Minkälainen mies on mielestäsi ns. kovatyyppi?
Omasta mielestäni kova tyyppi on sellainen mies joka on rehti, sanansa pitävä, raitis, savuton, oikeudenmukainen ja puolensa pitävä kaveri, jolla on omia mielipiteitä.
Hän ei ole riippuvainen toisten hyväksynnästä, eikä muotivirtauksista. Hän pyyhkii katua kaiken maailman paskakasoilla joita ovat mm. päihteitä käyttävät luuserit joista on haittaa ympäristölle.
Kova tyyppi uskaltaa nousta useaakin ihmistä vastaan yksinään, eikä tarvitse siinä mitään kavereita apuna - kuten yleisluuserit ja kaikki jengiläiset. Kova tyyppi käyttää tarvittaessa omankäden oikeutta vääryyden korjaamiseksi.
Minkälainen on " Kova tyyppi"?
37
1076
Vastaukset
- Selma 56v
Hahmis.
- buah!
ei ku mustis
- Valma ja Vieno
buah! kirjoitti:
ei ku mustis
modelli
- TavisNainen
buah! kirjoitti:
ei ku mustis
ei ku mutsis.
- Anonyymi
Minusta sellainen, joka on kova kuin kivi? Johon ei rautanaulakaan tartu, vaikka kuinka hakkaisi?
- CHUCk Norris:.!1%#?+
.
Alussa olivat suo, kuokka ja Chuck Norris
http://hikipedia.info/wiki/Hikisitaatit:Faktaa_Chuck_Norriksesta
. - Esikuvani
http://www.youtube.com/watch?v=zkWLiR0Ar6A&feature=relmfu
Raid on kovatyyppi- Anonyymi
Vittu minä olen kovista kovin.. ei mun tartte kun kävellä kaduilla niin ihmiset vapisee kun tuntee mun kovuuden jo kilometrin päästä:]
No vastaus tuli jo aloituksessa. Mut todella kova tyyppi on myös nöyrä eikä erikseen nostele itseään jalustalle näiden asioiden johdosta.
Jos lähetään lisäämään, niin voisin sanoa, että eettisesti hyvä ihminen on myös kova. Ihan siksi, että se on nykyään harvinaisuus.
Mulle on aina sanottu, että elän pilvilinnoissa, koska uskon eettisesti hyvien ihmisten olemassaoloon. Itse olen siihen pyrkinyt, joo, maailma ei aina vastaa niinkun sille huutaa, mutta miks mun pitäis silti olla paskahousu?- nöyryyd on hyve
Jeesuksen uskova on kova. Aika apinalaumaa esim. naiset seksuaalimoraaliltaan. Neitsyitä ei ole paljon muualla kuin saduissa jäljellä, monien miesten möyhennöksiä.
- lintu
Niimpä niin.
T. 19v. neitsyt :)
- jjj.
Entäs nainen?
...jaa...,onkohan tuossa nyt täydellinen totuus.... =)
- * Ulia*
ootko karanna taru sormusten herrasta??
- puskalisko
en juurikaan käytä kyseistä sanaa noin, joten minulla ei ole mitään tarvetta määritellä sitä. Luulin että sanojen käyttäjät itse tietäisivät niiden merkitykset ainakin siinä vaiheessa, kun ihmisiä peräti luokitellaan sanojen perusteella.
Mutta mikäs siinä. Voitaisiin myös puhua vaikka kosteannihkeistä persoonista. Millainen on kosteannihkeä ihminen? - TavisNainen
Kuvailit juuri normaalin naisen. Tuollaisia me ollaan.
- puskalisko
jo vain. Erityisesti omankädenoikeus on näppärä. Mitä sitten jos tekeekin vähän virhearvion ja tulee oiottua mutkissa ja oikeestaan koko homma meni pieleen. Kun mä oon kova tyyppi niin mulla oli tavallaan niinku parempi peruste ja mähän oon siis oikeessa. Oon eri mieltä kuin muut eli kova. Eli väittäkää vaan mieluusti vastaan, se just todistaa miten kova mä oon.
Kun nyt tuli mieleen... kun sen yhen vanhan videon katsoin tuossa... Siinä kun uhkaili että saattaa tulla videovastauksia... Anteeksi että painan nauhoita-nappia ennen kuin päätän kunnolla mitä meinaan sanoa...
- mieti asiaa
Hahmis, sulla on hieno sohva ... kun postista tulee huonekalumainoksia, niin onko mieleesi koskaan juolahtanut että ostaisit uuden sohvan, vaikkapa divaanin?
mieti asiaa kirjoitti:
Hahmis, sulla on hieno sohva ... kun postista tulee huonekalumainoksia, niin onko mieleesi koskaan juolahtanut että ostaisit uuden sohvan, vaikkapa divaanin?
On minulla ollut pitkään mielessä vaihtaminen. Niin?
"Kova tyyppi" tuo mun mieleen ennemmin katu-uskottavuuden ulkonäöllisesti kuin luonteenpiirteen.
Luonteenpiirteenä mun näkökulmasta kuvailisin kovaa tyyppiä jääräpäisenä pässinä joka ei ota vastalauseita eikä kritiikkiä vastaan. Kovis on myös sanavalmis ja ei pelkää tuoda ilmi mielipiteitään niin hyvässä kuin pahassa, seisoo kyllä sanojensa takana viimeiseen asti ja on valmis väittelemään (ja voittamaan väittelyn).- klopoti
onko palstalla sellaista?
klopoti kirjoitti:
Noh, ainakin eevarina tutuksi tullut oli aika jääräpää, en tiedä mitä nykyisin ketä kaikkia täällä mahtaa liikkua.
- Damaskos tuhoutuu
klopoti kirjoitti:
mulle on ihan sama miten väittelyt menee, pelkkää lapsellista vänkäämistä useasti, joskus hyvätasoistakin kerran kuukaudessa tyyliin. pääasia, että Raamattu tietää totuuden ja voin sen sieltä lukea, jos olen jossakin asiassa mielipidettä vailla.
rukoilen tätä nyt Jeesuksen nimessä: jokainen, joka tämän rukoukseni lukee tulkoon uskoon jollei ole jo. Herran paluu on lähellä.
- zisel
Kaikki suomi24:ään kirjottelevat ihmiset on koviksii. Fakta.
- kylä näi o
.
Moomma kaikin sáatanan * KOVIA *
Har!
.
- Cujote
musta tuntuu et palstalla on pari sillee uskottavaa kaveria, siis livessä en ihan ensimmäisenä lärviä aukos
- Cujote
Modelli ja MMIES
- Don Cujote
Cujote kirjoitti:
Modelli ja MMIES
Noup
Mä miellän ehkä kovuuden hiukan kovismaisuutena. Mutta joo voihan kovuus olla luonteenkin kovuutta asioissa, joissa ei anna muiden manipuloida omia ajatuksiaan. Että tietää omat aatoksensa ja tapansa elää ja toimia. Oma tie on selkeä tie kulkea. Ei ehkä muille, mutta itselle.
Eikä ole herkkä hyppäämään joka muotioikun ja kotkotuksen perään, ns. laumanjatkona.
Oma pää ja omat aatokset on hyvä minusta, kunhan ei itsekkäästi pilaa muiden elämää olemalla niin jäärää, ettei piittaa muiden hyvästä olosta mitään. Semmoset maailmanparantajat kovalla kouralla usein tekee enemmän tuhoa pakottamis asenteellaa, kun hyvää.
Ihmisten kanssa pitää osata pelata samoilla korteilla, jotta peli etenee.- ...
Kova tyyppi on mies joka jää kotiin hoitamaan seitsemää alta kahdeksan vuotista lasta vaimon lähtiessä töihin.. Lasten iät 7-, 2x5-, 2x3-, 2-, 1,4-vuotiaat.
Ihan vaa jokaisella miehellä ei pää kestä!Seitsämän lasta on helpompi hoitaa kuin kaksi, joten et tiedä mistä puhut. Niin et ihan vaan!
- ~cissi~
Kova on huono sana...joillakin ihmisillä on kyky pitää pää kylmänä ja toimia sekasortoisissa tilanteissa, vaikka Utøyalla tai Shanksvillen koneessa. Se on ihailtava ominaisuus.
Sellainen mies jolla on kuuden vähintään kuuden danin mustasilmä tirkistelyssä ja käyttää kaikki keinot saadakseen pildee, mutta ei saa ikinä, paitsi täällä palstalla jäkättämällä.
- Anonyymi
Minulle "kova tyyppi" on ihminen, joka kykenee ylittämään itsensä. Ihminen, joka menee epämukavuusalueelleen ja pärjää siellä, vaikkei se mukavaa olekaan.
- Anonyymi
No vääryyttä ei pysty korjaan omankäden oikeudella sillä pystyy kipua toki varmaan hetkellisesti helpottaan kova tyyppi osaa myöntää edes omat virheensä sekin on asia mihin karkeasti ehkä yksi miljoonasta tätänykyä pystyy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392105Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1881559- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151118
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886