Hei,minulla olisi kysymys minun kaverini väitti että on olemassa spitfire laakerit joissa on timanttia valehteleeko kaverini vai onko se totta
Spitfire laakereissa timanttia?
Skate00
4
129
Vastaukset
- yeah
juu on se on päällystetty timantilla kaverisi on oikeassa
- truesk8
kyllä on olemassa :) sitten on nää bones swissit ni neon kans ne kuulat siel sisäl timatist et rulla paremmi eikä hajoo .. kultakannet ja kaikki niis :) mut neon sit päälle 300e..
- -
Mike Mo Capaldi ja Nyjah Huston vissiin sai molemmat jonkin sortin timanttisormukset lahjaks Dyrdekiltä kun alkoi vetämään DC:lle. Siitä voi jokanen vetää omat johtopäätökset että jaetaanko niitä tosta vaan normiskeittareille.
- Jabu83
Käytä järkeäs, jos et ihan tyhmä oo. Ei ihme että kusetti sua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277570
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455020- 594782
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371619
- 1481357