lihavat miehet ovat aina paitsioissa?
Miksi
17
113
Vastaukset
- Ratikkakuski (kok.)
Minun kohdalla ainakin se johtuu siitä, kun olen palstalla 24/7
ja vedän virolaista halpaviinaa ja vain ajankuluksi popsin kermabaakkelsseja, enkä jaksa enää edes vessaan mennä
Naisenakin halpa kumipimpero. Ei mulla ainakaan oo se vaikuttanut siihen.
- wanha ukko
Entä mihin "siihen"?
Ei kai Jonna vielä pippeliä tarkoita -sakkolihaa Jonna vielä on wanha ukko kirjoitti:
Entä mihin "siihen"?
Ei kai Jonna vielä pippeliä tarkoita -sakkolihaa Jonna vielä onNo en kyllä sakkolihaa oo ollut sitten 7 vuoteen. :D
- wanha ukko
kanasutra kirjoitti:
No en kyllä sakkolihaa oo ollut sitten 7 vuoteen. :D
Oletpas sakkolihaa, sattumalta näin sinut uikkareita laittamassa päälle ja huomasin, että pimppikin aito poslari vielä
Olet vaan valehdellut ikäsi, että pääsee siideriä särpimään wanha ukko kirjoitti:
Oletpas sakkolihaa, sattumalta näin sinut uikkareita laittamassa päälle ja huomasin, että pimppikin aito poslari vielä
Olet vaan valehdellut ikäsi, että pääsee siideriä särpimäänEi poslari alaikäisyyttä meinaa. :)
- wanha ukko
kanasutra kirjoitti:
Ei poslari alaikäisyyttä meinaa. :)
Ei aina, mutku sinulla ei ole edes oikeita tissejkään vielä ja muutenkin selvästikin murkkuikäinen tytönhupakko vielä
Aikuisena tulet olemaan oikein upea ja mukava nainen
siksi haluankin korkat sinut heti, kun laki sallii :) wanha ukko kirjoitti:
Ei aina, mutku sinulla ei ole edes oikeita tissejkään vielä ja muutenkin selvästikin murkkuikäinen tytönhupakko vielä
Aikuisena tulet olemaan oikein upea ja mukava nainen
siksi haluankin korkat sinut heti, kun laki sallii :)No onnea haaveiluun :D
- wanha ukko
kanasutra kirjoitti:
No onnea haaveiluun :D
Äläpä muuta virkkaa-sinun suurin haaveesi toteutuu heti kun täytä 18v. olen oikea peto niissä kotileikeissä:D
wanha ukko kirjoitti:
Äläpä muuta virkkaa-sinun suurin haaveesi toteutuu heti kun täytä 18v. olen oikea peto niissä kotileikeissä:D
Luulen, että olen pedompi kuin sinä. :)
Massa tekee hitaaksi, eikä ne ehdi pois paitsiosta.
Jutilalla on nuori ja kaunis vaimo. Sitä en tiedä mikä Jutin salaisuus on, mutta kenties läskin määrä ei ole kaikille kaikki kaikessa..- MMies
SIKSI KOSKA LÄSKIT OVAT KOVIA TAKLAAMAAN!
NIIN!
HAHA! :D - puskalisko
miksi minä en voi keksiä sellaisia nimimerkkejä kuin "glittergirl" ja "isoperseinen nuori".
Isoperseinen nuori tosin ei ole rekattu, ehtisin sen vielä nyysiä.- puskalisko
glittergirl kirjoitti:
kun tykkäät enempi liskoista? Mä taas tykkään glitteristä :)
no... minä enempi niinku "tykkään" glitteristä
^glitteri on kivaa. Näyttää hyvältä kynsissäkin ;)
- puskalisko
onhan se kivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod172031Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281674Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021147- 65929
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53885- 39814
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53795J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e30676Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273653Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33612