Mikä on parasta, kun pitää kylmänä syödä, eikä ole duunissa mikroa?
Paras pitsa kylmänä syötynä?
5
2073
Vastaukset
- sienieiolekasvis
Itse tehty - jos sitä ei saa, niin jonkun laadukkaan pizzerian tekemä pepperonipizza menee alas jäähtyneenäkin. Eines- ja pakastepizzat vaativat lämmityksen - varsinkin herkkusienet muuttuvat epämielyttävän löysiksi kylmetessään kun taas tomaatti- ja sipulitäyte oikeastaan tulevat vain paremmiksi kylmänä. Suosittelisin ihan kasvispizzaa tomaatti, sipuli, valkosipuli, oliivi ja juustotäytteellä (noh - juusto ei ole kasvis, muttei sen teossa elukkaa tapetakaan - ehkä silti menee alas puolipäiväiseltä vegetaristilta).
- JoOliHyvää!
Muistan joskus muinoin Roomassa käydessäni ostamaani paksupohjaista pizzaslaissia peltiuunilta leikattuna kylmänä täytteenä tomaatti/sipuli ja vähän ustia. Se kylmän kokiksen kanssa ja taas jaksoi kulkea piazzan laitaa Rooman 40-asteen helteessä.
- tonnikalapitzza
Eilen söin saarioisten tonnikalapitzzan kylmänä vaikka lämmitys mahdollisuuskin olis ollut,mielestäni maistuu paremmalta kun ei lämmitä.
- Tryben
Melkein järjestään valmis pizzat on parempia suoraa kylmäaltaasta. Itse suosin äitien tekemää jauheliha roikeläppää via Coke.
Muutamat ravintola pizzat ovat kylmänä yllättäneet dagen efter tilassa.
- ---
Saarioisten lätyt menee kylmänäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574