Näin tänään hyvät peffat

:)

Ja peräti kaksi kappalein helsingin postin pihalla kun oli matkalla kirjastoon. Oli siinä neideillä lyhyet sortsit jalassa ja niin muodokkaat ja kiinteät pakarat ettei usein näe. Eli ihan kiva piristys:)

20

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takuulla:D

      modellin kirjoitus?

      • pappa hourailee

        modellin uniharhoja...


      • justiinsa nyt
        pappa hourailee kirjoitti:

        modellin uniharhoja...

        MIssä on modelli?


    • eekim

      Kangastusta.

    • jimulininunnikka

      xo

    • Sekakäyttö:.!1%#?+

      .

      Lääkkeiden sekakäyttö on huolestuttavasti lisääntymässä

      Har!

      .

    • No ei ne nyt ihan aloituksen arvoisia ole, kun ei sitä nyt voi juuri ulos mennä ilman että silmät osuu hyviin perseisiin.

      • Mun ei tartte mennä ku pelin eteen ni kyllä näkyy hyvää persettä.

        (silti olen sitä mieltä, että aihe on aloituksen arvoinen. perus miehen logiikkaa, eikä mitää hössötystä).


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mun ei tartte mennä ku pelin eteen ni kyllä näkyy hyvää persettä.

        (silti olen sitä mieltä, että aihe on aloituksen arvoinen. perus miehen logiikkaa, eikä mitää hössötystä).

        Ei ole miehenlogiikkaa jos hyviä perseitä näkee niin harvoin, että kun kaksi bongaa niin aloius pitää tehdä.


      • Kerro nero
        hahmotelma kirjoitti:

        Ei ole miehenlogiikkaa jos hyviä perseitä näkee niin harvoin, että kun kaksi bongaa niin aloius pitää tehdä.

        Kriteerisi hyvälle perseelle?


      • Kerro typerys
        Kerro nero kirjoitti:

        Kriteerisi hyvälle perseelle?

        Se on hyvä. Himottava. Ja sitä rataa. Miten itse sen luokittelet?


    • Harmi, mulla on ihan omana sellanen.

      • Se on

        Topin oma


      • neiti on

        hyvä ja pistää kuvaa sitten.


      • Se on kirjoitti:

        Topin oma

        Eiköhän sillä oo ihan muiden ihmisten perseet mielessä!


      • .
        kanasutra kirjoitti:

        Eiköhän sillä oo ihan muiden ihmisten perseet mielessä!

        No eihän sitä voi mielessään pitää perseitä joita ei ole nähnyt.


      • .
        kanasutra kirjoitti:

        Eiköhän sillä oo ihan muiden ihmisten perseet mielessä!

        Vai onko?!?


      • . kirjoitti:

        Vai onko?!?

        No enpä oo kysellyt. :D Mut mun perse kuuluu vaan mulle. :>


      • . kirjoitti:

        Vai onko?!?

        No ei ole nähnyt. Salille kattelemaan nyt muiden nai... siis treenaamaan.


    • Tässä sulle hyvä iskurepla aiheeseen liittyen: Mene kysymään pebanpuolikkaisiin osoittaen että onks noi identtiset kaksoset. Kyllä siitä juttu lähtee liikkeelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe