Voikohan jalkavammaisella olla vaikeuksia saada naista?
Richartti ja jalat
13
<50
Vastaukset
Mikäs aviksessa olevan Rikun jaloissa on vikana?
- Avohoidossa olevan
Rikun jaloissa on vikana niiden jättimäisyys.
Avohoidossa olevan kirjoitti:
Rikun jaloissa on vikana niiden jättimäisyys.
Suuret jalat on maskuliininen ominaisuus. Omasi ovat vissiin kuin yläluokkaisilla kiinattarilla vuosisata sitten?
- Eikä ole!
Ratikkakuski kirjoitti:
Suuret jalat on maskuliininen ominaisuus. Omasi ovat vissiin kuin yläluokkaisilla kiinattarilla vuosisata sitten?
.
Kyllähä ny kaikki naista saa.
- Saako..
Ajattele hahmotelmaa, montea, ratikkaa...
Saako.. kirjoitti:
Ajattele hahmotelmaa, montea, ratikkaa...
Niillä on kumminki jotaki muitaki vaatimuksia. Eihän sitte tietty kaikki saa. Vaatimukset pois ni saa varmasti.
Jumalaiset jalkani vetävät naisia puoleen kuin pihavalo yöperhosi kylmänä syysiltana.
- Kyöstix
Ratikkakuski kirjoitti:
No sitähän minä tuolle sipsuttelijalle yritin sanoa, mutta eihän se mitään usko. ;-)
Isokenkäinen ;)
On se ainakin joskus saanut kerta on muutama lapsikin siunaantunut. Ainakin joku jalka on kelvannut. ;)
- tarkoitat..
pippeliä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053