Oletteko antaneet koskaan koiran nuolla itseänne?
Koira
38
3140
Vastaukset
- wiljami k.
No ei helvetti sairasta!!! Sehän voi vaikka haukata palan makkaraa! Naisten kohdalla ymmärtäisin.
- Joka höylä
Olen, se on muuten ihanaa! Joskus pyydän nuolemaan persettä ja ja kiveksiäkin mutta parasta kun se vetelee kullia! Sitten kiihkoissani nussinkin jo koiraa !
- Kiinnostunut
Uros vai narttu koira
- Koeralaenen
Mikään homo ole, narttua tietenkin
- kerran kokeillut.
Olen kerran antanut koiran nuolla, koira lipoi terskan alapintaa ja se tuntui kivalle.
- wckoira
Itse en viitsi pyyhkiä paperilla persettä, annan mieluummin koiran nuolla takamukseni puhtaaksi, koira on aina mukana vessassa.
- Dogaus
Bernhardilainen tai schäferi on hyvä siinä hommassa, kertoo puskaradio.
- irstasteini
antanu koiralle muutaki ku vaa nuolla ;-)
- Tottako?
Mitä oot antanut tehdä,entä mikä on ikäsi.
- Parasystävä
Uros koiralle annoin peppua. Kun se vaan aina nylkytti kaikkea. Ite oon 33 ja on se koirakin täysikäinen...
- jepelis
Koira nuolee mielellään pallit ja pyllyreiän.
- Varmaankin totta ?
Tyttökaverini, kertoi että hänen ystävänsä luona, oli Labradorinnoutaja. Joka nuuhki hänen haaravälijään, kun hän meni ystävänsä luokse. Hän kertoi että tilanne oli tietysti hyvin nolo, jos joku muu kun hänen ystävänsä, sattui sen näkemään. Joskus hänen ystävänsä, nuuhkitti itseään leikillään jos he olivat kaksistaan talossa.
- tyttö1999994
oon antanu nuolla monesti :-)
- Vertaishuki
Muttet panna?
- nainen31
Sen vuoksi itsekin ostin kultaisennoutaja uroksen ja olen opettanut sen nuolemaan,niin pitkään kuin haluan...IHANAA!!!.. kokeilkaa tytöt ;D ...koirakaan ei varmasti kärsi,koska heiluttaa häntää kokoajan ja on ihan innoissaan muutenkin.
- tyttö 1999994
Ja pitkän nuolemisen jälkeen se saa panna...ja pitkään... aahh
- tyttö18v
muakin pannu iso jämpti
- irstasteini
18 oon. ja pimppii oon antanu:)
- HALOO!!
HYI! Menkää hoitoon
- Hyissaaattssss!!!!
Tuo olisi epänormaalia eläimiinsekaantumista. Epänormaalia ja sairasta se on, sanoi siitä laki mitä hyvänsä. Mielisairaalaan kuuluu tuon alan "harrastajat"!
- Sairasta
Kuullostaa kieltämättä todella sairaalta :/
- Kärpänen&Terska
Kärpänen&Terska
- trollol100
Kärpänen&Terska kirjoitti:
Kärpänen&Terska
trollolll
- koera1
Joo siis eihän siinä mitään, koira saa nuoleskella mistä vaan kun siitä kerran tykkää. Mahtavinta on kyllä kun lasti lentää ja isot mällit livotaan heti parempiin suihin!
- hahhaaa
Miksi mies muuttuu älykkäämmäksi rakastelun ajaksi?
V: Se on kytkettynä neroon. - pippelilläleikkijät
Miksi naisilla ei ole miesten aivoja?
V: Ei ole kivespusseja niiden säilyttämiseen. - lötköpallit
Miksi miehet kuorsaavat selällään nukkuessaan ?
V: Kivekset tukkivat alapään ilmanottoaukon.- saksikäsieetu
Miksi miehet masturboivat?
V: Saa harrastaa seksiä rakkaimpansa kanssa.
- epämuodostunut...
Mitä eroa on miehellä ja naisella?
V: Nainen haluaa yhden miehen tyydyttävän hänen kaikki tarpeensa, mies haluaa kaikkien eläinten tyydyttävän hänen yhden tarpeensa. - syyläsiellä
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Zoonoosi Et ilmeisesti pelkää zoonooseja. No, onpahan se jo tullut tässä vuosien saatossa selväksi, että joku kikkelikalle/pippelipekka sen hiv:kin sieltä apinatalosta ilotaloon toi. Vetäisit nm. kouluttajan käsky kouraasi, jos et naista joko ujouden, epämuodostuman, liian lyhyen..., Oidipalismin, ennenaikaisen siemensyöksyn, impotenssin tai pallejasi muistuttavan pärstäsi (todennäk. kaikki) takia saa. Säälittävä tapaus! En tiedä yhtään tervejärkistä naista, joka seurustelisi tuollaisen kanssa. Tai jos olet asiastasi niin varma, kerropa tavoistasi mahdollisilla treffeillä, mikäli sellaiset saisit värkättyä. Saat aivan varmasti elää yksin koirasi ja suomi24:n tumputtajien kanssa. Toiset, normaalin kasvatuksen ja älynlahjat saaneet kuorivat kermat, kun taas ne, joille on lusikalla annettu, istuvat yksin tietokone seuranaan. Eix jee? No, koira ei ainakaan naura tai jätä. Six se on varmaan sunlaiselle niinku oikeestaan pitkälti ainut vaihtoehto ellei jotain venäl. rapah...aa lasketa.
- pokekerinaaman
Hoitoon ja housut pois! Pojat täällä pullistelee kaadoistaan. tää on samaa sakkia jotka asuu äitimuorin helemoissa ja joille perunakin tilsennetään tissimaitoon.ne tuntee kadul huonost ryhdistä,naismaisesta perseestä ja poken tekemästä viikottaisesta kasvojen kohotuksesta.usein havaitaan vielä käsilaukun kuva poskesta ja että hanuri on veskireissun jälkeen kumman aristava. ja ei kun suomi24een kertoon kuin oli sitten huuuuuuurrrrrjan fantsuu.
- että.silleen
Mä menin kerran petiin tohvelieläimen kanssa. Aluks vaikutti melko mukavalta tyypiltä... Äh, mitä mä valehtelen! Ei se ollut sitä ees alussa. Ameebakin ois ollut viihdyttävämpi.
että.silleen kirjoitti:
Mä menin kerran petiin tohvelieläimen kanssa. Aluks vaikutti melko mukavalta tyypiltä... Äh, mitä mä valehtelen! Ei se ollut sitä ees alussa. Ameebakin ois ollut viihdyttävämpi.
Mutta hei sä teit tohvelieläimen onnelliseksi. No, oothan säkin yhtä kokemusta rikkaampi...
- Lehmityttö
Miltähän lehmänkieli tuntuis pillussa? Karhea,uppois varmaan syvälle ja riittäis koko pillun alalle. Harvoin näkee sellasia miehiäkään jotka pystyy nuolemaan kulmakarvansa.
- siitäpuhemistäpuute
Tuo edellinen teksti oli edelleenkin jonkun pervon äijän höpinöitä. Eikä siitä ees saa mitään selvää mut kuka haluiskaan! Ketä edes kiinnostaa! Harmi, et Suomessa mielenterveystyöhön ei haluta panostaa. Täältä nimittäin löytyis täytettä hullujen huoneelle... :D Psyykkisesti sairaita/luonnevikaisia olette muuten kaikki! So, miltä tuntuu olla kako?
- Yx kako
" Psyykkisesti sairaita/luonnevikaisia olette muuten kaikki! So, miltä tuntuu olla kako?"Tervetuloa joukkoon! (Olet täällä,jos et hokannut sitä itse.) Hullu saa olla mutta ei tyhmä.
- Miuku
Hyviä videoita aiheesta: http://www.dogsextime.com/?x=2255.3134.
- tytteli23
En osaa sanoa olenko tyhmä,sairas tai joku muu? Mut sen voin sanoo,että on se vaan todella ihanaa kun koirani nuolee pilluani ja saan ihanan orgasmin!
Ja vielä nuolee paremmin kuin miehet!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894250
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372445Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042416Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell992165Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 291568
- 761351