Palstaileko työaikana?

palstagubbe

Rohkeita tunnustuksia...

17

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pystyis, liian hektinen työ joka vaatii kaiken keskittymisen itse työhön. Jos istuis jossain toimistossa, missä kukaan ei vaadi huomiota se varmaan onkin helppoa lusmuilla työajalla. Mut mun ammatissa. :)

    • Kyöstix

      Eipä kerkiä ja työaikana tehhään töitä. Vapaa-ajalla sitten kerkiää täälläkkin poikkeemaan. :)

    • Juu, jos pitäis tehdä töitä kotona, eikä deadline paina vielä ihan päälle. Ja sit kun oon saanut työt tehtyä ja lähetettyä, niin sit usein "palkitsen" itseni palstailulla ja kahvilla.

      Mutta vain siis kotona, muualla ei pysty. Suomi24-logon vilahtaminen työpaikalla läppärissä ei olis hyvä juttu ollenkaan. Eikä kertakaikkiaan tule edes sellaista väliä, että ehtisi.

    • määmy

      Duunikoneis on pälätyspaikkaestot.

    • kai tää joidenki työaikaa on..

      mur

    • jos ei ole mitään tekemistä ni sitten palstailen. Vällillä on töissä kausia et päivä ei kulu millään. Ei hesarin sivuja jaksa 8 tuntia lukea.

    • Joo, pakko tunnustaa, olen syyllistynyt työajalla palstailuun. Pitkäveteiseen päivään on joskus saatava piristystä. Oma miniläppäri kulkee kätevästi laukussa ja mahtuu pöytälaatikkoon, en palstaile duunin koneella.

      • Anteeksi mutta

        voisitko sinä piristää päivääni postaamalla aijaan kautta kuvan, jossa revittelet paljasta persettäsi ;)


      • Anteeksi mutta kirjoitti:

        voisitko sinä piristää päivääni postaamalla aijaan kautta kuvan, jossa revittelet paljasta persettäsi ;)

        Minun tehtäväni ei ole piristää sinua, asia on täysin päinvastoin.
        Alahan jo viihdyttämään minua... hopi, hopi!

        Minulla ei ole koskaan ollut kuvia aijaassa, ei ole, eikä tule.. niih.


      • No hyvä on
        tosi..typy kirjoitti:

        Minun tehtäväni ei ole piristää sinua, asia on täysin päinvastoin.
        Alahan jo viihdyttämään minua... hopi, hopi!

        Minulla ei ole koskaan ollut kuvia aijaassa, ei ole, eikä tule.. niih.

        Olipa kerran tosi..typy jolla oli.. sen pituinen se!


      • No hyvä on kirjoitti:

        Olipa kerran tosi..typy jolla oli.. sen pituinen se!

        Onko tämä sinun käsityksesi viihdyttävästä kirjoituksesta? :[

        nyt yritystä peliin!!!


      • No...

    • KoppavaHoro

      Enpä ole palstaillut viime aikoina, mutta netissä roikun kyllä. Välillä myös imuroin, laitan ruokaa tai pesen pyykkiä.

    • En tällä palstalla.

      • Jossain..

        jalka -palstalla?


    • Johan minä siitä tänään aloituksen tein todistusaineiston kera.

    • hiljaisuus shh!

      palstailen öisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe