Mikä on parasta, kun pitää kylmänä syödä, eikä ole duunissa mikroa?
Paras pitsa kylmänä syötynä?
5
1928
Vastaukset
- sienieiolekasvis
Itse tehty - jos sitä ei saa, niin jonkun laadukkaan pizzerian tekemä pepperonipizza menee alas jäähtyneenäkin. Eines- ja pakastepizzat vaativat lämmityksen - varsinkin herkkusienet muuttuvat epämielyttävän löysiksi kylmetessään kun taas tomaatti- ja sipulitäyte oikeastaan tulevat vain paremmiksi kylmänä. Suosittelisin ihan kasvispizzaa tomaatti, sipuli, valkosipuli, oliivi ja juustotäytteellä (noh - juusto ei ole kasvis, muttei sen teossa elukkaa tapetakaan - ehkä silti menee alas puolipäiväiseltä vegetaristilta).
- JoOliHyvää!
Muistan joskus muinoin Roomassa käydessäni ostamaani paksupohjaista pizzaslaissia peltiuunilta leikattuna kylmänä täytteenä tomaatti/sipuli ja vähän ustia. Se kylmän kokiksen kanssa ja taas jaksoi kulkea piazzan laitaa Rooman 40-asteen helteessä.
- tonnikalapitzza
Eilen söin saarioisten tonnikalapitzzan kylmänä vaikka lämmitys mahdollisuuskin olis ollut,mielestäni maistuu paremmalta kun ei lämmitä.
- Tryben
Melkein järjestään valmis pizzat on parempia suoraa kylmäaltaasta. Itse suosin äitien tekemää jauheliha roikeläppää via Coke.
Muutamat ravintola pizzat ovat kylmänä yllättäneet dagen efter tilassa.
- ---
Saarioisten lätyt menee kylmänäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864