Maidoton jälkiruoka.

Emubarbi

Minulle on tulossa illalis vieraita, ja yksi vieraista imettää, ja lapsi saa oireita maidosta. Joten menu on olatava maidoton. Ajattelin ensin tehdä Pannakottaa ja korvata maidon ja kerman soijatuotteilla, mutta meitä onkin tulossa niin paljon että minulla loppuu astiat... Sitten ajattelin että jos tekisinkin juustokakun. mutta eihän maidotontatuorejuustoa sitten ole. Onko mitään ideaa mitä voisin tehdä. jotain juustokakun tyyppistä. tai jotain muuta... perus hedelmäsalaatti meininkiin en tahdo lähteä.

Alkupalaksi on tulossa parmankinkku salaatti ja pääruuaksi grillattua naudanlihaa, viherpippurikastiketta, pariisinperunoita sekä porkkanoita.

3

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+1

Punaviinipäärynöitä. Jäähdykettä ja itse tehtyä kinuskikastiketta. Sorbettia. Marjapiirakkaa. Omenapaistos. Kiisteli. Pannacotta soijasta juomalaseihin.

• soijalla selviää
    • laamatar...

Päärynää ja after eight suklaata, marenkikakku, marjoja kinuskikastiketta.
      Juustokakku ois muutenkin liian raskas jälkiruoka lihalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2822
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      356
      2600
    3. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      56
      2335
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2204
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1733
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1639
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1526
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1449
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1405
    10. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1309
    Aihe