille täällä 24ssä,niin yhtään vastausta en saa!!!


      • h

        Kyllä minä ainakin olen tehnyt aloitteita. Profiilin pitää tosin olla jollain tavalla kiinnostava ja erottua joukosta, mikä on vaikeaa, koska tarjontaa löytyy pelkällä paikkakuntahaulla niin paljon. Helpommin niitä jaksaa selata, kun rajaa vähän kriteereitä. Silloin tosin moni ihan kiinnostava jää varmaan pois..

        Ja tsekkaan myös profiilit viestittäjiltä, mutta jos profiilissa lukee vain jotain "En nyt tiedä mitä tähän laittais" ja viesti yhtä tylsä, niin ei se kauheasti mieleen jää enkä jaksa vastata.


    • realismus

      Mikäli viestisi ovat asiallisia, on huonoa käytöstä olla vastaamatta. Vaikka vastaus olisikin kiitos ei kiitos, niin tapohin kuuluu vastata. Jos kokee saavansa liikaa yhteydenottoja, niitä voi asetuksin rajoittaa.

      Muiden naisten pitämisistä on vaikea sanoa, minuun ei tehdä vaikutusta lapsista pitämisellä eikä liikunnallisuudella, mutta taidankin olla vähän reliikki.

      • h

        Minua ainakin turhauttaisi saada ja avata viestejä joissa lukee vain että kiitos mutta ei kiitos. Mieluummin toivon että henkilö, jolle viestin lähetän ei sitten vastaa mitään, jos ei kiinnosta. Säästyy turhien viestien avaamiselta.

        Hyvää käytöstä arvostaa livenä sitten enemmän.


    • sanonvaan

      Se on ajan haaskausta kirjoitella suomi24 deitin naisille. Pissiksiä ja ennakkoluuloisia kaikki ne on siellä.

    • niin se vaan on

      Tupakointi tekee sinut kelvottomaksi jokaiselle järkevälle naiselle.

    • niin se menee

      Yrität tasoasi korkeampia naisia. Siinä on se syy.

    • mustispeppers

      Mä aikani siellä kans pyörin satunnaisesti, mutta kun lähettää kuvansa, niin vastapuoli hiljenee :DD Ei meillä rumilla ole mitään mahiksia :( Yhtä miestä oon siellä seuraillut, on samalta paikkakunnalta, ihan kiinnostavan oloinen, mutta nyt oli mennyt naiskriteerit sen verran tiukoiksi, ettei kannata :D Niin ja ennen oli 2 kissaa ja koira, nyt 3 kissaa ja koira O-o

    • Ei kannata

      Sielähän ne samat kuvat pyörii viikosta/kuukaudesta toiseen välillä kuva vaihtuu. Turha paikka aika menee vaan hukkaan, koska kukaan ei vastaa. Jos kirjotat hienon romaanin turhaa jos pyydät heti suoraan ulos turhaan jos laitat flirtin turhaa.

    • SolitaryMan1977

      Fakta on, että deittisivustoilla on naisten markkinat. Yhtä naista kohti voi olla jopa tuhat miestä. Joten kun mies laittaa ilmoituksen ja vaikka ottaa naisiin yhteyttä, ei luultavasti nainen vastaa takaisin, koska se nainen on saanut 100 muutakin vastausta. Sieltä sitten valitaan ne komeimmat ja niistä komeista ne mukavimmalta tuntuvat.
      Jos ei ulkonäkö ole kohdallaan ensisijaisesti ja sen jälkeen mukavuusasiat ja talous, niin naista ei kiinnosta. Kaikki pelkistyy ulkonäköön tässä pintaliitomaailmassa. Emiipiristä tiedettä ja kovaa faktaa.

      Näin se menee. Ei siis kannata deittisivustoilla käydä ellet ole kunnon hollywood ulkonäköä omaava ja/tai rikas jne. .

      • lonelylady .

        Asiahan riipppuu myös iästä. Nuorilla naisilla on valinnanvaraa vaikka kuinka ja lähinnä se valokuva ratkaisee (makuja on tosin monia). Kun mennään yli kolmenkymmenen, alkaa naisillekin olemaan vähemmän tarjontaa ja se supliikki merkitsee enemmän. Kun ollaan yli neljänkymmenen, onkin sitten jo miesten markkinat.


      • vartalotyyppi
        lonelylady . kirjoitti:

        Asiahan riipppuu myös iästä. Nuorilla naisilla on valinnanvaraa vaikka kuinka ja lähinnä se valokuva ratkaisee (makuja on tosin monia). Kun mennään yli kolmenkymmenen, alkaa naisillekin olemaan vähemmän tarjontaa ja se supliikki merkitsee enemmän. Kun ollaan yli neljänkymmenen, onkin sitten jo miesten markkinat.

        Harva nuori nainen haluaa näitä urheilullisella :D vartalolla olevia kaljamahaisia keski-ikäisiä miehiä. Tuskin yli nelikymppisillä miehillä on markkinoita sen kummemmin kun naisillakaan.


      • Hyvätyyppi ;)
        vartalotyyppi kirjoitti:

        Harva nuori nainen haluaa näitä urheilullisella :D vartalolla olevia kaljamahaisia keski-ikäisiä miehiä. Tuskin yli nelikymppisillä miehillä on markkinoita sen kummemmin kun naisillakaan.

        Jos on pitänyt huolta kunnostaan on vapaita naisia tarjolla enemmän, kuin ehtii käydä läpi.


      • markreetta
        Hyvätyyppi ;) kirjoitti:

        Jos on pitänyt huolta kunnostaan on vapaita naisia tarjolla enemmän, kuin ehtii käydä läpi.

        Voi olla niinkin että miehen kelpuuttama vapaa nainen ei huoli vaikka kuinka mies olisi pitänyt kunnostaan huolta. Kysymys on aina kahden kaupasta. Toista ei koskaan oteta tuosta vaan.


    • paheita on

      Minulla vaikuttaa myös tuo tupakki- ja alkoholijuttu. Toisin päin kuitenkin kuin luulisi. Jos miehellä lukee alkoholi ei, tupakki ei hänellä itsellään eikä hän salli kumpaakaan myöskään kumppanilleen, niin mitäpä sitä itseään tyrkyttämään. Kun ei kriteerit kohtaa, niin ei sitten.
      Toinen joka vaikuttaa, on pituus ja paino. Niistä minulla on oma käsitykseni ja vastapuolella omansa.

    • M-1989

      Löytyiskö täältä naista joka haluais pelkkää panosuhdetta?

    • man eli mies nelkyt

      Naisten markkinat siellä on. Itsekin olen kyllä niin ronkeli naisen ulkonäön suhteen. Yli 40 vuotiaita löytyy reilummin. Heidän tekee mieli alkaa kokeilla onko sitä viehätysvoimaa enää, niin rima ja kynnys tehdä aloitteita laskee.

      • h

        Väärä teoria. Tai ainakin itse olen parikymppinen ja teen alotteita, eikä mulla ole mitään ulkonäkökompleksia. Jos vain odottelisin viestejä sopivilta tyypeiltä, en ikinä välttämättä törmäisi kehenkään tarpeeksi kiinnostavaan. Ei minulla tosin olisi livenä välttämättä pokkaa tehdä aloitteita. (voiko niitä netissä edes kutsua aloitteiksi?)

        Mutta olet oikeassa siinä että miehistä on ylitarjontaa.


      • olet väärässä

        Luulen että yli nelikymppisillä naisilla rima nimenomaan nousee. Itsellä ainakin. Perheenperustamispakkoa ei enää ole ja nyt voi valkata tarkemmin tai olla ilmankin. Mies ei enää ole se elinehto onnelliseen elämään.
        Mieluummin ilman kun vain tyydyttävässä suhteessa.


    • maybe you

      Monelle naiselle tuo tupakointi on iso miinus ja jopa este seurustelulle. Siksi voi olla, että moni sporttinen itsestään huolehtiva nainen rajaa hauissaan sinut ulkopuolelle. Minä (tupakoimaton) seurustelin tupakoivan kanssa ja kyllästyin siihen, kun mies yski ja räki koko ajan. Mitä enemmän ikää, niin sitä kamalamman kuuloista, kun mies saattoi aamuisin jopa oksentaa, kun yön aikana oli kertynyt niin paljon limaa. Liekö alkavaa keuhkoahtaumatautia.

      Panosta kuvaasi. Harjoittele ilmeitä peilin edessä ja ota kuvia eri kuvakulmista. Jos kuvasi on passikuvamaisen vakava, niin se voi antaa huumorintajuttoman kuvan ihmisestä.

      Omasta mielestäni esimerkiksi lempibändeillä tai radiokanavalla ei ole mitään merkitystä. Toki jos olet fanaattinen jonkun asian suhteen (esim. käyt katsomassa jonkun lätkäjengin kaikki matsit) niin sellainen kannattaa mainita.

      Jos miehellä on miljoona harrastusta, niin minä en ole kiinnostunut, koska mihin väliin mies löytäisi aikaa, jotta ehtisi tapailla minua?

      Lue muiden miesten ilmoituksia ja vaikkapa printtaa niitä, joita on kommentoitu positiivisesti ja jotka ovat mielestäsi hyvin kirjoitettuja. On totta, että naisiin vetoaa hyvä kirjoitustaito, koska se antaa heti kuvan ihmisestä, jolla on sielukkuutta ja älliä päässään.

    • yllättävän moni mies lähettää yhden rivin viestejä ja ilmoituksessakin kerrotaan tosi vähän. tyhjästä on paha nyhjästä sitä kiinnostusta.

    • ylimieliset tytöt

      voisko syynä olla se, ettei mies itse ole käynyt muuta kuin peruskoulun

      kun nää likat on melkein jok ikinen jotai ylioppilaita.


      itse sanon että ylioppilaat on kaikki semmosia ylimielisiä vittupäitä

      • tusina

        Ei ylioppilaat ole tänä päivänä enää sen kummempia. Ei ylioppilas ole mikään ammatti eikä tuo mitään statusta.


    • Nainen kun nainen

      saa profiiliinsa kymmeniä, hyvännäköisellä kuvalla varustetut jopa satoja, vastauksia. Siitä vastausjoukosta pitäisi jotenkin erottua edukseen, jotta "pääsisi jatkoon". Miehen kannattaakin panostaa vastaukseensa. Netti on armoton ja kirjoitustaidottomat karsiutuvat ensimmäisenä. Jos tekstin tuottaminen on kovin vaikeaa eikä alkeellisinkaan oikeinkirjotus ole halussa, ei netti ole paras paikka etsiä seuraa.

      • No ei niitä vastauksia satoja tule ja useimmilta puuttuu se kuva. Eikä läheskään kaikki ole hyvännäköisiä.
        Edukseen erottuu kun kirjoittaa vähän enemmän itsestään. Kirjoitustaidottomille tai haluttomille netti ei todellakaan ole se paras paikka etsiä seuraa. Ei kukaan jaksa tikulla nyhtää vastauksia.


      • Riippuu tietysti
        glittergirl kirjoitti:

        No ei niitä vastauksia satoja tule ja useimmilta puuttuu se kuva. Eikä läheskään kaikki ole hyvännäköisiä.
        Edukseen erottuu kun kirjoittaa vähän enemmän itsestään. Kirjoitustaidottomille tai haluttomille netti ei todellakaan ole se paras paikka etsiä seuraa. Ei kukaan jaksa tikulla nyhtää vastauksia.

        iästä ja muista seikoista tuo vastausten määrtä. Nuoret ja kuvalliset saavat varmasti enemmän kuin vanhat ja kuvattomat. Lapseton saa enemmän kuin yh jne.

        Osa miehistä ei katso mitään muuta kuin naisen kuvaa. Ei edes lue profiilin tekstejä. Pistää sitten sen yhden rivin vastauksensa, vaikka profiilinsa perusteella on kaikkea muuta kuin sitä, mitä nainen sanoo etsivänsä (esim. 15-vuotta naisen asettamaa yläikärajaa vanhempi)


      • 20+22

        Ei pidä paikkaansa, joten älä viitsi puhua palturia. Kun minulla ei ollut kuvaa, en saanut AINUTTAKAAN viestiä. Kun lisäsin kuvan, sain joitakin yhteydenottoja. Ne hyvännäköiset kundit olivat kaikki ulkomaisia trollauksia tai muita yhteydenottoja EU:n ulkopuolelta (lue: Afrikka, Lähi-itä).

        Kävin nettitreffeillä lähes jokaisen kanssa, jotka kirjoittelivat minulle ja vaikuttivat suhteellisen selväjärkisiltä. Mukavaa tavallista miestä ei vaan sitäkään kautta löytynyt.

        Jos on naisilla kovat vaatimukset niin yhtälailla on miehilläkin. Miehet väittävät haluavansa tavallista naista, mutta tosipaikan tullen vaatimustaso kasvaa


      • Mies Mies .
        20+22 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, joten älä viitsi puhua palturia. Kun minulla ei ollut kuvaa, en saanut AINUTTAKAAN viestiä. Kun lisäsin kuvan, sain joitakin yhteydenottoja. Ne hyvännäköiset kundit olivat kaikki ulkomaisia trollauksia tai muita yhteydenottoja EU:n ulkopuolelta (lue: Afrikka, Lähi-itä).

        Kävin nettitreffeillä lähes jokaisen kanssa, jotka kirjoittelivat minulle ja vaikuttivat suhteellisen selväjärkisiltä. Mukavaa tavallista miestä ei vaan sitäkään kautta löytynyt.

        Jos on naisilla kovat vaatimukset niin yhtälailla on miehilläkin. Miehet väittävät haluavansa tavallista naista, mutta tosipaikan tullen vaatimustaso kasvaa

        "Jos on naisilla kovat vaatimukset niin yhtälailla on miehilläkin. Miehet väittävät haluavansa tavallista naista, mutta tosipaikan tullen vaatimustaso kasvaa "


        Kuva väittää ja kuka ei. Itse en ole kiinnostunut ns. tavallisesta naisesta (enkä puhu nyt ulkonäöstä), koska itsekään en ole mikään peruspekka.

        Itseäni kiinnostavat taiteelliset ja persoonalliset naiset, jotka haluavat elämästä muutakin kuin sitä tavallista (omakotitalo lähiössä koira parilasta jne)

        Monet miehet varmasti hakevat tuota perheidylliä ja mahdollisimman tavallista naista. Heille olisit varmasti ihan oiva kumppani. Moni tuollaisesta tavallisesta naisesta haavaileva mies on ehkä aika ujo, Oletko vain odottanut yhteydenottoja vai oletko itsekin ottanut akviivisesti yhteyttä sellaisiin miehiin, joiden profiili miellyttää?


    • rumamies

      Meitsi ei tupakoi ja kirjoitan asiallisesti yleensä ainakin 50 riviä tekstiä ja kerron monipuolisesti itsestäni. Eipä vaan ole kukaan takas koskaan vastannut. Taidan olla niin ruma ettei naiset halua tutustua. En ole juoppo tai kriminaalikaan joten kyllä se naamasta johtuu ettei vastata.

      • Tai sitten

        vaan vaikutat hyuvin tylsältä ihmiseltä. Se on paljon todennäköisempi syy.


      • Naisen kieltä
        Tai sitten kirjoitti:

        vaan vaikutat hyuvin tylsältä ihmiseltä. Se on paljon todennäköisempi syy.

        ei kiiltokuvapoika / karhea komea kovis = tylsä


    • Mulle tuli tänään Treffeille viesti 28 vuotta minua nuoremmalta pojalta.
      En ole puuma enkä todellakaan halua "miestä", joka voisi olla oma lapseni.
      Voi huokaus sentään.

    • raktaisu

      Naiset saavat paljon vastauksia. He eivät enää osaa suhtautua saamiinsa viesteihin niin kuin ne olisivat oikean elävän ihmisen kirjoittamia. Pitää olla jotain jännittävää tai erikoista. Todellisuus hämärtyy...

    • Usko meni

      Eipä täällä deittiprofiilista mitäöän hyötyä ole, ellei etsi viisumipakolais Olgaa Venäjältä

    • ....................

      Varmaan enemmän miehiä siellä suomi24 treffeissä, mutta

      - voisitko lopettaa tupakoinnin? Itse en seurustelisi tupakoivan miehen kanssa.
      - raittiudesta plussaa
      - laita itsestäsi sinne hymyilevä kuva :)
      - kerro mielenkiintoisia asioita itsestäsi. Mitä teet vapaa-ajalla (ilmeisesti olet jo kertonutkin), millaisista leffoista/kirjoista tykkäät, mitä haluat elämältä, mistä unelmoit, tykkäätkö matkustella/mikä on hienoin paikka, jossa olet käynyt... Jotain tällaista, joka ei ole kovin tärkeää mutta antaa sinusta jonkinlaisen kuvan.
      - älä lannistu heti. Pidä profiilisi siellä kauan ja päivitä sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe