Luskelin näitä viestejä, ja ihan yllätyin kun kaikki ihmiset tuntuvat syövän niin hirveän vähän. 1 lämmpni ateria päivässä, yksi voileipä ateriana?
Minä olen nuori nainen, ja syön siis arkisin aika normaalisti eli vähän, mutta viikonloppuna.... Syön yleensä aamulla jotain voileipiä/sipsejä, sitten kermaperuna tai pastaruokaa, ison annoksen tai vaihtoehtoisesti pikaruokalassa hampurilasateria/ Raxissa. Kun syön itseni täyteen, pystyn sen jälkeen vielä parin tunnin päästä vetämään samanlaisen aterian ja aterioiden väliin mahtuu myös herkkuja ja kaljaa/siideriä. En ymmärrä miten muhun mahtuu niin paljon ruokaa. Olen kuitenkin normaalipainoinen 165 cm/57 kg.
Syönkö liikaa?
Hampparisieppo
1
304
Vastaukset
- bvifbhv i
Jos et ole lihava, et syö liikaa. Kerrot olevasi nuori, yleensä ihmiset, jotka nuorena "voi syödä mitä vaan eikä liho" alkavat vanhentuessaan lihomaan. Ruokavaliosi ei myöskään vaikuta kovin terveelliseltä, mitenhän mahtaa vaikuttaa terveyteesi sitten vanhempana jos jatkat samaan malliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264