Onko täälä ketää muuta kyttäämäs kommentteja?

Miksi?

Mä oon siksiku en osaa mennä nukkumaan. Siis niinku ikinä en osaa mennä nukkumaan, vaikka joka yö nukun 1,5-2 tuntia liian vähän siihen nähden mitä pitäisi.

24

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tääl on väkeä enemmän mitä nilsiän torilla. Kyttääjiä ei kyllä oo, mut henkeviä keskusteluita:)

(kantsiiko valvoa - en tiedä- )

• Mä tiedän, ei kannata.

Mutta, emmä kyllä henkeviäkään jaksa. Mites sun pikkuinen kasvaa?

• relaxed_eyes kirjoitti:

Mä tiedän, ei kannata.

Mutta, emmä kyllä henkeviäkään jaksa. Mites sun pikkuinen kasvaa?

Tyttö voi hyvin. Huutaa kuin sumusireeni ja hymyilee juttelee ja syö. Omasi?

• maniamaria kirjoitti:

Tyttö voi hyvin. Huutaa kuin sumusireeni ja hymyilee juttelee ja syö. Omasi?

No siis, vanhin oli viinan takia lähes koko kesän arestissa(tyhmyyttään). Keskimmäinen karkailee kotoa ja nuorimmainen tyttö taas kiukuttelee ihan muuten vaan.

Mä jo ajattelin, että tämä on jumalan rankaisu mulle siitä kun olen kohdellut tyttöjä aina vähä nii ja näin, mutta se on antanut mulle anteeksi kun taas on mato moottorissa ja tuossa joulun aikoihin pitäis pojan syntyä.

• kurkistelija

Ei varsinaisesti, oon toisaalla, katsoin tänne ja näin sut :)

• Palstailu on sijaistoiminto kun mitään ei viitti tehdä mutta ei vielä nukkumaankaan osaa.

• Jotain sen kaltaista.

• puskalisko

joo

• Sitähän minäkin. Mä jo ajattelin, että emmä nii erillaane voi olla.

(vaikka kyllä kohta pitääs oikiasti yrittää nukkumista, huomenna pitäis tapetoida yks huone)

• puskalisko
        relaxed_eyes kirjoitti:

Sitähän minäkin. Mä jo ajattelin, että emmä nii erillaane voi olla.

(vaikka kyllä kohta pitääs oikiasti yrittää nukkumista, huomenna pitäis tapetoida yks huone)

tämä toimii usein unilääkkeestä, alkaa haukotuttaa ne yhdet ja samat jaaritukset.

Ei vaan, ootko kuullu että dazu kävi kirpelan kanssa kahvilla ja sit Petevantaa oli tullu hirveen mustasukkasex ja käyny dazun kimppuun joka sit teki rikosilmotuksen kirpelan tukinikistä (muistaakseni vähämielinenblondi tai holtiton.eno tai jotain sellast) ja sit koko homma oli karannu lapasest ja kaikki oli syöksyny bussilla rotkoon

• puskalisko kirjoitti:

tämä toimii usein unilääkkeestä, alkaa haukotuttaa ne yhdet ja samat jaaritukset.

Ei vaan, ootko kuullu että dazu kävi kirpelan kanssa kahvilla ja sit Petevantaa oli tullu hirveen mustasukkasex ja käyny dazun kimppuun joka sit teki rikosilmotuksen kirpelan tukinikistä (muistaakseni vähämielinenblondi tai holtiton.eno tai jotain sellast) ja sit koko homma oli karannu lapasest ja kaikki oli syöksyny bussilla rotkoon

Relaa sellaiset jutut jännittää enemmän, kuin monia muita. ;)

• puskalisko kirjoitti:

Ai siis,,,..... dazu ja kirpela on niinku vällyissä taas ja edesmenneen petevantaan tukinikit teki dazusta rikodilmoituksen?

• puskalisko
        dazu kirjoitti:

toisaalta tämä mm- trolli ottaa vieläkin vatsalihaksiin xD

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10764301#comment-56039025-view

• dazu kirjoitti:

Jätkä taas panee kirpelaa väkisin.

• puskalisko
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ai siis,,,..... dazu ja kirpela on niinku vällyissä taas ja edesmenneen petevantaan tukinikit teki dazusta rikodilmoituksen?

joo mutta lueppa tuolta ylemppää ku mariamania teki kahesta suesta turkin

Joo, mä olen niin kiimainen, että lähden ajelemaan 150km 12v vanhemman tädin perässä ja yhdyn siihen väkisin...

Tai sitten en ole. :/

Eiköhän lakaista kirpela-juttu maton alle ja unohdeta koko friikki? Onko kirpela sanonut sinulle, että olisin raiskannut hänet?

• kärryiltä pudonnut
        relaxed_eyes kirjoitti:

kuka tällä kertaa?

• dazu kirjoitti:

Joo, mä olen niin kiimainen, että lähden ajelemaan 150km 12v vanhemman tädin perässä ja yhdyn siihen väkisin...

Tai sitten en ole. :/

Eiköhän lakaista kirpela-juttu maton alle ja unohdeta koko friikki? Onko kirpela sanonut sinulle, että olisin raiskannut hänet?

Öitä.

http://www.youtube.com/watch?v=ZO2ennLir-Q&feature=related

Öitä.

http://www.youtube.com/watch?v=ZO2ennLir-Q&feature=related

Enpä oikein täysin voinut tätä juttua nyt ymmärtää, mutta olisko tuolla nyt viitattu sellaiseen, että minua oltaisiin tässä nyt tappamassa ihan pikapuoliin... ja toisekseen taidettiin viitata seksitouhuihin... niin, kuin että olisin kovastikin harrastellut seksiä, enkä muuten mitään sitten juuri tehnytkään. Jotenkin kuulostaa ihan minun vastakohdalta tuollainen.

• Mä kyttään, jos sä kirjoittaisit puskasta jotain viisauksia.

• Välillä tarttee käydä kyyläämässä. :)

• Kyllä, paraikaa. Mää on täällä näköjään aina silloin kun kaikki muut taas on muualla. No, näin näihin ehtiikin hyvin perehtyy, ei tule uutta matskuu liian nopsaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3401
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2156
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1905
    4. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1871
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1798
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1582
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1430
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1394
    9. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1387
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1324
    Aihe