Don tuo kaikkien naisten naurattaja on kyllä

aika panomies..

Sain viimme yönä maistaa tuota, donin kuuluisaa herkkua.Pussien alta tunnen paksut kyrvän juuret jotka nytkähtävät tosi voimakkaasti.Suuhuni ruiskahtaa vetistä makeaa ,luultavasti kiimalimaa, sitten ruiskahtaa uudestaan kirkkaat, Don on jäykistynyt paikalleen ja pidättää hengitystä, nielen alas makeita mehuja. Joskus ihmettelen kun miehet kehuskelevat panomiehen taidoillaan ja kertovat saavansa naisen kuin naisen extaasiin. Oman ja ystävättärieni kokemusten mukaan sellaisia miehiä on harvassa.Mutta sanon tämän miehen olevan aivan mahtava rakastaja sängyssä,pöydällä,autossa,veneessä ihan missä vaan. Don saa naisen kuin naisen kuumaksi,hän säteilee ikääntyvän miehen charmia.Siis tässä miehessä on todella sitä kuuluisaa, “Hurmaa tyylikkäästi charmilla.”Harvoin näkee Suomi miehessä tälläistä,että hän vetää puoleensa vastustamattomasti.Don on kyllä ikäisekseen todella nuorekas.Mutta mikä hänessä sitten oikeasti vetää naisia puoleensa??

38

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+3=22

Tämä mies todella on oikea deittipalstojen antisankari.Kova panomies. Miesten aatelia.

• Tukkikullille terkku

16cm ympärysmitta on helvetin paksu ja ees yks sadasta ei omista sellasta.

• Että näin..

Taitava pelimies pokaa naisen kun naisen. Sopivalla supliikilla ja sofistikoiduilla maneereilla on vientiä missä tahansa. Pelimies ei usko ikuisuuteen, vaan elää hetkessä. Pelimies kerää pisteitä.

Don Juan on vielä petollisempi. Hän on ihastunut ihastumiseen. Oman kumppanin huomio on donjuanismista kärsivälle täysin yhdentekevää. Tyydytyksen saa vain uusista valloituksista. Don Juan kerää sydämiä.

Hän vahvuuksiinsa kuuluu Jatkuva seksipartnereiden vaihtaminen ja uusien etsiminen. Suhteet kestävät vain lyhyen ajan ja niissä pyritään yksinomaan seksuaaliseen, itsekeskeiseen mielihyvän kokemiseen eikä varsinaiseen parisuhteeseen.

Mutta naiset tykkäävät komeasta panokoneesta joka nuolee,imee,lirkuttelee,
      mitä vaan että nainen tuntee itsensä halutuksi.

Lopuksi tämä 2000 luvun Pelimies menettää kiinnostuksen ja naiset jäävät
      lehdelle soittelemaan.

• Sama mies

Mies pitää pelottavaa taulukkoa treffikumppaneistaan???Tämä Don on sama mies??

• nyyh,nyyh,nyyh

Miksi pitäisi
        sitoutua muijaan, joka paljastuu tutustumisvaiheessa dorkaksi, itsekeskeiseksi kusipääksi? Siksi että hän on nainen ja naisia ei saa jättää niinkö? Naiset valkkaa ja lemppaa miehiä kyllä, jos ei nappaa, mutta mies on heti pelimies, jos tekee samoin.

• Don vs. Johnny Depp
        Sama mies kirjoitti:

Mies pitää pelottavaa taulukkoa treffikumppaneistaan???Tämä Don on sama mies??

Hmm komeempi... No Depp on sellainen peruskomea, mutta se on vain pintaa. Donissa taas on karismaa jaettavaksi vaikka vähän Depillekkin :)

• Saman kokenut nainen

Se luulee oikeasti olevansa !!!don juan de marco,niin nimi ainakin sopii???Tällä
      on paksu penis,.Painetta. Paksu penis luo painetta vaginan seinämiin ja venyttää myös klitoriksen ”huppua”, mikä tuo entistä suurempaa tyydytyksen tunnetta. Mitä enemmän penis venyttää suuaukkoa, sitä voimakkaammalta tuntuu.

Joten mies: vaikka koolla olisikin ehkä väliä, enemmän väliä on paksuudella pituuden sijaan.

• -

Siis kenestä te puhutte?

• Don fakafaka

No herra Porista...

• 4+7
        Don fakafaka kirjoitti:

No herra Porista...

Onko tämä siis joku vanhempi herrasmies Porista, jolla on profiili täällä S24:ssa?
        Ja pitäisiko nimimerkissä olla mukana "don" jotenkin? En löytänyt sellaisista ainakaan 40-60- vuotiaista porilaisista.

Olisi vaan mukava tietää, että voisi varoa, en nimittäin asu kovin kaukana Porista. Ja minua ei donjuanit todellakaan kiinnosta, vaikka heiltä löytyisi millainen penis tahansa. :D Ellei sitten kyseessä ole itse Johnny Depp (joka siis esittää nimiroolia elokuvassa Don Juan de Marco, jos joku ei sattumalta tiedä), mutta ei taida olla oikein saumaa, vaikka ne Vanessan kanssa erosivatkin... :D

• Depp??Haloo.

Ei vaan E-kontaktissa nikki esim.Tikku_sydämes. Niin siksi Don, koska sen oikea nimi on Marco?? ja kaatanut ainakin 600 naista..Suomi24selta,E-kontaktista,Match.comista jne..

• 4+7

Ok. Kiitos. :)

• Siinä sulle faktaa.

Mitä te täällä taas itkette,??!!Sehän on saatanan komea..Tämä mies osaa olla myös ihana.
      Osaa puhua kauniisti ja olla hellä.
      Tämä mies on hyvä puhumaan tunteistaan,
      on avoin ja huomioi minua kovasti.
      On komea, upeat silmät, osaa kietoa,
      toisen pikkurillinsä ympärille.
      Hän osaa olla myös röyhkeä ja erittäin sexuaalinen.
      Mies nauttii myös suunnattomasti rakastelusta.
      Ei sellaista voi näytellä, sai minut käymään todella
      kuumana ,antauduin hänelle lähes heti.
      Annoin itseni hänelle ja hän luki minua kuin avointa kirjaa.
      Hän on tydellinen tähän hommaansa Casanovaksi, Don Juaniksi, naisten mieheksi, gigoloksi, sonniksi.
      Hän murskaa sydämiä menee minkä kerkeää, saa naisen luopumaan kaikesta.
      Ihan mitä hän vain kehtaa pyytää,hän saa kaiken haluamansa.
      Hän on kuitenkin herkkä ja tunteellinen ihminen,käyttää sitä röyhkeästi hyväkseen.!
      Toivon että hän saa vielä kunnolla omaan siipeensä.(Ehkä on jo saanut?).
      Tämä on varoituksen sana,tästä hänet tunnistaa.
      Ettei olisi vaan Porin oma poika..

• linkki,täältä.....

• voi kuule

Kuvailet ensin suihinoton ja että spermat pitäisi oikein niellä?
      Miehen suurin fantasia? Sanoisin että suurinta vallankäyttöä.
      Suihinoton vaatiminen on alistava ele.

Pelimies on panoeino. Niilläkin on paikkansa. Voi olla, että ne ovat kohta arvossa arvaamattomassa, kun suhteita ei synny, maksullisiin ei tahdota sijoittaa. Mutta onneksi on panoeinoja. Jotka pitävät seksistä. Ei sellaiselle kannata sydäntään noin vain antaa.

Miten on Don Juan? Miten olisi nainen joka käyttää sinua yhtälailla ja huomaat ettei naisella ole tunteita pelissä? Lähdetkö silti rakentamaan peliäsi...vai etsiikö Don Juan merkkejä sinisilmäisyydestä? Silloinhan hän on masokisti---tavoittelee vain sydämen murskausta?

Eikö olisi parempi, että Don Juan ilmoittaa heti selkeästi pitävänsä pelkästään seksistä, eikä tahdo tunteita mukaan? Tai jos sovitte yhdessä, että pelin tarkoitus on vain kaato, niin saatte leikkiä pitkitettyä kissa-hiirileikkiä nautiskellen, eikä kummankaan sydän säry? Jookos, kookos?

• 32323232

"Tai jos sovitte yhdessä, että pelin tarkoitus on vain kaato, niin saatte leikkiä pitkitettyä kissa-hiirileikkiä nautiskellen, eikä kummankaan sydän säry? Jookos, kookos? "

Eihän tämä ole mahdollista, koska tällainen käyttäytyminen on tervettä. Ihmiset sopivat yhdessä pelisäännöistä ja siitä miten leikitään. Don Juan -tyypit ovat enemmän tai vähemmän häiriintyneitä psyykeeltään, joten eivät he halua tai pysty toimimaan näin. Heidän uhrinsa ovat myös yleensä tavallista haavoittuvaisempia tavalla tai toisella.

• vanhaukko?

tää suihin otto mies on yli 50 kymppinen ja juoppo mies.joka sammuu ennenkuin edes pääsee vauhtiin...vantaalta kai.

• Diagnooseja?????????

32323232 Sinulle,taas joku haluaa tehdä diagnooseja?Don Juan -tyypit ovat enemmän tai vähemmän häiriintyneitä psyykeeltään,!!!Oletko tavannut montakin kappaletta?Vai toimitko alalla että pystyt tekemään luotettavia..

• 32323232

En toimi alalla, mutta alan (psykologian) opintoja aika paljon takana kuitenkin (yli 130 op:tä)

Donjuanismi on poikkeavaa seksuaalista ja sosiaalista käyttäytymistä ja se liittyy usein narsistiseen persoonallisuushäiriöön (lievempään tai vaikeampaan).

Ja kyllähän sen nyt ihan normaalilla maalais- tai kaupunkilaisjärjelläkin tajuaa, että ihmisen psyyke ei toimi täysin terveellä ja tasapainoisella tavalla, mikäli hänellä on pakonomainen tarve vietellä uusia ja uusia, kenties satoja naisia, eikä hän kykene sitoutumaan eikä tuntemaan aitoja tunteita, läheisyyttä tai empatiaa. Ei siinä tarvitse olla mikään alan asiantuntija.

• Ihmettelevä.....???
        32323232 kirjoitti:

En toimi alalla, mutta alan (psykologian) opintoja aika paljon takana kuitenkin (yli 130 op:tä)

Donjuanismi on poikkeavaa seksuaalista ja sosiaalista käyttäytymistä ja se liittyy usein narsistiseen persoonallisuushäiriöön (lievempään tai vaikeampaan).

Ja kyllähän sen nyt ihan normaalilla maalais- tai kaupunkilaisjärjelläkin tajuaa, että ihmisen psyyke ei toimi täysin terveellä ja tasapainoisella tavalla, mikäli hänellä on pakonomainen tarve vietellä uusia ja uusia, kenties satoja naisia, eikä hän kykene sitoutumaan eikä tuntemaan aitoja tunteita, läheisyyttä tai empatiaa. Ei siinä tarvitse olla mikään alan asiantuntija.

32323232,eikä tuntemaan aitoja tunteita, läheisyyttä tai empatiaa.Mistä tiedät mitä hän tuntee ?Oletko kenties tavannut?

• Ihmettelevä.....???
        Ihmettelevä.....??? kirjoitti:

32323232,eikä tuntemaan aitoja tunteita, läheisyyttä tai empatiaa.Mistä tiedät mitä hän tuntee ?Oletko kenties tavannut?

Minua hieman etoo nämä don juandiagnoosin vahvistamiset parin viestin perusteella. Haluaisitteko te kirjoittajat, että joku tekee teidänkin muutaman rivin teksteistänne diagnoosia?

• Miksi ja mitä??
        Ihmettelevä.....??? kirjoitti:

Minua hieman etoo nämä don juandiagnoosin vahvistamiset parin viestin perusteella. Haluaisitteko te kirjoittajat, että joku tekee teidänkin muutaman rivin teksteistänne diagnoosia?

Syytä siihen, miksi jotkut sairastuvat psyykkisesti, ei toistaiseksi tiedetä. Eräät tutkimukset ovat sitä mieltä, että ihminen sairastuu, koska hänen aivojensa kemia ei toimi niin kuin pitäisi. Toiset ovat siitä mieltä, että sairastunut henkilö on lapsena joutunut kokemaan ikäänsä nähden aivan liian vaikeita asioita. Monet tutkijat olettavat kuitenkin, että sairastumisessa on kysymys potilaan synnynnäisestä herkkyydestä, jonka vuoksi vaikeat elämän tilanteet saattavat laukaista sairauden puhkeamisen.

• psyykkinen sairaus?
        Miksi ja mitä?? kirjoitti:

Syytä siihen, miksi jotkut sairastuvat psyykkisesti, ei toistaiseksi tiedetä. Eräät tutkimukset ovat sitä mieltä, että ihminen sairastuu, koska hänen aivojensa kemia ei toimi niin kuin pitäisi. Toiset ovat siitä mieltä, että sairastunut henkilö on lapsena joutunut kokemaan ikäänsä nähden aivan liian vaikeita asioita. Monet tutkijat olettavat kuitenkin, että sairastumisessa on kysymys potilaan synnynnäisestä herkkyydestä, jonka vuoksi vaikeat elämän tilanteet saattavat laukaista sairauden puhkeamisen.

Psyykkinen sairaus muuttaa ihmisen ajatuksia ja tapaa elää. Usein sairas henkilö ei itse ymmärrä olevansa sairas.

Ihminen voi olla psyykkisesti sairas monelle eri tavalla – on olemassa useita erilaisia diagnooseja. Diagnoosi on sairauden nimi.

Oire osoittaa, että henkilö on sairas. Esimerkiksi yskä on vilustumisen ja ripuli mahataudin oire. Kun joku uskoo, että häntä tarkkaillaan, tai vain makailee sängyssä jaksamatta tehdä mitään muuta, on se oire sitä, että hän voi psyykkisesti huonosti.

• oireitaaaaaaaaaaaa
        psyykkinen sairaus? kirjoitti:

Psyykkinen sairaus muuttaa ihmisen ajatuksia ja tapaa elää. Usein sairas henkilö ei itse ymmärrä olevansa sairas.

Ihminen voi olla psyykkisesti sairas monelle eri tavalla – on olemassa useita erilaisia diagnooseja. Diagnoosi on sairauden nimi.

Oire osoittaa, että henkilö on sairas. Esimerkiksi yskä on vilustumisen ja ripuli mahataudin oire. Kun joku uskoo, että häntä tarkkaillaan, tai vain makailee sängyssä jaksamatta tehdä mitään muuta, on se oire sitä, että hän voi psyykkisesti huonosti.

On omasta mielestään maailman paras ihminen, keksijänero tai uskomattoman kaunis.
        Tulee yhtäkkiä ja ilman syytä suunnattoman vihaiseksi tai surulliseksi, itkee kiihkeästi tai ärtyy ilman syytä.
        Ajattelee nopeasti ja useita asioita yhdellä kertaa: saa villejä ideoita.
        Puhuu paljon ja nopeasti ja hänen on vaikea olla hiljaa.
        Nukkuu ehkä vain joitakin tunteja vuorokaudessa tai ei nuku ollenkaan.
        Ei syö oikeastaan mitään.
        Pukeutuu ehä aivan eri tavalla ja räväkämmin kuin ennen.
        Ei huomaa itse käyttäytyvänsä omituisesti ja häiritsevänsä käytöksellään muita.

• Masentunut henkilö:
        oireitaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

On omasta mielestään maailman paras ihminen, keksijänero tai uskomattoman kaunis.
        Tulee yhtäkkiä ja ilman syytä suunnattoman vihaiseksi tai surulliseksi, itkee kiihkeästi tai ärtyy ilman syytä.
        Ajattelee nopeasti ja useita asioita yhdellä kertaa: saa villejä ideoita.
        Puhuu paljon ja nopeasti ja hänen on vaikea olla hiljaa.
        Nukkuu ehkä vain joitakin tunteja vuorokaudessa tai ei nuku ollenkaan.
        Ei syö oikeastaan mitään.
        Pukeutuu ehä aivan eri tavalla ja räväkämmin kuin ennen.
        Ei huomaa itse käyttäytyvänsä omituisesti ja häiritsevänsä käytöksellään muita.

Tuntee itsensä arvottomaksi ja hänellä on vakavia syyllisyydentunteita.
        Hänen on vaikea keskittyä ja tehdä asioita valmiiksi, hän on päättämätön eikä jaksa tehdä päätöksiä mistään.
        Menettää kokonaan ruokahalunsa tai syö aivan liian paljon.
        Nukkuu liikaa (myös päivällä) tai ei voi nukkua lainkaan.
        On levoton eikä kykene istumaan paikallaan, tai ei tee mitään, vain istuu tai makaa.
        Ajattelee kuolevansa, ei ehkä halua enää elää ja saattaa yrittää ottaa hengen itseltään.

• arkkimedeksen laki..

Hän häpeää rumianaisia,hän on todella komea mies, tummahiukset harmain raidoin, pitkä, kertakaikkiaan täydellisen komea.Aina kun herran näkee käsipuolessa joku,ruma akka,niin senhän tietää mikä on menossa.Siinä käsipuolessa niitä naisia on näkynyt satoja.Komea mies = ongelma!

• Tuo kaivoi muististani vanhan muiston näkemästäni nuoresta naisesta, n. 20, täydessä meikissä, minihameessa, verkkosukissa ja avoimella kaula-aukolla käsipuolessaan yli 50 v mies, lihava, arkisesti pukeutunut ja ilmeisen humaltunut kävelemässä käsi kädessä yli torin kohti sen laidassa olevaa hotellia.

En muista, oliko nainen edes komea :D

• Niinkö...
        pelimiehen_kaveri kirjoitti:

Tuo kaivoi muististani vanhan muiston näkemästäni nuoresta naisesta, n. 20, täydessä meikissä, minihameessa, verkkosukissa ja avoimella kaula-aukolla käsipuolessaan yli 50 v mies, lihava, arkisesti pukeutunut ja ilmeisen humaltunut kävelemässä käsi kädessä yli torin kohti sen laidassa olevaa hotellia.

En muista, oliko nainen edes komea :D

Aika vertauskuvallista,mitä ajat takaa....??Ehkä olet kateellinen,pelimiehen_kaveri

• Donin slogan

Sika mieheksi...Takana 400-600 Treffit..
      Voit nähdä minut, koskettaa minua ja jopa haistaa minut. Voit katsoa minun syvän sinisiin silmiini, tuntea minun kehostani huokuva lämpö ja luulla, että olen yksi teistä. Mutta vasta kun olet keskustellut kanssani, huomaat, että en ole kuten yksikään muu. Eikä elämäsi ole koskaan kuten ennen..

• Metsästäjä don

Tiedän varmaksi että donilla AD/HD Diagnoosi.
      mahdollisimman pian käytännön toimintaan
      ratkaisut syntyvät ad hoc; paikan päällä ja nopeasti
      raha on vain väline, paperityöt ja byrokratia ärsyttävää
      opiskelu on pitkäveteistä ja rasittavaa, työsuhteet vaihtuvat
      mielummin yrittäjä kuin työntekijä
      luottamus on oletuslähtökohta, tutustuminen käy nopeasti.
      itsenäinen ajattelu
      epäitsekkyys, voimakas empatiakyky
      tarve toteuttaa omaa lahjakkuutta itse kullekin sopivalla tavalla, vapaasti ja luovasti
      uusien ratkaisujen ja lähestymistapojen löytäminen ongelmiin
      kiinnostusta moniin eri aihealueisiin ja kyky yhdistää laajasta tieto- ja kokemuspohjasta syntyvä ymmärrys uusilla tavoilla
      tyytymättömyys asioihin ja järjestelmiin jotka eivät toimi tai jotka ovat selvästi pielessä; esimerkiksi loputtomaan tyhjän- ja valheenjauhantaan perustuvaan politiikkaan.

Hullunmylly jatkuu..

Asperger, ADHD, ADD, autismi ja moni moni muu "sairaus" on toisin sanoen vain ja ainoastaan kategorisointiin taipuvaisen lääketieteen nimitys ihmisille, jotka kaikki edustavat vaihtelevia yhdistelmiä metsästäjän ominaisuuksia. Sen mukaan mitä "potilas" itse tuo esille ja mitä lääkäri hänessä näkee, syntyy sitten mahdollisesti diagnoosi esimerkiksi ADHD:sta.

• a-henkilö

Asperger ei sovi tähän kategoriaan ollenkaan, sorry. Me metsästetään vain junien aikatauluja ja ruuveja ja muttereita :) Autisti harvoin haluaa ketään lähelleen, ei pidä kosketuksista ja muut sitä paitsi haisee pahalle. Antisosiaalisuus ja seksi ei vaan sovi samaan päähän.

• Se don juan..

Aluksi mies oli oikea unelma: huomaavainen, romanttinen, kiltti, kohtelias ... Hän ei koskaan käyttänyt väkivaltaa..Mutta saattoi kadota viikoisikin ja sanoa että on minulla omakin elämä??

• kiltti sekopää

M oli khyl ihan törkeen hyvännäkönen. Eipä oo kukaan muu ainakaan vielä ykköspaikkaa lunastanut mun "TOP 5 Hyvännäkösimmät miehet of all time" -listalta. :) Aiemmissa kommenteissa Mä:stä.

Mä en oo nähny mun elämän aikana yhtäkää kuvaa, missä M olis näyttäny "huonolta". (Kuvankäsittelyohjelmilla muokatut kuvat on sitten ihan eri asiaa.) Se on aika harvinaista sinänsä.(Tuskin herran kuvia on shopattu), Nyt siis tarkoitan sitä, että esim. alhaalta kuvattunakin näyttää ihan normaalilta. :D Ne Fb kuvatkin ..oikean filmitähden luokkaa ...Räkäsestä Porista ,jesus sentään.

• hän olisi Mestari.

Eihän narsistissa olekaan vaan syy on aina muiden... Mutta charmikas ja komea kyllä olet, ei käy kiistäminen. Sillä sitten valloitatkin tasaiseen tahtiin naisten sydämiä (myös minun)... juuri siihen asti, kun kilahdat seuraavan kerran ja nainen (toivottavasti) ymmärtää ottaa jalat alleen - tai pistää sinut pihalle. Kuten Ruuturouva kirjoittaa, varokaa... Kun jokin tuntuu olevan liian hyvää ollakseeen totta, se yleensä onkin niin...
      He kaikki uskovat olleensa miehelle se ainoa oikea..
      Mies on näille naisille hurmaava, mahtava rakastaja, ymmärtävä, palvova, hyvä keskustelija, arvostaa heitä (!!!) jne. Näin he kaikki ovat lulleet. Tosin väärin sanoa kaikki, sillä kaikkia en tule tietämään, tietenkään.
      Ja, nämä naiset ovat uskoneet kaiken eivätkä tienneet, että heitä oli yhtäaikaa kerrankin 12.
      Miehen narsistinen persoonallisuushäriö, johon liittyy vahvasti Don Juanismi, on yllättänyt minut täysin. Jos nuo manipuloinnin, valehtelun, teeskentelyn ja sosiaalisen älykkyyden (jonka avulla hän manipuloi, syyllistää jne) taidot voisi kääntää "postiiviseksi" hän olisi Mestari.

• Ihan oikeasti hei???

En edes tiedä miksi ihmeessä käyn katsomassa kommentteja joita on tänne sivustolle laitetaan. Joku siinä on että minun on pakko käydä katsomassa, vaikka se on päätynyt aina suruun.

Olen lukenut mitä kamalampia kommentteja tuolla, jossa haukutaan minut aivan pystyyn ja siellä jotkut jopa kertovat "faktoja" jotka ovat aivan kamalaa luettavaa ja täyttä valhetta. Ihmiset yrittävät keksiä minusta kaikennäköisiä asioita jotta saisivat minulle huonon maineen, mutta miksi?Mikä vittu teitä vaivaa.

• Suuresti ihmettelevä

Mitäs panet kaikkea mikä liikkuu??Maine tulee sen mukaan ja sitä on turha itkeä.
        Mikä sinut saa oikeasti tekemään näin??

• Ja kestävä

Herralla on oikeasti tosi mahoton jööti housuissa...

• justjuu...

tää on se don huan joka dokas ja sammu ku saunanlyhty,mutta jutut on isot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      121
      2642
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      69
      1094
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      210
      1054
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      931
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      876
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      853
    9. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      4
      829
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    Aihe