Mitä ostaa lahjaksi miehelle, jolla on jo kaikkea... ?

Cvbnm

Siis ihan kaikkea. Kalliita tavaroita, ökyautoja, -veneitä.... Mun budjetti kun on rajallinen :(

21

2491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8 + 14

      Miten olisi hyvät paikat oopperaan tai simfoniakonserttiin?

    • kokemusta on ;)

      Älä osta erityisesti mitään. Järjestä hänelle yllätysten päivä, johon itse näet vaivaa.

      Halvallakin saa unohtumattoman päivän aikaiseksi, jos on riittävästi mielikuvitusta.

    • 98k

      Keräileekö hän mitään? Joskus varakkaammatkin saattavat keräillä esimerkiksi lapsuudenaikaisia Aku Ankkoja tms.

      Et kerro, että millä paikkakunnalla asut, mutta tiedät kuitenkin itse sen, millaisista asioista hän on kiinnostunut. Miten olisi onkireissu, fillarointiretkii piknik, leffailta ihanaa naposteltavaa tms. Näiden lisäksi laadukasta shampanjaa tai miehen lempijuomaa sekä tietysti laadukasta seksiä:)

    • kipinä kuorimisesta

      Omenankuorimislaite.
      Sellaista hänellä ei takuulla ole, mutta niitä saa hyvin varustelluista kaupoista - jopa Suomessa. Näyttää ihan kidutusvälineeltä. Kiihotti ainakin mun mieheni älynystyröitä ja mielikuvitusta ihan sikana! ;D

    • Vinkki--

      Tee kortti itse älä osta mitään sillä aikaa ei voi ostaa. Jos voisit antaa aikaa niin sillä olisi mahdollisuus sitten käyttää niitä ökyautoja ja veneitään. Sitä se saattaisi kyllä tarvita? Ehkä joku extremematka teltalla johinkin korpeen ilman mukaavuksia voisi olla kanssa ikimuistoinen?...jotain ihan alkeellista täytyisi keksiä..vaikka sellainen kaleidoskooppi jostain lelukaupasta. Siis sellainen kaukoputken näköinen lelu jota pyöritetään kädessä ja kun sinne putkeen katsoo niin pyörittämällä tulee erilaisia hienoja kuvioita. Ostin kerran sellaisen yhdelle rikkaalle penskalle ja se oli ihan lumoissaan siitä. Miksei aikuinenkin voisi olla?

    • hyvä lahja

      Jääkaappimagneetteja.

    • ilahtuisin

      itsetehdyt villasukat

    • ProVakio
    • totuuskomissioz

      Give him head & shoulders. Jälkimmäisen voi jättää poiskin.

    • huumorinheitto

      Sisäinen humoristini sanoo, että miehelle, jolla on jo kaikkea pitänee hankkia antibioottia.

    • Lahjavink

      Miten varasi riittäisi revontuli hotelli yöpymisreissuun teille kahdelle.

    • hyvälahja

      Pukeudu huorahtavasti ja katso reaktioita, mikäli ei ylläty on jo vainut saada muualtakin vastaavaa.

    • 98797

      Kysy mieheltä itseltään.

    • Naamataulu

      Varakkuuteen katsomatta ihmisestä tehty taulu toimii ja on arvostettu lahja. Jos kyseessä on huumorintajuinen ihminen, niin voi harkita jopa karikatyyriä - se on huippu lahja miehelle jolla on jo kaikkea.
      Se on suomalaista työtä ja taatusti uniikki ja persoonallinen lahja. Tekijöitä löytyy googlaamalla esim:
      https://www.naamataulu.fi/lahja-miehelle.html

    • vahaplli

      Pallivahaa.

    • jhgfjhfhjgjgj

      Aika usein suuri omaisuus tarkoittaa sitä, ettei ole aikaa tehdä kuin töitä. Jos vähänkin on aikaa, niin itse ostettu ja valittu matka johonkin luksuskohteeseen toimii, ei tosiaankaan mitään risusavotta!!!! Itsetehty lahja ja kortti herättää arvostusta. Myös hyväntekeväisyys vaikkapa lastensairaalalle on hyvä idea. Minulla vähän sama ongelma. Ostan aina jotain hauskaa, edullista ja yllättävää. Viimeksi Fingerporin kalenterin. Tuskin se tulee käyttöön, mutta mies ja juhlavieraat nauroivat kuvia.

    • iuu889000

      Osta sille elämä.

    • Kakkossmiess

      Ehkä turha yrittää tehdä vaikutusta ostamalla jotain. Anna vaikka oikeus peppupanoon :-)

    • ikihhj

      Älä osta miehelle mitään, mutta osta itsellesi mielikuvitusta.

    • maret

      "Jos rakastat seteleitä,
      minä autan sinua luopumaan niistä
      ja annan sinulle kaiken, minkä tahdot.
      Mutta sydäntäni en anna."

      Onkohan mies sopiva sinulle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe