Kahesta suesta tehty turkki on paras

mariamania.

jos meinaa tehä kunnon turkin. Ukkini opetti mullen kaiken susiturkeista.

26

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mm.

      Oon lähösä mustikkaan susiturkki ylläni. Eipähän pure hyttyset. Ukin oppeja tuokin.

      • ricky heart

        Kuumahan siellä tulloo. :D


      • mm.
        ricky heart kirjoitti:

        Kuumahan siellä tulloo. :D

        Jo vain tuliskin, mut mullon konstini. Kastelen turkin läpimäräks ja hetui on viliposempaa. :D Painaa rutosti, mut ohan mulla habaa.


      • imevät
        mm. kirjoitti:

        Jo vain tuliskin, mut mullon konstini. Kastelen turkin läpimäräks ja hetui on viliposempaa. :D Painaa rutosti, mut ohan mulla habaa.

        Hyttyset syö sut:)


      • mm.
        imevät kirjoitti:

        Hyttyset syö sut:)

        Hyttyset oo ennenkää susia syöny.


      • pelkkä nahka
        mm. kirjoitti:

        Hyttyset oo ennenkää susia syöny.

        onko se susiturkki...ilman karvoja;)


      • mm.
        pelkkä nahka kirjoitti:

        onko se susiturkki...ilman karvoja;)

        Hölömö! Tottakai suessa on karvoja ja pitkä, kiiltävä karva onki eikä mikkään koinsyömä. Minewn ryysyissä kule ees metässä.


      • pörisee ympärillääsi
        mm. kirjoitti:

        Hölömö! Tottakai suessa on karvoja ja pitkä, kiiltävä karva onki eikä mikkään koinsyömä. Minewn ryysyissä kule ees metässä.

        Hirvikärpäset porautuu turkkiis? vai käsitteletkö se offilla?


      • mm.
        pörisee ympärillääsi kirjoitti:

        Hirvikärpäset porautuu turkkiis? vai käsitteletkö se offilla?

        Hällä väliä. Oon alasti turkkini alla eikä minua porata.


      • naturaalinako
        mm. kirjoitti:

        Hällä väliä. Oon alasti turkkini alla eikä minua porata.

        Täysin alasti?


      • mm.
        naturaalinako kirjoitti:

        Täysin alasti?

        Joo. Pulahin jokkeen tuossa turkki päällä ja nyt on viliposaa. Yhellä käellä pyyvystin lohen ja paiskasin se otsolle, kun nälissään vinkui vastarannalla. Saapaha nalle jotaki syyväksee ku imettäähä senki pittää.


      • ei henkitä
        mm. kirjoitti:

        Joo. Pulahin jokkeen tuossa turkki päällä ja nyt on viliposaa. Yhellä käellä pyyvystin lohen ja paiskasin se otsolle, kun nälissään vinkui vastarannalla. Saapaha nalle jotaki syyväksee ku imettäähä senki pittää.

        Reilumeininki! Toi turkki ei hengitä läpi.....sulla jatkuva hiki;)


    • Nasdaq

      Onks akoille myytävänä susturkkeja?


      (äimän häpsingillään -naurua)

      • mm.

        Ei niitä myyä. Ite ne pittää ampua ja valamistaa alusta loppuun,. Ossaan tehä parkkaukset sun muut ko ukki opetti. Teollisuusompelukonneella hurruutan turkit kokkoon.


      • Nasdaq
        mm. kirjoitti:

        Ei niitä myyä. Ite ne pittää ampua ja valamistaa alusta loppuun,. Ossaan tehä parkkaukset sun muut ko ukki opetti. Teollisuusompelukonneella hurruutan turkit kokkoon.

        Siis poltat ne (kokkoon).


        No ota susta nyt selvää. Jussi meni jo.



        (naurua)


      • mm.
        Nasdaq kirjoitti:

        Siis poltat ne (kokkoon).


        No ota susta nyt selvää. Jussi meni jo.



        (naurua)

        Tarkotin että kassaan. Yhteen kassaan.


      • Nasdaq

      • mm.

      • Nasdaq

      • Nasdaq
        mm. kirjoitti:

        Kekkoon, torvi. Nivaskaan.

        Nivaska on nippu ja torvella soitellaan fanfaareja. Kekkoon en luota (Gordon).


      • Nasdaq

      • Nasdaq

      • mm.

      • Nasdaq
        mm. kirjoitti:

        Miksi sinä tykkäät mussiikista?

        Hyvä kysymys. En ole koskaan ajatellut kyseenalaistaa mitään sitä mitä pidän tärkeänä, ja muille sekä itselleni harmittomana vietteenä ajan.


        (uudenlaista naurua)


    • Anteeks, kun häiritsen tätä henkevää keskustelua, mutta mitähän tarkoittaa sanonta: susi jo syntyessään?

      "heilauttaa häntäänsä ylpeästi ja kipaisee korpeen"

      • mm.

        Meeppä sinä korpeen. Minä panen tiipiiseen tulen ja alan lyömään tampuriinia. Henkiä kuhtun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe