Heippa! Olen aina haaveillut tämän lajin aloittamista, mutta asumallani paikkakunnalla ei ole ollut siihen mahdollisuutta.
Onko kyseinen laji mahdollista aloittaa vielä 20-21- vuotiaana vai onko silloin jo liian vanha? Aikaisempaa kokemusta on todella vähän tanssista ja telinevoimistelusta, mutta olen kuitenkin notkea ja jotkin helpoimmat jutut kärrynpyöristä käsilläseisontaan sujuu..
cheerleading-harrastuksen aloittaminen
liian vanha?
6
1336
Vastaukset
- tottakai!
kyllä voit aloittaa!! :)) kaverinikin joukkueessa on pari 24-25 vuotiasta :)
- Mee muualle....-.-'
Edelleen... Tää on voimistelu- palsta... Krhöm! -.-'
- janina6
cheerleaderit on ihan urpoja
- cheervanhus
Voit aloittaa hyvin vielä tuon ikäisenä! krhmm cheerleadingille ei ole omaa palstaa ja lisäksi laji on pitkälti voimistelua. ja cheerleaderit urpoja?... ja taidat olla itse hieman urpo kun tuolla lailla yleistät ;)
- CHEER BEST
Vittu turpakii vitun voimistelijat ootte niin noloi
- MINApuollustanlapsia
Sopimatonta sisältöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790