Tv jumppa loppuu!!

XD XD XD

Nyt harmittaa, TV 2 jumppa ei taida enää tämä syksynä alkaa. Jos olet jumpannut niitä tai olisit kiinnostunut kotijumpasta, laita palautetta: http://tv2.yle.fi/palaute

Jumpat olivat taidokkaasti suunniteltuja, hyvät musiikkivalinnat ja vaihtuvat ohjelmat, tekivät hyvän lisän viikon liikuntakalenteriin.

Ja jos tiedät jonkun kanavan joka lähettää jumppia, vinkkaatko tänne, kiitos.

10

4233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Core

      Olen täysin samaa mieltä! Laitoin juuri palautetta asiasta. Jumpat olivat erittäin hyviä ja monipuolisia. Puolituntinen oli mukava lisä muuhun liikuntaan.

    • Tuulila

      Kaikki vaan aktiivisesti lähettämään palautetta Yleen. Jumppa takaisin!

    • body jam

      Laitoin palautetta TV2:lle. Toivottavasti moni muukin on antanut palautetta ohjelman jatkamisen puolesta!
      Olin tallentanut ohjelmia digiboksille, mutta mokasin ja poistin ne vahingossa :)
      Oli niin mukava jumpata telkkarista seuraamalla.
      Toivotaan nyt, että palautetta olisi mennyt niin paljon, että jatkaisivat TV-jumppia!

    • eevi

      mäkin toivoisin jumppia takas ruutuun! mitä kautta ootte laittaneet ylelle palautetta?

    • fjsö

      Vaikka tuosta aloittajan linkistä. Tai millä konstilla vaan, soittamalla, facebookissa, etana postilla. Kunhan vaan otetaan kantaa! Onhan tämä nyt kummallista, että tuutin täydeltä, lukuisilta kanavilta, tulee sohvaperunoille ohjelmia, mutta EI YHDELTÄKÄÄN kanavalta jumppaa!

      Mutta mitään ei saa, jos ei yritä, että kaikki vaan ottamaan kantaa.

    • jklm1

      On se tosiaan outoa, että ollaan huolissaan kansalaisten terveydestä mutta mediamaksua vastaan ei voi saada puolituntista jumppaohjelmaa ylen kanaville. Kaikki vaan pistämään palautetta!

    • kuntoilija1

      tv2 anne sällylä jumppa sarja lisää

    • Miia5

      Mäkin laitoin palautetta tv 2:n jumppa-ohjelman uusintajaksoista. Olin tallentanut yli 30 jumppaa digiboksille ja vähän aikaa sitten satuin vahingossa ne poistamaan... Oli kätevä kun pystyi jumppaamaan silloin kun itselle parhaiten sopi.

    • MAke5899

      Lähettekää lisää palauttetia! Kolmannen laitoin juuri

    • Anonyymi

      On psykiatrian kaatumisen kohta ym. Syöttöä,valmis
      Valmis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe