Minkä värisistä silmistä naiset pitävät mihillä??

mies

Itellä on ruskeet

61

2005

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi ei

      Just ruskeet on perseestä. En ole ikinä seurustellut ruskeasilmäisen miehen kanssa, enkä seurustele. Yök.

      Kaikki muut värit kyllä käyvät.

      • olette miehiä....

        tässä yrittävät päteä miehet, jotka tuntevat alemmuutta ja huonommuutta muista asioista, mutta ovat nyt yhden minuutin ajan iloisia ja ylempää kastia, kun silmät on vaaleat.
        Naisten mielipidettä kyseltiin....

        Mutta kiva, kun teinipojat saa täällä purkaa tuntojaan, ahdistustaan ja aggressiotaan. Tuliko parempi mieli?


      • hyi ei
        olette miehiä.... kirjoitti:

        tässä yrittävät päteä miehet, jotka tuntevat alemmuutta ja huonommuutta muista asioista, mutta ovat nyt yhden minuutin ajan iloisia ja ylempää kastia, kun silmät on vaaleat.
        Naisten mielipidettä kyseltiin....

        Mutta kiva, kun teinipojat saa täällä purkaa tuntojaan, ahdistustaan ja aggressiotaan. Tuliko parempi mieli?

        Olen kylläkin nainen, itse ruskeasilmäinen. Mielestäni ruskeat silmät (erityisesti niin tummat kuin mutukeilla varsinkin) ovat vilpillisen ja luotaantyöntävän näköiset. Pahat ja ilkeät. Ei vain voi viehättyä. Ei kaikilla tietenkään, mutta useimmilla.

        Mutta kivat sulle, kun kuvittelet, että kaikkien täytyisi pitää ruskeista silmistä. En pidä. Harvinaisen tylsät muutenkin, kun vastaavat tuijottavat peilistä, jos sinne katsoo.


      • nuppu sika
        hyi ei kirjoitti:

        Olen kylläkin nainen, itse ruskeasilmäinen. Mielestäni ruskeat silmät (erityisesti niin tummat kuin mutukeilla varsinkin) ovat vilpillisen ja luotaantyöntävän näköiset. Pahat ja ilkeät. Ei vain voi viehättyä. Ei kaikilla tietenkään, mutta useimmilla.

        Mutta kivat sulle, kun kuvittelet, että kaikkien täytyisi pitää ruskeista silmistä. En pidä. Harvinaisen tylsät muutenkin, kun vastaavat tuijottavat peilistä, jos sinne katsoo.

        Minäkkää en tykkee akola ruskkeista silimistä. Ukkoin silimät pittää olla ruskkeet. Pienet tai tavalisen kokoset on ukola paremin, isot on akan silimmiin näköset.


      • xorro1
        nuppu sika kirjoitti:

        Minäkkää en tykkee akola ruskkeista silimistä. Ukkoin silimät pittää olla ruskkeet. Pienet tai tavalisen kokoset on ukola paremin, isot on akan silimmiin näköset.

        HYI YÄKKKKK!!!!!!!!!!!!!! OOT ERITTÄIN AHDASMIELINEN JA ÄLLÖTTÄVÄ


    • siisasi

      ei jumalauta.

    • näkeevalheetsilmät

      Valheet näkee helposti sinisistä.

      Tästä on myös ikivanha sanontakin: sinisistä silmistä on helppo nähdä läpi valheet. Itse olen ruskeasilmäinen, mutta ulkonäöltä arjalainen.

      • R. Hess

        Onko ne juutalaisen ruskeat? Ja kehtaat sanoa arjalainen tuossa tekstissä, häpeä ali-ihminen et ole puhdasrotuinen.


    • Amppu12

      Punaiset on ihanat.

    • tiinatitityy

      Ruskeat silmät luovat luottamusta. Siniset on aivan kamalat, kuin kala.

    • Tärkeintä silmissä

      on pilke ja valppaus, kiinnostus elämää,ilmiöitä, luontoa, toisia ihmisiä, kauneutta kohtaan.
      Niiden väri, värittömyys tai erivärisyys on täysin toissijaista.

      • .........

        Taidat sitten pitää myös tummista ulkomaalaisista miehistäkin ? Miksi ei järjestettäisi kunnon gangbangia, jossa kaikki suomalaiset naiset ja ulkomaalaiset miehet voisivat yhtyä keskenään ?


      • ssssssa
        ......... kirjoitti:

        Taidat sitten pitää myös tummista ulkomaalaisista miehistäkin ? Miksi ei järjestettäisi kunnon gangbangia, jossa kaikki suomalaiset naiset ja ulkomaalaiset miehet voisivat yhtyä keskenään ?

        Onko sellainen mahdollista toteuttaa? Uskon, että tilaisuudelle olisi suuri kysyntä. Eikai ole maksullinen tapahtuma?


      • .........
        ssssssa kirjoitti:

        Onko sellainen mahdollista toteuttaa? Uskon, että tilaisuudelle olisi suuri kysyntä. Eikai ole maksullinen tapahtuma?

        Joku asian osaava voisi pistää pyörät pyörimään vaikka feisbuukissa. Orgiat kannattaa järjestää julkisella paikalla, jotta kaikki saa nähdä miten asiat oikeasti on.
        Tämän tapahtuman myötä voi suominaiset pyöräytellä paljon mulatteja suomeen, jotka saavat sitten kaikkien naisten pillut kosteiksi kautta euroopan.


      • ssssssssa
        ......... kirjoitti:

        Joku asian osaava voisi pistää pyörät pyörimään vaikka feisbuukissa. Orgiat kannattaa järjestää julkisella paikalla, jotta kaikki saa nähdä miten asiat oikeasti on.
        Tämän tapahtuman myötä voi suominaiset pyöräytellä paljon mulatteja suomeen, jotka saavat sitten kaikkien naisten pillut kosteiksi kautta euroopan.

        En usko, että naiset haluavat raskaaksi tulla tämän tapahtuman myötä. Vaikkakaan lapsien lukumäärä ei vaikuta mustaan mieheen, olen itse henkilökohtaisesti huomannut, että tummat havittelet nuoria, naimattomia, lapsettomia naisia.
        Mutta luuletko,että facebook antaa luvan järjestää sen kautta moista toimintaa? Jotenkin epäilen..hyvän pointin kyllä annoit, mulla onnistuiskohan paremmin jollakin nettisivustolla, suomi24? alastonsuomi?
        Ja valitettavasti, luulen että julkisesti tapahtumaa on mahdoton toteuttaa. Entä jonkin tilan vuokraus?


    • ssssas

      Tummanruskeat niinkuin afrikkalaisilla on parhaat, plussaa jos ko. henkilö omaa etniset juuret.

      • EVVK

        Ei vois vähempää kiinnostaa miehen silmien väri! Luulen, että näin on suurimmalla osalla naisista.


    • sdzrg

      semmoiset vihreät tai siniset on ihanat..;)
      ruskeat silmät on vilpilliset..ja petollinen exäni on ruskeasilmäinen.

    • @__@

      20€:sen siniset,
      50€:sen ruskeat,
      ja ylimpinä tietysti 100€:sen siniset!

    • linda

      korppumies eli siniset

    • blondi///

      Siniset :)

    • T.LM

      Harmaat. =) Ne on viileät ja vaaralliset, toisinaan taas luotettavat. Vai johtuisikohan se kuitenkin siitä, että täydellisellä miehellä on harmaat silmät?

    • On ne rudkeet kivat

      Hyvän väriset silmät on hienot! Ei sillä väliä onko siniset vai ruskeet, kokonaisuus on tärkeintä. Itte rakastan tummia silmiä, vihreitä ja ruskeitä :)

    • sinisimmutin

      Kunhan ei ole ruskeat, tai täysin haalean harmaat, niin silloin miehen muu ulkokäkö ratkaisee.

      Siniset silmät on tietysti kaikkein paarhaimmat :) Itseasiassa ne miehet joita olen todella rakastanut ovta kaikki olleet sinisilmäisiä. Itselläni on vihreät silmät. nekin käyvät miehellä, mutta siniset vie voiton.

      Ruskeat silmät ovat epämiellyttävät, ja paljastavat petollisen luonteen. Eräs eksäni oli kyllä seksikäs, mutta ruskeasilmäisen petollinen ja väkivaltainen.

      Sinisimmuiset ihmoiset on maailman parhaimpia olentoja ylipäätään :)

    • 19

      Jumankauta onko tämä ruskeasilmäisyyteen liitettävä epäluotettavuus totta?! Siis miksi ihmeessä ruskeat silmät tekisivät kenestäkään vilpillisen? Suurin osa maailman väestöstä on ruskeasilmäistä ja näin on myös Euroopassa! Osaako kukaan perustella että miksi ruskeat silmät ovat petolliset?

      • tsoukkiahan toi

        Ei kannata ottaa tosissaan päivänselviä provoja...


      • Sinisiin en enää luota

        Monta miestä elämäni aikana on pettänyt tai muuten olleet epäluotettavia. Sattumaa vai ei, mutta kaikilla näillä miehillä on ollut siniset silmät.
        Se ainoa tosi rakkauteni, se ainoa joka oli luotettava oli se jolla oli ruskeat silmät. Siis ihan suomalainen joo.

        Omat silmäni ovat siniset... Ja "sinisilmäinen" ja tyhmä olinkin nuorena kun luotin noihin vääriin miehiin...


    • ......

      Keltaiset. Sellaisista näkee, että villiä elämää on vietetty

    • Leidi:)

      No itsehän olen tällä palstalla sanonut useita kertoja,että rakastan yli kaiken juuri sinisilmäisiä miehiä,että nam:P. Itse en tosin olen sinisilmäinen mutta sinisilmät just on todella hyvännäköisiä. Oma ihannemieheni on ehdottomasti mies jolla on siniset silmät.

    • serviisinä

      Siniset, harmaat, vihreät. Ruskeista en jostain syystä pidä ollenkaan. Mitä hailakammat silmät, sen paremmin tämän naisen saa petiinsä. Ei voi mitään.

      • =)

        No olisit nyt vähän pitänyt taukoa viestien välissä niin olisit ollut uskottavampi.


    • Blue Eyes

      Ihanimmat on siniset, sitten tulee vihreet, ruskeet ja harmaat. Itselläni on siniharmaat silmät, mutta siniset on jotenkin vetoavat, samoin kuin vihreet. Nam ;)

      Jos sattuu tulee oikee mies kohdalle ja silmät on esim. harmaat, niin en mä sitä silmien värin takii hylkää!

    • Tyttö vaan

      Sinisilmät on hoteimpia miehiä joita on maapallolla! Näin siis oma mielipiteeni.

    • se katse

      Tummanruskeat niin meitsi on myyty.

    • Siniset Silmät

      Värillä ei ole väliä, että minkä väritset ovat silmät. Sillä on väliä millaiset silmät ovat. Jos ne ovat sielukkaat ja syvälliset, niin sydämmessä tuntuu... aawwwww!

      Silmät ovat sielun peili väristä piittaamatta.

    • skipaduveinaa...2.22

      Kaverin iskä sanoi että ruskeasilmät on paskan puhujia, yhdellä kaverilla on isot tummanruskeat silmät ja kauhea omien juttujen selittäjä, tiiä mikä on totta ja mikä ei. suurinmalla osalla välimeren maiden asukkaista on ruskeat silmät, lieke pankkikriisilla mitään osaa asian suhteen.

      Vihreisiin ei kuulemma kannata langeta, riskipeliä. Viekkaat silmät mutta kantaja voi olla kauniskin.

      sinisilmäset on monesti luotettavia

      • 36

        Mutta sinisilmäiset ovat naiiveja ja hyväuskoisia hölmöjä. Ei sitä turhaan sanota, että älä ole sinisilmäinen..


    • 8999998

      MITÄ V*TUN VÄLIÄ ON SILMIEN VÄRILLÄ? :D silmien väri on vaan ns. "plussa".
      Musta tuntuu, että silmien väri on rakkauden rinnalla aika HELVETIN pieni asia:)

    • vihersimmu

      Näitä lukiessa ei voi välttyä ajatukselta, että siinä missä lyhyys on joillekin miehille kompleksista, niin myös ruskeasilmäisyys on näköjään joillekin ruskeasilmäisille miehille kompleksista. Luulevat, että kun on ruskeat silmät, niin heti ollaan niinkuin oikeat latinorakastajat... ;D

      • 16v tyttö

        Sori vaa jos oon kauhee ämmä mut mitä helveti välii silmie väril on. Jos silmie väril on välii ni voi painuu päiväkotii.


    • 18 v kunhan sai

      vaan kunnon mu´naa ei simien värillä ole mitään väliä.

    • kyllästynyt nainen

      Voisin odottaa joltakin 15-vuotiaalta tytöltä tällaista kysymystä. Yritä tässä nyt sitten mies löytää. Tilaatko Cosmopolitaniakin?

    • hssdr

      oikeestaan kaikenväriset voi näyttää tosi hyvältä mut ite tykkään eniten kirkkaan sinisistä tai puhtaan ruskeista

    • 36v.nainen

      Simien värillä ei ole väliä... Isälläni on kauniin taivaansiniset silmät ja ne ovat kieltämättä eniten mielyttäneet kaikista näkemistäni silmien väreistä.
      Itselläni siniharmaat paksuilla iriksen reunaviivoilla.

    • Eipä niillä silmien värillä ole niin merkistystä. Enemmän kiinnitän huomiota silmien muotoon ja kokoon :) Ian Somerhalderilla on mielestäni tosi kauniit silmät, niin muodoltaan, kuin oikeastaan väriltäänkin.

    • Kaikki käy,kunhan on silmät :P

      • heh,heh...

        Riittääkö persesilmä?


      • heh,heh... kirjoitti:

        Riittääkö persesilmä?

        ois melkonen mölli jos ei olis pers-silmää,kundi olis kirjaimellisesti täynnä pa**aa :D


    • "siniharmaat"

      Minä tykkään ruskeista, muttei kuitenkaan haaliskon ruskeasta kun niitäkin sattuu näkemään.

      Tosin ei se riitä, että miehellä on ruskeat silmät, vaan koko olemus ja silloin ei ole väliä minkä väriset silmät.

    • väriämuka?

      en oo ikinä ajatellutkaa :D

    • p.k.

      Silmien värillä ei ole mulle merkitystä.

    • Olen aina ollut hulluna ruskea silmäisiin miehiin.

    • tyttönennn

      eläimillä on ruskeat silmät, totesi jo muuan eläinlääkäri, jolla itsellään oli tummat silmät....ei ole sinisten silmien voittanutta mulle.
      Omalla miehelläni on suuret ja kauniit siniset silmät. Itse olen sinisilmäinen ja vaaleahiuksinen.

    • Typykkä:)

      Ehdottomasti siniset. Haluan sinisilmäisen poikaystävän/miesystävän. Siniset silmät miehellä on ehdottomasti semmoiset lämpimät ja kiltit sekä kivat nam:P. Olen itse sinisilmäinen sekä vaaleahiuksinen tyttö.

    • Iida vaan

      Ihanteeni on siniset tai aivan tummat. Semmoiset suorastaan mustan näköiset, mitkä on tyypillisesti ulkomaalaisilla monilla miehillä. Siis monia hienoja värejä on miesten silmissä mutta mikäli pitäisi valita ehdottomat omat suosikkini vastaus on aivan siniset tai kokonaan tummat.

    • juttantei

      No siis vittu,hei,tietenkin "naiset pitävät miehillä" just jonkun tietyn värisistä silmistä ja ne muun väriset taas...niistähän ei sitten vaan "naiset pidä".Hohhohvittuhoijakkaa.

    • Tottakai!

      Niin siis eri naiset sekä erinäköiset naiset tykkää erivärisistä silmistä miehillä sekä makuja on naisilla monenlaisia miesten silmien värin suhteen. Toiset naiset tykkää toisenlaisen värisistä ja toiset taas aivan toisenlaisen värisistä. Makuskaala on hyvin laaja eri naisilla sekä erilaisilla naisilla.

    • Tottakai!

      Miehiähän on todella paljon eri näköisiä niinkuin naisiakin täällä suurella maapallollamme. Kyllä tänne miehiä sekä naisia mahtuu ja eri näköisiä.

    • ryääh!

      En tykkää ruskeista, varsinkaan hyvin tummista. Hyvin vaaleanruskeat ehkä saattaisi vielä mennä, mutta kyllä ruskeat silmät on mukavallakin miehellä turnoff.

      Naurettavinta tässä on, että itselläni on ruskeat silmät.

      Muuten värillä ei ole väliä.

    • Anonyymi

      on oikein miehillä! Vain virolainen kirjoittaa mihillä???

    • Anonyymi

      Ruskeat silmät on Sinulla! Hyvä niin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      255
      2373
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1579
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      136
      1354
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1214
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe