mikä on hyvä vaihtoväli? Uusi vai käytetty? Suosikkimerkkiä, joka toistuu?
Kuinka usein vaihdat autoa?
13
57
Vastaukset
Sit kun se ei enää mee katsastuksesta läpi tai korjaaminen tulee liian kalliiksi auton hintaan nähden. :)
En tosiaan vaihtele autoa vaan villityksen takia. Käytettyjä mun kaikki autot ja ajoneuvot on aina olleet. Varmaan tulee olemaan jatkossakin, mä en tiedä yhtään hyvää syytä miksi mä ostaisin ihan tuliterän? Ellen perustaisi jotain yritystä jossa tarvitaan ajokalustoa ja uuden hommaaminen tulisi kannattavaksi siinä kohtaan.
Toyota on kokemukseni mukaan tähän astisista ollut vahvin tekniikaltaan. Vähiten on tarttenut rempata, ajaa vaan normi huoltojen jälkeen.Oon vannottanut, että mies ei vaihtais vieläkään autoa. Toi on hommattu 5v. sitten, käytettynä. En ole ajanut vielä kuin tällä, mikä nyt on, enkä millään viitsis opetella uuden auton ajamista. Sit sanoin myös, että ehdottomasti sit vanha, koska mä en haluu romuttaa mitään uutta autoa. Renault- ja Volkkari- farmareita on ollut. Ihan hyviä on olleet,taloudellisia. Dieseliä menee 5,4 keskimäärin..
Tuskin tulee vähän aikaan uutta autoa, tuli sijoitettua autorahat muuhun kohteeseen.- määmy
Jos tsöpaa uuden kaaran, viimestään kuusvuotias kandee myydä ja seki kii lähtöhinnast. Jos kyse alta 15 000 euron auto, se taas kandee myydä viimestään 130 000 km kohdal ja mielellään ni, et nokkahihna vaihdettu.
Mä joudun vaihtaa joka toinen vuos, äidin bilika. - Kerran vuosituhannes
.
Kerran vuosituhannessa on sopiva vaihtoväli
Har!
. - ...
Vaihtovälini ovat olleet tähän ikään mennessä:
5 (Opel), 7 (Mitsu), 2 (Volvo), ja 5 vuotta (Suzuki).
Viides ja viimeisin auton on ollut käytössä nyt 2 vuotta.
Voi olla että joudun vaihtamaan sen "ennen aikojaan" kun tarvitsen isompaa tavaratilaa. - KoppavaHoro
Kolmen vuoden tai 180 000 kilsan välein. Yleensä uusia ovat. Suosikki on tähän asti ollut Ford, jatkossa kuulemma Citroen tai Renault :(
- KoppavaHoro
hahmotelma kirjoitti:
Aika hyvä...
Anteeksi, taitaakin olla 130 000 kilsaa.
KoppavaHoro kirjoitti:
Anteeksi, taitaakin olla 130 000 kilsaa.
Oisit nyt sanonut, että mulle just huomautettiin sen olevan 130 000...
- ..
Onko autovelkaa?
Noo...4-8 vuoden välein. Sopiva vaihtoväli on sellainen, että ajaa sillä autolla niin kauan ku se kohtuudella eteenpäin kulkee ja katsastukset läpäisee. Sitten sen voikin viedä purkaamolle tai myydä peltoautoksi. Tällä hetkelläkin yks auto pihassa odottaa "loppusijoitusta".
- Kyöstix
Sitten kun on riittävästi kilsoja mitttarissa. Silloin alkaa rempat maksamaan maltaita :)
Ei oo suosikkimerkkiä, eikä ole mitään vakiovaihtoväliäkään... riippuu rahatilanteesta. Nykyinen Toyota ostettiin melkein uutena (20 tkm ajettuna ja puol vuotta vanhana), sitä edellinen Opel hankittiin 8 vuotta vanhana.... Oikeastaan se on menny mulla sillai aaltoille koko elämän. Joka toine on ollu lähes uus ja joka toine on ollu ikivanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998606Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682941- 131302
- 761018
- 64958
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72842