Miten naisen tulisi lähestyä ujoa miestä?

Dipidaapidaa

Kysymyksen löydätte otsikosta. Ujoa miestä bongailtu useampaan kertaan, varmaan on sinkkukin. Ongelmana vain on, että miten häntä tulisi lähestyä. Pelkkä hymyily ei kuulemma toimi monestikaan koska ujo tai huonoitsetuntoinen mies voi tulkita sen jollain tapaa ivallisena hymynä.. Tietenkin ensiksi tulee mieleen suoraan jutteleminen, mutta mitä silloin pitäisi oikeastaan sanoa ettei anna itsestään liian tyrkyttävää kuvaa tai säikytä miestä pois? Ei nyt ihan järkevää ole kysyä kellon aikaakaan koska kaikilla meillähän on nykyään kännykät saati alkaa puhella säästä. Vai onko jotain muita lähestymistapoja jotka toimii ujoihin miehiin, saatte vastata juu..

48

3894

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FB? Menisit vain juttelemaan sille. Yritä kysellä hulluna, niin ehkä se tajuaa itsekin, että yrität iskeä sitä. Jos ei, niin sano suoraan, että olet kiinnostunut. Ujo mies ei todellakaan pidä sinua tyrkkynä, vaan on hyvillään kun uskalsit tulla tekemään aloitteen.

• hymy toimii

Kyllä aito, iloinen ja hyväksyvä hymy toimii oikein hyvin. Ei sitä voi tulkita väärin :-)

• mies32

Ei tietenkään hymy toimi, kun UJO nimenomaan ei sitä oikeaa aloitetta tee. Kyllä ujokin voi tajuta, että todennäköisesti tuo nainen minusta tykkää, mutta silti kynnys aloitteeseen on liian iso.
      No tietysti vähän riippuu ujouden asteesta..

Kellonaikakyselystä pitää päästä eteenpäin. Ihan sama mitä menet juttelemaan, jos lopulta saat kysytyksi vaikka kahville tai vaikka suoraan treffeille.

• hymy toimii

Aloituksesta tuli sellainen mielikuva, että bongailu on tapahtunut vielä niin etäältä, ettei tuo ujo vielä edes vielä tiedä ap:n olemassaolosta. Eikä voi tietenkään siksi tehdä mitään aloitetta. Siksi hymyilykin olisi ihan toimiva aloitus.

• mies32
        hymy toimii kirjoitti:

Aloituksesta tuli sellainen mielikuva, että bongailu on tapahtunut vielä niin etäältä, ettei tuo ujo vielä edes vielä tiedä ap:n olemassaolosta. Eikä voi tietenkään siksi tehdä mitään aloitetta. Siksi hymyilykin olisi ihan toimiva aloitus.

Et puhu ujoista miehistä.

• hymy toimii kirjoitti:

Miten se hymy toimii, jos se ei johda mihinkään? Vai meinaatko että se pehmentää aloittajan tulevaisuudessa tekemää suoraa aloitetta?

• Vili_

Kyllä se melkeen on tartuttava hihasta kiinni ja vetää seinää vasten, sitten tehdä selväksi että juuri sinä haluat tasan tarkkaan juuri hänet.... Meillä on monella niin huono itsetunto ettei kykene ymmärtämään, että joku olisi ihan oikeastikkin kiinostunut.

• Dippadeivaaa

Itse en ainakaan enää tiedä mikä on isku hymyilyä tai mikä vain muutenvain hymyilyä, joten ideana kuulostaa kivalta mutta itse en sitä ainakaan iskuyritykseksi noteeraisi.Kivan vaikutelman hymyilystä saa mutta et sillä tavalla kyllä ujoa ihmistä kahville saa. I Mee ihan vaa rohkeasti kysymään? tai laita facebookissa viestiä ja pyydä kahville? tai vaikkapa tekstari.

• mies32

Totta, tälläkin palstalla sitten toisaalta naiset valittelevat kun miehet kokevat jokaisen hymyn iskuyrityksenä tai kiinnostuksen osoituksena. Toiset naiset sitten valittelevat, kun mies ei reagoi vaikka kuinka hymyilevät.
        Kyllä miehet vaan ovat tyhmiä.

Ja ujo ei sitä aloitetta tee, vaikka olisi 75% varma, että nainen hymyilee hänelle juuri siinä tarkoituksessa.

• 25%?
        mies32 kirjoitti:

Totta, tälläkin palstalla sitten toisaalta naiset valittelevat kun miehet kokevat jokaisen hymyn iskuyrityksenä tai kiinnostuksen osoituksena. Toiset naiset sitten valittelevat, kun mies ei reagoi vaikka kuinka hymyilevät.
        Kyllä miehet vaan ovat tyhmiä.

Ja ujo ei sitä aloitetta tee, vaikka olisi 75% varma, että nainen hymyilee hänelle juuri siinä tarkoituksessa.

Tiedät tämän koska olet itse ujo, vai?

• mies32
        25%? kirjoitti:

Tiedät tämän koska olet itse ujo, vai?

Kiinnostaako tämä tieto, jotta osaisit lähestyä minua oikein?

• <3

Riippuu tietysti kuinka ujo mies on kyseessä. Muiden vastanneiden perusteella minä en kai sitten olekaan aivan mahdottoman ujo. Jos tulisi tarpeeksi pitkä katse minkä huomaisin ja hymyä siinä samalla niin uskaltaisin varmasti veikata, että on kiinnostunut. Se on tosin eri asia, että pystyisinkö saada itseni juuri sillä hetkellä tekemään asialle mitään. Mutta jos kerran näkee suht säännöllisesti niin silloin niitä mahdollisuuksia tulisi vielä.

Mutta kun asia on niin ettei tiedetä kuinka ujo tapaus on kyseessä niin parempi suositella suorempaa lähestymistä. Jokainen vähän ujompi mies olisi varmasti ikionnellinen kun joku mielenkiintoinen nainen tekisi aloitteen. Pyydät vaikka numeroa tai suoraan kahville, lenkille tai mistä nyt pidätkään. Muistat vain, että hän on hyvin suurella todennäköisyydellä iloinen kun lähestyt.

• Delight*

Minun neuvoni on, että rohkeasti suoraan juttelemaan.

Mitään jutunaihetta on paha ehdottaa, kun en tiedä missä aloittaja tätä miestä näkee, tai kuinka hyvin he tuntevat. Mutta mikäli näkeminen on säännöllistä tai aina samassa paikassa tapahtuvaa mutta aiempaa tuttavuutta ei ole, niin jo pelkkä säännöllinen tervehtiminen voisi toimia. Se ei olisi turhan tyrkkyä, ja kertoisi kuitenkin että aloittaja on selvästi huomannut miehen olemassaolon. Siitä on sitte helppo liukua normaaliin jutusteluun ("onpa kamala ilma", "menikö se-ja-se bussi jo" jne.).

• Reipas Mies

Nainen voisi ostaa ne elokuvista tutut lentokenttätyöntekijän taskulamput joissa on siis se valaistu kartio pää ja niillä viittoa ujolle miehelle lähestymis lupa merkkiä.

Mun mielestä kun romanttinen lähestyminen ulkoistetaan miehille tulee juuri ne ongelmat: se pikku hymy ei "tehoa" , silmävinksit ei tuo oikeaa miestä, ja sitten ne miehet jotka vonkaa yksitellen jokaisen naisen on sikoja. Naisten rohkeus siis rajoittuu hyvin usein näihin visuaalisiin herätesignaaleihin miehille joilla miehen oletetaan lähtevän liikkeelle naista lähestymään.

Romanttiseen lähestymiseen tarvitaan pääpiirteissään kaksi asiaa: naisten signaalien huomaaminen ja niihin vastaaminen hyvällä supliikilla ja -energialla. Kun näkee sen naisen jonka kanssa toivoisi "jotain" niin on toimittava heti, puhe on saatava liikkeelle. Siitä on tehtävä luonnollisen helppoa, kevyt aloitus josta miehen tulee siirtää painopiste naisen romanttiselle sektorille kun aika on oikea. Aika on tärkeä. Onko se viikko vai kuukausi on tarkasti tutkailtava. Pääasia on että tutustumisprosessi toimii koko ajan.

Miehen ujous vain tahtoo kertoa sitä että hänen energia ei ole tasapainossa oman itsetunnon kanssa jolloin naisten lähestyminen on sellaista kuin kissa yrittää syödä kuumaa puuroa. Voisin puhua tästä koko päivän putkeen miten pieni tekijä pelkkä miehen ujous on iskemisessä jos miehessä ei ole muuta vikaa kuin se. Koska ujous on mielentila, voi mielen lujuus sen voittaa. Jokainen mies voi löytää itsestään show-miehen joka kiinnostaa useita naisia.

Koska ap naisena et voi murtaa jäätä kulttuurista johtuen, koeta lähestyä miestä sosiaalisen median kautta. Et menetä kasvojasi jos ujo mies onkin varattu- ja kyllä, miehen "kysyntää" ei voi tietää vain siitä miten ruuneperi puhumaan jokin mies on.

Energiaa syysflirtteihin,

• pohdin

höpö höpö ulkoistat vain oman heikouden ja aloitekyvyttömyytesi

• .

Hymyile, katso silmiin, moikkaa, voit yrittää keksiä "tikusta asiaa", yritä tehdä lähestyminen miehelle mahdollisimman helpoksi, jos on paljon muita ihmisiä ympärillä, niin ujo ei todennäköisesti uskalla tehdä mitään.

• ujohko mies..

Ujohkona monta kertaa yrittänyt mainita täällä, että itselle kirjoittelu on helpompaa aluksi kuin suoraan juttelu. Ihan mikä tahansa käy, facebook, tekstari, sähköposti tai ihan tavallinen kirje jossa on yhteystiedot.

Kirjoittelemalla saa aikaa vähän miettiä mitä vastata takas.

• truismeja

Ujoutta on monen asteista. Suurin osa ihmisistä on ujoja jollain tapaa ja joissain tilanteissa.

• truismejapa hyvinkin

Jos kaikki ovat ujoja kukaan ei ole ujo, sillä ujoudesta tulee silloin normi. Ujolla tarkoitetaan ihmistä joka poikkeaa normista ja on siten ujompi kuin muut. Eli räävitön ja estoton ekstrovertti ei ole ujo, vaikka sitä väittäisikin. Se on vain hänelle tyypillistä huomionhakua.

• .
        truismejapa hyvinkin kirjoitti:

Jos kaikki ovat ujoja kukaan ei ole ujo, sillä ujoudesta tulee silloin normi. Ujolla tarkoitetaan ihmistä joka poikkeaa normista ja on siten ujompi kuin muut. Eli räävitön ja estoton ekstrovertti ei ole ujo, vaikka sitä väittäisikin. Se on vain hänelle tyypillistä huomionhakua.

Eri asteisesti ujoja, kuten tuossa lukee. Jokainen ujostelee jossain tilanteessa.

• .
        truismejapa hyvinkin kirjoitti:

Ai nii mutku sä olit marttyyri. Sori. Oot tietysti erilainen ja uhri ja muiden vika.

• Dipidaapidaa

Hmm, mies tavallaan välttelee ihmisiä, valitsee ennemmin pitemmän ja syrjäisen kuin lyhyemmän ja vilkkaan kävelyreitin. En tiedä miehestä edes etunimeä, joten en pysty ettimään yhteystietoja käsiini.
      Ehkä pitäisi vain esittää suoraan asiansa sille ettei synny väärinkäsityksiä...

• YTN

Miksi yleensäkin haluat tutustua noin vässykkään mieheen?

• jklöäjhbnkl
        YTN kirjoitti:

Miksi yleensäkin haluat tutustua noin vässykkään mieheen?

Niinpä, jätä lähestymättä olis mun neuvoni.

• missä arvostus

Ennakkoasenteesi miestä kohtaan tuntuu jotenkin holhoavalta ja ylemmyydentuntoiselta. Jos et osaa nähdä hänessä mitään arvostettavaa, niin en ymmärrä miksi haluat olla tekemisissä hänen kanssaan?

• Citynainen

Ei sitä ujoutta aina edes hoksaa tai luulee miestä ujoksi mutta paljastuu kiinnostus muunlaisiin naisiin kuin itse olen.
      Ujous. Kyllä miehet ovat ihan samanlaisia kuin itsekin olen. Eli ensimmäisen hymyn tai pitkän katseen jälkeen alkaa analysoimaan mielessään että miksi katsoo.. Jotenkin ei vain usko sitä että voisi olla juuri minusta kiinnostunut. Tällaiset kunnolliset jotka eivät kukasta kukkaan lentele ovat usein pitkiäkin aikoja sinkkuna. Eivät tuo julkisesti edes näytille lähiympäristölle vaan viettävät aikaa jopa toisella paikkakunnalla tutustuakseen ja katsovat mihin kehittyy,..

Katseilla, miellyttävällä käytöksellä ja varmallakin ei sitä seuraa saa vaan ehkä juuri ujohkolla ja vähän reppanalla käyttäytymisellä? Itse en ole vuosiin onnistunut kuin saamaan ympärille pyöriviä piparin pyörittelijöitä. Onko vika sittenkin minussa?

• mies32

Kai sinussa joku vika on, joka luonteessasi tai käytöksessäsi, kun kuulostaa aina käsittämättömältä, että jonkun naisen piparia vaan pyöriteltäisiin miehissä, mutta kukaan ei haluaisi enempää. Kun itse en oikeastaan sellaisia miehiä tunnekaan, jotka eivät haluaisi seurustella. Tosin tämähän ei tarkoita, etteikö heilläkin seurustelua etsiessään olisi lyhyempiä piparinpyörittelyjuttuja, mutta silloinhan kemioissa on joku vika jos siitä aiemmin tavatusta ei ole ollut seurusteluun saakka, mutta vähän myöhemmin tavatusta on. Jos siis kummatkin periaatteessa etsivät vakavaa suhdetta.

• Citynainen
        mies32 kirjoitti:

Kai sinussa joku vika on, joka luonteessasi tai käytöksessäsi, kun kuulostaa aina käsittämättömältä, että jonkun naisen piparia vaan pyöriteltäisiin miehissä, mutta kukaan ei haluaisi enempää. Kun itse en oikeastaan sellaisia miehiä tunnekaan, jotka eivät haluaisi seurustella. Tosin tämähän ei tarkoita, etteikö heilläkin seurustelua etsiessään olisi lyhyempiä piparinpyörittelyjuttuja, mutta silloinhan kemioissa on joku vika jos siitä aiemmin tavatusta ei ole ollut seurusteluun saakka, mutta vähän myöhemmin tavatusta on. Jos siis kummatkin periaatteessa etsivät vakavaa suhdetta.

Kyllä ne piparille haluavat jotka eivät kuitenkaan ehkä ole päässeet haluaisivat varmasti enemmän. Ehkä olen ollut liian valitseva tai en hyväksy itseäni sellaisena kuin olen. Siinä tapauksessa ei toinenkaan hyväksy. Piparille pääseminen voi olla alku. Yhtä lailla kuin vaikka harrastuksen kautta tutustumisessa.

Myönnän olevani hankala luonne ja kankeakäytöksinen. Ehkä se ei ole aina luontevaa että joku uskaltaisi lähestyä kuin kolmen promillen humalassa.

• mies32
        Citynainen kirjoitti:

Kyllä ne piparille haluavat jotka eivät kuitenkaan ehkä ole päässeet haluaisivat varmasti enemmän. Ehkä olen ollut liian valitseva tai en hyväksy itseäni sellaisena kuin olen. Siinä tapauksessa ei toinenkaan hyväksy. Piparille pääseminen voi olla alku. Yhtä lailla kuin vaikka harrastuksen kautta tutustumisessa.

Myönnän olevani hankala luonne ja kankeakäytöksinen. Ehkä se ei ole aina luontevaa että joku uskaltaisi lähestyä kuin kolmen promillen humalassa.

Et siis ole ihan varma pyörikö pipari vai ei. Älä juo jatkossa ihan niin paljoa, tuo kuulostaa jo BB-menolta.

Kyllä toinen voi sinut hyväksyä, vaikket itse hyväksyisikään.

• Ujohko mies

Ei tuohon taida olla mitään yksiselitteistä vastausta. Minä olen itsekin sillä tavalla ujo, että en kehtaa iskeä naisia ja olen muutenkin tosi varovainen tekemään mitään lähempää tuttavuutta. Täytyy siis olla melko varma että nainen on kiinnostunut ennen kuin rohkaistun. Olen minä kyllä muutenkin ujo, eli huono aloittamaan mitään keskustelua vieraiden seurassa jne. jne.

Ei ujous sitä kuitenkaan tarkoita, että menisi heti paniikkiin jos joku hymyilee tai tulee juttusille. Itse olen ainakin iloinen sellaisesta, kun kuitekin pidän ihmisistä ujoudestani huolimatta. Sitten on niitäkin ujoja, joilla on sosiaalinen fobia tai vastaava, eli ihan oikeasti pelkäävät ihmisiä. Niiden kuoren läpi onkin varmaan hankala päästä.

Heittäisin sellaisen ehdotuksen, että yritä aluksi vaan päästä miehen juttusille ihan kaverillisessa sävyssä. Olet ystävällinen ja yrität avittaa keskustelua alkuun ettei mies mene lukkoon kun ei keksi sanottavaa. Suurin osa ujoista alkaa kyllä puheliaammaksi, kun alkaa luottamaan toiseen ja huomaa että se on mukava tyyppi.

Loppuun on tietysti muistutettava, että ujoillakin on ihan omat mieltymykset naisten suhteen. Ei ujokaan kiinnostu jokaisesta naisesta joka lähestyy.

• Ujohko mies

Plääh, jäi kesken. Piti vielä sanoa, että ei se ujouskaan miehen koko luonnetta määritä. Joillakin tuntuu olevan sellainen kuva, että ujo mies on automaattisesti aloitekyvytön tossukka, mutta eipä se niin mene. Kyllä ujokin mies suhteessa yleensä on aktiivinen ja pitää myös puolensa. Voi toki olla sekä ujo että aloitekyvytön.

• patologinen tapaus

Patologisen ujona miehenä, joka ei aloitteita tee, pitkälti samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa. Melkein parasta että menet vain ystävällisesti juttelemaan, ja pyrit ensin voittamaan luottamuksen niin, että juttelu on luontevaa molemmille, olipa miehen ujous sitten vaikeaa tai helpompaa sorttia.

Sen kerran kun tuntematon nainen on alkanut silmäpeliä kanssani pelaamaan, olen huomannut, että joudun välillä siirtämään katseeni sivuun, mikä ei nyt kovin itsevarmaa kuvaa naiselle anna. Ja kun siinä tajuaa itsekin, että katseen sivuun siirtäminen on tavallaan heikkouden signaali, niin eipä siinä naista enää lähestytäkään, kun on mokannut kaiken heti alkuunsa.

Joskus ujon tietoisuus itsestä on vain niin kovin armoton tuomari. Tällöin liiallinen itsetietoisuus ja sen analysointi voi joillakin ujoilla estää aloitteen teon, jos aloitteen tekemisen jättää ujon harteille. Kaiken huippu on, että ainakin minun tapauksessani nainen voi vihjailevalla katseella oikeasti laukaista paniikkikohtauksen kaltaisen jäätymisen, jolloin helpoin tie on vain paeta tilanteesta.

Ainakin minun kaltaiselleni, jonka ujous johtuu liiallisesta itsetietoisuudesta, oikea lähestymistapa ei olisi mikään viettelevä silmäpeli, vaan ihan ystävällisyys ja luotettavuus ihmisenä, ja sitäkautta asian vieminen eteenpäin. Ja ne naiset, jotka automaattisesti siirtävät ujomman miehen kaveripojaksi, joka ei heti tee peliliikkeitään, tuskin alunalkaeenkaan ovat sopivia ujomman ihmisen kumppaniksi.

• tämä ujoudesta

Ujo mies voi olla siksikin ujo koska on varsin itsekriittinen. Jos tämän lajin ujo mies katsoo itsessään olevan pienintäkään vikaa niin se on menoa hänen itsevarmuudelleen naisten edessä.

• ujo mies

Maastoväreissä ja huopatossuissa. Mieluiten jossain vaelluspolun varrella.

• Älä vain lähesty

Ei mitenkään. Ujo mies on betauros, jonka kurjat siittiöt eivät ansaitse hedelmöittää naista. Miten voit haluta sisällesi nössösiittiöitä? Naiset kuuluvat rohkeille alfauroille, jotka lähestyvät naisia itse päästäkseen hedelmöityspuuhiin.

• 912

Jos et tunne häntä lainkaan, niin kysy ihan mitä vain, vaikka mistä toi takki/aurinkolasit/huivi on. Ujohan ei ole tyhmä joten vastaa "tyttöystävä osti", jos on varattu. Jos on sinkku, niin esittäydy ja pidä juttua yllä...

Jos taas olette tuttuja niin "mitä kuuluu" riittää. Tai kerrot jonkun kuulumisesi tai kysyt ihan vaan neuvoa. Työkaverin kanssa toi varsinkin on helppoa.

Liian tyrkyttävää kuvaa ei voi syntyä ellet ole umpikännissä ja tissit tarjolla sekä maineeltasi kylän helpoin.

• mies32

Ja jos oletkin tissit tyrkyllä umpikännissä, kaikki menee todennäköisesti vielä paremmin.

• Kylmis

Lueskeltuani tätä palstaa jonkun aikaa silmäni ovat auenneet huomaamaan sen tosiasian että ATM.ä todella on. Ennen en kiinnittänyt tuohon porukkaan minkäänlaista huomiota mutta nyt tiedostan asian.

Mutta itse kysymykseen. Minä huomasin tässä erään ujon ja aran miehen joka näyttikin hieman ressukalta. Sellainen pälyilevä, eksyneen ihmisen katse. Kysyä täräytin kaverilta kovaan ääneen: "sinä olet varmaan sellainen alemman tason mies?" Ihan hyvä lähestymistapa minusta. Tehdään heti kättelyssä miehelle asemansa ja arvonsa selväksi. Eipähän kuvittele mitään turhia.

• eikö näin

Ja sinä taidat olla sellainen Rivo Riitta. Ihan kylmät väreet tulee kun ajattelenkin.

• kylmis
        eikö näin kirjoitti:

Ja sinä taidat olla sellainen Rivo Riitta. Ihan kylmät väreet tulee kun ajattelenkin.

Miehethän aina jaksaa lässyttää siitä että niille pitää puhua suoraan ilman kielikuvia. Eikö kelpaa??

• Blade.
        kylmis kirjoitti:

Miehethän aina jaksaa lässyttää siitä että niille pitää puhua suoraan ilman kielikuvia. Eikö kelpaa??

Kunhan nyt vain muistat että oot sen heikoimmankin ressukan alapuolella ravintoketjussa.. Olisipa tärättänyt hampaat kurkkuun. Olisin kovin onnellinen.

• kylmis
        Blade. kirjoitti:

Kunhan nyt vain muistat että oot sen heikoimmankin ressukan alapuolella ravintoketjussa.. Olisipa tärättänyt hampaat kurkkuun. Olisin kovin onnellinen.

Vajukkikin yrittää mahtailla viimeisillä voimillaan. Säälittävää. Näistäkö oikeasti pitäisi tapella. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288499145705.html

• Blade.
        kylmis kirjoitti:

Vajukkikin yrittää mahtailla viimeisillä voimillaan. Säälittävää. Näistäkö oikeasti pitäisi tapella. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288499145705.html

Sä pidät paskapää sen turpasi nyt kiinni!!!! Minä kyllä löydän sinut käsiini jos niin haluan. Se palstalla vittuilu loppu tähän paikkaan. Ota tämä viimeisenä varoituksena.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

• kylmis
        Blade. kirjoitti:

Sä pidät paskapää sen turpasi nyt kiinni!!!! Minä kyllä löydän sinut käsiini jos niin haluan. Se palstalla vittuilu loppu tähän paikkaan. Ota tämä viimeisenä varoituksena.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Nämä lätkähemmot on sitten niin ihania.

Vedä vajukki pitkin vedoin sillä se on ainoata mitä saat.

• Ujo itsekkin..

Ei tarvitse kuin jutella niitä näitä ja olla ystävällinen =).. Voihan se olla että jo pitää sinusta ei vain osaa tehdä asialle mitään

• .....

Minä otan naisen hymyilyn aina vittuiluna , koska sitähän se on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      158
      5462
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3283
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      254
      3208
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2698
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1844
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1625
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1586
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23