Rukouksesta:
Mihin nimeen paranemispyyntö tulee pyytää/kohdistaa?
Esim. Jasuan Messiaan nimeen,
”Niinpä ilman USKOA on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy USKOA, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.” (Heb.11:6)
Rukouksesta..
4
64
Vastaukset
## Rukouksesta:
Mihin nimeen paranemispyyntö tulee pyytää/kohdistaa? ##
Paranemispyyntö tietysti osoitetaan Jeesuksen opetuksen mukaisesti Isälle.
Ja uskotaan Hänen kuulevan Messiaan, Kristuksen tähden.
Paranemiskäsky kohdstetaan ihmisen sisimpään Jeesuksen nimessä. Kuten:
"Jeesus Nasarealaisen Nimessä; nouse ja käy!"
YLÖSNOUSEMISVOIMA ON SE SALAISUUS - NIIN PARANEMISESSA KUIN MYÖS SYNTIEN ANTEEKSI ANTAMISESSA
Ap. t. 3:16
Ja uskon kautta hänen nimeensä on hänen nimensä vahvistanut tämän miehen, jonka te näette ja tunnette, ja usko, jonka Jeesus vaikuttaa, on hänelle antanut hänen jäsentensä terveyden kaikkien teidän nähtenne.
1. Piet. 2:23
Häntä herjattiin, mutta hän ei vastannut herjauksella, hän kärsi, mutta ei uhkaillut, vaan uskoi itsensä oikeamielisen tuomarin haltuun.
24 Itse, omassa ruumiissaan, hän "kantoi meidän syntimme" ristinpuulle, jotta me kuolisimme pois synneistä ja eläisimme vanhurskaudelle. "Hänen haavansa ovat teidät parantaneet."
25 Te olitte "eksyksissä niin kuin lampaat", mutta nyt te olette palanneet sielujenne paimenen ja kaitsijan luo.
2. Kor. 12:9
Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani,
jotta minuun asettuisi Kristuksen voima.- Paraneminen
Tärkeä ajankohtainen aihe, kirjoittakaa lisää!
- kiireellinen !
Rukouksesta puheenollen. Pyydänkin esirukousta erään henkilön puolesta. Jumala tuntee.
- rukousrintamaan !
Rukousta tarvitaan, sillä hätä ja tuska maailman suurempi on kuin luullaankaan, ken tahtoo kärsivää auttaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492