en muuta syytä keksi ja mulle ehdotettiin että jjotain häiriötä on.
tuleeko piikkimaton käytösä patteja, paiseita tms
6
279
Vastaukset
- edn usk
en usko
- vakiiri k
Piikkimattojen käytöstä ei ole terveelle ihmisille mitään haittoja. Tietysti pitäisi kysyä miksi terve ihminen menee nukkumaan piikkimattojen päälle? Se vaan koukuttaa kuten vaikkapa maratonjuoksu.
Itse sen tuntee, että piikkimattojen käyttö vähentää tressiä, parantaa verenkiertoa yms. - aj jalat arimmat
tänä yönä meen nukkun maton päälle ensin yläkeho sitten jalat. jokus nukun kyljellään. noin puolet yöstä piikkimaton päällä
- Paapa vauva
Ole varovainen, itse sain piikkimaton käytöstä VOIMAKKAAN AKNEN !!!!!!!!!!!!
- mieluinen koukutus!
Olisiko aknen kuitenkin aktivoinut ihan jokin muu kuin piikkimatolla nukkuminen? Ensimmäisen unisiivun olen yli 3 vuotta olen levännyt piikkimatolla.
Eturauhasvaivan takia herään n 3 tunnin päästä. Otan piikkimatot pois ja nukun loppu yön tavallisilla uni alustoilla. - Mukavaa.
mieluinen koukutus! kirjoitti:
Olisiko aknen kuitenkin aktivoinut ihan jokin muu kuin piikkimatolla nukkuminen? Ensimmäisen unisiivun olen yli 3 vuotta olen levännyt piikkimatolla.
Eturauhasvaivan takia herään n 3 tunnin päästä. Otan piikkimatot pois ja nukun loppu yön tavallisilla uni alustoilla.Itse käytän siilejä tyynyinä, aamuisin on naama reikiä täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974