Mikäköhän mitta on tämä scoop(sanakirjan mukaan esim LAPIO!!!), jota näkee esim. amerikkalaisissa resepteissä proteiinijauhojen mittana?
Kiitti kauheesti jos joku auttaa.
scoop???
3
4222
Vastaukset
- kokki
amerikkalaisten käyttämä CUP on ainakin 2.5dl mutta tuosta scoopista en tiedä...olen tottunut ymmärtämään että se tarkoittaa kauhaa mutta mitasta en tiedä
- Kapusta
Scoop Equivalents:
Scoop Size – Amount
6 – 2/3 cup
8 – 1/2 cup
10 – 2/5 cup
12 – 1/3 cup
16 – 1/4 cup
20 – 3 1/5 tablespoons
24 – 2 2/3 tablespoons
30 – 2 1/5 tablespoons
40 – 1 3/5 tablespoons
http://www.nutribase.com/convert.shtml
Esim. 'kahdeksikon kauha' vastaa siis 1,2 desilitraa ja 'kuutosen kauha' 1,8 desilitraa (1 cup = n. 2,4 dl).
Minulle kun on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia. Tuon enempää en valitettavasti voi opastaa. - Jenna
voi olla periaatteessa minka kokoinen tahansa jos sita ei erikseen mainita etta milla mitalla "scoopataan". Scoop tosiaankin tarkoittaa lapioimista tai kauhimista, tonkimista. Eli leivonnan yhteydessa se tarkoittaa esim. jauhojen "lapioimista". Vaikea selittaa, sori :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094286
- 783496
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833350Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?253249Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223242- 722916
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642797"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852569- 92472