Missä kaikissa maissa olette nähneet seuraavia Snickersejä? Snickers Almond, Snickers Dark, Snickers Peanut Butter, Snickers Chruncher
Eri Snickers-makuja
10
216
Vastaukset
- nimimerkki on pakoll
somaliassa
- cayenne86
Mitä näistä näit Somaliassa?
- cayenne86
Ja haluan tarkentaa, että riittää, jos olet nähnyt vähintään yhtä näistä jossakin maassa.
- 4+13
Tsekkoslovakiassa ja Ahvenmaalla.
- cayenne86
4+13 kirjoitti:
Tsekkoslovakiassa ja Ahvenmaalla.
Siis joko nykyisessä Tšekissä tai Slovakiassa ja Ahvenanmaalla.
- raid861
Onkohan nuo vastaukset totta vai jotain pelleilyä? Haiskahtaa vähän pelleilyltä. Tšekkoslovakiaa ei ole enää olemassa ja Ahvenanmaa kuuluu Suomeen. Tuo Somalia taitaa viitata tummaihoisiin ihmisiin.
- VirveKoo
Tuota Snickers almondia saa näköjään tilattua ihan suomestakin Behnford's-verkkokaupasta.
- suklaatia
Ostin Snickers Almondia Jämsän tai Jämsänkosken S-Marketista.
- cayenne86
suklaatia kirjoitti:
Ai ihan äskettäinkö?
- cayenne86
suklaatia kirjoitti:
Tai siis vähän ennen kuin kirjoitit että olit ostanut Jämsän tai Jämsänkosken S-marketista. Onhan tuosta jo pari viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984