Siis ihan kaikkea. Kalliita tavaroita, ökyautoja, -veneitä.... Mun budjetti kun on rajallinen :(
Mitä ostaa lahjaksi miehelle, jolla on jo kaikkea... ?
21
2704
Vastaukset
- 8 + 14
Miten olisi hyvät paikat oopperaan tai simfoniakonserttiin?
- kokemusta on ;)
Älä osta erityisesti mitään. Järjestä hänelle yllätysten päivä, johon itse näet vaivaa.
Halvallakin saa unohtumattoman päivän aikaiseksi, jos on riittävästi mielikuvitusta. - 98k
Keräileekö hän mitään? Joskus varakkaammatkin saattavat keräillä esimerkiksi lapsuudenaikaisia Aku Ankkoja tms.
Et kerro, että millä paikkakunnalla asut, mutta tiedät kuitenkin itse sen, millaisista asioista hän on kiinnostunut. Miten olisi onkireissu, fillarointiretkii piknik, leffailta ihanaa naposteltavaa tms. Näiden lisäksi laadukasta shampanjaa tai miehen lempijuomaa sekä tietysti laadukasta seksiä:) - kipinä kuorimisesta
Omenankuorimislaite.
Sellaista hänellä ei takuulla ole, mutta niitä saa hyvin varustelluista kaupoista - jopa Suomessa. Näyttää ihan kidutusvälineeltä. Kiihotti ainakin mun mieheni älynystyröitä ja mielikuvitusta ihan sikana! ;D - Vinkki--
Tee kortti itse älä osta mitään sillä aikaa ei voi ostaa. Jos voisit antaa aikaa niin sillä olisi mahdollisuus sitten käyttää niitä ökyautoja ja veneitään. Sitä se saattaisi kyllä tarvita? Ehkä joku extremematka teltalla johinkin korpeen ilman mukaavuksia voisi olla kanssa ikimuistoinen?...jotain ihan alkeellista täytyisi keksiä..vaikka sellainen kaleidoskooppi jostain lelukaupasta. Siis sellainen kaukoputken näköinen lelu jota pyöritetään kädessä ja kun sinne putkeen katsoo niin pyörittämällä tulee erilaisia hienoja kuvioita. Ostin kerran sellaisen yhdelle rikkaalle penskalle ja se oli ihan lumoissaan siitä. Miksei aikuinenkin voisi olla?
- hyvä lahja
Jääkaappimagneetteja.
Miehelle, jolla on jo kaikkea voi ostaa lahjaksi jonkun ihanan elämyksen. Se voi olla jotain miehekästä tai jotain, mitä voitte tehdä yhdessä. Katso vaihtoehdot täältä: http://www.elamyslahjat.fi/lahjat-kategorioissa/meille-kahdelle-romanttiset
- ilahtuisin
itsetehdyt villasukat
- ProVakio
Lahjoita miehellesi uusi harrastus.
Sitä voi harrastaa kotona eikä tarvitse lähteä minnekään.
Lahjoita ProVakio-ohjelma.
Ei ole kallista: 5 euroa/5 viikkoa, 9 euroa/10 viikkoa tai 20 euroa/25 viikkoa.
Tutustu ohjelmaan täällä: http://www.netikka.net/jome/jorman55.htm
Voit kokeilla sitä ilmaiseksi täältä: http://www.netikka.net/jome/jorman56.htm
Ja jos haluat tietää miten voit lahjoittaa käyttöaikaa, niin lähetä sähköpostia tänne: [email protected] - totuuskomissioz
Give him head & shoulders. Jälkimmäisen voi jättää poiskin.
- huumorinheitto
Sisäinen humoristini sanoo, että miehelle, jolla on jo kaikkea pitänee hankkia antibioottia.
- Lahjavink
Miten varasi riittäisi revontuli hotelli yöpymisreissuun teille kahdelle.
- hyvälahja
Pukeudu huorahtavasti ja katso reaktioita, mikäli ei ylläty on jo vainut saada muualtakin vastaavaa.
- 98797
Kysy mieheltä itseltään.
- Naamataulu
Varakkuuteen katsomatta ihmisestä tehty taulu toimii ja on arvostettu lahja. Jos kyseessä on huumorintajuinen ihminen, niin voi harkita jopa karikatyyriä - se on huippu lahja miehelle jolla on jo kaikkea.
Se on suomalaista työtä ja taatusti uniikki ja persoonallinen lahja. Tekijöitä löytyy googlaamalla esim:
https://www.naamataulu.fi/lahja-miehelle.html - vahaplli
Pallivahaa.
- jhgfjhfhjgjgj
Aika usein suuri omaisuus tarkoittaa sitä, ettei ole aikaa tehdä kuin töitä. Jos vähänkin on aikaa, niin itse ostettu ja valittu matka johonkin luksuskohteeseen toimii, ei tosiaankaan mitään risusavotta!!!! Itsetehty lahja ja kortti herättää arvostusta. Myös hyväntekeväisyys vaikkapa lastensairaalalle on hyvä idea. Minulla vähän sama ongelma. Ostan aina jotain hauskaa, edullista ja yllättävää. Viimeksi Fingerporin kalenterin. Tuskin se tulee käyttöön, mutta mies ja juhlavieraat nauroivat kuvia.
- iuu889000
Osta sille elämä.
- Kakkossmiess
Ehkä turha yrittää tehdä vaikutusta ostamalla jotain. Anna vaikka oikeus peppupanoon :-)
- ikihhj
Älä osta miehelle mitään, mutta osta itsellesi mielikuvitusta.
- maret
"Jos rakastat seteleitä,
minä autan sinua luopumaan niistä
ja annan sinulle kaiken, minkä tahdot.
Mutta sydäntäni en anna."
Onkohan mies sopiva sinulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1123393Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801251GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys501235- 831202
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351092- 601047
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn28953- 67888
- 53887
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39882