Oikean jalan rullaluistimesta lähtee outoa ääntä. Ääni ei tule laakereista joten kaltaiselleni aloittelijalle tilanne on mysteeri. Ääni kuulostaa narinalle
Outo ääni
6
177
Vastaukset
Todennäköisin syy ja oikeastaan lähes ainut syy:
Hiekkaa laakerissa! Ei ne siinä pinnalla aina ole vaan siellä kuulapesässä.
Pyöriikö kaikki renkaat kunnolla? Kivi renkaan välissä?
Onko ruuvit riittävän kireällä? Eli mikään rengas ei pääse liikkumaan poikittain?
Siinäpä nuo ainoat mahdollisuudet.- rullaillen
Voi se ääni tulla myös jarrupalasta, ainakin k2:n vaati pehmusteen, jolla ääni hävisi.
- ?
Laakerit ostin uudet joten niistä ei ainakaan ääni lähde.
Ääni tulee oikean rullaluistimen toiseksi ensimmäisen renkaan kohdalta ei mistään muualta. Tämä rengas myös pyörii hitaammin kuin muut, mutta myös siinä on uusi laakeri ja ruuvit ovat riittävän kireällä.- EK:
Tarkasta holkit.
- hidastettako...
Saitko äänen ja hankauksen korjattua? Itselleni tuli sama ongelma, kun vaihdoin uudet renkaat. Kaikki laakerit ja holkit on varmasti kunnolla kiinni, koska ongelma ilmenee vain toiseksi etummaisella renkaalla. Olen sille paikalle sovittanut kaikki renkaat ja ongelma ilmenee vain ja ainoastaan tässä yhdessä kohtaa kiskoa.
- rullaillen
No, toinen minkä itse olen joutunut joskus tekemään on, että venytin kiskoa väljemmäksi, jotta toinen rengas lähti pyörimään normisti. Tai koko kiskoa jouduin venyttämään, mutta toisen renkaan kohdalta kaikkein eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423155
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa452091- 471977
- 471758
- 331657
- 301546