Oikean jalan rullaluistimesta lähtee outoa ääntä. Ääni ei tule laakereista joten kaltaiselleni aloittelijalle tilanne on mysteeri. Ääni kuulostaa narinalle
Outo ääni
6
174
Vastaukset
Todennäköisin syy ja oikeastaan lähes ainut syy:
Hiekkaa laakerissa! Ei ne siinä pinnalla aina ole vaan siellä kuulapesässä.
Pyöriikö kaikki renkaat kunnolla? Kivi renkaan välissä?
Onko ruuvit riittävän kireällä? Eli mikään rengas ei pääse liikkumaan poikittain?
Siinäpä nuo ainoat mahdollisuudet.- rullaillen
Voi se ääni tulla myös jarrupalasta, ainakin k2:n vaati pehmusteen, jolla ääni hävisi.
- ?
Laakerit ostin uudet joten niistä ei ainakaan ääni lähde.
Ääni tulee oikean rullaluistimen toiseksi ensimmäisen renkaan kohdalta ei mistään muualta. Tämä rengas myös pyörii hitaammin kuin muut, mutta myös siinä on uusi laakeri ja ruuvit ovat riittävän kireällä.- EK:
Tarkasta holkit.
- hidastettako...
Saitko äänen ja hankauksen korjattua? Itselleni tuli sama ongelma, kun vaihdoin uudet renkaat. Kaikki laakerit ja holkit on varmasti kunnolla kiinni, koska ongelma ilmenee vain toiseksi etummaisella renkaalla. Olen sille paikalle sovittanut kaikki renkaat ja ongelma ilmenee vain ja ainoastaan tässä yhdessä kohtaa kiskoa.
- rullaillen
No, toinen minkä itse olen joutunut joskus tekemään on, että venytin kiskoa väljemmäksi, jotta toinen rengas lähti pyörimään normisti. Tai koko kiskoa jouduin venyttämään, mutta toisen renkaan kohdalta kaikkein eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957