Oikean jalan rullaluistimesta lähtee outoa ääntä. Ääni ei tule laakereista joten kaltaiselleni aloittelijalle tilanne on mysteeri. Ääni kuulostaa narinalle
Outo ääni
6
198
Vastaukset
Todennäköisin syy ja oikeastaan lähes ainut syy:
Hiekkaa laakerissa! Ei ne siinä pinnalla aina ole vaan siellä kuulapesässä.
Pyöriikö kaikki renkaat kunnolla? Kivi renkaan välissä?
Onko ruuvit riittävän kireällä? Eli mikään rengas ei pääse liikkumaan poikittain?
Siinäpä nuo ainoat mahdollisuudet.- rullaillen
Voi se ääni tulla myös jarrupalasta, ainakin k2:n vaati pehmusteen, jolla ääni hävisi.
- ?
Laakerit ostin uudet joten niistä ei ainakaan ääni lähde.
Ääni tulee oikean rullaluistimen toiseksi ensimmäisen renkaan kohdalta ei mistään muualta. Tämä rengas myös pyörii hitaammin kuin muut, mutta myös siinä on uusi laakeri ja ruuvit ovat riittävän kireällä.- EK:
Tarkasta holkit.
- hidastettako...
Saitko äänen ja hankauksen korjattua? Itselleni tuli sama ongelma, kun vaihdoin uudet renkaat. Kaikki laakerit ja holkit on varmasti kunnolla kiinni, koska ongelma ilmenee vain toiseksi etummaisella renkaalla. Olen sille paikalle sovittanut kaikki renkaat ja ongelma ilmenee vain ja ainoastaan tässä yhdessä kohtaa kiskoa.
- rullaillen
No, toinen minkä itse olen joutunut joskus tekemään on, että venytin kiskoa väljemmäksi, jotta toinen rengas lähti pyörimään normisti. Tai koko kiskoa jouduin venyttämään, mutta toisen renkaan kohdalta kaikkein eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974