Heippa! Olen aina haaveillut tämän lajin aloittamista, mutta asumallani paikkakunnalla ei ole ollut siihen mahdollisuutta.
Onko kyseinen laji mahdollista aloittaa vielä 20-21- vuotiaana vai onko silloin jo liian vanha? Aikaisempaa kokemusta on todella vähän tanssista ja telinevoimistelusta, mutta olen kuitenkin notkea ja jotkin helpoimmat jutut kärrynpyöristä käsilläseisontaan sujuu..
cheerleading-harrastuksen aloittaminen
liian vanha?
6
1409
Vastaukset
- tottakai!
kyllä voit aloittaa!! :)) kaverinikin joukkueessa on pari 24-25 vuotiasta :)
- Mee muualle....-.-'
Edelleen... Tää on voimistelu- palsta... Krhöm! -.-'
- janina6
cheerleaderit on ihan urpoja
- cheervanhus
Voit aloittaa hyvin vielä tuon ikäisenä! krhmm cheerleadingille ei ole omaa palstaa ja lisäksi laji on pitkälti voimistelua. ja cheerleaderit urpoja?... ja taidat olla itse hieman urpo kun tuolla lailla yleistät ;)
- CHEER BEST
Vittu turpakii vitun voimistelijat ootte niin noloi
- MINApuollustanlapsia
Sopimatonta sisältöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2782593Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis512182Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj671844- 1201618
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591544- 1341396
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731288Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.871099Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761089