Minkälaista on oikeaoppinen vaniljakreemi? Ostin pussin jossa kyllä sanotaan veden ja kreemijauheen määrä ja että vatkataan, mutta ei mitään vinkkiä siitä, kauanko vatkataan tai minkälaista valmiin kreemin tulisi olla, miltä näyttää tms. :(
Eikö se että kermavaahtoa vatkaa liian kauan, ole sama asia? Siihenhän voi laittaa vaniljasokeria tai muuta sitten lisäksi?
Vaniljakreemi???
1
2416
Vastaukset
- Kreemiläinen
Vaniljakreemi on eri kuin kermavaahto.
Jos kermavaahtoa vatkaa liian kauan, niin siitä tulee voita.
Vaniljakreemiä olen muutaman kerran tehnyt kaupasta hankitusta kreemijauheesta.
Vaniljakreemi sakenee vatkatessa ja kyllä sen huomaa, milloin kreemi alkaa sakenemaan, eikä vaniljakreemin vatkaaminen ole niin minuutin tarkkuutta.
Ohjeessa mainitaan, että kreemijauheeseen lisätään vettä, mutta mikäs estää kokeilemasta veden sijaan maitoa tai kermaa.
Vaniljakastikehan vatkataan maitoon, eikä veteen.
En tiedä mitä leipomot lisää tähän kreemin sekaan, mutta paljon herkullisemman makuisia ovat leipomon vaniljakreemi täytteiset pullat ja leivokset.
Ehkä leipomot lisää vaniljakreemiin myös voita.
Vapaasti vaan kokeilemaan erilaisia vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484