Onko näin? Siis rakkaudessa, suhteessa?
Teot merkkaa enemmän kuin puheet
12
93
Vastaukset
- neitokainen.
Minua ei saa puheilla kellistettyä, vaan vakuuttavilla teoilla. Ei myöskään rahalla tai lahjoilla. Läpi harmaan kiven-asenteella kyllä.
Taatusti.
- läheisriippuvuus
Olen tehnyt ainoastaan passiivisia asioita elämässä. Joten kaikki puuttuu. Sanat ja teot.
Mikä rakkaus tai suhde?
Olen ollut suhteessa luolamies aikaan enkä edes muista mitä on rakkaus...ja onko sitä koskaan ollutkaan. - näinsemeneevalitan
Vaikka mies puhuisi mitä kaunokieltä, että rakastaa, niin vasta kun hän suutelee ja kaappaa syliinsä vieden "kotiluolaansa" rakastun, jos rakastun. Pelkkä lepertelijä , (eikä toiminnan mies) on aina kakkossijalla.
- läheisriippuvuus
näinsemenivalitan
voivaantodeta
kukaaneivieeikäolevienyttähänkäänastijotennäillämennään
Paskan-marjat! Turhat teot pois ja puhutaan asiat halki.
Jos ei puhu(eikä kuuntele), niin teoilla ei ole mitää väliä.
Sopivassa suhteessa ja tilanteen niin vaatiessa molempia tarvitaan. Teot toimii mutta puhuminenkin on mielestäni todella tärkeää. Ja kuuntelemisen taito ehkä jopa vieläkin tärkeämpää.
Eihän toki pelkät lunastamattomat puheet ketään pitkään jaksa vakuuttaa. Tottakai puheilla pitää olla katetta, muuten ne on jonninjoutavia hölinöitä.- voopotin '
Tärkeintä kuitenkin on mesettäminen. :)
voopotin ' kirjoitti:
Tärkeintä kuitenkin on mesettäminen. :)
Ehkä jos joskus hankin se mesen ensin. :)
No kyllä ne teot painaa enemmän kuin sananhelinä. Nähdään heti mistä mies on tehty kun alkaa jauhamisen sijasta tapahtuun jotain, sama pätee tietysti itseeni myös :)
- määmy
Näin on, on tullu törmättyy tyyppeihi, jotka lupaa ja puhuu. Mitään ei tapahdu, ku aina on väärä hetki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477