Tuntuuko tutulta atm nämä kokemani tuntemukset

atm Teuvo

-On helvetin hankalaa olla sinkkuna baarissa kun siellä on suurin osa varattuja naisia.Kauempaa ei voi päätellä kuka on sinkku ja kuka varattu ja suorastaan pelottaa jos menee juttusille varatun naisen luokse.Ainakin minä tunnen itseni naurettavaksi tässä tilanteessa.

-Olisi paljon helpompi "toimia" baarissa jos kaikki naiset olisivat tulleet sinne yksikseen ja olisivat tosiaankin kaikki vapaita.Silloin kun naisia on vaikka kaksikin samassa pöydässä niin ainakin tällä at miehellä se pöytä on käymätön paikka,sillä tulen hyvin harvoin juttuun jos vastassa on useampi nainen kuin yksi.

-Minua kyrsii kun joka hemmetin kuppilassa on aina ja kaikkialla on enemmän miehiä kuin naisia.Kai sen tässä näkee että miehen tarpeet saada nainen on huomattavasti voimakkaampi kuin toisin päin ja siksi kuppiloissa roikkujia riittää miehissä.

Tuntuuko kenestäkään nämä huomioni tutuilta vai olenko ainoa jolla on tämmöisiä "ongelmia"

15

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YTM Teuvo

Suurin osa on kyllä sinkkuja. Ne saattaa sanoa olevansa varattuja koska niitä ei kiinnosta sun seura. Lisäksi vaikka se nainen on varattu, ei se tarkoita sitä etteikö se lähtisi mukaan saman illan aikana.

• 231312321

Ei, vaan alkoholistuneita miehiä on enemmän kuin alkoholistuneita naisia. Siksi niitä miehiä on siellä enemmän.

Katsos kun me kaikki emme juo alkoholia ja siksi emme sinne baariin mene.

• Ei baarissa

Oleminen tarkoita automaattisesti, että juo alkoholia! Katsos kun joillakin paikkakunnilla ainut paikka nähdä naisia on juurikin baari. Jos ihmiset joskus ajattelisi muidenkin näkökulmasta niin ehkä se baarissa oleminen ei olekaan niin kauheata. Baarissa voi myös tanssia jos et sitä tiennyt.

• dghjdghj

eikös siitä ole jo tutkimus tullut, että suomalaisen naisen alkoholin kulutus on kivunnut miesten tasolle vai oliko jopa yli? eli siinä ei oo syy, että miehiä on kuppiloissa enemmän. peittelevätkö naiset alkoholismiaan tissuttelemalla illat kotona piilossa?

mulle ainakin on tuttua toi et meen kuppilaan sillä asenteella et kattelen naisia ni aika monesti saa pettyä kun kuppila/yökerho on täynnä miehiä.

• mies32
        dghjdghj kirjoitti:

eikös siitä ole jo tutkimus tullut, että suomalaisen naisen alkoholin kulutus on kivunnut miesten tasolle vai oliko jopa yli? eli siinä ei oo syy, että miehiä on kuppiloissa enemmän. peittelevätkö naiset alkoholismiaan tissuttelemalla illat kotona piilossa?

mulle ainakin on tuttua toi et meen kuppilaan sillä asenteella et kattelen naisia ni aika monesti saa pettyä kun kuppila/yökerho on täynnä miehiä.

Aika yleistä on, että alkuillasta naisvoittoista, joskus yhden jälkeen 80% miehiä. Aikainen lintu madon nappaa siis.

• dunga_
        dghjdghj kirjoitti:

Useamman kerran olen nähnyt, kun alkuillasta tanssimassa on jotain 30 naista ja 5 miestä. Mutta nopeasti nuo luvut kääntyvät toisin päin.

• Se että niitä miehiä on enemmän (jos on, täällä päin illat on usein naisvoittoisia) on yks ja hailee jos mokomat pysyttelevät omissa oloissaan ja kanssakäyminen naisten kanssa rajoittuu satunnaiseen tiirailuun. Ei lainkaan epätavallista, sillä yllättäen monet niistä miehistäkin ovat varattuja, ja lähinnä nollaamassa aivojaan kavereiden kanssa bissellä.

Itse olen aika montaa varattua naista vahingossa yrittänyt, ja sen takia onkin pokausyritykset jääneet vähemmälle viimeaikoina. Suuriin naisporukoihin en myöskään usein eksy, mutta se johtuu siitä, että koen äärimmäisen hankalaksi sulatua osaksi keskustelua - en siksi, että ujostuttaisi, vaan siksi, etten baareissa metelin takia usein KUULE mitä muut puhuvat keskenään, ja se aiheuttaa nopeasti niin ulkopuolisen olon että juttu kuivuu suuhun. Niinpä olen päättänytkin piipahtaa baareissa vain tanssilattialla ja painua tauoiksi ulos missä jutustelukin on luontevampaa.

• Ihan sama ovatko varattu tai sinkkuja. Eivät ne sinkkunaiset kuitenkaa halua tutustua.

• Tosi on

Tupakoivilla ihmisillä on helpompi tutustua toisiin tupakointipaikalla/kopissa.Sillä siellä ei häiritse liiallinen meteli ja muutenkin ollaan lähempänä naisia.
      Myöskin tanssivilla miehillä on etulyönti koska suurin osa tanssijoista on naisia ja harvoilla miehillä on etuoikeus päästä lähemmäksi.

• Tosimies ei tanssi

Tanssiminen on syvältä anaalista. Suurin osa suomalaisista miehistä tekee itsestään täyden pellen yrittäessään tanssia. Onnettomat pökkelöt yrittävät vääntää ihrojaan ja esittävät epätoivon vimmalla että se on olevinaan hauskaa. Mutta minkäs mahtaa, pakko on yrittää esittää jos haluaa päästä kähmimään.

Tanssiminen sujuu luonnostaan ainoastaan naisilta, hinteiltä, ja ulkomaanpelleiltä.

• Pökkelö!
        Tosimies ei tanssi kirjoitti:

Tanssiminen on syvältä anaalista. Suurin osa suomalaisista miehistä tekee itsestään täyden pellen yrittäessään tanssia. Onnettomat pökkelöt yrittävät vääntää ihrojaan ja esittävät epätoivon vimmalla että se on olevinaan hauskaa. Mutta minkäs mahtaa, pakko on yrittää esittää jos haluaa päästä kähmimään.

Tanssiminen sujuu luonnostaan ainoastaan naisilta, hinteiltä, ja ulkomaanpelleiltä.

Helvetin hyvin kiteytetty!

• Mr Groove
        Tosimies ei tanssi kirjoitti:

Ai mikähän minä noista oon :D Tykkään tanssia ihan vaan tanssimisen ilosta, toki on kiva hullutella naisten kanssa lattialla, mutta kännikähmiminen tai känniseksi ei oo mun juttu. Munatkin mulla on, joo. Oonkohan sitten piilohintti :o

• Mies 89

Niin ja kuka hullu nyt selvinpäin tanssii, itse kyllä harvoin kykenen siihen täydessä humalassakaan. Sitten kun kykenen niin teen itsestäni juurikin täyden pellen joten mieluummin jätän kokonaan väliin.

• Mies 89

Kaippa tässä sitten on naiseton elämä edessä kun pelleksi en suostu ryhtymään. Naiseton elämä mulla on kyllä tähänkin asti ollut.

• Ja lisäksi vielä

Tuttuja ongelmia ovat. Ja kaiken lisäksi minulle usein vielä käy niin, että kun näen teininaisia, niin minulla alkaa seisoa ja housuni pullistuvat ja käyvät ahtaiksi, mikä on noloa ja epämukavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      106
      3761
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      230
      2809
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2366
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1676
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1486
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18