Miksi?
Mä oon siksiku en osaa mennä nukkumaan. Siis niinku ikinä en osaa mennä nukkumaan, vaikka joka yö nukun 1,5-2 tuntia liian vähän siihen nähden mitä pitäisi.
Onko täälä ketää muuta kyttäämäs kommentteja?
24
121
Vastaukset
Tääl on väkeä enemmän mitä nilsiän torilla. Kyttääjiä ei kyllä oo, mut henkeviä keskusteluita:)
(kantsiiko valvoa - en tiedä- )Mä tiedän, ei kannata.
Mutta, emmä kyllä henkeviäkään jaksa. Mites sun pikkuinen kasvaa?relaxed_eyes kirjoitti:
Mä tiedän, ei kannata.
Mutta, emmä kyllä henkeviäkään jaksa. Mites sun pikkuinen kasvaa?Tyttö voi hyvin. Huutaa kuin sumusireeni ja hymyilee juttelee ja syö. Omasi?
maniamaria kirjoitti:
Tyttö voi hyvin. Huutaa kuin sumusireeni ja hymyilee juttelee ja syö. Omasi?
No siis, vanhin oli viinan takia lähes koko kesän arestissa(tyhmyyttään). Keskimmäinen karkailee kotoa ja nuorimmainen tyttö taas kiukuttelee ihan muuten vaan.
Mä jo ajattelin, että tämä on jumalan rankaisu mulle siitä kun olen kohdellut tyttöjä aina vähä nii ja näin, mutta se on antanut mulle anteeksi kun taas on mato moottorissa ja tuossa joulun aikoihin pitäis pojan syntyä.
- kurkistelija
Ei varsinaisesti, oon toisaalla, katsoin tänne ja näin sut :)
Palstailu on sijaistoiminto kun mitään ei viitti tehdä mutta ei vielä nukkumaankaan osaa.
Jotain sen kaltaista.
- puskalisko
joo
Sitähän minäkin. Mä jo ajattelin, että emmä nii erillaane voi olla.
(vaikka kyllä kohta pitääs oikiasti yrittää nukkumista, huomenna pitäis tapetoida yks huone)- puskalisko
relaxed_eyes kirjoitti:
Sitähän minäkin. Mä jo ajattelin, että emmä nii erillaane voi olla.
(vaikka kyllä kohta pitääs oikiasti yrittää nukkumista, huomenna pitäis tapetoida yks huone)tämä toimii usein unilääkkeestä, alkaa haukotuttaa ne yhdet ja samat jaaritukset.
Ei vaan, ootko kuullu että dazu kävi kirpelan kanssa kahvilla ja sit Petevantaa oli tullu hirveen mustasukkasex ja käyny dazun kimppuun joka sit teki rikosilmotuksen kirpelan tukinikistä (muistaakseni vähämielinenblondi tai holtiton.eno tai jotain sellast) ja sit koko homma oli karannu lapasest ja kaikki oli syöksyny bussilla rotkoon puskalisko kirjoitti:
tämä toimii usein unilääkkeestä, alkaa haukotuttaa ne yhdet ja samat jaaritukset.
Ei vaan, ootko kuullu että dazu kävi kirpelan kanssa kahvilla ja sit Petevantaa oli tullu hirveen mustasukkasex ja käyny dazun kimppuun joka sit teki rikosilmotuksen kirpelan tukinikistä (muistaakseni vähämielinenblondi tai holtiton.eno tai jotain sellast) ja sit koko homma oli karannu lapasest ja kaikki oli syöksyny bussilla rotkoonRelaa sellaiset jutut jännittää enemmän, kuin monia muita. ;)
puskalisko kirjoitti:
tämä toimii usein unilääkkeestä, alkaa haukotuttaa ne yhdet ja samat jaaritukset.
Ei vaan, ootko kuullu että dazu kävi kirpelan kanssa kahvilla ja sit Petevantaa oli tullu hirveen mustasukkasex ja käyny dazun kimppuun joka sit teki rikosilmotuksen kirpelan tukinikistä (muistaakseni vähämielinenblondi tai holtiton.eno tai jotain sellast) ja sit koko homma oli karannu lapasest ja kaikki oli syöksyny bussilla rotkoonAi siis,,,..... dazu ja kirpela on niinku vällyissä taas ja edesmenneen petevantaan tukinikit teki dazusta rikodilmoituksen?
- puskalisko
dazu kirjoitti:
Relaa sellaiset jutut jännittää enemmän, kuin monia muita. ;)
toisaalta tämä mm- trolli ottaa vieläkin vatsalihaksiin xD
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10764301#comment-56039025-view dazu kirjoitti:
Relaa sellaiset jutut jännittää enemmän, kuin monia muita. ;)
Jätkä taas panee kirpelaa väkisin.
- puskalisko
relaxed_eyes kirjoitti:
Ai siis,,,..... dazu ja kirpela on niinku vällyissä taas ja edesmenneen petevantaan tukinikit teki dazusta rikodilmoituksen?
joo mutta lueppa tuolta ylemppää ku mariamania teki kahesta suesta turkin
relaxed_eyes kirjoitti:
Joo, mä olen niin kiimainen, että lähden ajelemaan 150km 12v vanhemman tädin perässä ja yhdyn siihen väkisin...
Tai sitten en ole. :/
Eiköhän lakaista kirpela-juttu maton alle ja unohdeta koko friikki? Onko kirpela sanonut sinulle, että olisin raiskannut hänet?- kärryiltä pudonnut
relaxed_eyes kirjoitti:
kuka tällä kertaa?
dazu kirjoitti:
Joo, mä olen niin kiimainen, että lähden ajelemaan 150km 12v vanhemman tädin perässä ja yhdyn siihen väkisin...
Tai sitten en ole. :/
Eiköhän lakaista kirpela-juttu maton alle ja unohdeta koko friikki? Onko kirpela sanonut sinulle, että olisin raiskannut hänet?Öitä.
http://www.youtube.com/watch?v=ZO2ennLir-Q&feature=relatedrelaxed_eyes kirjoitti:
Öitä.
http://www.youtube.com/watch?v=ZO2ennLir-Q&feature=relatedEnpä oikein täysin voinut tätä juttua nyt ymmärtää, mutta olisko tuolla nyt viitattu sellaiseen, että minua oltaisiin tässä nyt tappamassa ihan pikapuoliin... ja toisekseen taidettiin viitata seksitouhuihin... niin, kuin että olisin kovastikin harrastellut seksiä, enkä muuten mitään sitten juuri tehnytkään. Jotenkin kuulostaa ihan minun vastakohdalta tuollainen.
Mä kyttään, jos sä kirjoittaisit puskasta jotain viisauksia.
Välillä tarttee käydä kyyläämässä. :)
Kyllä, paraikaa. Mää on täällä näköjään aina silloin kun kaikki muut taas on muualla. No, näin näihin ehtiikin hyvin perehtyy, ei tule uutta matskuu liian nopsaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163401
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202156En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321905- 181871
- 821798
- 261582
- 291430
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361387Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111324