Liian hyvää ollakseen totta,jos tapaat hänet.

Ruuturouva66

Tämä mies osaa olla myös ihana.
Osaa puhua kauniisti ja olla hellä.
Tämä mies on hyvä puhumaan tunteistaan,
on avoin ja huomioi minua kovasti.
On komea, upeat silmät, osaa kietoa,
toisen pikkurillinsä ympärille.
Hän osaa olla myös röyhkeä ja erittäin sexuaalinen.
Mies nauttii myös suunnattomasti rakastelusta.
Ei sellaista voi näytellä, sai minut käymään todella
kuumana ,antauduin hänelle lähes heti.
Annoin itseni hänelle ja hän luki minua kuin avointa kirjaa.
Hän on tydellinen tähän hommaansa Casanovaksi, Don Juaniksi, naisten mieheksi, gigoloksi, sonniksi.
Hän murskaa sydämiä menee minkä kerkeää, saa naisen luopumaan kaikesta.
Ihan mitä hän vain kehtaa pyytää,hän saa kaiken haluamansa.
Hän on kuitenkin herkkä ja tunteellinen ihminen,käyttää sitä röyhkeästi hyväkseen.!
Toivon että hän saa vielä kunnolla omaan siipeensä.(Ehkä on jo saanut?).
Tämä on varoituksen sana,tästä hänet tunnistaa..

151

4334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      ei helmiä sioille.

    • .. ... ..

      Älä ihastu. Sillä on jo poikakaveri...

    • Prinsessa Nro 264 ?

      Kuulostaa niin kovin tutulta... Ei kai vaan V.... taas....

    • Herttanneiti999

      Hei

      Miehellä on kuvallinen profiili suomi24:ssä ja juttelimme ja tapasimme lopulta. Hän oli hurmaavan komeamies. Ihanat silmät, niin avoin ja vilittömän oloinen. Rakastuin mekein ensi silmäyksellä. Luulin, että tunne oli molemminpuolinen. Jotain hämärää alkoi kuitenkin esiintyä, mies katosi eikä vastaillut puhelimeen. Hyvä selitys aina löytyi. Merkit olivat selkeät ja ystäväni varoittelivat, mutta minä olin sokea ja rakastunut.

      Loppujen lopuksi selvisi, että mies pyörittää useita naisia samaan aikaan suomi24sella ja asuu missä milloinkin.

      • Ruuturouva66

        Selvitin asiaa naisia on ollut satoja,uskokaa tai älkää.


      • fghjh

        Lieneekö sama herra keneltä sain Herpeksen... Tuntomerkit kyllä sopisivat.


      • Ruutuysi nti
        fghjh kirjoitti:

        Lieneekö sama herra keneltä sain Herpeksen... Tuntomerkit kyllä sopisivat.

        Kertoisitko?? mistä päin suomea, tämä herra herpes löytyy???


      • ???Niin kuka!!!
        Ruuturouva66 kirjoitti:

        Selvitin asiaa naisia on ollut satoja,uskokaa tai älkää.

        Onko tietoa,kuka on tämä Porilainen Don juan Auervaara, joka naisia naruttiaa..?


    • Sunder

      Väärin, hän ei ole herkkä, eikä tunteellinen ihminen, vaan osaa esittää sellaista. Sinä olet juuri kuvaillut henkilön, jonka luonne on sosiopaattinen, toisinsanoen, hän ei kykene tuntemaan empatiaa, rakkautta, välttämättä edes vihaa, osaa vain näytellä, kuten tuntisi niitä.

      • Olen utelias?? mies!

        Mitä sisältää röyhkeä ja erittäin sexuaalinen.??
        Niin mitä se sisältää ruuturouva!
        Eikö suurin osa miehistä, ole juuri sitä??


      • ???

        Ei ikinä suostuis diagnosoitavaksi suoraan, tai saisi lääkärinkin vakuuttumaan siitä että se olen minä joka on hullu. Lääkäri varmaan rakastuisi mieheeni se on sellainen että se hurmaa kaikki. Oma psykiatrini siis minun tarinoitteni perusteella sanoi että kyseessä on todennäköisesti narsistinen persoonallisuushäiriö.


    • Ruuturouva66

      Seksi oli hyvää ja kiihkeää, joskus ei ollut kovin halukas samana iltana kun tuli, mutta halusi minulta suuseksiä. Olin erittäin hullaantunut häneen, en tiedä olinko rakastunut. Mutta hän sanoi että olen hänelle tärkeä, lähetti helliä viestejä, kirjoittaa kauniita runoja "vain minulle".
      Oli erittäin huomaavainen,kehui muotojani,sai minutkin kokeilemaan kaikenlaista uutta.
      Hän antoi mahtavaa suusexiä,hänen kielensä oli kyltymätön.
      Hän ei lauennut vaan tuntui kestävän ja kestävän ja kerran tai kaksi kävi niin,, että sanoin ,sori, nyt on pakko lopettaa kun paikat ei enää kestä.
      Hän ei kertaakaan lauennut nopeasti, ja joskus hän vain jätti yhdynnän kesken sanoen, että sori, ei pysty nyt laukeamaan....Mutta kun hän tuli, niin yleensä hyvin runsaana.
      Karjuen ja kiroillen,nimitteli minua nartuksi ja kermaperseeksi.

      • kokemus osoittaa

        joo, mutta sellasista miehistähän te naiset tykkäätte. Ette muille vastaakaan.


      • Pataneito

        Sama tyyppi. Tuntomerkit sopii täydellisesti.


      • Muita ominaisuuksia

        'Millaisia ominaisuuksia on miehillä, jotka SAAVAT irtoseksiä monilta naisilta?'
        Ihailtavaa! Tavoiteltavaa! Kadehdittavaa!


    • eikysyjätieltäexy

      ja profiili alkaaxx?? kirjameilla ???

      • Ruuturouva66

        Poistanut profiilin ja tehnyt uuden,luulisin ainakin.


    • Totta tosiaan

      Naiset, mutta aina syytetään miehiä tai miestä niin kuin tässäkin tapauksessa!!!
      Ei saavutus vaan rasite että joutuu tapaamaan 400-600 naista nettitreffien kautta että löytää sen oman rakkaan.
      Tai jos löytää ollenkaan täällähän on kaikki sairaat jätteet jotka ei ole kelvannut muille normaalissa elämässä.
      Myötähäpeä kuuluu typerän naisen sanastoon jolla ei ole omaa elämää!!
      Kova on jätkällä maine..

    • Muka uhreja tuskin

      "Naiset eivät ole sorrettuja olentoja, vaan he ovat tyhmiä ja laiskoja, tunteettomia ja ovelia.Nainen käyttää seksiä kiristyskeinona, jolla hän pääsee nauttimaan miehen työnteon hedelmistä, työnteon, ja vaan voidakseen sitoa miehen lujemmin itseensä antamalla tämän mielettömälle orjuudelle muka syvemmän tarkoituksen." Sitten näihin helppoon meneville naisille, naureskellaan aika yleisesti.
      Kun tälläisen, pelurin puheet uppoavat täydestä.hahahaaa.
      Nämä naiset luulevat saaneensa oikean saaliin, vaikka asia onkin juuri
      toisinpäin..

      • Täysin samaa mieltä.

        Sitten näihin helppoon meneville naisille, naureskellaan, hyvin kirjoitettu.

        Hei ihan oikeesti !!! oottetko te naiset niin bimpoja, että kuvittelette löytävänne jokaisesta treffi-tuttavuudesta elämänkumppanin. Ei kaikkien kanssa tarvitse mennä niin pitkälle, että tulee kaadetuksi. Jos niin on kuitenkin käynyt on vika ainoastaan omassa päässä, eikä miehessä. Turha rutista jälkeenpäin jos itsetunto on saanut kolauksen tai rahaa työnnetty herran perseeseen. Fiksut naiset osaavat ajatella, eivätkä moiseen peliin edes ryhdy.


      • 4765374577

        jos ajattelet noin kerran naisista, niin PYSY POISSA MEISTÄ!!! __N-IIIIIINNNNNN!__Mutta, sehän ei sinulta onnistukaan, koska haluat ITSE jotain naisilta!! Eikö ole näin? Vai puhunko valhetta?? VASTAAPPAS?????


      • Ihme sontaa
        4765374577 kirjoitti:

        jos ajattelet noin kerran naisista, niin PYSY POISSA MEISTÄ!!! __N-IIIIIINNNNNN!__Mutta, sehän ei sinulta onnistukaan, koska haluat ITSE jotain naisilta!! Eikö ole näin? Vai puhunko valhetta?? VASTAAPPAS?????

        Täyttä paskaa jauhat, mars pulkka mäkeen.
        Puhu kun tiedät asiasta jotain??


    • Aploodeja sinulle

      Yksi parhaista viesteistä mitä olen tällä paskafoorumilla koskaan lukenut. Olet asian ytimessä.

      Naiset eivät ole sorrettuja olentoja, vaan he ovat tyhmiä ja laiskoja, tunteettomia ja ovelia,laillistettuja hyväksikäyttäjiä.

      • 4634356

        no elä sitten yksin ja omillasi, älä hingu naisten seuraan, vai mitä ITSE JAHTAAT ja haluat naisesta????????


      • Saan haluta
        4634356 kirjoitti:

        no elä sitten yksin ja omillasi, älä hingu naisten seuraan, vai mitä ITSE JAHTAAT ja haluat naisesta????????

        Miten se tähän kuuluu??


    • asfa1

      Missäpäin maata vaikuttaa tämä herra? Kuulostaa niin tutulta, että voi olla samanmoisia herrashenkilöitä muitakin näillä palstoilla ja samoissa puuhissa :)

    • Onhan niitä muitakin

      Taitaa olla haaremi välillä Helsinki-Inari ja siltä väliltä,toimialueena koko maa.
      Tiedän erään tapauksen, herra x on ilmeisesti palannut saalistamaan.
      Kaatoi viimme vuonna ainakin 50 naista nai,söi ilakoi,ja voi hyvin ja kaikista surkeimmista tai hauskoista tapauksista, piti meille luennon kun oltiin sauna illassa.(Tarina tuokio suomi24.sen ilotalosta).

    • Joka saa naisia

      Ylempitasoisilla miehillä on paljon naisten arvostamia ominaisuuksia tai kykyjä naissuhteiden hankkimiseksi, minkä seurauksena heillä on usein lukuisia seksuaalisia naissuhteita. Keskitasoisilla miehillä naisten arvostamia ominaisuuksia tai kykyjä seksuaalisten naissuhteiden hankkimiseksi on keskimääräisen paljon, ja he ovat useimmiten yksiavioisessa parisuhteessa. Alempitasoisilla miehillä on vain vähän naisten arvostamia ominaisuuksia tai kykyjä naissuhteisiin pääsemiseksi, ja heidän elämäänsä luonnehtivat pitkät vastentahtoiset selibaatin jaksot tai täydellinen seksuaalisten naissuhteiden puute.

      Miehen tasoluokitus ei ole pysyvä, vaan se voi vaihtua elämänkaaren aikana. Silti osa miehistä on jatkuvasti ilman naista: Mutta tällä miehellä, on vain jotain muita miehiä enemmän.

      • _mies_, oikeasti

        Miesten tasoluokitus on huonon itsetunnon omaavien tapa puolustaa itseään.

        Kun ei osaa ottaa vastuuta itsestään ja tekemisistään, pitää olla jokin ulkoinen selitys johon voi turvautua kun elämä kääntää selän. Eihän se mun syy ollu vaan kun se toinen...

        Itsetunto kuntoon ja bailaamaan! (Kone kiinni, pystytkös siihen?)


      • påä',o

        Hyvä kirjoitus, hivenen pelkistetty ja karu, mutta noin se on pääsääntöisesti. Tasoluokitus vaihtuu varmasti, jos ulkoisissa avuissa tapahtuu suuria muutoksia.
        Se varallisuus, ulkonäkö, kuuluisuus, puhelahjat, pelisilmä, kyllä ne tehoavat naisrintamalla. Pitemmissä suhteissa sitten enemmän ne sisäisemmät asiat vaikkuttavat vuosien kuluessa.
        Toiset saa toiset ei, niin se on tässäkin asiassa...


    • Haaremi luo kateutta

      Omassa kotikaupungissaan on vaikeaa ylläpitää suurta haaremia. Jos naisiltakin löytyy halukkuutta tapaamisille, on välillä monimutkaista perustella miksi aikaa järjestyy vain yhdeksi yöksi viikossa. Tämä toki tapauksissa jossa nainen ei tiedä olevansa yksi monista. Tietysti ongelmaa voi yrittää ratkaista etsimällä naisia joilla on itselläänkin paljon tekemistä ja menoja, mutta yhteisen ajan löytäminen voi muodostua suuremmaksi ongelmaksi.


      Ahneeksi ei pidä ryhtyä, mutta muutaman kaukorakkauden varmaan kestäisi. Yhteydenpito kun muuten ei ole ongelma, messari ja tekstarit eivät tunne rajoja - jotenkin sähköinen yhteydenpito tuntuu myös mielekkäämmältä etäisyyden ollessa pidempi. Onhan hieman vinoutunutta meseillä päivästä toiseen naapurin emännän kanssa.

      Montako naista kerralla, herra x:llä kierrossa.

    • Mailman markkinoilla

      Miksi jotkut miehet vetävät naisia puoleensa magneetin lailla ja muut jäävät katselemaan synkkinä vierestä? Onko se vain sattumaa?

      Rasputin ja Casanova olivat kaikkien tuntemia kansainvälisiä naistenmiehiä. Rasputin käytti uskontoa ja ”omaa pyhyyttään” häikäilemättä hyväkseen selättääkseen naisia. Eräs Rasputinin lempiteoria oli, että synnin oppii parhaiden tuntemaan tekemällä sitä, tosin hänen kanssaan lihallinen nautinto ei ollut syntiä.

      Casanova oli lukuisten ammattien taitaja, sivistynyt hovi etiketin osaava seuramies. Hän arvosti naisia, ja naiset häntä, sillä olihan tämä todellinen supliikkimies. Tosin naiset tuottivat Casanovalle monasti ongelmiakin.
      Pisti miettimään, tämä monen sadan kaadon Don Juan.
      Suomi on loppujen lopuksi pieni maa, mitenkähän hän kelpaisi.

    • Mutta psyko/soiopaat

      No naisena voi sanoa että komea ja charmikas mies,helppo ihastua.
      Supliikki pelaa,ihanat silmät,huulet, pitkä,ihan hyvä varustus,osaa rakastella.
      Se on muuten facebookissa, pyörittää sielläkin haaremia sitoutumatta keneenkään.
      Jos mies pyörittää miten haluaa, montaa sataa naista
      niin varmasti on erikoinen tapaus.
      Ironista sama nimi kuin don juanilla. -M-

    • Pelimiehen kaveri

      Pelimiehen salaisuus on siinä, että hänelle kelpaavat kaikki. Hän on jäänyt kiinni valloittamiseen ja siirtyy seuraavaan heti kun "kaato" on tehty.

      Nopeaan valloittamiseen tarvitaan tietysti ulkonäköä ja pokkaa tehdä aloitteita kaikille vastaantulijoille. Puuttuvan omaisuuden. oppiarvon ja syntyperän jne voi korvata uskottavalla tarinalla.

      Pelimiehen tunnistaa netissä ja puutarhassa siitä, että juttu on liian hyvä ollakseen totta. Tuhkimotarinat kuuluvat satuihin.

    • Todellinen Mestari

      He kaikki uskovat olleensa miehelle se ainoa oikea..

      Mies on näille naisille hurmaava, mahtava rakastaja, ymmärtävä, palvova, hyvä keskustelija, arvostaa heitä (!!!) jne. Näin he kaikki ovat lulleet. Tosin väärin sanoa kaikki, sillä kaikkia en tule tietämään, tietenkään.

      Ja, nämä naiset ovat uskoneet kaiken eivätkä tienneet, että heitä oli yhtäaikaa kerrankin 5.

      Miehen narsistinen persoonallisuushäriö, johon liittyy vahvasti Don Juanismi, on yllättänyt minut täysin. Jos nuo manipuloinnin, valehtelun, teeskentelyn ja sosiaalisen älykkyyden (jonka avulla hän manipuloi, syyllistää jne) taidot voisi kääntää "postiiviseksi" hän olisi Mestari.

    • nappi-liina

      Mun tarina:
      tutustuin Suomi24 kautta häneen. Kirjoiteltiin, soiteltiin ja tavattiin. Ihastuttiin. (siis uskoin sen olleen molemminpuoleista, koska hän niin kertoi.) Seksikin tuli ajankohtaiseksi ja ekan kerran jälkeen hän otti puheeksi suhteemme... Toivoi, että poistamme molemmat profiilimme ja tapailisimme vain toisiamme. Hän kertoi haluavansa uskollisen parisuhteen. Mulle olis käynyt vapaampikin suhde ja sanoinkin sen... Mut ideana se, et samat säännöt molemmille. Hän halusi kuitenkin ehdottomasti uskollisen suhteen.

      JepJep... Täältähän kaverini hänet löysi, uudella profiililla... Etsien sitä oikeaa ja aitoa; kiihkeitä suudelmia ja kynttiläillallisia... MITÄ V.I.T.T:Ua???? En tajua ollenkaan. Laittoi vielä mun kaverille saman aloitusviestin, jonka oli laittanut mullekin... Hyvä viesti, sen myönnän.

      Unohti kertoa mulle; uskolliselle suhteelleen, et on taas haku päällä?

      • Heti asiaan.

        Kerrohan nyt mistä ja kuka tämä kynttiläillallinen oli??Tämä Don juan ei sexiä odottele.


      • Kuka kusetti???

        Ryömi sinne koloon vaan takaisin ok!!
        How much you lost?
        And this gentleman here, barely writes!


    • traaginen samaistuja

      Byronin fiktiivinen omaelämäkerta "Don Juan" tuo koomisia piirteitä romanttisen sankarin kuvaan. Moderni myytti rakkausseikkailusta toiseen syöksyvästä Don Juanista on Byroin kuvaamana lähellä tragikomediaa. Vaikka sankarin elämä on varsin traaginen , Byron kuvaa Don Juaniaan varsin kevyesti ja koomisia sävyjä hakien.

      Aikanaan Don Juania pidettiin moraalittomana runoelmana. Nykyään tuo sankarihahmo näyttää pikemminkin elämän merkityksen hakijalta.
      Hän on samaistunut roolihahmoon.

    • ei enää koskaan

      Hän ei ole HÄN, hän on HE.

      Tässä ei ole kyse yhdestä miehestä, täällä on monta ihan samanlaista, kaikissa ikäluokissa. Itse olen törmännyt Häneen, joka on jo 67 vuotias. Kuvaus sopii identtisesti.

      • Avaa oma ketju K

        Kysymys on vain ja ainoastaan yhdestä ja samasta. Joten siirry sinne mummo osastolle ok!!


    • Kuka sinua loukkasi.

      Niin, kun alkupalat riittävät todisteeksi, että olet rakastamisen arvoinen. Siis sitähän haet, hyväksyntää, luottamusta itseesi ja omaan arvoosi. Ja pelkäät mennä pidemmälle. Sitoutua toiseen, luottaa, että toinen rakastaa sinua, vaikka oletkin vain ja ainoastaan sinä. Vahinko? Ehkä olet enemmän arvoinen kuin uskotkaan. Rakkauden molemminpuolisuus mahdollistaa luottamuksen ja voiman uskaltautua riippuvuuteen ja erillisyyteen ja etsiä molempia tyydyttävää kumppanuutta.

      • pyhimys vai paholain

        Tässä teille todellinen naistenkaataja,Donjuanismi. Psyykkinen sairaus. Sitä esiintyy muutamalla promillella ihmisistä.
        Hän on pelimies, tai sitten astetta paatuneempi, Don Juan. Kannuksensa hän haluaa ansaita keinoja kaihtamatta.

        Taitava pelimies pokaa naisen kuin naisen. Sopivalla supliikilla ja sofistikoiduilla maneereilla on vientiä missä tahansa. Pelimies ei usko ikuisuuteen, vaan elää hetkessä. Pelimies kerää pisteitä.

        Don Juan on vielä petollisempi. Hän on ihastunut ihastumiseen. Oman kumppanin huomio on donjuanismista kärsivälle täysin yhdentekevää. Tyydytyksen saa vain uusista valloituksista. Don Juan kerää sydämiä.


    • ehkä peli/don??

      Naista, jolla on huono maine, ei pidetä haluttavana. Sen sijaan mies, jolla on huono maine, on usein kiehtova ja jännittävä.

      Suomi24.jän keskustelupalstoilla sekä pelimiehet että Don Juanit ovat herättäneet keskustelua. Osa miehistä tunnustautuu avoimesti pelureiksi.

    • Kerran vielä.

      itkisin onnesta, jos panisit mua kunnolla. Vielä kerran.

    • Liian iso pillu(ko)

      Klassinen pillumagneetti, joka saa pelkällä olemuksellaan naisten jalkovälit kostumaan

      • Minusta taitolaji.

        Yhä useammin pokausopeilla pyöritetään kannattavaa bisnestä. Nettiyhteisöt, opetusvideot ja useat pokausgurut niin ulkomailla kuin Suomessa tekevät rahaa kertomalla, kuinka saada seksiä upeilta naisilta. Teorioiden mukaan naisia voi oppia käsittelemään, eikä hurmaustaito ole pelkkä synnyinlahja. Ja kauppa käy.

        ”Naistensaanti on kuitenkin asia, minkä takia miehet on valmiita tekee kirjaimellisesti mitä vaan, mikä auttaa erilaisia huijareita höynäyttämään hyväuskoisia NETTIRUNKKAREITA”


      • DJDM??
        Minusta taitolaji. kirjoitti:

        Yhä useammin pokausopeilla pyöritetään kannattavaa bisnestä. Nettiyhteisöt, opetusvideot ja useat pokausgurut niin ulkomailla kuin Suomessa tekevät rahaa kertomalla, kuinka saada seksiä upeilta naisilta. Teorioiden mukaan naisia voi oppia käsittelemään, eikä hurmaustaito ole pelkkä synnyinlahja. Ja kauppa käy.

        ”Naistensaanti on kuitenkin asia, minkä takia miehet on valmiita tekee kirjaimellisesti mitä vaan, mikä auttaa erilaisia huijareita höynäyttämään hyväuskoisia NETTIRUNKKAREITA”

        Pakko saada seksiä!
        Addikti vai Don Juan?

        Seksi, seksiseuran hankkiminen ja seksi ajatteleminen täyttävät seksiaddiktin mielen. Seksi hallitsee elämää ja hankaloittaa mahdollista parisuhdetta. Mistä hyperseksuaalisuudesta on kyse? Onko siinä kyse tavallista voimakkaammasta vietistä, löyhästä moraalista vai sairaasta pakkomielteestä?

        Minkälainen on oikeasti tämä mies,olisi mukava tietää??


      • Don tai ei,ihan sama
        DJDM?? kirjoitti:

        Pakko saada seksiä!
        Addikti vai Don Juan?

        Seksi, seksiseuran hankkiminen ja seksi ajatteleminen täyttävät seksiaddiktin mielen. Seksi hallitsee elämää ja hankaloittaa mahdollista parisuhdetta. Mistä hyperseksuaalisuudesta on kyse? Onko siinä kyse tavallista voimakkaammasta vietistä, löyhästä moraalista vai sairaasta pakkomielteestä?

        Minkälainen on oikeasti tämä mies,olisi mukava tietää??

        Silmät, ne silmät ja se tapa, miten hän katsoo. Huh, syötävän kauniit silmät!!"
        "Kun se on niin komea ja mikä katse. Saa naisen kuin naisen ihan veteläksi.
        No, jokainen jolla on silmät päässä näkee syyn siihen, miksi hän niin on ihana, komea, charmikas ja nuo silmät saavat sydämen sulamaan!Tämä mies on mahtava suutelija, ja uskaltaa lisäksi purra niskaa, kaulaa, rintoja; läimäytellä ja kuristaakin sopivalla hetkellä.. Sain fantastista suuseksiä ja sormetusta ensin sängyllä, sitten suihkussa ja lopulta lattialla. Mies nuolee, imee, puree, ja kaiken lisäksi tuntuu tietävän täsmälleen mitä milläkin hetkellä kaipaan mitään sanomatta. Tätä lajia ei mikään riitä, lisää jäin kaipaamaan!
        Herrasta nimeltä M, tuntomerkit täsmäävät, mutta yhtään negatiivista asiaa en suostu häneen liittämään. Meillä on ollut tosi hauskaa, omaleimaista, älykästä, säkenöivää keskustelua, yhdessäoloa, saunomista ja kaikkea mukavaa tekemistä.
        Yksi miellyttävimmistä treffikumppaneistani, ei seksin vonkaamista,niin kuin suurin osa suomi24,sen miehistä tekee.


      • Tyhmä Nainen
        Don tai ei,ihan sama kirjoitti:

        Silmät, ne silmät ja se tapa, miten hän katsoo. Huh, syötävän kauniit silmät!!"
        "Kun se on niin komea ja mikä katse. Saa naisen kuin naisen ihan veteläksi.
        No, jokainen jolla on silmät päässä näkee syyn siihen, miksi hän niin on ihana, komea, charmikas ja nuo silmät saavat sydämen sulamaan!Tämä mies on mahtava suutelija, ja uskaltaa lisäksi purra niskaa, kaulaa, rintoja; läimäytellä ja kuristaakin sopivalla hetkellä.. Sain fantastista suuseksiä ja sormetusta ensin sängyllä, sitten suihkussa ja lopulta lattialla. Mies nuolee, imee, puree, ja kaiken lisäksi tuntuu tietävän täsmälleen mitä milläkin hetkellä kaipaan mitään sanomatta. Tätä lajia ei mikään riitä, lisää jäin kaipaamaan!
        Herrasta nimeltä M, tuntomerkit täsmäävät, mutta yhtään negatiivista asiaa en suostu häneen liittämään. Meillä on ollut tosi hauskaa, omaleimaista, älykästä, säkenöivää keskustelua, yhdessäoloa, saunomista ja kaikkea mukavaa tekemistä.
        Yksi miellyttävimmistä treffikumppaneistani, ei seksin vonkaamista,niin kuin suurin osa suomi24,sen miehistä tekee.

        Hups, olen tainnut olla saman herra M:n kanssa treffeillä. Montakohan kymmentä/sataa meitä on?


      • Ihan varmasti
        Tyhmä Nainen kirjoitti:

        Hups, olen tainnut olla saman herra M:n kanssa treffeillä. Montakohan kymmentä/sataa meitä on?

        Useita satoja,ja uutta pukkaa..Ainakin kun laittoi uuden profiilin..


      • sexsexsex1
        Ihan varmasti kirjoitti:

        Useita satoja,ja uutta pukkaa..Ainakin kun laittoi uuden profiilin..

        ja edelleen pukkaa... tässäkin yksi uhri


      • Et silloin UHRI
        sexsexsex1 kirjoitti:

        ja edelleen pukkaa... tässäkin yksi uhri

        Sexin uhri jos annoit omasta tahdosta P.I.L.L.U.A


    • isosiskosi

      Muistakaa siskoni: tämä mies mainostaa itseään avoimena, rehellisenä ja mukavana.

      Oikeasti rehellisen ei tarvitse mainita sitä, se on itsestäänselvyys.

      Olet ainoa nainen maailmassa sillä hetkellä kun olette kahden. Kun ette ole, naisia on - niin, vain hän yksin tietää montaako kykenee pyörittämään.

      Hän lisää viesteihinsä aina suukot ja halit. Mutta hän ei aina ehdi viestitellä eikä soitella.

      Kun ikävöit häntä, muista, että hän kyllä palaa taas aikanaan. Kun sattuu olemaan paikkakunnalla tai on tullut kylmää vettä niskaan joltakin naiselta, joka on saanut totuuden selville.

      Hänet tunnistaa myös siitä, että aniharvoin hän ostaa naiselle mitään. Koska jos tarjoaisi aina naisilleen, hän olisi vararikossa. Varaudu siis maksamaan omat kulusi!

      Hän ei "tarkoita pahaa" eikä ole ikinä halunnut loukata ketään. Asiat vain menee näin, kun liukkaita pỉlluja on kaikkialla. Sitä liukastelee silloin.

      Hän on itsekäs. Vain hänen ehtojensa mukaan toimitaan.

      Hän on kokeilunhaluinen seksissä ja juuri se, mihin et ole valmis, kiinnostaa häntä. Peppuseksi, kimppa, ihan sama. Jos kammoat lähetyssaarnaajaa pimeässä, sitä pitää saada.

      Hän manipuloi sinua. Juuri siksi hän onnistuu. Sinä menet lopulta rikki, mutta et voi hakea apua keltään, koska häpeäsi on niin suuri että annoit kaiken tapahtua. Olet kuin pedofiilin uhriksi joutunut lapsi, rikostoveri.

      Pitäkää huolta toisistanne rakkaat ystävät

      • 57467474

        oksettava tyyppi. Annappa profiilin nimi, niin keksitään me naiset joku samanlainen kusetus häntä varten...niin metsä vastaa kun sinne huutaa....Saa maistaa omaa lääkettään.


      • uhs1
        57467474 kirjoitti:

        oksettava tyyppi. Annappa profiilin nimi, niin keksitään me naiset joku samanlainen kusetus häntä varten...niin metsä vastaa kun sinne huutaa....Saa maistaa omaa lääkettään.

        Teillä taittaa olla vain niin iso rämemajava, ettei se kelpaa...
        Turha kadehtia, toiset ovat vain suositumpia !


      • persesex out
        uhs1 kirjoitti:

        Teillä taittaa olla vain niin iso rämemajava, ettei se kelpaa...
        Turha kadehtia, toiset ovat vain suositumpia !

        Läskiperse,nainen joka halusi kokoajan kakkoseen..


      • Typerä kinkku
        57467474 kirjoitti:

        oksettava tyyppi. Annappa profiilin nimi, niin keksitään me naiset joku samanlainen kusetus häntä varten...niin metsä vastaa kun sinne huutaa....Saa maistaa omaa lääkettään.

        Miksi pitäisi
        sitoutua muijaan, joka paljastuu tutustumisvaiheessa dorkaksi, itsekeskeiseksi kusipääksi? Siksi että hän on nainen ja naisia ei saa jättää niinkö? Naiset valkkaa ja lemppaa miehiä kyllä, jos ei nappaa, mutta mies on heti pelimies, jos tekee samoin.

        Kuule haista sinäkin typerä ämmä *****. Kuinka monen epämiellyttäväksi paljastuneen miehen kanssa sinä olet väkisin ja vasten omaa tahtoasi sitoutunut??? Jos et yhdenkään, niin älä ******* tule tänne vaatimaan sitä miehiltä!


    • Jättäkää rauhaan.

      Minua kiinnostaisi tietää, että mitä te tarkkaan ottaen yritätte saada aikaan.Olen siis täysin hirveä ja arvoton ihminen teidän silmissänne, sen tajuan.Tottakai suurimmalla osalla on huonoja kokemuksia miehistä/naisista.No ketkä nämä viestit sitten kirjoittaa?
      Vituttaa tuommoinen paskan jauhanta, näissä teidän jutuissa ei ole päätä eikä
      häntää.
      Missään ei ole totuuden häivää täyttä paskaa koko palsta..Tämä on räikeässä ristiriidassa sen kanssa mitä olen näiden naisten kanssa kokenut.
      Huomaa että on hiihtoloma..

      • HuomHuomHuom

        Ei ole hiihtoloma, vaan talviloma siellä missä sinun lapsesi asuvat, eli Uudellamaalla. Muualla Suomessa voi olla loma vasta ensi viikolla tai sitä seuraavalla.

        Huomaa että on loma ja olet ikävystynyt, kun joudut olemaan kerrankin lastesi kanssa ja lukemaan jotain epämieluista itsestäsi netistä.


      • Hohhoijaa...
        HuomHuomHuom kirjoitti:

        Ei ole hiihtoloma, vaan talviloma siellä missä sinun lapsesi asuvat, eli Uudellamaalla. Muualla Suomessa voi olla loma vasta ensi viikolla tai sitä seuraavalla.

        Huomaa että on loma ja olet ikävystynyt, kun joudut olemaan kerrankin lastesi kanssa ja lukemaan jotain epämieluista itsestäsi netistä.

        Ei mun lapsi asu Uudellamaalla...Ja toiseksi nämä pääasiassa naurattaa minua...
        Säälittävää toimintaa..
        Ensin jaetaan piparia ja sitten,tullaan tänne itkemään..
        Säälittäviä naiset, jotka kokevat olevansa puolikkaita ilman miestä. Hypätään suhteesta, suhteeseen ja eletään miesten asettamilla ehdoilla


      • Don juan!!!!!!!!!!!!

        Rakastunut nainen on todella helppoa lihaa ja materiaa. Suureen Rakkauteen ja Siihen Oikeaan? Ja kuinka pitkälle viehätysvoimasi riitti? MItä ajattelet tempustasi nyt? Huvittaako vai hirvittääkö?


      • niksi.
        Don juan!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Rakastunut nainen on todella helppoa lihaa ja materiaa. Suureen Rakkauteen ja Siihen Oikeaan? Ja kuinka pitkälle viehätysvoimasi riitti? MItä ajattelet tempustasi nyt? Huvittaako vai hirvittääkö?

        No, sitokaa se Don juan itseenne kiinni, niin ei taatusti karkaa enää. Ja ei muuta kuin roikutta perässä, niin ei enää hypi silmille. Seuraavalle kerralle niksi.


    • yksi murskattu

      Tämä mies etsii kokemattomia ja kilttejä naisia, jotka eivät osaa varoa.
      Tämä mies pyytää anteeksi "jos on loukannu" mutta ei oikeasti ole .
      Jos tämä mies olisi oikeesti pahoillaan hän kävisi naisen kanssa läpi asiat niin että tietämättömyys ei jäisi vaivaamaan vaan naiene voisi oikeesti toipua asiasta.
      Mutta tämä mies ei oikeasti pysty keskutelemaan ,asioista vaa n välttelee niitä ja jättää naisen yksin.
      Tämä mies ottaa vaan sen mikä hälle sopii ja heittää ihmisestä loput roskakoriin.
      Tämä mies polkee rakkauden ja totuuden jalkoihinsa.

      • Naiset höpöttää

        Kaverini on todella komea mies, tummat hiukset harmainraidoin, pitkä, kertakaikkiaan täydellisen komea.
        Silti hänellä ei ole naista.(Don juan )Hän ei itse iske naisia,vaan on tottunut että naiset tulevat hänet iskemään. (kyllä tavallisen baari illan aikana häntä lähestyy noin 2-4 naista) ilman että mies tekee mitään aloitetta itse mihkään suuntaan.(24Treffeilläkin pyörittää haaremia kokoajan).



        Tämä mies etsii kokemattomia ja kilttejä naisia, jotka eivät osaa varoa.



        Tuskin joten älä höpötä,hän ei tee aloitetta vaan aloite tulee teiltä arvon rouvat.


    • uusi vai käytetty

      Muistakaa kuomat, että naiset tykkää rentuista, imartelijoista ja pystyvistä siitäkin huolimatta, vaikka takuulla tajuavat ettei hän ole ainoa tuolle ketkulle. Kunnolliset miehet kun vain eivät jaksaa kiinnostaa. Ovat liian värittömiä, kysyvät liian henkilökohtaisia asioita ja kiusaantuuhan sitä vähemmästäkin, jos se ja se sänkykaveri tuntuu paremmalta kuin tämä uskollinen nössö.

      Jotkut tykkää ostaa uuden autonkin, jotkut suosivat käytettyä.

    • TAIDETTA.

      Mulle on ollut aiemmin vain sellaisia, jotka jaksaa jonkun aikaa ja sitten kyllästyy / väsyy. Tämä herra -M- rakastajana haluaisi nuolla ja nuolla loputtomiin. Hänelle se ei ole vain pakollinen velvoite, mikä naisille kuuluu tehdä. Erityisesti nauttii, jos olen mahallani ja kasvonsa ovat "takamuksessani".

      Kieltämättä tää tyyppi on paras kielimies, mitä mulla on koskaan ollut. Nyt harmittaa kun sitä ei ole enään näkynyt,mutta ehdottomasti tekee tussun nuolemisesta.

      • Onko Pakko???

        Saada ja antaa ovat puhekielinen ilmaus joka lipsahti kirjoitukseeni. Don Juanin tulokset eivät ole mielestäni tavoiteltavia ja ihailtavia. Ominaisuudet sen sijaan ovat. Ne ovat niitä ominaisuuksia joita naiset oikeasti miehistä hakevat. Lisäämällä tällaisia ominaisuuksia kaikissa miehissä rakkaus ja parisuhteet alkavat kukoistaa enemmän kuin koskaan. Eikö tämä ole tavoiteltavaa?

        Uskoisin, että Ruuturouvan kuvailema henkilö on juuri se miesten stereotypia näistä sarjakaatajista.


    • Mönta isätöntä!!)))

      Tunnen yhden don juan -kaksosmiehen, joka on jo niin kauan vaihtanut naista kuin paitaa, ettei enää pysty pysähtymään paikoilleen. Onhan hän tosi vetävä ja itse aina se, joka valitsee, mutta jotenkin ihmettelen, ettei löydä ketään pysyvämpää. Tiedän, että jossain tasolla on nimittäin tosi herkkä ja romanttinenkin (sain nähdä sen joitakin kertoja ja oli aivan ihana). Ihme on, jos hänellä ei ole jo lapsia joka mantereella (:

      • Minä tiesin.....

        Eikö M olekkin koulukiusattu mies joka vihaa naisia.
        Monen ongelman mies!!!!!
        AD/HD ja Sexuaalisesti ylivirittynyt AIKAPOMMI ,saattaa räjähtää.


    • Elämä on kovaa..

      Syy miksi teen näin?

      Olen saanut traumaattisen ja petollisen kokemuksen erittäin pitkässä parisuhteessa. Nyt kokemani deittailun helppous ja naisten valmius antautua heti ja milloin tahansa kanssani intiimiin suhteeseen on ruokkinut ja ylläpitänyt tätä kokemaani ja kun olen uskaltanut luottaa kohtaamaani naiseen,olenkin jälleen tullut petetyksi.

      Olen joutunut erittäin usein hyväksikäytetyksi ja jopa tullut huijatuksi silloinkin, kun olen luottanut ja halunnut uskoa molemminpuoliseen vilpittömyyteen suhteessa.
      Minulle on ostatettu ruuat,vaadittu rahallista apua erilaisten maksujen ja laskujen hoitamisessa ja jopa toisten miesten lapsien elatuksessa ja auttamisessa ja kun olen apuni pyyteettömästi antanut, olen saanut kuulla, että olinkin ollut vain väline niin seksin puutteen kuin taloudellisten vaikeuksienkin korjaamisessa.

      Tälläiset toistuvat kokemukset ja kohtelu eivät ole antaneet omien haavojeni parantua, vaan toistuvina pettymyksinä ylläpitävät sitä. Koen myös loukkauksena kaikia miehiä kohtaan naisten yleistävät ja väheksyvät,miehiä mitätöivät ja pilkkaavat kirjoitukset erilaisilla deittipalstoilla ja mielestäni johtopäätös näistä vääjäämättä on,että suurin osa naisista näillä palstoilla tietoisesti etsii ja hyväksikäyttää miehiä ja sumeilematta kostavat omia avioerojaan ja niissä kokemaansa vääryyttä monille uusille tuttavuuksille.

      Löysin toiselta palstalta,enään en ihmettele herran käytöstä..

      • voooi

        Vedät marttyyrin ja uhrin roolisi hienosti. Nyyhky.


    • Totuuden torvi

      ”Hänen karismaattisen kuorensa alla oli pieni poika, joka sanoi toistamiseen, maailma olen minä. Hän piti itseään empaattisena, lujatahtoisena, hyväkäytöksisenä ja ihaili menestymistä sekä rautaista tahtoa. Uskon, että hänellä ei lopulta ollut todellisia ystäviä juuri ollenkaan. Hän tarvitsi jatkuvaa ihailua ja jokainen poikkipuolinen sana katkaisi orastavan ystävyyssuhteen. Mutta tarmokkaana, liehittelevänä ja leikkisänä hänen oli helppo kerätä ympärilleen aina uusia ihmisiä, uusia ihailijoita, myös uusia naisia.”

      • Aika paljon.

        Pukista !Don Juaniksi! Aloitit 2007,5vuotta kertaa ???Paljonko on paljon..
        Eikö kyllästytä jo?? Montako naista olet, oikeast näiden vuosien aikana???


    • Kyllä ämmät o tyhmiä

      Jätkä on kaatanut yli 500 naista deittipalstalta.

      • Wituttaako

        Paitsi että se on helvetin kova panomies, se on aivan mielettömän mukava jätkä.

        Voi veljet!

        Eikä mikkään helevitin paatti.


      • sairasta sanoisin.
        Wituttaako kirjoitti:

        Paitsi että se on helvetin kova panomies, se on aivan mielettömän mukava jätkä.

        Voi veljet!

        Eikä mikkään helevitin paatti.

        Kukasta kukkaan liitelevä Don juan naamioi itsensä ihannemieheksi joka rakastuu. Hän kuitenkin vain pitää hauskaa naisen kanssa vain niin kauan kuin se on hänelle kivaa. Sitten kun olisi vakiintumisen aika hän lähtee etsimään uutta. Nainen pettyy katkerasti kun ei onnistunutkaan nappaamaan ihannemiestä itselleen.

        Sivuosassa ovat sitten ne vähemmän huippu-urokset (liian lyhyt, ruma, läski, köyhä jne) jotka saavat tylyä kohtelua naisilta. Kyse on luonnonvalinnasta ja pyrkimyksestä napata mahdollisimman korkeatasoinen kumppani. Sellaisen kanssa tehdään sitten ihannetapauksessa niitä huippujälkeläisiä.


      • naista??

        Ei taida enään riittää tuo 500...


    • Suoli24sella

      Don juan iski taas oli jopa 4h profiili,ja taas tarttui joku kainaloon.
      Miettikää jätkällä oli kuvallinen proffa.
      Tunnistin hänet heti..

    • Petetty enkeli.

      Onko munaa kertoa, missä palstoilla saalistat??
      Missä päin Suomea??
      Minkä ikäisiä naisia oliko jokin haarukka siis ikä??
      Kelpasiko kaikki?? siis Ulkonäöllisesti??

      Ja siis miksi sinua nimitettiin??
      Rankkimmat kokemukset??
      Montako vuotta saalistit??
      Teitkö aina uuden profiilin??
      Miten paljon panostit??profiiliin??
      Mikä oli se sun juttu ja miksi??

      Onko munaa kertoa.

      • Synonyymejä

        Gigolo, Naistenmies, Irtonakki,Naistenkaataja,Jokapaikanhöylä,Pleijeri,Pukki,Häntäheikki,Don juan,Casanova,Auervaara,naisten naurattaja.


      • naisesi nro 10?0
        Synonyymejä kirjoitti:

        Gigolo, Naistenmies, Irtonakki,Naistenkaataja,Jokapaikanhöylä,Pleijeri,Pukki,Häntäheikki,Don juan,Casanova,Auervaara,naisten naurattaja.

        Siis nimenomaan! Järkyttää, että se tuntuu itse uskovan siihen, että se todella on suuri rakastaja joka oikeesti jopa kykenee niihin suuriin tunteisiin. Jotenkin siitä jää se fiilis, että olisipa ne suuret tunteet olleet minun kohdalla totta, niin että se jäisi ikävöimään, mutta kumminkaan en uskalla laittaa itseään enää alttiiksi, koska sisimmässään tiedän ettei siellä mitään tunteita ole...

        Tommonen mies elää ihan omassa illuusiossaan, että hän muka rakastais. Todellisuudessa se vaan imitoi niitä tunteita, tuntee siten olevansa elossa. Ontto kuori.


      • se.saatanan komea

        Onko munaa kertoa, missä palstoilla saalistat??E-Kontakti on paras.
        Missä päin Suomea??Uusimaa tällä hetkellä.
        Minkä ikäisiä naisia oliko jokin haarukka siis ikä??34-59v
        Kelpasiko kaikki?? siis Ulkonäöllisesti??Ei vaan isot tisut ja muotoo.

        Ja siis miksi sinua nimitettiin??Don juan..
        Rankkimmat kokemukset??En kerro
        Montako vuotta saalistit??6v tähän mennessä
        Teitkö aina uuden profiilin??kyllä ja en
        Miten paljon panostit??profiiliin??vain kuva
        Mikä oli se sun juttu ja miksi??naisia on mukawa kuksia.


    • ~cissi~

      Eikös tuo ole ihannemies, ei soittele perään eikä ole parkkipaikalla kytiksellä. Mies, joka on tiedostanut paikkansa ja tehtävänsä maailmassa.

      • pitkät itkut.

        voih.. itsekin olen tämän don juanin uhri.
        itse yritän kanssa parasta aikaa unohtaa, ihmeen vaikeaa se on, vaikka tunnen häntä kohtaa vihaa.
        jokin kumma vaan silti koukuttaa... varmaankin ne lipevät puheet ja tyhjät lupaukset,
        jotka saivat aikaan hetkellisesti hyvän olon. tunsin itseni tärkeäksi ja halutuksi.
        äkkiähän tuo julmuri löysi uuden elättäjän itselleen, jonkin epätoivoisen korppikotkan, jota koitin varoittaa, niin eikö tuo sanonut vain, että olisin muka kateellinen. no, en todellakaan ole kun tiedän mikä se on miehiään...
        pyörittää samaan aikaan useita naisia ja vie niidenkin itsetunnon..


      • Hohhoijaa
        pitkät itkut. kirjoitti:

        voih.. itsekin olen tämän don juanin uhri.
        itse yritän kanssa parasta aikaa unohtaa, ihmeen vaikeaa se on, vaikka tunnen häntä kohtaa vihaa.
        jokin kumma vaan silti koukuttaa... varmaankin ne lipevät puheet ja tyhjät lupaukset,
        jotka saivat aikaan hetkellisesti hyvän olon. tunsin itseni tärkeäksi ja halutuksi.
        äkkiähän tuo julmuri löysi uuden elättäjän itselleen, jonkin epätoivoisen korppikotkan, jota koitin varoittaa, niin eikö tuo sanonut vain, että olisin muka kateellinen. no, en todellakaan ole kun tiedän mikä se on miehiään...
        pyörittää samaan aikaan useita naisia ja vie niidenkin itsetunnon..

        Sympatiat sen Don juanin puolella.. tiedän millaista on olla tuollaisten epäilysten kohteena. On todella kusinen paikka kun ei ole keinoja todistaa tunteensa.
        Kaiken mailman rumiluksia sinäkin tapailet??takertujia joista ei pääse irti.


      • Don juanilla??
        Hohhoijaa kirjoitti:

        Sympatiat sen Don juanin puolella.. tiedän millaista on olla tuollaisten epäilysten kohteena. On todella kusinen paikka kun ei ole keinoja todistaa tunteensa.
        Kaiken mailman rumiluksia sinäkin tapailet??takertujia joista ei pääse irti.

        Oliko hyvä vehje?


      • ja paljon
        Don juanilla?? kirjoitti:

        Oliko hyvä vehje?

        Ihan ok. Mutta toivon sille miehelle vastoinkäymisiä.


      • Masentunut Don
        ja paljon kirjoitti:

        Ihan ok. Mutta toivon sille miehelle vastoinkäymisiä.

        Minulla oli joskus juttua tämän Don juanin kanssa koko meidän jutun aikana se ei lauennut kuin ehkä kerran tai kaksi ja seksiä harrastettiin kuitenkin yli kymmeniä kertoja. Minullekin tuli usein olo, että onko minussa jotain vikaa, mutta don juan kyllä näytti tykkäävän seksistä. En oikein osannut ottaa asiaa puheeksi, ihmettelin vain itsekseni. Jossain vaiheessa selvisi kuitenkin, että don juanin "vaiva" johtui lääkityksestä mitä hän syö masennukseensa.


    • Petetty perhonen

      Toiset valittaa että ei saa naista ja sinä,saatana
      Tämän takia pelimiehet vievät kaikki naiset.

      Pahat pojat, pelimiehet ja rentut vievät kaikki naiset, kuuluu yleinen uskomus.

      Tästä loistavana esimerkkinä on James Bondin hahmo:

      Hän on selvästi suhteissaan epäluotettava ja haluaa kokeilla uusia asioita sekä suhteita.


      Minulle kävi näin pettynyt ja petetty nainen. SINÄ PELAAT ÄLÄKÄ MUUTA VÄITÄ SAATANAN PELURI.

      • Sokea rakkaus.

        Asiaa tutkaillut
        No fiksut ja fiksut. Kyllä ihan tavallisetkin naiset menevät ansaan, eivät vain fiksut. Etkös ole itse koskaan ollut rakastunut. Kun toisen kosketus tuntuu ihmeellisen ihanalta ja hänen suukkonsa helliltä. Ihania kauniita sanoja puhutaan.

        Tavalliset naiset menevät ansaan, koska he uskovat toisen sanaan, koska ovat itse rehellisiä. Kun itse on rehellinen ja puhuu totta, niin miten ihmeessä voisi uskoa, että toinen valehtelee suoraan päin näköä.

        Jos ihminen puhuu mustan valkoiseksi ja hänen huuliltaan tulee silkkaa valhetta valheen jälkeen, niin voiko tavallinen ihminen edes kuvitella sellaista käyttäytymistä todeksi.

        Mutta totta on, että näiden Don juanien puheessa on totta toinen puoli. Esimerkiksi kun sanoo ettei ole tapaillut muita, niin tottahan se onkin, juuri sinä päivänä ei ole tapaillut muita. Tai kun sanoo, että en minä valehdellut, minä vain sanoin niin.

        Mutta kyllä täällä suomi24 palstalla on ihan tosiatarkoituksella olevia ihmisiäkin asialla. Tiedän ainakin kolmen tuttavani löytäneen sen oikean ja perustaneen jopa perheen.

        Huijareita ja hyväksikäyttäjiä on myös, mutta kuinka heidät oikein heti erottaa?


    • No tämä vie naisia

      Joskus tuntuu siltä, että mies kuin mies on vietävissä, kun sadan metrin säteellä joku nostaa hameenhelmaa. Ei väliä millainen käsi, kunhan nostaa, niin se on miehen menoa. Ennen vanhaan sulhanen saatiin jättämällä aitan ovi lukitsematta, peitonkulmaa nostamalla ja vinkkaamalla, eivätkä ne tavat siitä ole muuttuneet. Ei siinä rakkaudella aina ole tekemistä, tottumuksella ja tavoilla pikemmin. Normien noudattamisella ja jatkamisella.

    • Kunnon mies

      Täyttä raivoa
      nyt ********! Mulle naiset ei viestitä, ei vastaa mun viesteihin, mutta kaiken ***** maailman playerit kyllä kiinnostaa. Kun joku oikeasti tekee fiksun ja asiallisen profiilin ja oikeasti toivoo parisuhdetta, niin ei ketään kiinnosta. Mutta pelimieshän on niiiiin ihana!! Ei haittaa vaikka on miljoona naista kerralla, kun se on niiiin ihana!!!

      Mua ******** ja rankasti! Sori kielenkäyttö, mutta tää viesti (ja erityisesti toi playeri) sai mut raivon partaalle.

      • 5+

        Niih, pitää osata hyvä KIELI taito !.


      • Ei kunnollisia oo.

        "Mutta pelimieshän on niiiiin ihana!! Ei haittaa vaikka on miljoona naista kerralla, kun se on niiiin ihana!!!"

        Lueppa nyt ihan rauhassa koko viestiketju uudestaan ja hengitä sitten syvään. Ja hengitä vielä uudestaan. Tottakai ne muut naiset haittaa, siitähän tää koko viestiketju kertoo. Mutta siinä vaiheessa kun asia paljastuu, on jo myöhäistä, ja nainen on tajunnut olleensa vain yksi monista.


      • Abloodeja olet
        Ei kunnollisia oo. kirjoitti:

        "Mutta pelimieshän on niiiiin ihana!! Ei haittaa vaikka on miljoona naista kerralla, kun se on niiiin ihana!!!"

        Lueppa nyt ihan rauhassa koko viestiketju uudestaan ja hengitä sitten syvään. Ja hengitä vielä uudestaan. Tottakai ne muut naiset haittaa, siitähän tää koko viestiketju kertoo. Mutta siinä vaiheessa kun asia paljastuu, on jo myöhäistä, ja nainen on tajunnut olleensa vain yksi monista.

        Varsinainen sherloc..Itkekää itsenne uneen..


    • pelaansunkortit

      Anteeks, mutta kuulosti vain tosi hyvältä... ellei sitten ole etsimässä jotain vakavampaa? Mua harmittaa se, että just nuo "pelimies-sonnit" etsii aina perhettä haluavia naisia, ja ne kiltit miehet joutuu aina pettymään pelinaisiin? Miks kiltit ja perhekeskeiset ei tunnu löytävän toisiaan? Tai pelurit?

    • Herra M Porista.

      Ette kai
      herrasta nimeltä M, tuntomerkit täsmäävät.
      Monet miehet ovat niin surkeita sängyssä että heidän kanssaan naimisesta tulee vain huonolle tuulelle ja jos pippelikin on pieni niin on vielä surkeampi kokemus. Siksi naiset roikkuvat tälläisissä panomiehissä koska hyviä rakastajia jotka saavat sinut voihkimaan sängyssä on vähän. Tietysti realisti pitää olla eikä kuvitella että panomiestä saa välttämättä kesytettyä, mutta kunnon panosta kannattaa aina nauttia kun on tilaisuus.(Tämä mies osaa panna).
      Paljastan sut panomies..

    • Buhahahaaaaa

      Panomiehen kutjake saa palkkansa.
      Don Juanin tarina oli elänyt legendana jo pari sataa vuotta.Jossa armoton pukki joutuu helvettiin tekojensa seurauksena.
      Sinne olet menossa.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Missä mennään.

        Näitä huijattuja ja rahansa menettäneitä naisia kun on haastateltu antoivat he järjestään myönteisiä lausuntoja valheellisista rakastajistaan.
        Kaikki tunsivat tulleesa rakastetuksi ja olleensa onnellisia.
        Tällekkin miehelle naiset ovat maksaneet ,10tuhansia euroja??


      • Suhdesotkua

        Don Juanin opit eivät ole aikuisia ja mestareita varten tehty, vaikka mestareilla on eittämättä oma käsityksensä niistä.
        jos on energiaa tutustua moiseen Juaniin...mutta sitten ei sais olla mitään muuta...kukaan ei jaksa...ja kun se on niin läpinäkyvää...ja surullista...ja toivotonta...yrittämistä ja itsensä uhraamista...epätoivon sanelemaa..


    • Se tunne tulla huomi

      Silloin kun nainen haluaa hoivata miestä ja tuntea itsensä tarpeelliseksi/rakastetuksi, niin ei siinä toisten järkipuheet auta, vaikka auervaaran täydestä ylöspidosta ja hyödystä olisikin kysymys. Kateellisten puheiksihan ne luokitellaan.

      Olen tosi paljon nähnyt tapauksia, joissa nainen maksaa kaikki viulut ja mies nauttii tilanteesta täysin siemauksin.

    • Buhahaa..

      Naiset ovat kyllä uskomattoman hölmöjä höynäytettäviä. Ei voi muuta kuin nauraa!

      • Käyntikortti.

        Sain kerran tällaiselta "matkarakastajalta" ravintolassa käyntikortin missä luki:

        "Haluan mennä tänä yönä sänkyyn kanssasi. Mikäli vastauksesi on myönteinen, pidä kortti, mutta mikäli kielteinen, niin palauta, sillä kortit ovat vähissä."

        Säälin kaveria korttien vähyyden vuoksi, joten palautin kohteliaasti.


      • Pieni piiri pyörii
        Käyntikortti. kirjoitti:

        Sain kerran tällaiselta "matkarakastajalta" ravintolassa käyntikortin missä luki:

        "Haluan mennä tänä yönä sänkyyn kanssasi. Mikäli vastauksesi on myönteinen, pidä kortti, mutta mikäli kielteinen, niin palauta, sillä kortit ovat vähissä."

        Säälin kaveria korttien vähyyden vuoksi, joten palautin kohteliaasti.

        "Kun unelmien mies onkin auervaara".

        Komea mies,mutta jotain tunne-elämän häiriöitä kyllä täytyy olla, jos ei niin huomattavan komea mies ole jo löytänyt omaa kultaa vaan on pitänyt esimerkiksi vuoden profiiliaan voimassa.

        Tapaillut ja tapailee edelleen useita naisia työmatkoillaan eri paikkakunnilla ympäri suomea. ei etsikkään todellisuudessa sitä oikeaa, vaan tahtoo vain leikitellä hiukan eri naisten kanssa.


    • Kaunisnainen kysyy

      Mitä sisältää huomattavan komea mies??

    • En mä vaan tiedä?

      No mieti sitä!!

    • Tiedän tissi miehen

      Tämä pukki ei halua kuin isotissistä naista ,harva mies ihan oikeesti tykkää tikuista, kyllä runsaammat muodot herättää miehessä kiinnostusta...
      Mutta mite löytää 1000 isoa tissiparia??

    • easily ( ¤ ) ( ¤ )

      It takes imagination to be a great lover... and a lot of faith to believe in love's power

      A old patient claims he is Don Juan, the world's greatest lover. A seasoned psychiatrist has only 10 days before he retires to set him straight. But is the doctor prepared for the breathtaking tale of Don Juan's life: his indefatigable quest for erotic passion dating back to childhood... the love lessons in the warm embrace.
      He lived a few more times then Pori,Satakunta.

    • Vittu mitä touhua

      Se on tämä sama Fucking FB Herra..

    • ei varmasti pysty

      vittu mitä paskaa,ei kukaan mies pysty pyörittämään satoja naisia

    • Hommansa osaa.

      Ihan varmasti pystyy ,mä oon nähnyt ihan livenä miten homma käy..Mieti proffan teosta noin 12h ja persettä on ajossa nja ihan kauniitakin...



      KYLLÄ SE

    • linkitän Herra X

      Juuri niin Herra X rulettaa FB,ssä,Suomi24 deitissä ja E-kontaktissa. Ties missä monessa muussa.

    • odotaha vaa

      Tapasinpa miehen joka tosiaankin oli liian hyvä ollakseen totta. Ja pian tulikin ilmi että herra pyöritti useita naisia samanaikaisesti ympäri suomea ja lähimaitakin. Kaikille esittää ihanaa rehellistä, tunteellista, vain yhden naisen miestä. Rakastuin ja luotin mieheen joka on vastakohta mitä itsestään puhukaan.

      Miehen tarkoitus loppujen lopuksi vain hyötyä naisista eniten rahallisesti ja esittää kavereilleen kuinka saa naisen kuin naisen itselleen. Siis aivan kuin teini vaikka lähentelee viidenkympin ikää.

      Mutta tämäpäs nainen ei olekaann nenästä vedettävä.. Tietäisipä Don Juan, että joskus voi omaan nilkkaan kolahtaa se mitä naisille teet. Olen hieman ovelampi kun tiedän mitä peliä pelailetkaan selkäni takana.

    • 17+11

      toivon, että oon omalla käytökselläni tehny tolle jätkälle ihan yhtä paskat, kun se teille kaikille naisille! en tiedä, oonko tavannut kyseistä miestä mut jos olen, niin toivottavasti hän on soitellu perään myös. en meinaan oo vastaillu yhen illan juttujen jälkeen kenellekään miehistä. sika oon mäkin, myönnän, mut toivottavasti kaikki petetyt naiset tulee edes vähän paremmalle tuulelle. miehien pitää saada välillä maistaa omaa lääkettään ja jos muut naiset ei sitä tee, niin minä teen MIELELLÄNI.

    • Buhahaaahaaa

      Typerä akka, ei se soittele kenenkään perään..!!!Hirveet luulot sulla itsestäsi...

    • Eikä soi

      Onko puhelin soinut tuskin..

    • Omin Sanoin

      Olin useita vuosia ns. Don Juan, ei ollut haaremia varsinaisesti vaan pyörittelin yhtä kerrallaan ja vuodessa oli useita naisia joiden kanssa olin hetken "suhteessa"

      Kaikille kerroin valheita kirkkain silmin, en tietoisesti halunnut satuttaa heitä asiat vaan meni niinkuin ne meni. Petin, valehtelin ja käytin heitä kaiken sen taustalla etsin sitä täydellistä rakkautta, mikään ei kuitenkaan riittänyt halusin aina vaan lisää. Koko identiteettini perustui tuolle huomiolla mitä sain naisista. Kuulin aina vain "miten noin täydellinen voi olla sinkku "kuinka olet jalat maassa tyyppiä vaikka olet karismaattinen" tuossa on muutama lausahdus jonka olen kuullut naisen suusta.

      Mitä enemmän sain naisilta rakkautta niin sitä isommaksi kasvoi tarpeeni, tyhjyyden tunne (jota olen vuosia tuntenut) kasvoi ja kasvoi, halusin todellakin kaiken silti en koskaan ollut tyytyväinen.

      Monta ajoi masennukseen, itseinhoon ja silti en nähnyt itsessäni mitään vikaa olin niin paatunut omaan itseeni.

      Viimeisimmän suhteen myötä joka päättyi väkivaltaan menin terapiaan ja sain nimen kaiken pahalle: persoonallisuushäiriö.

      Nyt yritän olla parempa, antaa enemmän kuin otan.

      Niin edustan nuorempaa sukupolvea (alle 30 vuotias) joten en varmaan ole teidän kanssa ollut.

    • donjuansucksashole

      Amatöörijätkähän tää donjuan luuseri on,mä saan naisia,ilmanproffillikuvaakin,ja vakoa niin paljonkun haluun,ei tarrte anoa ja pyydellä,mulle tarjotaan,suorastaan tyrkytetään,mä olen oam itteni,enkä lupaile kakkaa,kuten kaiken maaliman donjuanit.

      • äiti tuu pyyhkiin

        Buhaahaa tuskin Don juanin tarvii mitään anoa,. ja turhaan provosoit!!!donjuansucksashole taidat olla kateellinen vellihousu.


    • Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

      Mä naisena ihmettelen, miten jotku sekottaa hyvän panon ja raha-asiat...
      Onko vaan niin, että kun hyvää viimein saa, on valmis kaikkeen, ettei sitä menettäis... aika surullista.

    • AnteeksiPuolestasi

      Ikävä juttu vaan on se että tämmöset apinat pilaa meidän mahdollisuudet jotka oikeasti ovat yhden naisen miehiä, ja jotka välittävät OIKEASTI. Muuta sanottavaa ei voi edes sanoa, voi vain pudistella päätä.

    • Pitää olla tyyliä

      Vai yhden naisen miehiä surkeita luusereita ja pyllyn nuolijoita. Te AMT olette täällä ruikutatte ja ketään ette saa..

    • Niin ihana mies

      Huora jakaa pillua. Miehet ovat sitten pillunkipeitä yksilöitä.No se johtuu siitä, että on aivan luonnollista, että mies nussii kaikkea mikä liikkuu. Naisella pitää olla hieman itsehillintää, koska hänen täytyy mm

      • Ihan oikein teille

        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?

        Kun ei mitään tajua??


      • nii just buhahaaa
        Ihan oikein teille kirjoitti:

        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?
        Voiko tyhmempää naista olla..?

        Kun ei mitään tajua??

        Naisethan yleisesti vaan pitää meriittinä tuota ominaisuutta ja menevät kerta toisensa jälkeen naistennaurattajan vipuun vaikka varoitettaisiin. Toisaalta naiset itse osaavat olla kunnon kusipäitä.


    • Ei se juo kahvia

      Mies pyörittää monta naista kerrallaan ja sen jälkeen asuu heidän luona vuorotellen syöden ja juoden, omat menot säästäen.Onneksi pääsin eroon mutta köyhempänä.Ei koskaan ostanut ruokaa eikä edes vienyt kahville

      • buhaahaa

        No sehän on hienoa, että joku jaksoi sinuakin katsella..
        Naurattaa ...sitten päätit tulla itkemään tänne..
        Taisit olla niin saatanan ruma ja lihava ettei kehdannut..


      • Niin katos...
        buhaahaa kirjoitti:

        No sehän on hienoa, että joku jaksoi sinuakin katsella..
        Naurattaa ...sitten päätit tulla itkemään tänne..
        Taisit olla niin saatanan ruma ja lihava ettei kehdannut..

        Täytyy tavallaan ihailla herra X.:n toimintaa...

        Paitsi "yleistä pahonvointia", myös löysää rahaa on liikkeellä. Hän käyttää vain näppärästi tilannetta hyväkseen.

        Meneehän amerikkalainen sanontakin jotenkin siihen suuntaan, jotta "Never give a succer an even break. There's a new one born every minute!".

        Oikeastaan...

        Monestihan "huijareiden" toiminnasta on vaikea löytää mitään "pahaa".

        Ensinnäkin he ovat tavallisesti mitä hurmaavimpia ihmisiä.

        Sitten he vaan - omalla tavallaan - pistävät rahan kiertoon ja jollakin lailla tekevät "uhreille" jopa hyvää.

        Ajatellaanpa Ruben Oscar Auervaaraa: Moni vanhapiika/ikäneito sai rahoilleen loppujen lopuksi hyvän vastineen. Heidän ei sittenkään tarvinnut mennä hautaan jättäen jälkeensä täysin Elämätöntä Elämää.


    • Aika erikoista

      Tavalliset, kiltit Pertti Perusinsinöörit valittavat, kun eivät saa ketään naista kumppanikseen. Samaan aikaan tällaisilla luonnehäriöisillä vempuloilla riittää nainen pyöritettäväksi joka sormelle. Hmmm..

    • Kantaasi..

      Miksi luonnehäiriöinen??Voisitko kenties perustella..Akat ensin jakaa ja sitten haukutaan kun jäädään junasta..

      • Hulluja naisia

        NAiset on kaikki jollainlailla hulluja deiteillä, älä niistä välitä.


      • swahili
        Hulluja naisia kirjoitti:

        NAiset on kaikki jollainlailla hulluja deiteillä, älä niistä välitä.

        Jaa, nyt alkoi kiinnostamaan. Millain hulluja? Tässä itse olen aloittelemassa kumppanin etsintää deittipalstan kautta, ja tahtoisin kyllä yrittää välttää pahimmat hulluudet. Eli minkälaisella käytöksellä takuuvarmasti saa hullunleiman otsaan?


    • kokeilemalla huomaa

      Nainenkin voi vain kokeilla miestä, ja kun huomaa, ettei ole oikein kemiat pelaa, lopettaa yhteydenpidon eli nainenkin päättää ja ei aina ajattele onko tämä mies nyt sit varmasti elämäni rakkaus...

    • Nainenxxxx

      Kirjaahan tämä herra pukkaa...

      • Kyllä olen ylpeä

        Tämähän on kuin kunniakirja tai kunnia maininta..


    • Chat sokkotreffit

      kun vain laitat google hakuun sokkotreffit

      • sokkotreffit 1000

        sokkotreffit
        mikä oli sun pointti..


    • ei mitään tunteita

      Saalistaja koska saat illusta tarpeeksi,petturi oikea häntä heikki
      niin katkera!!! huijasit mua ihan täysin, vedätit, kusetit ihan sata nolla!! mä oikeasti, siis ihan oikeasti luulin, että merkkaan sulle jotain, että olisit oikeasti mulle jotain tärkeetä, jotain oikeesti pysyvää mun elämässä. v***u mä inhoon sua, sä kuvotat mua!!! mä luulin oikeesti, et se mitä mitä meidä välillä oli, ois merkannu sullekin jotain.. niin pitkään sitä kuitenki oli. mut ei, kun p***ua sait, nii se oli siin. yks korvamerkitty lisää tiliin, yks lovi sun puukon kahvaan, yks kokeiltu misu lisää.. kun olisin tän tienny... mätäne helvetissä!!!

      • |||||

        Voi ryökäle kaikkia, jotka on ehtinyt pil*uansa jakaa, ennenkuin muka huomaavat
        tulleensa höynäytetyiksi. Eikö tiuvut soinu muka tätä ennen, vai hetikö vaan
        jalat kattoa kohti, kun tälläinen silmää vinkkaa.


    • Se Don juan

      Tapasin tämän miehen kertoi saldonsa huhtikuusta 29,04-2011 ja tähän päiviin
      kyllähän niitä on, kirjoitin naisten etunimet,iät,ammatin,vartalon muodon,paikkakunnan ylös..voiko listan julkaista tässä..
      Hän halusi puhdistaa omatuntoaan,en tuomitse häntä, näissä naisissa on itsessään se suurin syy tähän pyöritykseen.

      • kknjasnnarrss

        Hervannassa on tämä k nelkkus pil pipii poikas kerho jossa on tämä kaksikko heidän ihmeellinen koulutustapansa ja balettipyöriminne sekä käännökset ovat sitten niin ihanaa katteltavaa,hemmulit eivät ossaa kamppailla mutta heidän nimensä oli wäiski jonske veijari ja Nikkeli kikkuli Tarvaiska.Tämä kaksikko on jo kylläkin varattuja toisilleen vaikkakin ovat häpeämättömiä ja haisevia konttaja pelle maha painiskelijoita.Tyypit ovat jättäneet taakseen velkojat ja konkkus seurat Nhb budo clubbenin ja hervannan krav maggis stylleily pylsen.Tämä ihmeellinne kaksikko haastaa riitaa täällä ja muualla ja herättää kummastusta keksityllä vale toiminnalla ja petllisella ohjelmalla ja lajeilla mitä noukkii muista seuroista.Ei ihme mistä tämä sentti sintti seura sai nimensä ja tarinansa.


    • facebookissa,toosaa.

      Herra haaremi o saatana suuri kuvie kera

    • ....................

      ittu että on hienoja ketjuja...

    • 1d1oott1

      Oisit ottanu sen hiljaisen, ujon, hyvän miehen joka oli kiinnostunut susta, mutta ei..

    • mitaan sanomattoman

      ai sen askahousu ovimaton,ennalta arvattavan hyypiön

    • Tosi tarina,,

      Pimeän puolella -sarjan toimittajana jouduin lukemaan outoja kirjoja ja katsomaan vanhoja filmejä. Tuli paikattua aukkoja yleissivistyksessä. Kahlasin jotenkuten läpi Ruben Oskar Auervaaran vankilassa kirjoittaman muistelmateoksen “Nainen oli kohtaloni” sekä Kreivi Lindgrenin muistelman “Tasavallan Casanova”.

      Katsoin vihdoin kokonaan Peter von Baghin elokuvan Kreivi. Ei ehkä elämää suurempi, mutta tavallista kotimaista erikoisempi elokuva ehdottomasti. Jäin pohtimaan, mikä oli tuotteen fakta/fiktio -suhde, ja miten suuri osa jutusta perustui käsikirjoitukseen.

      Tavallisen matti virtasen on nimittäin aika vaikea uskoa, että fiksut suomalaiset naiset voivat olla niin heikkoja että lankeavat ilmiselvän huijarin edessä avaamaan kukkaronsa ja muutakin.

      Tämän nyky Auervaaran kertomus nuoruudesta ja nuoresta aikuisesta, on riipaiseva; häntä kohdeltiin ilmeisen epäreilusti. Herra X sai vastata kaikkien rötöksistä(talousrikollisten bulvaani). Rangaistukset ovat olleet kovia vaikka mies on niihin syytön,tietämätön mihin nimensä laittoi.

      Omasta mielestään tämä nyky Auervaara lankesi siis rikosten polulle siksi, että ympäristö pakotti. Hän ei täysin kiistä omia konnamaisia taipumuksiaan, mutta sysää teoistaan osan vastuuta myös uhreilleen, huijaamilleen naisille, jotka ikään kuin halusivatkin päästä eroon rahoistaan.(Mutta hän teki heille, myös töitä ja palveluksia).Vaikka naiset ovat valehdelleet jälkeenpäin kaiken.

      Naisilla oli kuitenkin Herra x.n kanssa kivaa niin kauan kuin suhteita kesti, ja jotkut muistivat häntä lämmöllä myös huijausten paljastumisen jälkeen. Herra x sai vankilaan pehmeitä paketteja. Tämä on kuulemma fakta, jonka myös vankilaviranomaiset ovat vahvistaneet.(Eli hän ei ollut, täysin paantunut).
      Eräs nainen kertoi Herra x olleen mahtava rakastaja.(Useat naiset).

      Piti saada luotettavampia todistajia, taustatyön aikana suuri osa energiasta ,kohdistuikin tähän naissankariin Herra x.(1000 naista vaaka-asenossa,
      on kenelle tahansa paljon).

      Halusin hänet mukaan kertomaan siitä miten naisia käsitellään. Ei tullut mieleen ketään muuta, jolla olisi omakohtaista kokemusta naisten huijaamisesta siinä mittakaavassa johon mihin herra x,on syyllistynyt.(Oskari ja Ylermi ovat kuoripoikia hänen rinnallaan).Mutta hän on kadoksissa viranomaisilta,niin kuin lehdistöltäkin.
      Herra x on ilmeisesti naapuri valtiossamme, täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Ei hän tietenkään ole innokas osallistumaan hankkeeseen. Julkisuus ei ilmeisemmin houkuttele.

      Herra x.än elämässä on paljon yhtäläisyyksiä,näihin kahteen huijariin verrattuna. Ankea lapsuus, koulukiusattu, karkaamisia, yhteydet Ruotsiin, kiihkeä toivo jostakin paremmasta. Oskarilla ja Ylermillä oli myös samat toiveet ja tavoitteet.

      Kaikki kolme ovat huijanneet naisia, jääneet kiinni ja saaneet rangaistuksia.

      Yksi suuri ero miehillä kuitenkin oli. Auervaara ei koskaan pystynyt lopettamaan rikollista toimintaansa, mutta Lindgren pystyi. Hän lähti Ruotsiin 70-luvun puolivälissä, meni naimisiin, ja on elättänyt itsensä taiteilijana: kalligrafina ja laulajana.(Entä mikä on Herra x.än kohtalo)Se on iso kysymysmerkki.

      Täällä puhutaan paljon ****** kyseisitä herroista,kaikenlaiset kotipsykiatrit sun muut muka tietäjät laukovat näkemyksiään.

      Kukaan herroista ei ole ollut väkivaltainen,naisia kohtaan. Kaikki kolme ovat hurmanneet omalla hioutulla tyylillään.Vaikkakin huijareita niin herrasmiehiä.

      Kannattaa tehdä vähän taustatyötä ,jos oikeasti on kiinnostunut jostai ihmisestä.

      Koskahan tulee Herra x.än kirja ja muistelmat, jään innolla odottamaan.

    • marilyn3

      Tuossa miehessä on yksi selkeä fyysinen merkki, josta sen tunnistaa.
      Jokainen nainen, joka hänen kanssaan on ollut, tietää sen, muttei mainitse koskaan missään.
      Mikä sinällään kertoo siitä, että jokainen nainen, vaikka kuinka loukatuksi ja huijatuksi on tullutkin, on kuitenkin sen verran lojaali, ettei edes petettynä kerro siitä miehestä sen vikoja ja vajeita.

      Se ihminen on todella eksyksissä.

      Ja se alkaa käydä jo vanhaksi.

    • HaaremiHerra22

      Joko taas minua parjataan täällä! Olisitte nyt naiset jo kunnolla. Olette meikän haaremia kaikki eikä haaremissa saa valitella. Ketä haluaa seuraavaksi?

    • Oliviarouva

      Mie halluun ....

    • Jonttesetä555

      Mitä Ruuturouva66:lle ja herralle itselleen kuuluu nykyään?

      Eräs oudoimmista keskuteluketjuista, joihin olen täällä törmännyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe