Masokistisena luonteena haluan jälleen tuntea olevani saastaa jota ei tarvitse huomioida, siispä aktivoin profiilin ja heitin paria naista viestillä niin saavat jättää vastaamatta. Tosin se ei haittaa kun olisivat kuitenkin epäsopivia tai liian kaukana vakavaan suhteeseen, siis vaarattomia ja siksi olinkin niin huimapäinen että uskalsin näin netin kautta lähestyä.
Tyrkkäsin profiilin aktiiviseksi
16
336
Vastaukset
- TamTamTadam
Miksi sinua eivät naiset huomioi? Valehteletko profiilissasi tai muuten siinnyt jonakin muuna, mitä et ole?
Sellaiset yleensä kyllä haistaa ja ohittaa sujuvasti.- hupsis e jäi pois
siinnyt siis esiinnyt
"Valehteletko profiilissasi tai muuten siinnyt jonakin muuna, mitä et ole?"
Kuule, ei huomaa. Tämä saitti on täynnä tarinoita miten treffeille on ilmestynyt aivan jotain muuta kuin profiilista osasi odottaa. Toisaalta valehtelemalla ainakin pääsee sinne treffeille asti, rehelliset saavat tyytyä tyhjään postilaatikkoon.- Ikisinkku M
Mitä täältä yleensä saa lukea niin niinhän se menee, jäät huomiotta jos olet asiallinen ja omatkin kokemukset kolmen vuoden takaa viittaa vähän siihen suuntaan että kylmää on kyyti miehellä nettitreffeillä ennen kuin pääset tapaamiseen. En valehtele profiilissa enkä livenäkään, ei kuulu tapoihin.
- TamTamTadam
Miksi sitten et saa naisten huomiota? Itse asiassa miksi olet siitä niin varma etukäteen?
Itse olen parisuhteesa, mutta aikoinani olen ollut täällä treffeillä minäkin ja moni ystäväni on. Itselläni ei kyllä ollut sellaisia kokemuksia, että asiallisuus vähentää kontakteja.
Epäasialliset yhteydenotot jokainen järkevä ohittaa huomiotta, mutta joukossa oli paljon ihan tavallisia hyviä miehiä.- Ikisinkku M
No se nyt vaan kuuluu tuohon treffien luonteeseen että miestä helposti ylenkatsotaan, katsos naiset kun saa niin valtavasti yhteydenottoja niin ei niillä ilmeisesti sitten riitä energia hyviin käytöstapoihin.
"Itselläni ei kyllä ollut sellaisia kokemuksia, että asiallisuus vähentää kontakteja"
"joukossa oli paljon ihan tavallisia hyviä miehiä"
Niinpä, oletkin nainen niin et voi oikeastaan ymmärtää asiaa miesten kannalta. Minulla kuitenkin se profiili pisteytetty aika korkealla mutta siitä huolimatta silloin aikoinaan yhteydenottoja ei juuri tullut hakemieni kaltaisilta norminaisilta. Yleensä jos tuli yhteydenottoa oli ne lukutaidottomilta epäsopivilta, ei olleet lukeneet mitä odotan löytäväni tai sitten kokeilivat kepillä jäätä, silti niillekin kaikille kohteliaasti vastasin ja toivottelin kivaa keväänjatkoa tms. Ikisinkku M kirjoitti:
No se nyt vaan kuuluu tuohon treffien luonteeseen että miestä helposti ylenkatsotaan, katsos naiset kun saa niin valtavasti yhteydenottoja niin ei niillä ilmeisesti sitten riitä energia hyviin käytöstapoihin.
"Itselläni ei kyllä ollut sellaisia kokemuksia, että asiallisuus vähentää kontakteja"
"joukossa oli paljon ihan tavallisia hyviä miehiä"
Niinpä, oletkin nainen niin et voi oikeastaan ymmärtää asiaa miesten kannalta. Minulla kuitenkin se profiili pisteytetty aika korkealla mutta siitä huolimatta silloin aikoinaan yhteydenottoja ei juuri tullut hakemieni kaltaisilta norminaisilta. Yleensä jos tuli yhteydenottoa oli ne lukutaidottomilta epäsopivilta, ei olleet lukeneet mitä odotan löytäväni tai sitten kokeilivat kepillä jäätä, silti niillekin kaikille kohteliaasti vastasin ja toivottelin kivaa keväänjatkoa tms.Siitä on kuitenkin lyhyt matka saada yhteydenottoja sopivilta naisilta, kun epäsopivat ottavat yhteyttä.
Itse en ole koskaan saanut minkäänlaisia kiinnostuksen osoituksia netissä (tai livenä). Luulisi että edes joku vähemmän sopiva osoittaa kiinnostuksen merkkejä 33 ikävuoteen mennessä.- Ikisinkku M
wlfwd kirjoitti:
Siitä on kuitenkin lyhyt matka saada yhteydenottoja sopivilta naisilta, kun epäsopivat ottavat yhteyttä.
Itse en ole koskaan saanut minkäänlaisia kiinnostuksen osoituksia netissä (tai livenä). Luulisi että edes joku vähemmän sopiva osoittaa kiinnostuksen merkkejä 33 ikävuoteen mennessä.No onhan se noin ja otti silloin viimeksi kun tuolla olin viimein se sopivakin yhteyttä, olosuhteet vaan sitten ajoi erilleen myöhemmin. Ihan mielenkiinnosta vilkaisin tuota s24 profiiliasi ja vaikka huono olen miehiä arvioimaan kun en silleen ole kiinnostunut niin ihmettelen kyllä jos ei mitään, et käsittääkseni mitenkään pahannäköinen ole, ihan siistinoloinen kaveri etkä mitenkään tyhmältäkään vaikuta niin voidaan tuon hiljaisuuden vain todistavan sitä miten vaikeaa miehen on tuolla treffeillä saada kontaktia.
Pari asiaa siinä tavallaan kiinnitti huomiota mitkä naisille voi toimia turnoffina jos löytävät tuon s24 profiilin sen treffiprofiilin perusteella koska ova usein typeriä ja ahneita. Typerykset saattaa karttaa sen vuoksi kun siinä on näkyvissä aika monta keskustelukommenttia joissa mainitset seurustelukokemattomuuden, siitä typerykset vetää johtopäätöksen että sinulla voisi olla jotain isompaa vikaa korvienvälissä tms. vaikka tuskin pitää paikkaansa, itseasiassa olen aika satavarma ettei pidä.Paras ehkä olisi jos treffiprofiilin kautta ei s24 profiili näkyisi välittömästi vaan pitäisit hieman erillään alkuvaiheessa ettet olisi liian avoin heti lähdössä. Ahneet taas huomioi sieltä sen että kun olet opiskelija pitävät sinua köyhänä, sinun ei voi odottaa ihan heti kykenevän rahoittamaan kivitaloa meren rannalle, jatkavat siis seuraavaan mahdollisesti varakkaampaan profiilliin.
Sitten vielä siitä treffiprofiilista, tässä voin aika hyvin neuvoa kun se oma on arvotettu aika korkealle siellä. Kuva siellä täytyyy olla, mielellään edustava, avoin mutta ei liian avoin. Laita paljon tekstiä, positiivista asiaa ja jos haluat kertoa jotain negatiivista kerro sekin positiivisessa valossa. Vältä kuluneita sanontoja ja kliseitä, lukaise muutamia miesten profiileja siitä samasta ikäryhmästä niin äkkiä huomaat mitä on kerrottu jo sataan kertaan muiden toimesta, sinun on turha niitä toistaa. Ihannekumppanille voit ihan hyvin laittaa minusta rajoja, jos siellä esim. painorajana on 30-300kg antaa se kuvan epätoivoisuudesta, voit siis ihan hyvin laittaa vaikka rajaa mieltymystesi mukaan eikä kukaan siitä loukkaannu, jos joku loukkaantuu niin se on hänen häpeänsä. Sitten vielä, itsevarmuutta peliin, koska naiset pohjimmiltaan ovat aika arkoja ja aloitekyvyttömiä otuksia tasa-arvosta huolimatta ei haittaa vaikka rivien välistä paistaa vähän pelimies asennetta, siitä ne tytöt tykkää vaikka muuta väittävätkin. - TamTamTadam
Ikisinkku M kirjoitti:
No onhan se noin ja otti silloin viimeksi kun tuolla olin viimein se sopivakin yhteyttä, olosuhteet vaan sitten ajoi erilleen myöhemmin. Ihan mielenkiinnosta vilkaisin tuota s24 profiiliasi ja vaikka huono olen miehiä arvioimaan kun en silleen ole kiinnostunut niin ihmettelen kyllä jos ei mitään, et käsittääkseni mitenkään pahannäköinen ole, ihan siistinoloinen kaveri etkä mitenkään tyhmältäkään vaikuta niin voidaan tuon hiljaisuuden vain todistavan sitä miten vaikeaa miehen on tuolla treffeillä saada kontaktia.
Pari asiaa siinä tavallaan kiinnitti huomiota mitkä naisille voi toimia turnoffina jos löytävät tuon s24 profiilin sen treffiprofiilin perusteella koska ova usein typeriä ja ahneita. Typerykset saattaa karttaa sen vuoksi kun siinä on näkyvissä aika monta keskustelukommenttia joissa mainitset seurustelukokemattomuuden, siitä typerykset vetää johtopäätöksen että sinulla voisi olla jotain isompaa vikaa korvienvälissä tms. vaikka tuskin pitää paikkaansa, itseasiassa olen aika satavarma ettei pidä.Paras ehkä olisi jos treffiprofiilin kautta ei s24 profiili näkyisi välittömästi vaan pitäisit hieman erillään alkuvaiheessa ettet olisi liian avoin heti lähdössä. Ahneet taas huomioi sieltä sen että kun olet opiskelija pitävät sinua köyhänä, sinun ei voi odottaa ihan heti kykenevän rahoittamaan kivitaloa meren rannalle, jatkavat siis seuraavaan mahdollisesti varakkaampaan profiilliin.
Sitten vielä siitä treffiprofiilista, tässä voin aika hyvin neuvoa kun se oma on arvotettu aika korkealle siellä. Kuva siellä täytyyy olla, mielellään edustava, avoin mutta ei liian avoin. Laita paljon tekstiä, positiivista asiaa ja jos haluat kertoa jotain negatiivista kerro sekin positiivisessa valossa. Vältä kuluneita sanontoja ja kliseitä, lukaise muutamia miesten profiileja siitä samasta ikäryhmästä niin äkkiä huomaat mitä on kerrottu jo sataan kertaan muiden toimesta, sinun on turha niitä toistaa. Ihannekumppanille voit ihan hyvin laittaa minusta rajoja, jos siellä esim. painorajana on 30-300kg antaa se kuvan epätoivoisuudesta, voit siis ihan hyvin laittaa vaikka rajaa mieltymystesi mukaan eikä kukaan siitä loukkaannu, jos joku loukkaantuu niin se on hänen häpeänsä. Sitten vielä, itsevarmuutta peliin, koska naiset pohjimmiltaan ovat aika arkoja ja aloitekyvyttömiä otuksia tasa-arvosta huolimatta ei haittaa vaikka rivien välistä paistaa vähän pelimies asennetta, siitä ne tytöt tykkää vaikka muuta väittävätkin.Olen kyllä sitä mieltä, että rennosti omana itsenä esiintyminen on parasta.
Kaikenlainen optimointi ja "mistä naiset tykkää" -linjalle lähteminen on huono juttu. Siinä tulee helposti esiinnyttyä jonakin muuna kuin mitä on ja pettymys seuraa myöhemmin.
wlfwd, olet kivan näköinen, hymyä vielä peliin, niin eiköhän ala tyttöystäväehdokkaat jonottaa luoksesi :D - Ikisinkku M
TamTamTadam kirjoitti:
Olen kyllä sitä mieltä, että rennosti omana itsenä esiintyminen on parasta.
Kaikenlainen optimointi ja "mistä naiset tykkää" -linjalle lähteminen on huono juttu. Siinä tulee helposti esiinnyttyä jonakin muuna kuin mitä on ja pettymys seuraa myöhemmin.
wlfwd, olet kivan näköinen, hymyä vielä peliin, niin eiköhän ala tyttöystäväehdokkaat jonottaa luoksesi :DNimenomaan rennosti, on niin itsestäänselvyys että jäi mainitsematta, eikä tietenkään valehdelemaan tarvitse ruveta, tuolla pelimiesasenteella tarkoitin lähinnä tervettä itsevarmuutta jotta ei jää muiden jalkoihin. Sen vielä voisin lisätä että mieluummin sujuvaa kerrontaa kuin jäykkiä listauksia ja jos on jotain mitä joku voisi kokea negatiivisena voi senkin kertoa ihan hyvin jos on muuten mukava profiili, ei siis mitään muiden odottamia kaunisteluja vaan rehellistä tarinaa omasta itsestä, ajatusmaailmasta ja arvoista jotka kokee tärkeäksi.
Hyvä homma, kuulostaa siltä että olet oikealla asenteella liikkeellä (= tarpeeksi rennosti), mietin itsekin pitäiskö ottaa pataan pitkästä aikaa... kannattanee vaan heittää paria KYMMENTÄ naista viestillä eikä paria :)
Tosiaan, yleensä kyllä joku nainen on aina lähettänyt viestiä myös kunhan muistaa profiilista karsia kaikki negatiiviset ja heikkoon itsetuntoon viittaavat asiat.
Hyvää metsästysonnea vaan.- Ikisinkku M
Alkuun pitää lähteä varovasti, varsinkin kun on "uusi" sieltä pukkaa kyllä viestiä ilman omiakin toimia, perfect matchia ei ehkä kuitenkaan.
Juuri näin, asiat kun voidaan kertoa niin monella tapaa, kumpikohan kuulostaa paremmalta:
"En ole oikeastaan ikinä vakavasti seurustellut"
vai
"Olen aina pysytellyt vapaana jottei olisi mitään esteitä suhteelle sitten kun "se oikea" kävelee vastaan"
Kiitoksia, saa nähdä nyt. lähinnä kyseessä on vain kokeilu ja saatan piakkoinkin poistaa profiilin jos "ei sopivat" alkaa liikaa ahdistelemaan ja "sopivia" ei ala ilmaantumaan.
- ~c~
Aina täällä valitetaan, että naiset ei vastaa. Mutta kuinka moni on pistänyt uudelleen viestiä hiljaisuuden jälkeen? Jos ei kivaan, sopivan mittaiseen ja asialliseen viestiin tule mitään vastausta, niin voihan sitä kysyä että onko joku erityinen syy, miksi ei vastausta tule, esim. äkillinen neliraajahalvaus.
- Ikisinkku M
Jos ei sitä kivaa, sopivan mittaista ja asiallista viestiä ole nainen laittanut talteen tai on muka sen hukannut etsisikö se sitä tuollaisen kyselyn jälkeen, tuskinpa. sitäpaitsi, tosimies ei ala kerjäämään kuitenkaan vaan nuolee haavansa kuin mies ja jatkaa tunteensa kätkien seuraaviin vastoinkäymisiin.
- lrlrl
Naisena täällä harmittelen sitä, että miehet odottavat vastausta samana hetkenä jos sattuu olemaan online. Jos esim. on jo muutama kenen kanssa on pari viestiä vaihtanut, ei sitä ehdi ajatuksella paneutumaan niihin muihin viesteihin, eikä välttämättä parin sanan perusteella lähde kaikkien profiileja lukemaan. Joskus olen päivän parin päästä ehtinyt palata asiaan ja silloin on yleensä myöhäistä, on jo esim laitettu estolistalle kun ei ole kirjoittanut vastausta. Niille ketkä eivät ole lainkaan kunnioittaneet ikä/alue ym suht tärkeitä toiveita ei mielestäni ole mitään syytä vastata. Se mielestäni viittaa siihen että laitetaan vaan kuvan perusteella viestiä hätäisesti, eikä olla kiinnostuneita persoonasta. Olisiko teistä miehistä parempi että nainen vastaisi pikaisesti esim. palataan asiaan myöhemmin tms. ?? Kamalan vaikeaa tuo nettideittailu on, ja toivon hartaasti ettei tarvitsis siihen leikkiin enää lähteä
- 18+17
Nettitreffit ovat naisten pelikenttä. Jos haluat löytää yhteensopivan naisen, niin joudut katsomaan 10 vuotta vanhemmista. Ainoastaan noiden kanssa viestitellessä on havaittavissa innostusta naisten puolelta. Suhteella ei ole tulevaisuutta muuten kuin kaverina, jos nainen ei aktiivisesti tavoittele sinua.
Pitäköön tunkkinsa.
T. Nuorehko sporttinen mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1625616
- 2623302
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413293Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442718- 361854
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241357