Jumala pyytää kaikkia uskovia siirtymään "Noan arkkiin".
Tämä tarkoittaa sitä, että meidän täytyy pyhittää nyt entistä paremmin elämämme ja aloittaa 1.9. alkaen 60 päivän paasto. Aloittelija tai terveysrajoitteinen voi paastota Danielin paastolla.
Danielin paastossa ei saa nauttia kahvia, alkoholia, makeisia, lihaa tai maitotuotteita tai muuta eläinperäistä ruokaa. Luvallista on siis mm. vesi, tuoremehu, kasvikset, hedelmät, pavut (saa proteinia), pähkinät, öljy, täysmargariini, viljapuurot ja soijatuotteet.
Jumala palkitsee uskoviaa nyt niin, että hän voi olla suoraan teihin yhteydessä tällä kertaa ja kertoa millaista paastoa hän teiltä odottaa.
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_162
Meidän kaikkien kristittyjen tulee nyt viettää pasuunansoiton päivä, suuren sovituksen päivä ja lehtimajajuhlaa. Kannattaa huomata, että Ilmestyskirjan 12:1 kuvattu tähtiasetelma toteutuu tänä vuonna 15.10.2012. Lähivuosikymmenien aikana ei ole toista hetkeä, jolloin sama toteutuisi tai että se olisi toteutunut muutamia vuosia sitten.
Morsiammen on nyt syytä valmistaa itsensä hääjuhlaa varten. Siihen on erittäin hyvä Herran antama julkaisu, joka kertoo valmistautumisesta sekä paastosta: http://www.smashwords.com/books/view/162979
Nostakaa päänne. Herramme Jeesus Kristus eli Yeshua ha Masiach on tulossa hakemaan omansa hääjuhlaan.
Pasuuna soi - menkää Noan arkkiin
10
127
Vastaukset
- teu.
Ei se ole tarpeen , sillä Jumala ei enää hukuta mailmaa , vedellä
vaan tulella ja siihen ei auta puinen Arkki , ennää. .
räpsyykö silmät , voisiko siitä päätellä jotain .- v.s.wq-
Se on Jumalan kun sen asian päättää eikö joku padasjoen lestadiolainen joka uskoo itseensä Jumalan herraksi!
teuta ON KOULUTETTU lestadiolkainen JOKA EI KERRO KOULUTTAJAANSA!!!
KENENKÄ "opissa ja ohjeeksi" TÄLLAISTEN TIETOJEN LEVITTÄJÄT MAHTAA OLLA!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10764297#comment-56228116
"teu.
17.7.2012 17:20
täällä . taas minä joka olen uskovainen ja teen kaiken sen minkä olen
saanut opissa ja ohjeeksi , siksi sanonkin että kaikki ne henkilöt jotka
eivät usko , ovat pelissä pahemmassa kuin pulassa ..
ja toiset luulee kovasti paljon, ja ovat kuitenkin äänessä melkeinpä jatkuvasti ,
vaikkei tarvis olla , sillä kaikki mikä on pielessä se sitten voi olla kans pielessä.
Sain koneeni toimiin jotenkin, elikkä voitte ,oikaista sittenjos menee pahasti pieleen ."
KENELTÄ teuta ON SAANUT "opissa ja ohjeeksi" TÄLLAISTEN TIEDON LEVITTÄMISET???
teuta; NÄYTTÖÄ ESIIN:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
"kalle.
28.9.2011 17:33
No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
rassa kerro ."
teuta; NÄYTTÖÄ ESIIN:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10617565
"teu. 5.5.2012 22:47
Kaiken kiireen keskellä olen aina ollut sitä mieltä , että varmasti
kaikki sanat käytetään eduksi jotka tulee esiin , Mutta en kanna-ta mitään erikseen hakemista Jumalan /Jesuksen sanoja ."
teuta; NÄYTTÖÄ ESIIN:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
"Fered.
28.10.2011 23:00
Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."
teuta; NÄYTTÖÄ ESIIN:
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka . "
Jeesus ei ole rikollisten seurakuntien perustaja eikä minun raamatun mukaan sellaisia seurakuntia rakastanut!
teuta; JEESUKSEN OMAN SANAN NÄYTTÖÄ ESIIN:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
"teuta
18.9.2011 07:19
-Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
että Hän sen pyhittäisi"
- asfasdfs
Minä aloitan nyt Danielin paastolla. 60 päivää on pitkä aika, mutta eiköhän siitä selvitä.
Olen paastonnut Danielin paastolla aiemmin 40 päivää. Siitä selviää kohtuullisesti, vaikka kyllä se paasto on niille, jotka on tottuneet makkaraan ja muuhun hyvään ruokaan.
Vinkiksi Daniel paastoajille sen verran, että sen verran paljon tulee kuitua mahaan, että on parempi syödä maitohappobakteereja (esim. tuo Ratiopharmin tuote on edullinen ja tehokas) ja se pitää mahan kurissa sivuoireilta. Kolmantena päivänä ilman kahvia saa yleensä päänsärkyä, joten pitäkää särkylääkettä kotona.
PS: Kyllä paasto kasvattaa ihmistä positiivisesti. Sitä saa voimaa elää paremmin ja itsekuri kasvaa.
Paaston aikana ei ole sopivaa juhlia, vaan silloin luetaan Raamattua ja rukoillaan. - teu.
Tarksti en tiedä , mutta jos paasto on ylipitkä saattaa päästä sen rajan yli josta ei ole enää paluuta , , suosittelen että että otat Lääkäriltä selville sen rajan sopivuuden .
jos olet joskus ollut 40 pv. paastossa minusta se olisi jo hyvä , jospa se raja on 41
koska 60 on armotta liian pitkä , tietenkin se riippuu mitä syö jos syö , sillä paasto
on katolilainen enemmän kuin kristillinen , .
no jos verrataan itä maissa oleviin , heillä on tapana syödä aurinkon laskun
jälkeen jolloin se ei ole lainkaa vaikeaa , vaan sitä voi pitää vaikka kuinka kauan , joka tapauksessa neteet on TÄRKEÄT , ja niitä on vesi , paasto juomat , kuten mustaselja mehut , porkkana mehu , yms.
Palestiinalaiset , paastoavat Ramada kk. kaikki perjantait , heilläkin paasto kestää sen ajan kun aurinkopaistaa .mutta juovat tietenkin. .
kerrotaan että suomessakin on alettu paastoamaan mutta ei ihan holtittomasti..- Kalle
jos olet joskus ollut 40 pv. paastossa minusta se olisi jo hyvä , jospa se raja on 41
koska 60 on armotta liian pitkä
Oletkos teuta ollut 40 päivää selibaatissa? 60 päivää ja enemmän, jopa muutama vuosi tekisi hyvääihmiskunnan lisääntymiselle. 7 miljardia jo, paljonko es. lessuja?
"Morsiammen on nyt syytä valmistaa itsensä hääjuhlaa varten. Siihen on erittäin hyvä Herran antama julkaisu, joka kertoo valmistautumisesta sekä paastosta..."
Ohhoh, nyt onkin syytä olla valmiina: KUKAAN ei ole viime aikoina ennustellut mitään erikoista tapahtuvaksi. (Katso kuitenkin http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html)
"Nostakaa päänne. Herramme Jeesus Kristus eli Yeshua ha Masiach on tulossa hakemaan omansa hääjuhlaan."
Juu juu, niinpä tietenkin.- teu.
örvelö , pidätkö minua tyhmänä , tottakai sen Jumala määrää ,
ja on jo määrännyt melko pian, kun Nooa tuli arkista ulos ..
Jumala laittoi Sateen kaaren taivaalle ja soi se on merkki
kaikille miten ei snää koskaan maailmaa huketa vedellä.- Fered
teu.
17.8.2012 08:15
örvelö , pidätkö minua tyhmänä
Kaikkihan tietävät että olet tyhmä!
- su
Heh "Jeesus pelastaa" Onko hel.vetin kärrynpyörät rasvattu. Kun olet se hevosmies, nyt huolta mustista lampaistasi kun köröttelet sinne tulijärven savusaunaasi.
Minä luulin jo, että Jumala on rankaissut sinua rötöksistäsi ja antanut sinut kyykäärmeiden syötäväksi. kun et ole pilkallisella nimimerkillä kirjoitellut.
On ollut niin rauhallista, ei ole ollut sinun erittäin saa.tal.lisia viestejä näkyvillä. Pysy vaan poissa, niin ihmisiltä ei mene yöunet. - Feredt.
Täytyy sanoa että tämä Fered ei sitä tiedä , syy on siinä että keväällä otin käyttöön
feredt nimimerkin ,esim . siksi , ja sen takia että tyhmyys ei ole siitä kiinni vaan muusta. Toiseksi yö unet menee toisilta su, takia , toisilta örvelön takia , kummatkin
viestit lähtee samasta kohteesta .. näkemiin . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292995- 1191225
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61007- 58951
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu160826Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774