Kerro kolme huonoa puolta

niin.

itsestäsi.

51

239

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nukun liika vähän olen siksi ärtyine aamuisin

      -ahmin liikaa töitä(tänä kesänä olin 3 päivää kesälomalla) ja väsytän siinä itseni

      -olen myös liika suurpiirteinen

    • zisel

      Mulla on vaan 6 tuntia enää aikaa nukkua, NOOOUUU!!! Eli yksi on ainakin etten tajua katsoa kelloa. Ja nyt nukkuu niinkun olis jo, öitä!

    • LoLMari

      liian suurpiirteinen

      kärsimätön

      hm..narsistinen ;)

    • ... aamu-uninen outo maalaistollo... =)

      • <*i*>

        enempiki cowboy kuvas perusteel ;D


      • rhainstoun kaupoi:.!

    • Saisin enemmän.

      - oon perseeseen ammuttu karhu, jos en saa ruokaa/nukkua
      - oon nykyisin rasittava bimbo, joka ei jaksa käyttää aivoja vaik sellaset olis
      - oon joskus vähän saamaton/oon mukavuudenhaluinen




      • deft
        kanasutra kirjoitti:

        Niin siis biisi kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

        Mutta ethän sä oo jos sulla ei oo ees kokoajan haku päällä ;)


      • deft

        En nyt muista kuka se oli joka opetti että pahin petos mitä ihminen voi tehdä on itsepetos. Samaan syssyyn mä sanoisin että lopeta bimbona oleminen. Ei ole KOSKAAN hyväksi näytellä tyhmempää kuin oikeasti on. Ei koskaan.
        Kun kuitenkin on tiedossa että sulla ne aivot on niin käytä hyvä tyttö niitä :)


      • deft kirjoitti:

        En nyt muista kuka se oli joka opetti että pahin petos mitä ihminen voi tehdä on itsepetos. Samaan syssyyn mä sanoisin että lopeta bimbona oleminen. Ei ole KOSKAAN hyväksi näytellä tyhmempää kuin oikeasti on. Ei koskaan.
        Kun kuitenkin on tiedossa että sulla ne aivot on niin käytä hyvä tyttö niitä :)

        No on se kyllä tällä palstalla ihan hyväksi. :DD


      • deft
        kanasutra kirjoitti:

        No on se kyllä tällä palstalla ihan hyväksi. :DD

        Hmm...true dat.
        Hieman kyllä epäilinkin että tuskin sä muualla olisit kanasutra kuin täällä :D

        Nyt tuli jotenkin tyhmä olo kun itse ei jaksa nähdä vaivaa täällä minkään roolin vetämiseen.


      • deft kirjoitti:

        Mutta ethän sä oo jos sulla ei oo ees kokoajan haku päällä ;)

        Kyllä mä oon. :D Tosin mun lupauksiin voi luottaa, koska en niitä tee, jos en voi pitää. Enkä halua omistaa ja rajottaa.. Mut hyvä biisi silti.

        Oon elänyt biisin elämänvaihetta, joten tykkään ton "romanttisen hölmön" ironiasta. Tai siis, tiedän tollasen tyylin olemassa olon, ja sehän oli sillon varsin ihanaa, nyt kun kattelee asiaa uudelleen, ei se ollutkaan niin järkevää ;) mut tunteiden sokaisema romanttine hölmö ;)

        Nykyään vähän erilaine romanttinen hölömö. :3


      • deft kirjoitti:

        Hmm...true dat.
        Hieman kyllä epäilinkin että tuskin sä muualla olisit kanasutra kuin täällä :D

        Nyt tuli jotenkin tyhmä olo kun itse ei jaksa nähdä vaivaa täällä minkään roolin vetämiseen.

        Rooli ja rooli, onhan se osa miuta. :P Mut ei koko totuus! Kuten tuskin sinunkaan "luomasi kuva" ole koko totuus.


      • deft
        kanasutra kirjoitti:

        Kyllä mä oon. :D Tosin mun lupauksiin voi luottaa, koska en niitä tee, jos en voi pitää. Enkä halua omistaa ja rajottaa.. Mut hyvä biisi silti.

        Oon elänyt biisin elämänvaihetta, joten tykkään ton "romanttisen hölmön" ironiasta. Tai siis, tiedän tollasen tyylin olemassa olon, ja sehän oli sillon varsin ihanaa, nyt kun kattelee asiaa uudelleen, ei se ollutkaan niin järkevää ;) mut tunteiden sokaisema romanttine hölmö ;)

        Nykyään vähän erilaine romanttinen hölömö. :3

        "Nykyään vähän erilaine romanttinen hölömö. :3"
        Tuo kuulostaakin paremmalta.

        Lupaukset, omistamiset ja rajoittamiset...yhym...hienoa. Hyvä sulle :)

        Sinä päivänä kun mun päässä sytyttää ja "romanttinen hölmö" kuulostaa jotenkin ironiselta, mä oon päättänyt unohtaa kaikenlaiset naisseikkailut. Se on se hetki kun typerästä ihmisestä tulee kylmän rauhallinen loogikko ja päässä kuuluu naisten kohdalla vain että "pitäkää akat tunkkinne"


      • deft
        kanasutra kirjoitti:

        Rooli ja rooli, onhan se osa miuta. :P Mut ei koko totuus! Kuten tuskin sinunkaan "luomasi kuva" ole koko totuus.

        Kokeillaanko?
        Kyllä mä uskaltaisin väittää että mä en täällä piilottele mitään (sellaista mitä en itse itsessäni huomaisi).
        Jos musta on jokin kuva täällä luotu niin mä osaan olla pikkaisen otettu siitä, mutta tuskin mä alan ruokkimaan sitä kuvaa.
        Ehkä mulla ei ole niin vilkkaa mielikuvitusta että mä antaisin itsestäni useita "osia" sinne sun tänne....hei!....se muuten selittäis sen, minkä takia mä en kesän aikana maalannut yhtään akvarellia vaikka keväällä niitä tuli tasaisesti tehtyä. Saakelin kesä kun imee mielikuvituksen :O


      • ;
        deft kirjoitti:

        "Nykyään vähän erilaine romanttinen hölömö. :3"
        Tuo kuulostaakin paremmalta.

        Lupaukset, omistamiset ja rajoittamiset...yhym...hienoa. Hyvä sulle :)

        Sinä päivänä kun mun päässä sytyttää ja "romanttinen hölmö" kuulostaa jotenkin ironiselta, mä oon päättänyt unohtaa kaikenlaiset naisseikkailut. Se on se hetki kun typerästä ihmisestä tulee kylmän rauhallinen loogikko ja päässä kuuluu naisten kohdalla vain että "pitäkää akat tunkkinne"

        ompas taas tyttömäiset kikattelut menossa täällä :-)


      • deft kirjoitti:

        Kokeillaanko?
        Kyllä mä uskaltaisin väittää että mä en täällä piilottele mitään (sellaista mitä en itse itsessäni huomaisi).
        Jos musta on jokin kuva täällä luotu niin mä osaan olla pikkaisen otettu siitä, mutta tuskin mä alan ruokkimaan sitä kuvaa.
        Ehkä mulla ei ole niin vilkkaa mielikuvitusta että mä antaisin itsestäni useita "osia" sinne sun tänne....hei!....se muuten selittäis sen, minkä takia mä en kesän aikana maalannut yhtään akvarellia vaikka keväällä niitä tuli tasaisesti tehtyä. Saakelin kesä kun imee mielikuvituksen :O

        en mäkään koe piilottelevani.


      • .....

        Ooksie masentunut?


      • ..... kirjoitti:

        Ooksie masentunut?

        Oon mä joskus ollut :P


    • älä naura. t:sami

      sun silmät.olen katsellut sinua 3.;nella silmällä

    • deft

      1) Ruma kuin rullatuoli
      2) Laiskanpulskeasti saamaton
      3) -

      Miltei löysin kolme huonoa puolta :(
      Parempi onni ensi kerralla.

    • Jokapuoli
    • puskalisko

      mitä suotta, useampikin huono puoleni on ihan yleisesti tiedossa.

    • kopsaan taas: kylmyys, tunteettomuus, itseriittoisuus, kiivaus, hallitsevuus, pitkävihaisuus, ivallisuus, vihaisuus, julmuus.

      en osaa eritellä kolmea vaan päinvastoin lisään kostonhimon ja kärsimättömyyden :D

      • Aika hyvä setti...ollaankohan me sukua?


      • Richartti kirjoitti:

        Aika hyvä setti...ollaankohan me sukua?

        no sehän tästä nyt vielä puuttuiski :D


      • Höh, noilla eväillä vois päästä jo eläkkeelle. :)


    • 1.) Empatian puute, lienee pahin.
      2.) Löysä moraali.
      3.) Ihan paskat leegot.

      • ?

        perhe empatia kylmä isä =?


    • 1. kärsimätön
      2. unikeko
      3. laiska liikkumaan, aina löytyy tekosyitä ettei voi lähtee

    • Kusetettu usein

      Sinisilmäinen
      Hyväuskoinen
      Naivi

    • 1) Stressaaminen
      2) Laiskuus
      3) Multa ei saa ekoilla treffeillä

      • " multa ei saa eikoilla treffeillä" miksköhän miehen kommenttina se naurattaa?


      • glittergirl kirjoitti:

        " multa ei saa eikoilla treffeillä" miksköhän miehen kommenttina se naurattaa?

        Siksi että se on huonomman sortin puoli?


      • hahmotelma kirjoitti:

        Siksi että se on huonomman sortin puoli?

        Mieshän panee kaikkea mikä liikkuu, tarpeeksi hitaasti... ja jos on neuroottinen tapaus sillä saralla, niin eikö se ole normista poikkeavaa ja huonoa.


      • rok rok =)
        hahmotelma kirjoitti:

        Mieshän panee kaikkea mikä liikkuu, tarpeeksi hitaasti... ja jos on neuroottinen tapaus sillä saralla, niin eikö se ole normista poikkeavaa ja huonoa.

        keu keu naipi suden juoksuhunkii. voi sus parkoo on hännän tyves arkoo


    • 1. Kärsimätön
      2. Ylihuolehtiva
      3. Pitkävihainen

    • Katuva

      1. En osaa pitää yhteyttä kavereihin
      2. Pelkuri
      3. Liian kiltti

    • KoppavaHoro

      Olen laiska ja kärsimätön ja itsekriittinen. Yksinään mikään ei ole ongelma, mutta yhdessä aiheuttavat toisinaan suunnatonta tuskaa elämään.

      • puskalisko

        minä olen kaikkia noita, mutta sen lisäksi olen uskomaton sika. Millään en jaksa siivota, netissä kiukuttelen kun en jaksa en viitsi en saa aikaan ja lisäksi kritisoin itseäni em ominaisuuksien johdosta.


    • sxth

      no way!

    • Saamaton x 3... siihen sanaan kiteytyy kaikki. Toki huonojen puolien kolikoiden toisella puolella niihin yleensä liittyy jotain positiivistakin, onneksi. (

    • zisel

      Liika temperamentti

      Liika impulsiivisuus

      Aika-ajoin uhriutuminen ja siihen kietoutuminen ja siinä rypeminen

      • zisel

        Toi "aika-ajoin" ei nyt viittaa sitten mihinkään formuloihin. Olis pitänyt vissiin kirjottaa se ilman väliviivaa...


      • aika-ajoin?

        onko uusi työpaikkasi ykkösissä?


    • määmy

      Mun vai muiden näkökulmast?

      Omast
      - ei oo huonoo puolta x 3... ny meni narsistiseks. Vitsi vitsi, haittaakse?

      - liian pikkutarkka
      - ei tajuu eloktroniikast eikä autoist mitään
      - liian suorapuheine

      Muiden
      - itsepäine
      - saituri
      - pihtari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe