Ja peräti kaksi kappalein helsingin postin pihalla kun oli matkalla kirjastoon. Oli siinä neideillä lyhyet sortsit jalassa ja niin muodokkaat ja kiinteät pakarat ettei usein näe. Eli ihan kiva piristys:)
Näin tänään hyvät peffat
20
114
Vastaukset
- takuulla:D
modellin kirjoitus?
- pappa hourailee
modellin uniharhoja...
- justiinsa nyt
pappa hourailee kirjoitti:
modellin uniharhoja...
MIssä on modelli?
- eekim
Kangastusta.
- jimulininunnikka
xo
- Sekakäyttö:.!1%#?+
.
Lääkkeiden sekakäyttö on huolestuttavasti lisääntymässä
Har!
. No ei ne nyt ihan aloituksen arvoisia ole, kun ei sitä nyt voi juuri ulos mennä ilman että silmät osuu hyviin perseisiin.
Mun ei tartte mennä ku pelin eteen ni kyllä näkyy hyvää persettä.
(silti olen sitä mieltä, että aihe on aloituksen arvoinen. perus miehen logiikkaa, eikä mitää hössötystä).relaxed_eyes kirjoitti:
Mun ei tartte mennä ku pelin eteen ni kyllä näkyy hyvää persettä.
(silti olen sitä mieltä, että aihe on aloituksen arvoinen. perus miehen logiikkaa, eikä mitää hössötystä).Ei ole miehenlogiikkaa jos hyviä perseitä näkee niin harvoin, että kun kaksi bongaa niin aloius pitää tehdä.
- Kerro nero
hahmotelma kirjoitti:
Ei ole miehenlogiikkaa jos hyviä perseitä näkee niin harvoin, että kun kaksi bongaa niin aloius pitää tehdä.
Kriteerisi hyvälle perseelle?
- Kerro typerys
Kerro nero kirjoitti:
Kriteerisi hyvälle perseelle?
Se on hyvä. Himottava. Ja sitä rataa. Miten itse sen luokittelet?
Harmi, mulla on ihan omana sellanen.
- Se on
Topin oma
- neiti on
hyvä ja pistää kuvaa sitten.
- .
kanasutra kirjoitti:
Eiköhän sillä oo ihan muiden ihmisten perseet mielessä!
No eihän sitä voi mielessään pitää perseitä joita ei ole nähnyt.
- .
kanasutra kirjoitti:
Eiköhän sillä oo ihan muiden ihmisten perseet mielessä!
Vai onko?!?
. kirjoitti:
Vai onko?!?
No ei ole nähnyt. Salille kattelemaan nyt muiden nai... siis treenaamaan.
Tässä sulle hyvä iskurepla aiheeseen liittyen: Mene kysymään pebanpuolikkaisiin osoittaen että onks noi identtiset kaksoset. Kyllä siitä juttu lähtee liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573451Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482630Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561704
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174