Keihäänheiton aloittaminen

Minä

Moi. Kuinka vanhana kannattaa keihäänheitto aloittaa? Oon 14 ja kiinnostais aika lailla alottaa...

5

1959

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkka 13

      Minä oon 13 vuotias poika
      Alotin keihäänheiton 12 vuotiaana nyt heitän sinne 35 metriin 600g keihäällä
      400g keihäällä 40 metriin!
      Nyt ois aika hyvä aika alottaa keihäänheitto
      Tietty alottaessa käsi tulee aika kipeeks :D mutta sen minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa! Suosittelisin sulle 450g-600g keihästä sit aikuisille 800g keihäs
      Alotin siitä että vuolin pihlajasta ittelleni keihään se lens 20 metriin
      Harrastan myös pituushyppyä ja korkeushyppyä
      Pituudessa mun enkka 305m aika surkee mutta korkeudessa 137 eli ihan hyvä
      Tsemppiä keihäänheittoon :)

      • Lapin Ruuskanen

        Ittekkin olen miettiny että jos alottas keihäänheittelyn. Pitääkö siinä liittyä johonkin vai ihan itte yksin jossakin korvesa viskoa menemään. Paljon net keihäät yleensä maksaapi?


    • minä

      Kiitti vastauksesta

    • ouuouou4444

      Ite olen 10v,aloitin tänää vuonna heittelyn.Otin puusta kepin ja aloin nakkelemaan.Onhan tässä lentäny jo 23.45 Minä olen poika

    • ola rules

      Eisillä iällä kai ole niin suurta merkitystä... Tai tottakai pitää muutamia vuosia ennen aikuisikää aloittaa :D Mutta niin itsekkin olen 14v, ja aloitin heittämään keihästä noin 10v itse tehdyllä puukeihäällä... (painaa varmaan n. 500 g) ja sillä kiskonut pari kertaa vähä reilun 40m :) Olen myös 600g ihan oikealla keihäällä n 35m heittäny (ei mikään hyvä) ja nyt yläasteella ajattelin jos alkaisin ensimmäista kertaa seurassa heittämään :) ja sitten vuoden päästä "suhteiden" kautta saatan päästä ihan yksityiseen valmennukseen :) Mutta niin rohkeasti vaan aloitat heittelemään! Suosittelen että heität vaikka ensimmäisen vuoden iha omatoimisesti (hommaat tietenkin keihään ja kengät) ja menet lähimmälle kentälle ottamaan vähän tuntumaa itse lajiin :) (ellet aikaisemmin jo ole heittänyt) niin siten erotut heti joukosta eikä tarvitse valmentajalle niin paljoa todistella :) Tulee hiukan pitkä teksti mutta toivottavasti oli edes jotain apua... Rohkeasti vaan aloittamaan! ;) Niin ja keihään painosta sen verran et kannattaa samantien aloittaa 600grammaisesta :D :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe